Ik ook. Volgens verkoopmedewerkster en ook B. kleurde ie goed bij mijn baardje...;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef AnneX het volgende:
Benieuwd naar de bril int echie van golfer.
Ik heb het er wel voor over. Zeker als je weet dat je nog een leadzangpartij erbij krijgt van TAFNAB.quote:Vind je 8,50 té gek, Bluessie? Voor de grote zaal en band ?
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Nou het was eerst 7 euro voor de kleine zaal, dus op zich valt het wel mee misschien.
Maar we zijn gewoon niet zó goedMaar ach als men het er voor over heeft, wij zingen de sterren wel
Morgenavond mn ademhaling leren beheersen in het liedje met behulp van de VC
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef AnneX het volgende:
Adem-loos ... stemcoach![]()
Mantelzorg:
Ookee, in overleg besloten om morgen de (duurste) tandverzekering op te zeggen na even doorrekenen.![]()
Een dag afgesproken om de achterstallige admin. van maanden door te nemen![]()
En ook maar bedacht, dat de teevee van 15 jaar oud vervangen gaat worden ( is een verrassing) .
Kan bekostigd worden van de TA verzekering ftf![]()
Heerlijk gegetenen de sinasappeltaart was wéer heerlijk. (Zoet én bitter, als het leven zelf...)
Welterusten
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
Steer: het was de duurste ta verzekering van 38 / maand voor max 1000 / jaar
vergoeding.![]()
Daar kun je dus een tv voor kopen, bij wijze van...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.
Geen wonder dat mensen altijd zeggen dat je zoveel kunt besparen door over te stappen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
Goed hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Booorrriiiiiszzzzzzz
Wie geht's?
Ik heb geen max. vergoedingquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....
Sterker nog: veganistisch - dus helemaal zonder wat voor dierlijke producten dan ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
enkel zonder keu of geheel zonder vlees?
Bus-, benzine-, parkeerkostenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef borisz het volgende:
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.
Probeersel. Ik vind het vooral wel een charmant initiatief: http://www.veganchallenge.nl/quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Is het een probeersel Mini, of wil je echt zo gaan eten voortaan?
Als je in de Play Store geen werkende Facebook app kunt vinden, heb je een dud gekochtquote:
Ik duim ook meequote:
Nu nog allemaal rauw en een kind nemen en je wordt zo een nationale beroemdheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Probeersel. Ik vind het vooral wel een charmant initiatief: http://www.veganchallenge.nl/
Ik eet vaak zat twee of drie dagen plantaardig maar nog nooit zo lang achter elkaar en ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ik het zal vinden om gedurende dertig dagen zo te eten.
Voordeel is ook: als het op eten aankomt heb ik altijd ngoal last van keuzestress.Er is zóveel lekkers dat gekookt en gegeten kan worden! Een fors deel van de mogelijkheden schrappen scheelt wat dat beftreft dan ineens wel een heel stuk.
![]()
Helemaal veganistisch zal ik sowieso niet worden denk ik: het voelt wel zo gezond om in elk geval een paar keer per maand een beetje vlees en vis te eten en zo nu en dan een eitje.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je in de Play Store geen werkende Facebook app kunt vinden, heb je een dud gekocht
Zonde van je tijd, had een bekende merk tablet gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.arctablet.com/(...)re-google-play-root/
Gekregen dus weinig gekocht. En is een Archos, niet geheel onbekend he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonde van je tijd, had een bekende merk tablet gekocht
Archos' Android-tablets zijn al jaren net-niet. Zoals je met de noodzaak van rooten ook kunt zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gekregen dus weinig gekocht. En is een Archos, niet geheel onbekend he.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
True, maar gegeven paard en nog iets. Er is ook nog een echte tablet op komstquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Archos' Android-tablets zijn al jaren net-niet. Zoals je met de noodzaak van rooten ook kunt zien
De grote broer daarvanquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil wel een iPad mini eigenlijk, maar daar liggen helaas de prioriteiten niet
Mooi scherm, maar wel zwaar. Was echt verbaasd hoe licht die mini is!quote:
Wij hadden er ook eentje, klote ding, de normale Apps die je overal kan vinden doen het niet of hebben ze niet. Stom dingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga er wel een beetje mee klooienquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hadden er ook eentje, klote ding, de normale Apps die je overal kan vinden doen het niet of hebben ze niet. Stom ding
Lekker op MP verkopen![]()
Brrr! No thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog allemaal rauw en een kind nemen en je wordt zo een nationale beroemdheid![]()
Mijn moeder heeft hetzelfde B12-probleem.. Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik veganistisch zou eten kan ik elke dag wel een prik halen.
Kan best prettig zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo en nu heb ik wél een gratis zonnebril via de verzekering op sterkte bij Eyelove![]()
Zit mn hele leven eraan vast volgens de dokter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrr! No thanks!
[..]
Mijn moeder heeft hetzelfde B12-probleem.. Lijkt me akelig hoor, steeds zo'n prik! -x-
Hij heeft vastgesteld dat je een verstoorde B12 opname hebt? Hoe?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit mn hele leven eraan vast volgens de dokter.
Joepie, ik heb weer gevoel in mijn voeten, kan mijn tenen krommenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Joepie, ik heb weer gevoel in mijn voeten, kan mijn tenen krommen
Had vorig jaar dezelfde waarde. Vandaar dat ze denkt dat ik dit hou.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft vastgesteld dat je een verstoorde B12 opname hebt? Hoe?
Soms heb je zelf een heel ander beeld dan wat de ander hadquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ging niet zo goed als gehoopt. Kan niet vertellen of ze me wat vonden.
Dacht dat ik gesprek had met 1 en dat bleken er 3 dus was ook best wel overdonderd. Kon niet alles zeggen wat ik wilde. Verder ging het best ok, maar niet zo goed als gehoopt.
Klotegevoel. Morgen of uiterlijk vrijdag word ik gebeld.
Maar wat is dan precies de medische oorzaak. Dat is wat ik me afvraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vorig jaar dezelfde waarde. Vandaar dat ze denkt dat ik dit hou.
We duimen gewoon door.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ging niet zo goed als gehoopt. Kan niet vertellen of ze me wat vonden.
Dacht dat ik gesprek had met 1 en dat bleken er 3 dus was ook best wel overdonderd. Kon niet alles zeggen wat ik wilde. Verder ging het best ok, maar niet zo goed als gehoopt.
Klotegevoel. Morgen of uiterlijk vrijdag word ik gebeld.
De arts heeft t daar niet over gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies de medische oorzaak. Dat is wat ik me afvraag.
Aah dat is echt rot voor emquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
De defensie-droom van F. is in duigen gevallen, na allerlei trainingen, testen en vandaag een gesprek met de psychologe kan hij niet doorgaan met de trainingsdagen omdat hij slaapwandelt.
Dat is een slaapstoornis en daar mag ie nooit mee op uitzending, dus hebben ze niks aan hem.
Wel jammer voor hem, al vanaf klein jongetje was dit zijn ultieme baan.
Vroeger, als klein jochie had ie het snachts heel drukKleren uit kasten halen en naar beneden brengen, tassen omkeren en in het verkeerde bed verder slapen enz enz enz
![]()
Wat een teleurstelling eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
De defensie-droom van F. is in duigen gevallen, na allerlei trainingen, testen en vandaag een gesprek met de psychologe kan hij niet doorgaan met de trainingsdagen omdat hij slaapwandelt.
Dat is een slaapstoornis en daar mag ie nooit mee op uitzending, dus hebben ze niks aan hem.
Vroeger, als klein jochie had ie het snachts heel drukKleren uit kasten halen en naar beneden brengen, tassen omkeren en in het verkeerde bed verder slapen enz enz enz
![]()
Wat enorm jammer voor hem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Balen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De arts heeft t daar niet over gehad.
En ik baal echt. 1e gesprek ging zo goed en had ik ook echt een goed gevoel over. Bij de 2e moet je echt knallen en dat ging niet. Misschien ben ik ook wel te perfectionistisch maar nu al denk ik dat t me niet gaat lukken en helaas heb ik daarin meestal gelijk. Toch blijf ik hoop houden. Maar irritante is nu het wachten. Ze bellen of morgen of vrijdag. Ik hoop morgen want word nu al gek.
En balen dat ze bellen als ik aan t werk ben want als ik een 'nee' krijg kan ik t met niemand delen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat was bijna 3 kwartier vocal coaching alleen voor mijn nrAdemhaling, uitspraak, koortjes
Nu maar hopen dat ik niet alles vergeten ben met het optreden
Laten we afwachtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De arts heeft t daar niet over gehad.
En ik baal echt. 1e gesprek ging zo goed en had ik ook echt een goed gevoel over. Bij de 2e moet je echt knallen en dat ging niet. Misschien ben ik ook wel te perfectionistisch maar nu al denk ik dat t me niet gaat lukken en helaas heb ik daarin meestal gelijk. Toch blijf ik hoop houden. Maar irritante is nu het wachten. Ze bellen of morgen of vrijdag. Ik hoop morgen want word nu al gek.
En balen dat ze bellen als ik aan t werk ben want als ik een 'nee' krijg kan ik t met niemand delen
Good for youquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Ja proberen het zingend als een nieuwslezer op te lezen en dan met na elke zin een klein haaltje.
Gaat echt veel beter
Wel heel erg tof, zo veel coachingquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat was bijna 3 kwartier vocal coaching alleen voor mijn nrAdemhaling, uitspraak, koortjes
Nu maar hopen dat ik niet alles vergeten ben met het optreden
is het niet verstandiger om te wachten tot een uur of negen, zodat je weer een normaal ritme kunt krijgen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag in gevecht met mezelf. Werd om 1.30u wakker en heb niet meer verder kunnen slapen. Natuurlijk toen de wekker om 4u ging viel ik wel 5 min in slaap
Mn oogjes zijn erg klein en ik dommelde half in de auto. Jammergenoeg is het vandaag een vreselijk rustige dag maar zodra ik thuis ben ga ik gelijk slapen.
quote:
Ik lig normaal al om 21u, gisteren ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is het niet verstandiger om te wachten tot een uur of negen, zodat je weer een normaal ritme kunt krijgen?
Lastig lijkt me dat, die baan van jou! Ik vind om zeven uur opstaan al lastig, vaak.
Aan t werk nu?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]al heel wat uurtjes (niet zo lang als jij).
Ik blijf gewoon nog even doorduimen voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wacht en wacht en wacht op een telefoontje. Hoe langer het duurt hoe minder hoop ik heb. Denk na 13u is het een slechte zaak.
Zelf hen bellen geen optie?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 1 uur natuurlijk pas, als ze dat beloofd hadden
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze bellen of morgen of vrijdag.
Dat ik na 13u het geen/weinig kans meer geef dat ze voor mij gaan.quote:
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ik na 13u het geen/weinig kans meer geef dat ze voor mij gaan.
Niet gebeld
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?
Misschien hebben ze gewoon wat langer tijd nodig om tot een goede gefundeerde beslissing te komen.
Of er moet nog een overleg plaats vinden oid. Allemaal heel plausibele redenen dat het wordt uitgesteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef golfer het volgende:
Als ze al aangaven dat het vandaag of morgen wordt dat je iets horen gaat waarom ga je nu dan uit van het negatieve scenario?
Misschien hebben ze gewoon wat langer tijd nodig om tot een goede gefundeerde beslissing te komen.
Dat eerste gaat mij nu ook redelijk goed af, dat tweede lukt nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik de afgelopen jaren het meest afgeleerd heb, is misschien wel vóór andere mensen denken
En nagelbijten natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |