quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef µ het volgende:
Bitcoin-based gambling to expand in 2013
Ergens in het stuk:
Businessweek reports that a Calgary company called Infiniti Poker is planning to accept Bitcoins for deposit when it opens for business later this month.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef µ het volgende:
BitPay Banks $510K In Investment To Become PayPal for Bitcoin, Already Has 2,100 Businesses On Board
BitPay accepts Bitcoin and then puts “real” money into the bank accounts of businesses. Basically, there’s no worry on the end of merchants, because they end up getting paid the way that they’re used to. The difference is that a small business in Kansas City can now accept a payment from Indonesia for goods and services, which was nearly impossible before.
$14.27quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:01 schreef Ravarian het volgende:
Al dicht bij de 14 dollar, hoogste dat ik em zag was 13.96.
Hij heeft al op 35 gestaan. Doe je goedquote:
35 is alweer even terugquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij heeft al op 35 gestaan. Doe je goedHeb je er echt veel geld in zitten?
Wauwquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Ravarian het volgende:
En we zitten op de 11 euro per stuk!
Hoe is dit een negatief punt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Toch ook wat negatievere punten tov bitcoin
http://spectrum.ieee.org/(...)help-or-harm-bitcoin
Het kan een goed idee zijn. Het kan ook een slecht idee zijn. Is maar net hoe je verwacht dat de koers zich gaat ontwikkelen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Quotidien het volgende:
Kortzichtige vraag: goed idee om in te investeren om op korte termijn wat winst mee te maken?
Blijft een gok natuurlijk. Het zal sowieso op en neer gaan. Op lange termijn verwacht ik een stuk meer op dan neerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Quotidien het volgende:
Kortzichtige vraag: goed idee om in te investeren om op korte termijn wat winst mee te maken?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Quotidien het volgende:
Wordpress is een redelijk grote speler toch?
Verbaast mij ook eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef FastFox91 het volgende:
In december was de koers nog redelijks stabiel en de laatste week denk ik elke morgen "wtf, weer een halve dollar omhoog?"
quote:Dear MaGNeT,
Thank you for placing your BitForce Single SC order.
This is confirmation that your order was successfully placed in our system.
If you've chosen an instant payment method such as BTC or PayPal and have completed that transaction, then your order is confirmed. If you've chosen a payment method that requires additional information such as a bank wire transfer instructions, please stand by for an email from customer service.
Kind regards,
Customer service team
BF Labs Inc
Ik dacht:quote:
Hoe snel heb je 'm? En hoeveel werk moet je er nog aan doen voor je hem werkend hebt?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht:
- of ik doe het niet en sla me over 6 maanden voor m'n kop
- of ik doe het wel en heb ik in het ergste geval een dure presse-papier.
Het werkt met een aangepaste CGMiner en een scriptbestandje (.sh) die nog aangepast moet worden met de gegevens van de miningpool (of solo minen).quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe snel heb je 'm? En hoeveel werk moet je er nog aan doen voor je hem werkend hebt?
Er komt in 2 maand zo'n 40 TH bij op het netwerk vrees ik, dus de difficulty zal snel x2 of 3 gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef µ het volgende:
Oef. Ben benieuwd wat die dingen met de difficulty gaan doen. Hoop 't beste voor je.
Zelfs als de difficulty 10x hoger wordt, verdien je het apparaat en stroomkosten nog in 68 dagen terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef µ het volgende:
Oef. Ben benieuwd wat die dingen met de difficulty gaan doen. Hoop 't beste voor je.
Weer een grote crash?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt een mooi jaar voor de Bitcoin
2010-05-17quote:
Leuke pagina.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2010-05-17
First recorded purchase of a good (pizza). Cost 10,000 BTC.
https://en.bitcoin.it/wiki/Bitcoin_Firsts
Die zal nu balen... 150.000 Euro voor een pizza
En dan hadden we hier ooit nog een user die z'n Bitcoins voor 50 cent kocht en 1 Euro verkocht en daar 4 maand later 30 voor had kunnen krijgen
Vet! Heb je al meer gemined?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Methamorphosis het volgende:
ik heb mezelf de jalapeno besteld!
Ik loop achter kennelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Methamorphosis het volgende:
ik heb mezelf de jalapeno besteld!
http://www.butterflylabs.com/productsquote:
Reken op een terugverdientijd van 100-150 dagen, aangezien je (net als ik) pas laat geleverd zal krijgen. De difficulty staat al over de 10.000.000 op de dag dat je los kan, vrees ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Methamorphosis het volgende:
Nee, ik las het pas dit weekend op tweakers.
Vandaag mijn eerste 0.002 coins gedolven (radeon hd5770)
Maar dat schiet natuurlijk niet op![]()
Nu is het wachten op de asic miner, denk dat het de gok wel waard is. volgens de calculator heb ik dat ding er met 1,5 week terugverdiend. ik ga uit van 4 weken omdat het natuurlijk snel moeilijker wordt.
Maar alles daarna is gewoon winst. en dan maar hopen dat de koers verder stijgt
Hij heeft dat apparaat nog niet, plaatje is van een opengewerkte Butterfly Labs Bitforce Single 'SC'.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef Methamorphosis het volgende:
Check marktplaats.nl
Zoek op bitcoin
Een asic miner van 2600 euro![]()
dan ben je de grote groep asic miners mooi voor.![]()
Rest de vraag: Waarom verkoopt ie dat ding?
quote:
Toch knap dat ze precies de specs van een Avalon weten te behalenquote:Beste MaGNeT,
Bedankt voor je interesse in onze bitcoin miner. Het gaat hier om een via USB aangesloten ASIC SHA256 processor met een minimale rekenkracht van 60GH/s. Het verwachte stroomverbruik zal rond de 500watt liggen, echter kan dit nog iets meer of minder worden. Het product is momenteel in de allerlaatste fase van ontwikkeling. De geplande levertijd is binnen nu en 2 a 3 weken.
Mocht je interesse hebben raad ik je aan je order zsm te plaatsen daar het erg snel gaat met het aantal bestellingen en helaas op = op. Momenteel zijn er nog enkele tientallen leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Ronald Roeleveld
Sent from my mobile.
Laten we van het goede in deze persoon uitgaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef piepeloi55 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt de beste man niet 100 van deze miners die zichzelf in 20 dagen terugverdienen?
Vraag ik mij ook af ja. Wellicht risicospreiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:53 schreef piepeloi55 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt de beste man niet 100 van deze miners die zichzelf in 20 dagen terugverdienen?
Handelaar zonder risico.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef µ het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af ja. Wellicht risicospreiding.
quote:Hallo Ronald,
Klinkt interessant.
Maar onder jullie merknaam vind ik geen bitcoin miners of wat dan ook in google.
Heeft dat ding geen merknaam?
Mvgr,
MaGNeT
Importeur voor een bekende fabrikant van bitcoin miners?quote:Beste MaGNeT,
Dat klopt inderdaad. Wij fabriceren zelf geen bitcoin miners. Wij zijn importeur voor een bekende fabrikant van bitcoin miners. Omdat de SHA256 processor is geclassificeerd onder de US Bureau of Industry and Security export control kan het importeren ervan de nodige problemen, kosten en vertragingen met zich mee brengen. Wij hebben hier enkele jaren ervaring mee en kunnen daardoor versneld deze apparatuur importeren en op een correcte manier langs de douane krijgen.
Met vriendelijke groet,
Ronald Roeleveld
Duidelijk, zijn Avalons en je betaalt ze dik 2 keer.quote:Beste MaGNeT,
Bij afname van 3 stuks kan ik je tot 200 Euro per miner korting geven. Helaas zijn de miners momenteel op pre-order en moeten vooruit betaald worden. Echter met de garantie dat mocht, onverhoopt, de leverancier niet leveren het geld in z'n totaal wordt terug betaald. Tot op heden is dit bij onze fabrikant nooit nodig geweest maar zoals je misschien weet hebben onlangs 2 andere leveranciers wel klanten hun geld terug gegeven vanwege problemen met de levering. Dit zal in de geval echter niet nodig zijn. Zelf heb ik er ook 2 in pre-order staan.
quote:Hi MaGNeT,
This is to confirm that your order no. 18923, pay-dated 02/03/2013, for 1 BitForce SC Single has been successfully entered into our system.
We will notify you with tracking information when your order ships.
For real-time updates on what is shipping now and news on projected SC products shipping schedule, please visit Jody's customer service blog at <https://forums.butterflylabs.com/blog.php/46-BFL_Jody>.
Thank you for your interest in Butterfly Labs, Inc. and for your order.
Kind regards,
Brandon
-----.
BF Labs, Inc. Customer Service
Welk nummer heb jij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:56 schreef Methamorphosis het volgende:
order 18923! sweet jezus![]()
![]()
Ik blijf nergens met mijn schattige jalapeno
14 dagen FOK!full is ¤3.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef slacKard.x het volgende:
Hoi,
Ik heb normaal een hekel aan bedelen, maar ik heb snel 0,07 BTC nodig. Kan iemand me dat geven? Ik kan eventueel wel 1,15 met Paypal overmaken :p
Ik kan wel 1 bitcoin kopen maar met die 0,93 ga ik dan toch niks doen en dan vind ik zonde.
Groeten,
SlacKardx
Koop ik dat hier?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:36 schreef µ het volgende:
[..]
14 dagen FOK!full is ¤3.
1BTC = ¤15
14 dagen FOK!full = 3/15 = 0.2BTC.
Als je me die 14 dagen FOK!full fikst stuur ik het naar je toe. Zelf weten. PM maar.
Moet je wel iemand vinden die jouw bitcoins accepteert en jou er geld voor wil gevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hallo, ik ben mij een beetje aan het inlezen over Bitcoins, heb zelf nog geen ervaring. Wat ik heb gehoord is dat je dus ook zonder van je bankrekening gebruik te maken Bitcoins kan omzetten in Euro's. Klopt dat? Dus dat je bijvoorbeeld naar Bruna gaat, en daar cash krijgt voor je Coins?
Of ben ik gek.
En alweer een stijging van 1,5% sinds je dat zei.quote:
In 9 dagen je asic terugverdienen... Wat moet het fijn zijn om als eerste zo'n ding aan te zetten.twitter:jgarzik twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 08:04:18Including electricity costs, the Avalon ASIC #bitcoin miner has now paid for itself. reageer retweet
Één van de weinigen die dat gaat reddenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef µ het volgende:
In 9 dagen je asic terugverdienen... Wat moet het fijn zijn om als eerste zo'n ding aan te zetten.twitter:jgarzik twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 08:04:18Including electricity costs, the Avalon ASIC #bitcoin miner has now paid for itself. reageer retweet
Ik ook. ALS ik zou verkopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:06 schreef Mender het volgende:
Gaat lekker zo
Heb nu eindelijk redelijk wat winst gemaakt (als ik alles nu zou verkopen)
Gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef Quotidien het volgende:
Hoe zijn jullie eraan gekomen dan? Gekocht of gemined?
Ik ben die van mij een paar maanden geleden helaas kwijtgeraakt.
Ik ben begonnen met ze te minen. Na een paar weken weer mee gestopt. Daarna ben ik gewoon gaan kopen. Meeste bitcoins heb ik van een user hier gekocht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef Quotidien het volgende:
Hoe zijn jullie eraan gekomen dan? Gekocht of gemined?
Daarom je wallet.dat encrypten en als backup in je mail, dropbox, whatever zetten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef Quotidien het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-21427505quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:16 schreef µ het volgende:
Bitcoins can now be used to pay for Domino’s Pizza
al gepost?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:16 schreef µ het volgende:
Bitcoins can now be used to pay for Domino’s Pizza
Pizza en hardware kopen met Bitcoins.. Prima initiatievenquote:
Nah.. Ten eerste, fuck mtgox. Te groot en te vaak (als in >0 keer) gehackt in het verleden. En gezeik met identificatieplicht en shit. Vooralsnog koop ik alles via bitstamp en bitcoin.de (en voorheen ook intersango maar die gaan een beetje down hill de laatste tijd).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef µ het volgende:
Hebben jullie ook mtgoxlive in je scherm staan de hele dag?
Nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:49 schreef µ het volgende:
Reddit Starts Accepting Bitcoin for Reddit Gold Purchases Thanks To Partnership With Coinbase
http://m.techcrunch.com/2(...)rship-with-coinbase/
NICE!!quote:
Misschien moet ik nog maar wat meer euro's erin stoppen ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Nice!
[..]
NICE!!![]()
![]()
Steeds meer significante partijen die bitcoins gaan accepteren. Dat gaat de goede kant op.. Dit in tegenstelling tot de euro, dus laat ik nog eens een flinke hap euro's omzetten naar BTC.
hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef µ het volgende:
http://www.quickmeme.com/(...)ted/oldest/?upcoming.
quote:
44 verkocht @ 28 Dollarquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef µ het volgende:
Trading volume van 92874 op mtgox. Vermenigvuldig dat met $29.40 en je komt op een tradingvolume van $2.73mil. Damn.
Days destroyed-chart gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin bijna op het 2011 record...
En het lijkt deze keer niet te klappen...
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:quote:
quote:Bitcoin Days Destroyed is a measure of the transaction volume of Bitcoin. If someone has 100 BTC that they received a week ago and they spend it then 700 bitcoin days have been destroyed. If they take those 100BTC and send them to several addresses and then spend them then although the total transaction volume could be arbitrarily large the number of bitcoin days destroyed is still 700.
Ah, met de uitleg is hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:
[..]
Ik snap er weinig van. Bitcoins kunnen niet vernietigd worden lijkt me. Dus hoe kunnen er bitcoin days vernietigd worden? De uitleg lijkt ver weg op een vergelijking met de normale money velocity?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
m.i. 1 van de interessantste bitcoinstatistieken. Het staat hier uitgelegd. Korte uitleg:
[..]
Hoe zien ze het verschil tussen "spenden", dus betalen voor een product of dienst en "sending to several addresses"? In beide gevallen worden er toch gewoon bitcoins naar een andere wallet verplaatst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Welke orde van grootte?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
quote:Bitcoin is exactly like the Linux kernel.
Invented by a genius that wanted to solve his own problem, it quickly attracted a bunch of enthusiastic geeks, contributing to it and calling it the future.
There was high and down in its history. The enthusiasts were really thinking that it would become mainstream as it is.
But it was definitely too complicated, too hard to understand. Even the "easy" interface were just ugly geekish toys.
Bypassing all those interfaces, all those geeks layers, some people start to see the real use of linux itself. They built their own solution using linux as simple foundation.
And it worked.
Most people don't even know it but they are currently using Linux, right now.
I predict that the same will happen for Bitcoin. Nobody will know they are using bitcoins, they will not care.
But it will be bitcoins nevertheless…
Ik ben ook geïnteresseerd, hoeveel bitcoins wil je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Bij wie van de aanwezige posters hier kan ik trouwens short in bitcoins? Dus dan verkoop ik jouw bitcoins met de verplichting om later datzelfde aantal voor jou terug te kopen (met als winst voor de bitcoin eigenaar een bepaalde vaste vergoeding).
Ook PM.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ik ben ook geïnteresseerd, hoeveel bitcoins wil je?
Geïnteresseerd +1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
Gebruik ik nooit, wat is het voordeel van MtGox boven andere exchanges zoals bitcoin.de of bitstamp.net?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef µ het volgende:
Werkt mtgoxlive bij jullie ook regelmatig slecht?
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef µ het volgende:
Upgrade status. Hebben jullie 0.8.0 alemaal?
In plaats van daadwerkelijk coins te verkopen en later weer terug te kopen, kunnen we ook gewoon een afspraak (c.q. contract) maken dat jij voor x bitcoins short gaat bij mij, met verloopdatum y.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef MrUnchained het volgende:
De beste manier is inderdaad via een contract ook vanwege betrouwbaarheid. Nadeel van jouw manier is dat de verkoopprijs y lastig officieel te bepalen is, terwijl bij fysieke levering ik gewoon direct op de knop druk om te kopen in de markt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:25 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
In plaats van daadwerkelijk coins te verkopen en later weer terug te kopen, kunnen we ook gewoon een afspraak (c.q. contract) maken dat jij voor x bitcoins short gaat bij mij, met verloopdatum y.
Dus ergens op een moment van jouw keuze tussen nu en y geef jij aan dat je het welletjes vindt, en dan betaal ik jou x*koersdaling tussen dan en nu, minus mijn fee (c.q. jij betaalt mij indien de koers is gestegen).
Mtgoxlive had ik het over. De site met de chart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Gebruik ik nooit, wat is het voordeel van MtGox boven andere exchanges zoals bitcoin.de of bitstamp.net?
Voordelen van laatstgenoemden: lagere fees, geen gedoe met identificatie, nooit gehackt, en niet de grootste exchange nog groter maken met potentiële monopolistische marktinvloed van dien wat m.i. niet echt strookt met de filosofie achter Bitcoin.
[..]
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook niet(gebruik überhaupt geen client meer, mij te onveilig i.v.m. risico op malware en keyloggers en trojans en shit)
Alles op papier?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Dat is van de Bitcoin-Qt client? Gebruik ook niet(gebruik überhaupt geen client meer, mij te onveilig i.v.m. risico op malware en keyloggers en trojans en shit)
Ah, juist ja.. Kende ik niet maar ik herken de plaatjes wel. Ik zelf wel eens op bitcoincharts.comquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:16 schreef µ het volgende:
Mtgoxlive had ik het over. De site met de chart.
Ook niet, mij te onveilig i.v.m. risico op brand en inbraak en motten en shitquote:
De grap is, als hij nog stijgt of verdubbelt stap je nu juist goedkoop in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Flurry het volgende:
pfff wat hoog.... ik hoopte dat ie wat ging zakken zodat ik goedkoop in kan stappen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen die op 20 dollar stond.
twitter:jonwaller twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:17:35@DreamHost Any official word on Bitcoin support? reageer retweet
twitter:DreamHost twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:26:15@jonwaller It's been in the talks with our devs, but no official word yet. /JH reageer retweet
Bitcoin begint wel steeds serieuzer te wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef µ het volgende:
twitter:jonwaller twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:17:35@DreamHost Any official word on Bitcoin support? reageer retweet
twitter:DreamHost twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:26:15@jonwaller It's been in the talks with our devs, but no official word yet. /JH reageer retweet
Wordpress, Reddit, Megaupload, ...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin begint wel steeds serieuzer te worden
Yay!quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef Mender het volgende:
$31,97 Nieuw record!![]()
High zelfs $33,20
twitter:wikileaks twitterde op woensdag 27-02-2013 om 00:44:15Todate, WikiLeaks has received over $80k in bitcoins thanks to bitcoiners (fraction of budget, but rapidly increasing) #bitcoin #wikileaks reageer retweet
31 maart gaat het open in de US of A?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:47 schreef Ravarian het volgende:
$33.08 & http://coinlab.com/transition
Het word nu mogelijk voor users in de US en Canada om veilig hoge bedragen bitcoins te kopen en verkopen. Ik ben heel benieuwd wat dit met de bitcoin prijs gaat doen na 31 maart..
Yesss.. 31 maart zijn alle account in de US en Canada overgezet naar CoinLab waar de bitcoins veiliger worden opgeslagen en verzekerd worden tegen diefstal en ze gaan samenwerken met een bank waardoor er makkelijker grote (USD) transacties kunnen worden gedaan. Het word dus een stuk interessanter voor beleggers om grote bedragen bitcoins te (ver)kopen.quote:
twitter:KimDotcom twitterde op maandag 04-03-2013 om 17:32:04Bitcoin: The currency of the future? Everyone should use it. Break the U.S. payment processing monopoly. http://t.co/TjkpPWDf9U reageer retweet
Als de waarde nu effe onder de 30$ ofzo schiet koop ik 'n aantal. Heb het gevoel dat de boel nu stevig aan het pieken is. Zul je net zien dat het nu voortdurend crescendo gaat en we over een half jaar de 100$ aantikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Ravarian het volgende:
$ 40.5
Die schommelingen komen nog wel. Iemand heeft net voor $300.000 + aan bitcoins gekocht, en na zo'n grote koop gaat stijft het hard en daarna gaat het altijd weer een beetje omlaag..
Nice! Dit soort publiciteit is altijd goed! Wat in dat artikel staat is dus waar ik het een paar posts geleden over had.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:39 schreef µ het volgende:
Bitcoin Ready To Go Mainstream With First U.S. Exchange
Forbes frontpage.
Ik wacht nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef mike-amersfoort het volgende:
$49
Magnet, hoe gaat het met je nieuwe speeltje?
quote:Voorbeeld: De goedkoopste aanbieder op MtGox biedt 20 bitcoins aan a 20 euro.
Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ja, heb er eens een paar van gekocht. Werkt uitstekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van niemand.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef slacKard.x het volgende:
Van wie kan ik een bitcoin kopen met Paypal?
Bitcointransacties zijn definitief, Paypal-transacties niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef slacKard.x het volgende:
Bitcoingebruikers zijn doorgaans anti-Paypal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:01 schreef slacKard.x het volgende:
Volkskrant. Nice.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bitcointransacties zijn definitief, Paypal-transacties niet.
Dus je kan makkelijk opgelicht worden op die manier.
Artikel over bitcoins in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)-het-eigenlijk.dhtml
Mja in dit geval dacht ik gewoon eerder aan een kwestie van elkaar vertrouwen maar dat zit er waarschijnlijk dus niet in hier. Als je het niet wilt hoef je ook niet te reageren op mijn post want daar word ik kotsmisselijk vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoingebruikers zijn doorgaans anti-Paypal.
Geef je weinig kans.
Paypal zuigt, tenzij je een oplichtende koper bent.
Kotsmisselijk worden van iemand die je uitlegt wat het probleem is met het transactiemiddel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mja in dit geval dacht ik gewoon eerder aan een kwestie van elkaar vertrouwen maar dat zit er waarschijnlijk dus niet in hier. Als je het niet wilt hoef je ook niet te reageren op mijn post want daar word ik kotsmisselijk van
Ik zie op https://localbitcoins.com/ wel iemand die Paypal accepteert in Nederlandquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Mja in dit geval dacht ik gewoon eerder aan een kwestie van elkaar vertrouwen maar dat zit er waarschijnlijk dus niet in hier. Als je het niet wilt hoef je ook niet te reageren op mijn post want daar word ik kotsmisselijk van
15% fee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zie op https://localbitcoins.com/ wel iemand die Paypal accepteert in Nederland
Begrijpend lezen is je sterkste punt zie ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Jawel, alleen mijn ouders checken mijn afschriften en dan moet ik weer uitleggen wat het is en waarvoor ik het gebruik etc. Van mijn Paypal weten ze niets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh..
Is iDeal geen optie anders?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:53 schreef MaGNeT het volgende:
Had MtGox net ff op Euro staan per ongeluk, dat was schrikken toen ik de koers zag
Heb 67 Bitcoins veilig in m'n wallet staan en ben met 3 aan het traden.quote:
Dat willen een hoop mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:56 schreef Quotidien het volgende:
Van mij mag het wel even omlaag naar $10 ofzo, kan het vervolgens weer omhoog gaan.
Er is idd genoeg support om zelfs bij hele grote verkopen niet onder de 30 te zakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef µ het volgende:
Ik denk dat het niet snel meer onder de $15 komt.
Er zijn volgens mij veel mensen die willen kopen.
Voorlopig weer ff omlaagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef µ het volgende:
Er zijn iets van 1500 bitcoins nodig om op de $47 te komen. Vraag me af of dat nog gaat gebeuren vandaag.
-edit- minicrashje naar $45.43
Fysieke bitcoins: https://www.casascius.com/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
ik heb 1 vraag. Hoe kun je bitcoins veranderen in echte euro's die je in je portomonee hebt zitten als papiergeld?
Door ze te verkopen op een exchange of op andere wijze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
ik heb 1 vraag. Hoe kun je bitcoins veranderen in echte euro's die je in je portomonee hebt zitten als papiergeld?
Veranderen in euro's gaat natuurlijk niet. Je zou de een private key kunnen nemen en die printen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef arjan1212 het volgende:
Ik heb de Single SC begin februari besteld maar als hij er ergens in juni is zou het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:13 schreef Mender het volgende:
Ik zie nu dat ze ook een 4,5Ghash/s versie te koop hebben voor $149,-. Had daar geen idee van.Zou er bijna een willen kopen. Maar lijkt me niet dat het nu nog de moeite waard is om er nog een te bestellen? Aangezien er inmiddels wel een grote order queue zal zijn.
Dat gaat nog wel even duren gok ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef Ravarian het volgende:
$47.25.. Gaat weer de goede kant op.. Wanneer tikken we de $50 aan?
Denk het ook.quote:
Kan dat op Mtgox? Dan ga ik dat ook maar eens doen..quote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Denk het ook.
Heb een verkooporder staan op 48,49 Dollar.
Ga ze dan weer terugkopen voor iets minder, hoop ik
Leuk, beetje traden, gaat prima vanwege de schommelingen.
Yupquote:Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Kan dat op Mtgox? Dan ga ik dat ook maar eens doen..
Prijstrend van de afgelopen maanden...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef MissionPhailed het volgende:
@Hierboven: dacht heel even de prijstrend te zien
Ergens nog een tijdmachine in de aanbieding?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Prijstrend van de afgelopen maanden...
[ afbeelding ]
http://bitcoinity.org/markets?currency=USD&exchange=mtgox
Ik las 'paniek' en 'naar beneden' en dacht even dat je bedoelde dat bitcoins weer naar $10 waren gecrasht o.i.d.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef µ het volgende:
AEX / Beursvloer #237 - Paniek op de beurs aaaaaaand it's gone.
en naar beneden.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik las 'paniek' en 'naar beneden' en dacht even dat je bedoelde dat bitcoins weer naar $10 waren gecrasht o.i.d.
Het leuke is dat Google Trends al vanaf het begin van Bitcoin redelijk optrekt met de koers.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef MissionPhailed het volgende:
@Hierboven: dacht heel even de prijstrend te zien
Ligt eraan wat je wilquote:Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
Uit nieuwsgierigheid ook maar gedownload. Eerst heeft 'ie uren het hele netwerk bij elkaar gedownload, en nu is-ie geloof ik klaar om te gaan. Dus wat zijn de volgende stappen die ik nu zou kunnen ondernemen?
Geen groot geld mee maken of zo, maar gewoon even uitproberen hoe en of het werktquote:
Je kan een videokaart inzetten om te minen, voor de lol.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen groot geld mee maken of zo, maar gewoon even uitproberen hoe en of het werktHeb me even ingelezen in een paar topics van deze reeks, en daar wordt het afgeraden om te gaan minen. Toch lijkt het me wel bijzonder om zelf geld "te maken" door alleen je computer aan te hebben, dus is er niet een manier om met de slome computer die ik heb heel langzaam te minen, zodat ik een jaar of zo over één BTC doe? Nogmaals, ik hoef er geen geld mee te verdienen maar het lijkt me leuk om over een jaar of zo genoeg BTC te hebben gemined om er iets grappigs (zoals die Zimbabwe-dollars) mee te kopen
Ik heb trouwens Intel Pentium, weet niet of het uberhaupt wel de moeite waard is om het dan te proberenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan een videokaart inzetten om te minen, voor de lol.
Eerst meld je je aan bij een pool (Deepbit, BTCmine, etc).
Daar krijg je gegevens voor een "Worker", ofwel de aanmeldgegevens voor de PC waar je mee gaat minen.
Dan download je "guiminer" en doe je onderstaande:
Zal niet hard gaan. Je zou iets kunnen verkopen voor bitcoins. Of een bitcoin kopenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Intel Pentium, weet niet of het uberhaupt wel de moeite waard is om het dan te proberenMaar als ik zo mine, krijgt mijn moeder dan niet idioot hoge energiekosten op de deurmat en kan ik dan nog normaal computeren? Het hoeft echt niet snel te gaan, voor mij part doet 'ie jaren over een BTC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |