Ik ben wel gewoon eerlijk, al laat ik sommige dingen weg. En je kunt bepaalde zaken natuurlijk creatief omschrijven. Zo zit ik te denken aan de volgende omschrijving:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef HeyMarlous het volgende:
In hoeverre zijn jullie eerlijk in je profieltekst? Natuurlijk moet je rekening houden met hoe zaken overkomen (dus een beetje positief belichten mag), maar hoe ver ga je daarin?
...dat klinkt natuurlijk al anders dan dat ik gewoon zeg dat ik een modelspoorbaan hebquote:In mijn vrije tijd houd ik me onder andere bezig met landschapsarchitectuur op kleine schaal en het oplossen van mobiliteitsproblemen.
Jij nooit hoor Thijs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs gaat herinneren nooit aan eefje801's bad side te komen
*Veegt zweet van voorhoofd*quote:
Leuk gevondenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon eerlijk, al laat ik sommige dingen weg. En je kunt bepaalde zaken natuurlijk creatief omschrijven. Zo zit ik te denken aan de volgende omschrijving:
[..]
...dat klinkt natuurlijk al anders dan dat ik gewoon zeg dat ik een modelspoorbaan heb![]()
.
Daar heb je inderdaad een punt. Het is inderdaad handig om het zo te schrijven dat je kan lezen wat ik leuk vind maar ook wat ik te bieden heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik, ik, ik. Wat jij bent, wat jij leuk vindt boeit me geen hol. Dat staat er nu.
Nou die vriendengroep zal wel goed komen. Je gaat met mensen om die jij prettig vind. Die mensen vormen mijn vriendengroep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee wat hij zoekt. A) ze moet in de vriendengroep passen. Als ze door die keuring komt dan b) ze moet vaaaak op stap willen.
Eerlijk gezegd moest ik wel daar als eerste denken toen ik die omschrijving las.. sorry.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:
...dat klinkt natuurlijk al anders dan dat ik gewoon zeg dat ik een modelspoorbaan heb![]()
.
Dat kan. Maar het klinkt net wat anders, daar ging het me omquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moest ik wel daar als eerste denken toen ik die omschrijving las.. sorry.
Het staat er ook niet in, maar het zou op zich wel eens wat anders zijn dan in andere profielen staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het gewoon beide niet vertellen
tenminste niet op een profiel
Ach er is een verschil tussen 's avonds op de bank ploffen en dan kijkt wat ie tegenkomt, en een tv liefhebber die de beste 20 series volgt en probeert bij te blijven met de beste tv.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef HeyMarlous het volgende:
Je hebt ook mensen die zetten bij hobbies 'tv kijken'.. dat vind ik ook vrij kansloos, maarja als je verder weinig hobbies hebt
Ik denk dat je met de tekst die je hebt wel kan beginnen. Maar waarom geef je de ander in je tekst ook niet wat aandacht. Dat is wat ik bedoel. Waarom schrijf je niet shit erin zoals je graag wil dat de ander is. Dus dat ze je aanvult met eigenschappen die je zoekt of juist eigenschappen bezit die je graag ziet of zelf mist of whatever. Want nu lijkt het net alsof iedereen maar mag/kan reageren die jouw hobbys leuk vindt. Maar het is dus niet gezegd dat jij die kleine, Surinaamse met reeds 4 kinderen en tetters tot de grond ook leuk vindt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt. Het is inderdaad handig om het zo te schrijven dat je kan lezen wat ik leuk vind maar ook wat ik te bieden heb.
[..]
Nou die vriendengroep zal wel goed komen. Je gaat met mensen om die jij prettig vind. Die mensen vormen mijn vriendengroep.
Als ik een vrouw kies om te daten past zij op dat moment naar mijn idee goed bij mij. De kans is dan zeer groot dat zij dan ook bij mijn vriendengroep past.
Veel op stap is maar net hoe je het bekijkt en veel te kort door de bocht.
Ja ik ga veel op stap, maar ipv kroeg uit eten gaan is ook een optie. Een huismus is dan inderdaad niks voor mij.
Maar goed, laten we het anders doen. Je geeft wel commentaar, wat trouwens prima is. Maar kom jij eens met een voor eeld tekstje dan hoe jij dat in gedachte hebt?
Je weet wat ik zoek, je weet wat ik belangrijk vind in grote lijnen. Hoe ga jij dat in een tekst verwerken?
Daar heb je inderdaad een goed punt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je met de tekst die je hebt wel kan beginnen. Maar waarom geef je de ander in je tekst ook niet wat aandacht. Dat is wat ik bedoel. Waarom schrijf je niet shit erin zoals je graag wil dat de ander is. Dus dat ze je aanvult met eigenschappen die je zoekt of juist eigenschappen bezit die je graag ziet of zelf mist of whatever. Want nu lijkt het net alsof iedereen maar mag/kan reageren die jouw hobbys leuk vindt. Maar het is dus niet gezegd dat jij die kleine, Surinaamse met reeds 4 kinderen en tetters tot de grond ook leuk vindt.
Klopt, zo werkt het inderdaad meestal. Maar door de oprecht leuke klik wil ik hem ook niet meteen afschrijven, maar ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
Eenmaal in de friendzone altijd in de friendzone
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het gewoon beide niet vertellen
tenminste niet op een profiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |