Vandaagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
echt he, ben elke keer verbaasd alsie gooit wat hij wilquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
Die Douglas gooit ook zo raar, eerst rechtvooruit richten, dan 15cm naar links en dan loslaten. Elke dart weer.
Ik krijg de zenuwen van ze . Maarja flutcommentators voor een kansloos toernooi. past welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Pff die ziekelijke drang van die Eurosport commentators om ALLES te benoemen.
De een valt wel mee (die SBS-commentator), die andere is echt heel erg jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Pff die ziekelijke drang van die Eurosport commentators om ALLES te benoemen.
Volgens mij lezen ze mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Silverback vs. Kong volgende ronde?
Ik zou het podium stutten.
Vanaf +/- 56.00, Pipe breekt z'n shaft, heeft geen reserve bij zich en gooit uiteindelijk met een pijl van Walsh als derde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat soort incidenten en die met Runen David zie je gewoon niet bij de PDC.
hij heeft 8 weken schorsing gehad van de Darts Regulation Authority en dat was het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef glaciest het volgende:
Niet live, BBC2 zal het 's avonds wel uitzenden, maar alsnog erg matig.
Als Green van O'Shea wint staat ie in de halve finale en heeft hij dus in principe recht op een GSOD-plek, hij is ooit uit de PDC geschopt vanwege een positieve drugstest, dus ben benieuwd of de PDC hem toe wil laten op de grand slam.
Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk deze baasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef glaciest het volgende:
[..]
En wat betreft maffe buitenlanders is het PDC-WK koning.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk deze baas
[ afbeelding ]
Haha, geniaal.quote:
Hij ging toch terug naar de BDO, omdat hij het niet kon maken bij de PDC?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef glaciest het volgende:
Niet live, BBC2 zal het 's avonds wel uitzenden, maar alsnog erg matig.
Als Green van O'Shea wint staat ie in de halve finale en heeft hij dus in principe recht op een GSOD-plek, hij is ooit uit de PDC geschopt vanwege een positieve drugstest, dus ben benieuwd of de PDC hem toe wil laten op de grand slam.
Hendriks kan ook naar huis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zeg Dekker, Waites en Hendriks door (blijf positief). Cullen-Jennings geen idee. Ken beide niet zo goed.
Bookies vinden hem de favoriet, ik vind George juist ook de grootste kanshebber.quote:
Tegen Adams was hij ook niet zo goed hoor, alleen Adams gooit helemaal niks sinds zijn scheiding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind Hendriks niet bepaald constant. Hij had een leuke run tegen Adams, maar op de Zuiderduin Masters gooide hij geen pepernoot, zoals Jacques Nieuwlaat dat altijd zegt.
George maakte meer indruk.
Daar heb je ook een punt ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Adams was hij ook niet zo goed hoor, alleen Adams gooit helemaal niks sinds zijn scheiding.
Ik heb het even opgezocht maar hij heeft na zijn schorsing nog een keer UK Open gespeeld en is daarna naar de BDO gegaan omdat hij sponsors was kwijtgeraakt na zijn schorsing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij ging toch terug naar de BDO, omdat hij het niet kon maken bij de PDC?
nee op eurosport en de BBC. Als je een fatsoenlijke kabel provider hebt kun je ze ontvangen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt de finale wel op bijvoorbeeld sbs uitgezonden ofzo?
Heb ziggo dus dat zit wel goed.. Alleen moet wel een beetje leuke finale met aansprekende namen zijn anders bedank ik vriendelijk...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee op eurosport en de BBC. Als je een fatsoenlijke kabel provider hebt kun je ze ontvangen.
nee het wordt domweg op geen enkele zender uitgezonden live.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:57 schreef Germano het volgende:
Is de wedstrijd van Dekker ergens te volgen? Via een stream o.i.d.?
Wat een logicaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee het wordt domweg op geen enkele zender uitgezonden live.
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 18:19:06Ik voorspel een prachtige oranje avond met twee Nederlandse winnaars! Chauvinistisch? Neen. Realistisch! #lakesidedarts reageer retweet
Part > andere dartscommentatorenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef Guard het volgende:
Blijft leuk...
Part: "Well, this is unusual"
Uk Open is sowieso open voor iedereen, niet vergelijkbaar met andere toernooien van de PDC.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht maar hij heeft na zijn schorsing nog een keer UK Open gespeeld en is daarna naar de BDO gegaan omdat hij sponsors was kwijtgeraakt na zijn schorsing.
Lijkt me niet dat de PDC moeilijk gaat doen over zijn deelname aan de GSOD, dit werd gesuggereerd op een Engels forum en aangezien ze daar vaak wel verstand van hebben, heb ik het hier overgenomen. Maar aangezien hij na zijn schorsing nog een keer de UK open heeft gespeeld lijkt het me sterk.
Edit: en na zijn overstap heeft hij in 2011 nog een keer de UK Open gespeeld.
Het is zeker alleen via dat scoreding te volgen?quote:
jup en via twitter https://twitter.com/NDBdartsquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is zeker alleen via dat scoreding te volgen?
Die link had ik nog niet, thanks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jup en via twitter https://twitter.com/NDBdarts
Aha bedankt. Wel logisch dat je sponsers verliest als je zoiets doet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht maar hij heeft na zijn schorsing nog een keer UK Open gespeeld en is daarna naar de BDO gegaan omdat hij sponsors was kwijtgeraakt na zijn schorsing.
Lijkt me niet dat de PDC moeilijk gaat doen over zijn deelname aan de GSOD, dit werd gesuggereerd op een Engels forum en aangezien ze daar vaak wel verstand van hebben, heb ik het hier overgenomen. Maar aangezien hij na zijn schorsing nog een keer de UK open heeft gespeeld lijkt het me sterk.
Edit: en na zijn overstap heeft hij in 2011 nog een keer de UK Open gespeeld.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Thompson
Jennings
Waites
George
Mijn voorspelling voor vandaag.
Inderdaad. Kan ook geen livestream vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Gabbylicious het volgende:
Toch een schande dat we dit moeten missen
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 19:08:22180 van Jan op het goede moment en een knappe 89 finish op Dubbel 5 voor de break. Thompson miste een 130 op de bull reageer retweet
Het wordt dan ook nergens live uitgezonden. Krijgen we straks om 19:30u gewoon de uitslag te zien in cijfers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan ook geen livestream vinden.
Belachelijk eigenlijk, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het wordt dan ook nergens live uitgezonden. Krijgen we straks om 19:30u gewoon de uitslag te zien in cijfers.
Dat was in de SBS6-tijd beter geregeld, gewoon bijna alles live of op z'n minst samengevat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, maar het is niet anders.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Crocmaz het volgende:
Gemiddelden van 82 en 85. Finish van 100 en 120 als hoogste.
Echt balen dat we dit missen ja
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was in de SBS6-tijd beter geregeld, gewoon bijna alles live of op z'n minst samengevat.
De coverage van ESPN van de vrouwenpartijen valt ook tegen, alleen Anastacia live gezien en 1 partij met Gulliver in samenvatting. Zo krijgen die dames nooit voldoende sponsors en worden ze nooit heel veel beter dan dit.
BBC2 zendt alles in samenvatting uit en daarna midden in de nacht nog wat partijen in z'n geheel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was in de SBS6-tijd beter geregeld, gewoon bijna alles live of op z'n minst samengevat.
De coverage van ESPN van de vrouwenpartijen valt ook tegen, alleen Anastacia live gezien en 1 partij met Gulliver in samenvatting. Zo krijgen die dames nooit voldoende sponsors en worden ze nooit heel veel beter dan dit.
Ze hebben het nog 2 jaar uitgezonden nadat Barney (en de rest van de Nederlanders) overstapten. Barney heeft het darts in NL groot gemaakt, maar eigenlijk ook weer om zeep geholpen. Langzaam komt er nu uit NL weer wat interesse, gelukkig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je zou zeggen dat SBS of een andere omroep graag de rechten weer wil, juist omdat er zoveel Nederlands talent op komst is. Dit is gewoon jammer.
Hou op. Sbs heeft groot gelijk. Dit trekt geen kijkers en daar draait het om he. Aleen de echte diehards kijken dit, maar 99% haakt snel af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je zou zeggen dat SBS of een andere omroep graag de rechten weer wil, juist omdat er zoveel Nederlands talent op komst is. Dit is gewoon jammer.
kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef glaciest het volgende:
Dekker 2-0 voor in de beslissende set nu!
En toch vind ik het jammer. RTL7 had prima kijkcijfers en natuurlijk is het niveau daar beter en zijn er bekendere namen te vinden, maar darts = darts.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou op. Sbs heeft groot gelijk. Dit trekt geen kijkers en daar draait het om he. Aleen de echte diehards kijken dit, maar 99% haakt snel af.
Ik had vorig half verwacht dat RTL7 de finale van Kist last minute aan zou kopen, volgens mij suggereerde Nieuwlaat ook zoiets op twitter toen "Je weet het nooit met tv" oid toen hem gevraagd werd of het uitgezonden zou worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En toch vind ik het jammer. RTL7 had prima kijkcijfers en natuurlijk is het niveau daar beter en zijn er bekendere namen te vinden, maar darts = darts.
Bij dit toernooi liggen de niveaus dichter bij elkaar en dus heb je vaak best spannende partijen.
Mwehehehe, toevallig... Is een oud-werknemer van me, relaxte kerel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ps wie noemt zijn kind nou 'siv' (Lingo)
Darts is darts???? Onzin. Mensen die alleen kijken voor sensatie en noem maar op kijken alleen maar naar de PDC. Ik ben een voetballiefhebber, maar voor Emmen- Agovv blijf ik niet thuis en dat is met darten net zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En toch vind ik het jammer. RTL7 had prima kijkcijfers en natuurlijk is het niveau daar beter en zijn er bekendere namen te vinden, maar darts = darts.
Bij dit toernooi liggen de niveaus dichter bij elkaar en dus heb je vaak best spannende partijen.
Op naar de 4-2quote:
Kan me niet eens meer herinneren op welke zender ik het toen gezien heb. Ik dacht Eurosport.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik had vorig half verwacht dat RTL7 de finale van Kist last minute aan zou kopen, volgens mij suggereerde Nieuwlaat ook zoiets op twitter toen "Je weet het nooit met tv" oid toen hem gevraagd werd of het uitgezonden zou worden.
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 19:23:4194 finish op de bull en Jan wint de wedstrijd. Hij is weer kwartfinalist! reageer retweet
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 19:23:4194 finish op de bull en Jan wint de wedstrijd. Hij is weer kwartfinalist! reageer retweet
Hier de betreffende tweet:quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik had vorig half verwacht dat RTL7 de finale van Kist last minute aan zou kopen, volgens mij suggereerde Nieuwlaat ook zoiets op twitter toen "Je weet het nooit met tv" oid toen hem gevraagd werd of het uitgezonden zou worden.
Maar kan we wel voorstellen dat RTL voor de PDC gaat, toch de bond waar het gebeurt en daarnaast willen ze geen verwarring veroorzaken, SBS deed ook alsof de PDC niet bestond vroeger.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:04:21@jeroenhulsberg morgen is nog ver weg in tv land je weet nooit reageer retweet
Hoeveel had hij dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef glaciest het volgende:
Dit was wedstrijd 9 van de 21 dit toernooi waarin de speler met het lagere gemiddelde won, opvallend.
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=70813074COLquote:
SBS zond wel de PDC-WK finalen uit nadat barney was overgestapt. Je moet je ook wel realiseren dat de PDC-WK al voor de kerst periode begint en sbs dan andere prioriteiten stelt. De 1e weken van januari valt er weinig te beleven op de NL TV en was het ook voor sbs een stuk interessanter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef glaciest het volgende:
[..]
Hier de betreffende tweet:Maar kan we wel voorstellen dat RTL voor de PDC gaat, toch de bond waar het gebeurt en daarnaast willen ze geen verwarring veroorzaken, SBS deed ook alsof de PDC niet bestond vroeger.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:04:21@jeroenhulsberg morgen is nog ver weg in tv land je weet nooit reageer retweet
Tony O'Sheaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
Hey Wez Newtonmuziek
Die man lijkt op die vent uit FEAR en op de kippenman uit Toy Story 2:
[ afbeelding ]
Uhm Adams ligt er al uit gast...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef glaciest het volgende:
Dekker niet alleen in de makkelijkste helft van het schema, maar ook nog eens in het makkelijkste kwart:
-Adams
-Hendriks
-George
-Prins
-Dekker
-de Graaf
-Robson
-Thompson
Van dat rijtje stelt alleen Adams op papier iets voor en die is volledig uit vorm.
Prins ook de graaf ook, maar was voor het idee deni kquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm Adams ligt er al uit gast...
Volgens de cijfers die er nu staan Dekker toch een hoger gemiddelde dan Thompson: 84,99 vs. 82,56quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef glaciest het volgende:
[..]
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=70813074COL
Is er weer mee gekapt, maar volgens de laatste cijfers: 28,2 voor Thompson en 27,47 voor Dekker, zal niet veel meer veranderd zijn.
Was inderdaad puur om aan te geven dat Dekker het nogal getroffen heeft met de loting.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prins ook de graaf ook, maar was voor het idee deni k
dat wordt wel bijgetrokken als ESPN met een break komt.quote:
maar wel op ES2quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
GVD op Eurosport 1 geen darts vanavond.....
Die gozer is pas 24 jaar. :'0quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
2-0
Vrij matige partij, vooral van de kippenman.
Ja ze zeiden het op ESPN, hij is hier met zijn ouders en als hij verliest wil hij blijven, als het van zijn ouders magquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ze zeiden het op ESPN, hij is hier met zijn ouders en als hij verliest wil hij blijven, als het van zijn ouders mag
[..]
Ja ze zeiden het op ESPN, hij is hier met zijn ouders en als hij verliest wil hij blijven, als het van zijn ouders mag
[..]
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor ES2 moet je zeker een pakket hebben? Ik kan die niet ontvangen
Ziggo kanaal 411 voor ES2 HD. 918 voor analoog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:05 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/261943]SonicVolcano[/ur]l] het volgende:
Voor ES2 moet je zeker een pakket hebben? Ik kan die niet ontvangen
Heb UPC. Gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ziggo kanaal 411 voor ES2 HD. 918 voor analoog.
Och kan slechterquote:
Ja klopt, maar heb geen Sport pakket of wat je daar ook voor nodig moet hebben. Jij dus wel?quote:
die streams staan hier ook http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=185498&part=sportsquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
Het schijnt hier mee te kunnen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee: http://pcstreams.com/PCStreams_Setup.exe
Zie jij hem van Waites winnen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jennings gaat de halve finale halen, mark my words.
Scotty not so hotty gaat sowieso snel vallen. Hij moest tegen wie? de Vos?quote:
Jackie Goethalsquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
Whaha dat stuk van die Belgwas dat ook op Eurosport? Briljant
Kist kan het nog slechter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter dan de Vos want die spreekt nog slechter Engels dan Peter R. de Vries
Die spreekt het helemaal niet dacht ik, had hij er vorig jaar niet iemand bij die alle vragen voor hem vertaalde?quote:
Wat heb je tegen hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, dan moet Jenningsh et maar doen
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:46:33Laatste ingooidarts Jimmy Hendriks! #lakesidedarts
reageer retweet
Zijn houding heeft wat weg van Hamiltonquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef hole1988 het volgende:
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:46:33Laatste ingooidarts Jimmy Hendriks! #lakesidedarts [ link | afbeelding ] reageer retweet
Niet haten op scotty to hotty.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, dan moet Jenningsh et maar doen
de spanning stijgtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef hole1988 het volgende:
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:46:33Laatste ingooidarts Jimmy Hendriks! #lakesidedarts [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:58:53Is Jimmy ready for a new surprise here at Lakeside?
reageer retweet
Hij gooit anders meer bouncers dan Hendriks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die George gooit niks
1-0 Hendriks
Hij kan er ook niks van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die George gooit niks
1-0 Hendriks
Ja, geregeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef TLC het volgende:
Winnen darters ook weleens zonder een set tegen te verliezen ?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij gooit anders meer bouncers dan Hendriks.
Joh zovaak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef TLC het volgende:
Winnen darters ook weleens zonder een set tegen te verliezen ?
Best lastig hoor als het niet de bedoeling isquote:
De hokjes zijn kleiner.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
42, 60, 49 wat een dramatische scores.
Hendriks normaal? Die heeft echt een inteeltkopquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk eens twee redelijk normaal uitziende gasten op het podium.
Hij heeft een Hamilton achtige worpquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hendriks normaal? Die heeft echt een inteeltkop
En hij heeft een stompé-achtige worp, met het verschil dat hij wèl voorbij de 1e ronde komt.
Hendriks ziet er wel heel jong uit, moet hij morgen niet naar school of zo ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En hij heeft een stompé-achtige worp, met het verschil dat hij wèl voorbij de 1e ronde komt.
Nee man, die propt eerst zijn hele klauw in die enorme bakkes zonder lippen van hem. Dat zie ik Hendriks niet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hij heeft een Hamilton achtige worp
Met normaal bedoel ik; geen overvloed aan tattoos, bruiningscreme, bierbuik etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
Robbie Green en Karin Krappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef TLC het volgende:
[..]
waar ? wanneer ? hoe laat ? waarom ? met wie ?
Die Richie George heeft anders een behoorlijk aantal tattoos hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met normaal bedoel ik; geen overvloed aan tattoos, bruiningscreme, bierbuik etc.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Richie George heeft anders een behoorlijk aantal tattoos hoor
Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Richie George heeft anders een behoorlijk aantal tattoos hoor
Ik word onpasselijk bij de gedachte alleen al inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, die propt eerst zijn hele klauw in die enorme bakkes zonder lippen van hem. Dat zie ik Hendriks niet doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk bij de gedachte alleen al inderdaad
Volgens mij is Hamilton een prima gast, en een goede speler, maar dat is zo smerig
Ik vind Painter ook zo'n smeerpijp, die doet dat ook. En zijn ogen zitten zo dicht bij elkaar dat je ze allebei tegelijk met 1 vinger kunt indrukken. Een soort cycloop zeg maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk bij de gedachte alleen al inderdaad
Volgens mij is Hamilton een prima gast, en een goede speler, maar dat is zo smerig
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 22:28:06Foto van pauze. Hendriks heeft coach Darryl Fitton, George heeft coach James Wade. Mooi om te zien!
reageer retweet
Ja jij kijkt nooit PDC schijnbaar, maar het ziet er echt vies uitquote:
gulliver ook zag ik, heb r niet zo'n moeite mee al zou een bakkie magnesium op t podium goed zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Painter ook zo'n smeerpijp, die doet dat ook. En zijn ogen zitten zo dicht bij elkaar dat je ze allebei tegelijk met 1 vinger kunt indrukken. Een soort cycloop zeg maar.
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 22:41:37Great atmosphere here! #lakesidedarts #hendriks #george
reageer retweet
Misschien heeft hij wel geen zin in D19.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Idd. Commentatoren viel het niet op
Die vent voor hem heeft een scheet gelaten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Moussasow7 het volgende:
hhahhahahaaha great atmosphere, waar dan?
Scheelt wel een pijl.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geen zin in D19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |