Ik ook. Volgens verkoopmedewerkster en ook B. kleurde ie goed bij mijn baardje...;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef AnneX het volgende:
Benieuwd naar de bril int echie van golfer.
Ik heb het er wel voor over. Zeker als je weet dat je nog een leadzangpartij erbij krijgt van TAFNAB.quote:Vind je 8,50 té gek, Bluessie? Voor de grote zaal en band ?
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Nou het was eerst 7 euro voor de kleine zaal, dus op zich valt het wel mee misschien.
Maar we zijn gewoon niet zó goedMaar ach als men het er voor over heeft, wij zingen de sterren wel
Morgenavond mn ademhaling leren beheersen in het liedje met behulp van de VC
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef AnneX het volgende:
Adem-loos ... stemcoach![]()
Mantelzorg:
Ookee, in overleg besloten om morgen de (duurste) tandverzekering op te zeggen na even doorrekenen.![]()
Een dag afgesproken om de achterstallige admin. van maanden door te nemen![]()
En ook maar bedacht, dat de teevee van 15 jaar oud vervangen gaat worden ( is een verrassing) .
Kan bekostigd worden van de TA verzekering ftf![]()
Heerlijk gegetenen de sinasappeltaart was wéer heerlijk. (Zoet én bitter, als het leven zelf...)
Welterusten
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
Steer: het was de duurste ta verzekering van 38 / maand voor max 1000 / jaar
vergoeding.![]()
Daar kun je dus een tv voor kopen, bij wijze van...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.
Geen wonder dat mensen altijd zeggen dat je zoveel kunt besparen door over te stappen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
Goed hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Booorrriiiiiszzzzzzz
Wie geht's?
Ik heb geen max. vergoedingquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....
Sterker nog: veganistisch - dus helemaal zonder wat voor dierlijke producten dan ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
enkel zonder keu of geheel zonder vlees?
Bus-, benzine-, parkeerkostenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef borisz het volgende:
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.
Probeersel. Ik vind het vooral wel een charmant initiatief: http://www.veganchallenge.nl/quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Is het een probeersel Mini, of wil je echt zo gaan eten voortaan?
Als je in de Play Store geen werkende Facebook app kunt vinden, heb je een dud gekochtquote:
Ik duim ook meequote:
Nu nog allemaal rauw en een kind nemen en je wordt zo een nationale beroemdheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Probeersel. Ik vind het vooral wel een charmant initiatief: http://www.veganchallenge.nl/
Ik eet vaak zat twee of drie dagen plantaardig maar nog nooit zo lang achter elkaar en ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ik het zal vinden om gedurende dertig dagen zo te eten.
Voordeel is ook: als het op eten aankomt heb ik altijd ngoal last van keuzestress.Er is zóveel lekkers dat gekookt en gegeten kan worden! Een fors deel van de mogelijkheden schrappen scheelt wat dat beftreft dan ineens wel een heel stuk.
![]()
Helemaal veganistisch zal ik sowieso niet worden denk ik: het voelt wel zo gezond om in elk geval een paar keer per maand een beetje vlees en vis te eten en zo nu en dan een eitje.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je in de Play Store geen werkende Facebook app kunt vinden, heb je een dud gekocht
Zonde van je tijd, had een bekende merk tablet gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.arctablet.com/(...)re-google-play-root/
Gekregen dus weinig gekocht. En is een Archos, niet geheel onbekend he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonde van je tijd, had een bekende merk tablet gekocht
Archos' Android-tablets zijn al jaren net-niet. Zoals je met de noodzaak van rooten ook kunt zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gekregen dus weinig gekocht. En is een Archos, niet geheel onbekend he.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
True, maar gegeven paard en nog iets. Er is ook nog een echte tablet op komstquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Archos' Android-tablets zijn al jaren net-niet. Zoals je met de noodzaak van rooten ook kunt zien
De grote broer daarvanquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel een iPad mini eigenlijk, maar daar liggen helaas de prioriteiten niet
Mooi scherm, maar wel zwaar. Was echt verbaasd hoe licht die mini is!quote:
Wij hadden er ook eentje, klote ding, de normale Apps die je overal kan vinden doen het niet of hebben ze niet. Stom dingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga er wel een beetje mee klooienquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hadden er ook eentje, klote ding, de normale Apps die je overal kan vinden doen het niet of hebben ze niet. Stom ding
Lekker op MP verkopen![]()
Brrr! No thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog allemaal rauw en een kind nemen en je wordt zo een nationale beroemdheid![]()
Mijn moeder heeft hetzelfde B12-probleem.. Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik veganistisch zou eten kan ik elke dag wel een prik halen.
Kan best prettig zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo en nu heb ik wél een gratis zonnebril via de verzekering op sterkte bij Eyelove![]()
Zit mn hele leven eraan vast volgens de dokter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrr! No thanks!
[..]
Mijn moeder heeft hetzelfde B12-probleem.. Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-
Hij heeft vastgesteld dat je een verstoorde B12 opname hebt? Hoe?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit mn hele leven eraan vast volgens de dokter.
Joepie, ik heb weer gevoel in mijn voeten, kan mijn tenen krommenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Joepie, ik heb weer gevoel in mijn voeten, kan mijn tenen krommen
Had vorig jaar dezelfde waarde. Vandaar dat ze denkt dat ik dit hou.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft vastgesteld dat je een verstoorde B12 opname hebt? Hoe?
Soms heb je zelf een heel ander beeld dan wat de ander hadquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ging niet zo goed als gehoopt. Kan niet vertellen of ze me wat vonden.
Dacht dat ik gesprek had met 1 en dat bleken er 3 dus was ook best wel overdonderd. Kon niet alles zeggen wat ik wilde. Verder ging het best ok, maar niet zo goed als gehoopt.
Klotegevoel. Morgen of uiterlijk vrijdag word ik gebeld.
Maar wat is dan precies de medische oorzaak. Dat is wat ik me afvraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vorig jaar dezelfde waarde. Vandaar dat ze denkt dat ik dit hou.
We duimen gewoon door.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ging niet zo goed als gehoopt. Kan niet vertellen of ze me wat vonden.
Dacht dat ik gesprek had met 1 en dat bleken er 3 dus was ook best wel overdonderd. Kon niet alles zeggen wat ik wilde. Verder ging het best ok, maar niet zo goed als gehoopt.
Klotegevoel. Morgen of uiterlijk vrijdag word ik gebeld.
De arts heeft t daar niet over gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de medische oorzaak. Dat is wat ik me afvraag.
Aah dat is echt rot voor emquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
De defensie-droom van F. is in duigen gevallen, na allerlei trainingen, testen en vandaag een gesprek met de psychologe kan hij niet doorgaan met de trainingsdagen omdat hij slaapwandelt.
Dat is een slaapstoornis en daar mag ie nooit mee op uitzending, dus hebben ze niks aan hem.
Wel jammer voor hem, al vanaf klein jongetje was dit zijn ultieme baan.
Vroeger, als klein jochie had ie het snachts heel drukKleren uit kasten halen en naar beneden brengen, tassen omkeren en in het verkeerde bed verder slapen enz enz enz
![]()
Wat een teleurstelling eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
De defensie-droom van F. is in duigen gevallen, na allerlei trainingen, testen en vandaag een gesprek met de psychologe kan hij niet doorgaan met de trainingsdagen omdat hij slaapwandelt.
Dat is een slaapstoornis en daar mag ie nooit mee op uitzending, dus hebben ze niks aan hem.
Vroeger, als klein jochie had ie het snachts heel drukKleren uit kasten halen en naar beneden brengen, tassen omkeren en in het verkeerde bed verder slapen enz enz enz
![]()
Wat enorm jammer voor hem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Balen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De arts heeft t daar niet over gehad.
En ik baal echt. 1e gesprek ging zo goed en had ik ook echt een goed gevoel over. Bij de 2e moet je echt knallen en dat ging niet. Misschien ben ik ook wel te perfectionistisch maar nu al denk ik dat t me niet gaat lukken en helaas heb ik daarin meestal gelijk. Toch blijf ik hoop houden. Maar irritante is nu het wachten. Ze bellen of morgen of vrijdag. Ik hoop morgen want word nu al gek.
En balen dat ze bellen als ik aan t werk ben want als ik een 'nee' krijg kan ik t met niemand delen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat was bijna 3 kwartier vocal coaching alleen voor mijn nrAdemhaling, uitspraak, koortjes
Nu maar hopen dat ik niet alles vergeten ben met het optreden
Laten we afwachtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De arts heeft t daar niet over gehad.
En ik baal echt. 1e gesprek ging zo goed en had ik ook echt een goed gevoel over. Bij de 2e moet je echt knallen en dat ging niet. Misschien ben ik ook wel te perfectionistisch maar nu al denk ik dat t me niet gaat lukken en helaas heb ik daarin meestal gelijk. Toch blijf ik hoop houden. Maar irritante is nu het wachten. Ze bellen of morgen of vrijdag. Ik hoop morgen want word nu al gek.
En balen dat ze bellen als ik aan t werk ben want als ik een 'nee' krijg kan ik t met niemand delen
Good for youquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja proberen het zingend als een nieuwslezer op te lezen en dan met na elke zin een klein haaltje.
Gaat echt veel beter
Wel heel erg tof, zo veel coachingquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat was bijna 3 kwartier vocal coaching alleen voor mijn nrAdemhaling, uitspraak, koortjes
Nu maar hopen dat ik niet alles vergeten ben met het optreden
is het niet verstandiger om te wachten tot een uur of negen, zodat je weer een normaal ritme kunt krijgen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag in gevecht met mezelf. Werd om 1.30u wakker en heb niet meer verder kunnen slapen. Natuurlijk toen de wekker om 4u ging viel ik wel 5 min in slaap
Mn oogjes zijn erg klein en ik dommelde half in de auto. Jammergenoeg is het vandaag een vreselijk rustige dag maar zodra ik thuis ben ga ik gelijk slapen.
quote:
Ik lig normaal al om 21u, gisteren ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is het niet verstandiger om te wachten tot een uur of negen, zodat je weer een normaal ritme kunt krijgen?
Lastig lijkt me dat, die baan van jou! Ik vind om zeven uur opstaan al lastig, vaak.
Aan t werk nu?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]al heel wat uurtjes (niet zo lang als jij).
Ik blijf gewoon nog even doorduimen voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wacht en wacht en wacht op een telefoontje. Hoe langer het duurt hoe minder hoop ik heb. Denk na 13u is het een slechte zaak.
Zelf hen bellen geen optie?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 1 uur natuurlijk pas, als ze dat beloofd hadden
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze bellen of morgen of vrijdag.
Dat ik na 13u het geen/weinig kans meer geef dat ze voor mij gaan.quote:
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ik na 13u het geen/weinig kans meer geef dat ze voor mij gaan.
Niet gebeld
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?
Misschien hebben ze gewoon wat langer tijd nodig om tot een goede gefundeerde beslissing te komen.
Of er moet nog een overleg plaats vinden oid. Allemaal heel plausibele redenen dat het wordt uitgesteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef golfer het volgende:
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?
Misschien hebben ze gewoon wat langer tijd nodig om tot een goede gefundeerde beslissing te komen.
Dat eerste gaat mij nu ook redelijk goed af, dat tweede lukt nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik de afgelopen jaren het meest afgeleerd heb, is misschien wel vóór andere mensen denken
En nagelbijten natuurlijk![]()
Mij ook nog steeds niet.quote:
Idem. Dat tweede dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik de afgelopen jaren het meest afgeleerd heb, is misschien wel vóór andere mensen denken
En nagelbijten natuurlijk![]()
Tof! Leuk bedrijf? Leuke functie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Vork het volgende:
Ik heb inmiddels nooit anders meegemaakt dan dat bedrijven altijd veel later bellen, dan ze in eerste instantie hadden beloofd.
En sommige bedrijven reageren pas heel laat op sollicitatiebrieven. Ik was al bijna vergeten dat ik ooit had gesolliciteerd op een functie, waar ik zonet over ben gebeld. En nu mag ik op gesprek komen.
Mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Vork het volgende:
Ik heb inmiddels nooit anders meegemaakt dan dat bedrijven altijd veel later bellen, dan ze in eerste instantie hadden beloofd.
En sommige bedrijven reageren pas heel laat op sollicitatiebrieven. Ik was al bijna vergeten dat ik ooit had gesolliciteerd op een functie, waar ik zonet over ben gebeld. En nu mag ik op gesprek komen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Vork het volgende:
Ik plet je mamma's gratisquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:18 schreef AnneX het volgende:
En terug van de mammapletter.![]()
Toen naar de makro voor de/ een nieuwe teeve voor de ouwchies.
Blijken ze volgende week in de aanbieding te zijn ! - 20% en dan nog
goedkoper dan de aanbieding van deze week !!![]()
En we moeten toch nog uitzoeken hoe het zit met abo/provider en kastjes erbij etc.
Tof Vork!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja en ja en weer iets heel anders. En (helaas) in Amsterdam.
Spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof Vork!
FFT nog niets gehoord of heb ik niet goed gelezen?
Vandaag gonsde het weer van de geruchten, vandaag zou het keukenpersoneel op de hoogte gebracht worden van de ontslagen. Wij zouden een brief op de mat vinden binnen nu en 2 wkn.
Hou je taai ondertussen, Bluessiequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof Vork!
FFT nog niets gehoord of heb ik niet goed gelezen?
Vandaag gonsde het weer van de geruchten, vandaag zou het keukenpersoneel op de hoogte gebracht worden van de ontslagen. Wij zouden een brief op de mat vinden binnen nu en 2 wkn.
Bah, wat een rottige spanningquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk als je er iedere dag middenin zitquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bah, wat een rottige spanning![]()
Laat je in ieder geval niet teveel gek maken door de geruchtenstroom.
Natuurlijk, wat is er?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef z80 het volgende:
heeft er iemand nog een doosje empathie over?
Krijg je alleen een brief als het "mis" is dan? Dan is het wel helemaal misdadig als je niet weet wanneer. Vind het ook vreemd dat ze niet persoonlijk aanzeggen trouwens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Het is te druk om je er de hele dag druk over te maken, maar het hangt heel voelbaar in de lucht.
Ook als je dan de nieuwjaarsspeech leest op intranet, nou ja.. maar even doorbickelen tot de brief wel of niet op de mat komt.
zoals gewoonlijk weer eens de gevoelens van een ander niet kunnen inschatten.quote:
Hmm vervelend. Gevoelens van anderen inschatten is ook soms echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef z80 het volgende:
zoals gewoonlijk weer eens de gevoelens van een ander niet kunnen inschatten.
en dat is niet handig.
De teamleider zelf weet het ook niet precies hoe het gaat, ik zie hem morgen, dan vraag ik of hij al wat meer weet hoe of wat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Krijg je alleen een brief als het "mis" is dan? Dan is het wel helemaal misdadig als je niet weet wanneer. Vind het ook vreemd dat ze niet persoonlijk aanzeggen trouwens.
Dan is diegene ook niet echt duidelijk geweest naar jou toe Zet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm vervelend. Gevoelens van anderen inschatten is ook soms echt niet makkelijk.
duidelijk zat maar zelfs als ze het groot op het voorhoofd had gezet met neon letters had ik het nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Dan is diegene ook niet echt duidelijk geweest naar jou toe Zet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
En we wachten nog steeds meer ongeduldig op de uitnodiging om het penseelwerk en al het andere werk bij je te mogen bekijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Slapen nu, morgen werk en kozijnranden penselen.
Not yetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds meer ongeduldig op de uitnodiging om het penseelwerk en al het andere werk bij je te mogen bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Vanmiddag nog een gesprek en dan mag ik een jaarcontract tekenen! Whaaaaaa! Oh my Goood! Ik gil hier van binnen.
OMG!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Vanmiddag nog een gesprek en dan mag ik een jaarcontract tekenen! Whaaaaaa! Oh my Goood! Ik gil hier van binnen.
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Top! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Moet met deze auto wel lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef golfer het volgende:
Leuk, Den_Haag.
Kan je meteen even je eerste nieuwe boetes binnenhalen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Ja, nu wordt het ook wel eens jouw beurt, vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef Vork het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort het zelfde kan zeggen. Woensdag eerste gesprek.
Functie in de handel en export. Normale tijden. Wat precies hoor ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor baan is het? Met normale werktijden, hoop ik?
Ik vroeg me af wat je dan tegenkwam, vond dit als eerste hit in goegelquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kippensoepquote:Kippensoep in de Vlaamse media
Radiopresentator Wim Oosterlinck lanceerde op de Belgische radiozender Studio Brussel eind 2005 een kippensoep-hype. Bedoeling was om het woord 'kippensoep' zo veel mogelijk in de media te brengen. Verschillende deelnemers aan televisiespelletjes, omroepsters en zelfs enkele reclamejongens namen het kippensoep-woord over in hun werk. Enkele voorbeelden:
Wouter Deprez zei kippensoep in de finale van De Slimste Mens ter Wereld tegen Bart Peeters.
Ook in Blokken zei een deelnemer kippensoep.
In een reclame voor het snoepmerk Snickers in Het Nieuwsblad was enkel het woord "Kippensoep" en een reep Snickers afgebeeld.
In december 2005 bracht de zender zelfs een kippensoep kerstsingle uit om de mensen die het slachtoffer werden van de aardbeving in Pakistan te helpen.
Ik maak hem anders,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef minilot het volgende:
Ik kreeg Janneke!![]()
http://www.nrcnext.nl/koken/2008/01/16/joodse-penicilline/
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
Datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OMG!!!Jij doemdenker jij!! Wat fijn voor je
![]()
![]()
Weg bij die nare 'sta-belachelijk-vroeg-op'-baan waar ze je ook nog eens geen reiskosten wilden vergoeden
IK BEN AANGENOMEN!!![]()
En herkende je hem van de foto's?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef AnneX het volgende:
En weer thuis met een teevee voor de ouwchies.
Eens kijken of wij ze daarmee morgen kunnen blijmaken.![]()
Onderweg langs Thom Broekmann, bleek de verkoper de zoon van een
vriendin te zijn ! die ik sinds groep4 niet meer had gezien.
Wél alle foto's van hem bij zijn ouders thuis
Achteraf en toen het uiteindelijk bleek, werd het overduidelijk: plus hij praat als zijn moeder...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En herkende je hem van de foto's?
Een arts bij ons was enthousiast aan het vertellen over een nieuwjaarsduik die ze hadden georganiseerd en liet de naam van een medeorganisator vallen. Ik: X heeft een sportschool? Hij: ja... Ik: och hemel, dat was mijn vriendje op de lagere school! Hilariteit alom
Dat kan je toch zelf terug vinden in je huidige contract?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Contract wordt nog gemaakt als ik weet wanneer ik kan beginnen. Vraag maandag of t een maand is vanaf dan of een maand na t eind van de maand.
10 minuten afstand van je huisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
PM's verstuurd!
Net gesprek gehad en volgens degene met wie ik het gesprek had ga ik me als een vis in het water voelen op mijn werkplek denkt hij. Dat hoop ik, het klinkt goed allemaal incl. collega's.
Werktijden zijn van 8.30u tot 17u waarbij gewaardeerd wordt als je er 5 a 10 min van tevoren bent (dat is alsnog een verschil met 5u) en soms tot 18u door maar dat is logisch en geeft niet. 10 Min afstand van mijn huis
. Salaris is niet veel hoger maar wel per 4 weken dus 13x salaris i.p.v. 12x.
Maandag zeg ik mn huidige baan op..
ik ben duidelijk moequote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf terug vinden in je huidige contract?
Ik zou kunnen fietsen maar zo'n liefhebber ben ik niet haha. Heb wel komend seizoen tennis opgezegd voor t eerst in 18 jaar wegens mn huidige baan en had dus niet gehoeven... Nou ja, dat ene jaar dan maar missen en daarna weer meedoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
10 minuten afstand van je huis(fiets of auto? indien auto dan kan je het ook fietsen
)
En 8:30 is idd behoorlijk uitslapen voor jou inmiddels![]()
![]()
Salaris is op zich best wel veel hoger natuurlijk als je 13x salaris hebt ipv 12x!
Ik vind het zo geweldig, echt!
Kan je nog vakantie opnemen ook?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben duidelijk moe.
"opzeggen kan alleen schriftelijk en aan het einde van de maand". Hmm
Dat is ook niet veel. Ik weet niet zo goed hoe het werkt met je baan opzeggen voor een nieuwe baanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Dag of 5-7 bij elkaar incl februari
Meestal valt daar in onderling overleg en met opname van vakantiedagen wel iets over te regelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende keer eerst het toppic doorlezen voordat ik de pm beantwoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
PM's verstuurd!
Net gesprek gehad en volgens degene met wie ik het gesprek had ga ik me als een vis in het water voelen op mijn werkplek denkt hij. Dat hoop ik, het klinkt goed allemaal incl. collega's.
Werktijden zijn van 8.30u tot 17u waarbij gewaardeerd wordt als je er 5 a 10 min van tevoren bent (dat is alsnog een verschil met 5u) en soms tot 18u door maar dat is logisch en geeft niet. 10 Min afstand van mijn huis
. Salaris is niet veel hoger maar wel per 4 weken dus 13x salaris i.p.v. 12x.
Maandag zeg ik mn huidige baan op..
En heb je al wel gesolliciteerd naar een opleidingsplaats?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Ik weet niet zo goed hoe het werkt met je baan opzeggen voor een nieuwe baan
Het slaat al nergens op dat dit al ruim een half jaar duurt, hoe lang is de wachtlijst eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Maandag ga ik even flink shoppen in eigen ziekenhuis en proberen voorrang te krijgen bij neurochirurg voor schdochter L. Ze houdt het lange lange wachten niet vol met die Hernia.
Haar opleiding is gestopt en noodgedwongen is babi J. nu ook van de opvang gehaald.
(dinsdag zijn laatste dagje.. van 4 dagen opvang naar 0 ) F probeert zoveel mogelijk avonddiensten te draaien om de dag voor haar te ontlasten maar dit duurt nu al ruim een half jaar.
Gedoe
Zou alleen juridisch het strikt noodzakelijke in de brief zetten. Rest malen ze toch niet omquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben duidelijk moe.
In nov neuroloog, weken wachten, toen mri, weken wachten, uitslag, nu pas 23 jan naar neurochirurg en de wachttijd tot OK is dan nog 7 wekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Het slaat al nergens op dat dit al ruim een half jaar duurt, hoe lang is de wachtlijst eigenlijk?
Opereert men hernia's in jouw huis?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In nov neuroloog, weken wachten, toen mri, weken wachten, uitslag, nu pas 23 jan naar neurochirurg en de wachttijd tot OK is dan nog 7 weken
Ze trekt het gewoon niet meer.
Heb net de neuroloog in mn tijdlijn getwittert. Kijken wat er gebeurd.
Neuroloog op twitter zegt, kom ma na 9 uur even langs op poliquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef AnneX het volgende:
Opereert men hernia's in jouw huis?
Dan kan het best schelen in tijd ( als ze niet al het onderzoek willen overdoen... )
En kan de zorgverzekeraar nog bemiddelen?
Doen hullie in ieder geval iéts goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuroloog op twitter zegt, kom ma na 9 uur even langs op poli
gevraagd aan L of ze me even de namen en data van onderzoeken/doks mailt en dan even kijken wat hij kan doen.
Ons zkh blijkt het goed te doen qua hernia lazen we vanavond
http://www.rkz.nl/index.php?p=137&item_id=31
godsammequote:
Ik ben er echt ontdaan door.quote:
Ik zit ook al 20 minuten met tranen over mijn wangen. Zo onrealistisch. Ze riep deze week nog dat ze helemaal nog niet klaar was met het leven. Ze wilde een second opinion. Vechten.quote:
Ik weet het. Ze wilde ook zo graag nog de eerste verjaardag van haar kleinkind meemaken in maart....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook al 20 minuten met tranen over mijn wangen. Zo onrealistisch. Ze riep deze week nog dat ze helemaal nog niet klaar was met het leven. Ze wilde een second opinion. Vechten.
Vier je nieuwe baan en het leven maar lekker!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het gemist maar wat ongelooflijk triest![]()
Om half 11 kwamen ouders en jongste zusje ff langs en net The Voice Kids gekeken. Nu lekker slapen (had vanavond al een uurtje geslapen). Morgen lunchen bij de lekkerste broodjeszaak van Den Haag, nu al zin in. En ik hou niet eens van brood
Dat ze die niet in 40 tinten grijs hebben...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:22 schreef AnneX het volgende:
Zeg Duderin... Van een heel andere orde:
gister kwam ik langs een badmode zaak en daar lagen TWEE tinten ORANJE
handdoeken: licht en donker.
Gauw even gekeken en het merk was Vossen.
( als je nog op zoek bent)
Na je vorige actie heb ik nog maandenlang oranje handdoeken over mijn scherm
gehad als cookie van Zalando.
Dus aan Google begin ik niet meer.
Vijftig, Piet- vijftigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ze die niet in 40 tinten grijs hebben...
Ik ben er ook de hele nacht mee bezig geweest en zit nu alweer met een brok in mijn keel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit alweer te huilen, verdorie. Waarom raakt dit me zo? Ik heb alleen zo rond 2000 veel contact met haar gehad en daarna echt nauwelijks meer.
Die pietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vijftig, Piet- vijftig
Enjoy: http://www.goodreads.com/review/show/340987215
Klopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Had destijds met BB5 (linzen zijn géén bonen) wel veel met Loedertje in de topics gepost, maar er zijn er wel meer van Fok die tussentijds ertussenuit zijn gepiept, zoals ssebasser (zo heette hij toch?)
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:22 schreef AnneX het volgende:
Zeg Duderin... Van een heel andere orde:
gister kwam ik langs een badmode zaak en daar lagen TWEE tinten ORANJE
handdoeken: licht en donker.
Gauw even gekeken en het merk was Vossen.
( als je nog op zoek bent)
Na je vorige actie heb ik nog maandenlang oranje handdoeken over mijn scherm
gehad als cookie van Zalando.
Dus aan Google begin ik niet meer.
wow, toen mensen nog niet bang waren als hun foto op internet verscheenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:14 schreef golfer het volgende:
Whoehaha, Isa:
FB / 11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
FFT zat bij een nieuwe akelige baan waarbij ze om 4 uur 's morgens moest opstaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:21 schreef minilot het volgende:
FFT, ik ben natuurlijk een flinke tijd verdwenen geweest maar even voor mijn begrip: zat je momenteel nog steeds bij dat akelige baantje met de nootjes? Of loop ik heel erg achter?
En de rest van de vrouwen.quote:
Oei! Van de nootjes in de drup dus. Ik vind half zes al ellendig!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
FFT zat bij een nieuwe akelige baan waarbij ze om 4 uur 's morgens moest opstaan
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Alles voor 8 uur 's morgens is IMO onmenselijk. Maargoed, de vroege dienst begint om 7.30 uur dus ja. Monsterlijk ochtendhumeur tussen wakker worden en de deur uitgaan
Dankjewel Uniek!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow... FFT gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Akelige baan is het niet. Het is verkeerd gelopen sinds ik heb gevraagd of ik reiskosten kon krijgen. Het ging niet meer zonder. Verder vind ik het heel jammer want ik ben niet iemand die graag van banen switcht. Ik zit er nu een beetje in, heb nog nooit zoveel lol om en met mijn collega's (de meeste dan) gehad en die ga ik ook zeker missen. Ik vind het heel jammer hoe dit moest lopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
FFT zat bij een nieuwe akelige baan waarbij ze om 4 uur 's morgens moest opstaan
opstaan of de deur uit? half 6 op de motor was ook om 5 uur naast het bed staan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Isabeau het volgende:
5 uur was mijn vroegste, 2 jaar lang. En nee, het wende echt niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Alles voor 8 uur 's morgens is IMO onmenselijk. Maargoed, de vroege dienst begint om 7.30 uur dus ja. Monsterlijk ochtendhumeur tussen wakker worden en de deur uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piet ze moet niet aansteke maa gewn opdrinkequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Maak net gluhwein, met een flinke scheut gran marnier, grote rvs theepot. Zet op stoofje, poef, blauwe vlammen uit de tuit.
Alcoholdamp die ontbrandt
LOL
zo te lezen heb jij de alcohol wel opgedronken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Piet ze moet niet aansteke maa gewn opdrinke
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Piet ze moet niet aansteke maa gewn opdrinke opsnuiven
Die staat ook de hele dag 'aan' zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, de verwarming heeft de hele dag uit gestaan ivm etentje met ouders en praatgrage peuter T. en de thermostaat zegt: 12.5 graad voor de woonkamer
/hoekhuisbewoner
Super! kunnen ze hem ook bedienen?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef AnneX het volgende:
Het is ook kkkkk.oud buiten brrr.
Lig al te genieten onder mijn heerlijke dekbed.![]()
Nou, de ouwchies waren blij hoor,met de nieuwe teevee.
Dat zeiden ze wel 10 x![]()
Nou ben ik müde. Tot morgen.
Jeetje, als wij de verwarming niet aandoen is het hier niet kouder dan 17 graden...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, de verwarming heeft de hele dag uit gestaan ivm etentje met ouders en praatgrage peuter T. en de thermostaat zegt: 12.5 graad voor de woonkamer
/hoekhuisbewoner
Tussenflatbewoner zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, als wij de verwarming niet aandoen is het hier niet kouder dan 17 graden...
Jep. Plafond van de huiskamer + open keuken is mijn dakterras en mijn slaapkamer, beide onverwarmd. De vloer van de huiskamer grenst aan de logeerkamer en hal, onverwarmd. Alleen de vloer van de open keuken heeft een slaapkamer van de onderburen, maar die is denk ik ook onverwarmd.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussenflatbewoner zeker?
Het huis hier koelt flink af als we de verwarming niet aandoen. Vooral de benedenetage met de garage en tuinkamer en die kou stijgt dan weer omhoog.
quote:
Waarom zou je jezelf zo pesten om zo koud in je huis te zitten?quote:
Is helaas al even stopgezet door mij. Hoop het met meer energie weer op te pakken.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je studio en die lessen die je krijgt FFT?
Wie zegt dat ik zo koud in huis zit?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf zo pesten om zo koud in je huis te zitten?
Tof dat met die live bandquote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar Les Miserables met duckface en daarna dansen met een live band
Hugh Jackman
Ik scrollde gelijk naar de laatste pagina om te kijken wie het geschreven heeft; dat zegt namelijk al veel over de inhoud. Het is geschreven door iemand die gelieerd is aan de Weston A. Price Foundation.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ik heb dit leerzame PDF-je uit. @Piet @Steer wat vinden jullie ervan?
Ook gelezen... komt veel overeen met wat al jaren bij de Slankies leeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja? Bij de slankies denk ik aan:quote:Op zondag 13 januari 2013 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook gelezen... komt veel overeen met wat al jaren bij de Slankies leeft.
Stomme statines
Als je de intro leest...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Bij de slankies denk ik aan:
O: brood
T: tarweproduct
L: brood
T: stukje fruit
D: pasta
T: chocola
Maar dat is dus achterhaald?
Zal maar niet zeggen wat hier allemaal in de kast ligt:quote:Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat mij ook opviel en vrij nieuw is de onderbouwing voor die vetten. Roomboter, olijfolie en volle melkzuurproducten.
Sinds een half jaar of zo weer aan de roomboter op brood.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat mij ook opviel en vrij nieuw is de onderbouwing voor die vetten. Roomboter, olijfolie en volle melkzuurproducten.
Trotsquote:Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Q ziet het lichthij gaat eindelijk solliciteren op een traineeship op basis van zijn opleidingen die hij heeft gevolgd ipv op uitzendbaantjes te jagen.
En schakelt ons in om zijn motivatiebrief te redigeren.
Grote jongen
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Q ziet het lichthij gaat eindelijk solliciteren op een traineeship op basis van zijn opleidingen die hij heeft gevolgd ipv op uitzendbaantjes te jagen.
Grote jongen
Hebben Q en jij al een dag Adam gepland ?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja en heeft ook te maken met dat het gewoon niet lukt op de manier hoe hij het dacht dat het zou kunnen lukken, maar soms wat prikjes uitdelen in gesprekken om hem toch op andere gedachten te kunnen brengen en af en toe wat linkjes doormailen werpt zijn vruchten af
Verder moet ie het op eigen kracht doen maar ik heb hier meer vertrouwen in dan in dat loze gedoe met winkels binnenlopen voor een baantje
Ik ben ook blij dat ie hulp aanvaard en ons weet te vinden
als het niet vriest is het hier in de woonkamer ook maar 14 graden.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf zo pesten om zo koud in je huis te zitten?
[..]
Is helaas al even stopgezet door mij. Hoop het met meer energie weer op te pakken.
cocosvet moet ik nog steeds een keer halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat hier allemaal in de kast ligt:![]()
[ afbeelding ]
Maar al die vetten met een energieoverschot is nog steeds een enkeltje naar hartaanval-city, dus je zult nog steeds op je energieinname moeten letten.
net even het pdfje doorgelezen. er staan dingen in waar ik me prima in kan vinden.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd hoe je em vindt! Ik wil em ook zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar Les Miserables met duckface en daarna dansen met een live band
Hugh Jackman
Sommige dingen zijn zinnig, anderen overdreven, andere onzinnig.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Te gekquote:Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Grote jongen
Wat is concreet zinnig/onzinnig? Ik zelf probeer vooral gevarieerd te eten en denk er voor de rest niet al te veel bij na. Ik eet wel relatief veel koolhydraten, maar dat heb ik waarschijnlijk wel nodig met mijn metabolisme.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zinnig, anderen overdreven, andere onzinnig.
Ik geloof niet dat ik dat terug zie in Slankquote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja? Bij de slankies denk ik aan:
O: brood
T: tarweproduct
L: brood
T: stukje fruit
D: pasta
T: chocola
Maar dat is dus achterhaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |