verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik dacht; dit verdient een topic want dit is een terechte klacht.
vind ik handig, ben al groot maar wil nog groter worden, dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
waarom squat je in een squatrek? en hoezo wil je groot worden? heb nog nooit een buffe marokkaan gezien (badr hari telt niet, die zat keihard aan de juice).
pics van je pecsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
vind ik handig, ben al groot maar wil nog groter worden, dan ken je mij nog niet.
vind ik ook, ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef pieter12 het volgende:
je hebt hem dus weggejaagd? stoer man.
Pauper, wat zijn je stats dan.quote:
jonge dat is helemaal geen marokkaanquote:
Wat voor werk doe jij dat je zo'n kromme rug hebt?quote:
want alle marokkanen lijken natuurlijk op elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jonge dat is helemaal geen marokkaan
Waar is je nektasje dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
want alle marokkanen lijken natuurlijk op elkaar.
niet mis met jouw lichaam onderhouden, vind ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef leeell het volgende:
mensen die naar de `gym` gaan zijn per definitie inferieur
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef leeell het volgende:
mensen die naar de `gym` gaan zijn per definitie inferieur
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooi
indigo league is makkelijk manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |