abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 22:17:58 #201
42184 crew  DaMart
pi_121373549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef HeyMarlous het volgende:
In hoeverre zijn jullie eerlijk in je profieltekst? Natuurlijk moet je rekening houden met hoe zaken overkomen (dus een beetje positief belichten mag), maar hoe ver ga je daarin?
Ik ben wel gewoon eerlijk, al laat ik sommige dingen weg. En je kunt bepaalde zaken natuurlijk creatief omschrijven. Zo zit ik te denken aan de volgende omschrijving:

quote:
In mijn vrije tijd houd ik me onder andere bezig met landschapsarchitectuur op kleine schaal en het oplossen van mobiliteitsproblemen.
...dat klinkt natuurlijk al anders dan dat ik gewoon zeg dat ik een modelspoorbaan heb :+ :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:19:01 #202
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121373622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

* El_Thijs gaat herinneren nooit aan eefje801's bad side te komen
Jij nooit hoor Thijs.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 januari 2013 @ 22:21:07 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_121373736
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij nooit hoor Thijs.
*Veegt zweet van voorhoofd*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121374243
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben wel gewoon eerlijk, al laat ik sommige dingen weg. En je kunt bepaalde zaken natuurlijk creatief omschrijven. Zo zit ik te denken aan de volgende omschrijving:

[..]

...dat klinkt natuurlijk al anders dan dat ik gewoon zeg dat ik een modelspoorbaan heb :+ :P.
Leuk gevonden :P
Children of the night. What music they make.
pi_121374822
Hahaha heb zo hard gelachen om die profielteksten van Silenus, mijn god :').
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:39:47 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121374842
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik, ik, ik. Wat jij bent, wat jij leuk vindt boeit me geen hol. Dat staat er nu.
Daar heb je inderdaad een punt. Het is inderdaad handig om het zo te schrijven dat je kan lezen wat ik leuk vind maar ook wat ik te bieden heb.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee wat hij zoekt. A) ze moet in de vriendengroep passen. Als ze door die keuring komt dan b) ze moet vaaaak op stap willen.
Nou die vriendengroep zal wel goed komen. Je gaat met mensen om die jij prettig vind. Die mensen vormen mijn vriendengroep.

Als ik een vrouw kies om te daten past zij op dat moment naar mijn idee goed bij mij. De kans is dan zeer groot dat zij dan ook bij mijn vriendengroep past.

Veel op stap is maar net hoe je het bekijkt en veel te kort door de bocht.

Ja ik ga veel op stap, maar ipv kroeg uit eten gaan is ook een optie. Een huismus is dan inderdaad niks voor mij.

Maar goed, laten we het anders doen. Je geeft wel commentaar, wat trouwens prima is. Maar kom jij eens met een voor eeld tekstje dan hoe jij dat in gedachte hebt?

Je weet wat ik zoek, je weet wat ik belangrijk vind in grote lijnen. Hoe ga jij dat in een tekst verwerken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:40:27 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121374877
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:

Eerlijk gezegd moest ik wel daar als eerste denken toen ik die omschrijving las.. sorry.
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 22:44:00 #208
42184 crew  DaMart
pi_121375060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd moest ik wel daar als eerste denken toen ik die omschrijving las.. sorry.
Dat kan. Maar het klinkt net wat anders, daar ging het me om ;).

Ik zou overigens ook nog een andere 'hobby' kunnen noemen. Door een soort vakantietraditie heb ik iets van 35 spaarpotten in huis, dus ik kan ook nog zeggen dat ik spaarpotten spaar _O-.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:47:41 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121375231
Ik zou het gewoon beide niet vertellen :')
tenminste niet op een profiel :N
pi_121375873
Je hebt ook mensen die zetten bij hobbies 'tv kijken'.. dat vind ik ook vrij kansloos, maarja als je verder weinig hobbies hebt
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 23:02:26 #211
42184 crew  DaMart
pi_121375944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Het staat er ook niet in, maar het zou op zich wel eens wat anders zijn dan in andere profielen staat :P.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 januari 2013 @ 23:10:47 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_121376385
Goed, ik heb de date waar ik eerst nog contact mee had nu voor mezelf definitief afgeschreven als relatiemateriaal. Ik geef toe dat ik mensen graag help met hun problemen, maar deze heeft nu zoveel emotionele en wat niet al soort van problemen dat ik als ik hier mijn vingers aan brand ze nooit meer genezen. Heb er nog wel een beetje contact mee maar dat is het ook eigenlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121376555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef HeyMarlous het volgende:
Je hebt ook mensen die zetten bij hobbies 'tv kijken'.. dat vind ik ook vrij kansloos, maarja als je verder weinig hobbies hebt
Ach er is een verschil tussen 's avonds op de bank ploffen en dan kijkt wat ie tegenkomt, en een tv liefhebber die de beste 20 series volgt en probeert bij te blijven met de beste tv.
Ik had ooit lang geleden een date met een vrouw, kwam bij haar op bezoek, opeens zette ze de tv aan en zei dat ze elke avond hart van nederland keek en ze dat moest zien. Toen wist ik dat dat niks voor mij zou zijn.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:17:24 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_121376716
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad een punt. Het is inderdaad handig om het zo te schrijven dat je kan lezen wat ik leuk vind maar ook wat ik te bieden heb.

[..]

Nou die vriendengroep zal wel goed komen. Je gaat met mensen om die jij prettig vind. Die mensen vormen mijn vriendengroep.

Als ik een vrouw kies om te daten past zij op dat moment naar mijn idee goed bij mij. De kans is dan zeer groot dat zij dan ook bij mijn vriendengroep past.

Veel op stap is maar net hoe je het bekijkt en veel te kort door de bocht.

Ja ik ga veel op stap, maar ipv kroeg uit eten gaan is ook een optie. Een huismus is dan inderdaad niks voor mij.

Maar goed, laten we het anders doen. Je geeft wel commentaar, wat trouwens prima is. Maar kom jij eens met een voor eeld tekstje dan hoe jij dat in gedachte hebt?

Je weet wat ik zoek, je weet wat ik belangrijk vind in grote lijnen. Hoe ga jij dat in een tekst verwerken?
Ik denk dat je met de tekst die je hebt wel kan beginnen. Maar waarom geef je de ander in je tekst ook niet wat aandacht. Dat is wat ik bedoel. Waarom schrijf je niet shit erin zoals je graag wil dat de ander is. Dus dat ze je aanvult met eigenschappen die je zoekt of juist eigenschappen bezit die je graag ziet of zelf mist of whatever. Want nu lijkt het net alsof iedereen maar mag/kan reageren die jouw hobbys leuk vindt. Maar het is dus niet gezegd dat jij die kleine, Surinaamse met reeds 4 kinderen en tetters tot de grond ook leuk vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BeamofLight op 09-01-2013 23:18:12 (4 wijn) ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:17:35 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121376726
Dan nog zet je niet in je profiel dat je van tv kijken houdt. Zeg dan dat je houdt van series ofzo.

Maar tis ook maar net wat voor soort persoon je zoekt. Als je aan modelbouw doet en je wil een vriendin hebben die dat ook leuk vindt, dan moet je het er zeker bij vermelden.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:28:23 #216
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_121377255
Hoe spreken jullie dames aan, jongens? Ik heb vooralsnog geen succes ;(
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:35:55 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121377583
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik denk dat je met de tekst die je hebt wel kan beginnen. Maar waarom geef je de ander in je tekst ook niet wat aandacht. Dat is wat ik bedoel. Waarom schrijf je niet shit erin zoals je graag wil dat de ander is. Dus dat ze je aanvult met eigenschappen die je zoekt of juist eigenschappen bezit die je graag ziet of zelf mist of whatever. Want nu lijkt het net alsof iedereen maar mag/kan reageren die jouw hobbys leuk vindt. Maar het is dus niet gezegd dat jij die kleine, Surinaamse met reeds 4 kinderen en tetters tot de grond ook leuk vindt.
Daar heb je inderdaad een goed punt.

Een goed balans vinden met wat je leuk vind doet in je dagelijks leven, en hoe jij denkt dat zij daar in past en wat je te bieden hebt.

God het valt allemaal nog niet mee :D
Leuk wel dat je zowel hiet als in mijn directe omgeving zoveel verschillende dingen en meningen hordt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 10 januari 2013 @ 00:47:07 #218
393025 Ossenworst
Heerlijk met een beetje peper
pi_121379990
Na een hoop persoonlijk falen, zal ik dan ook maar een keer iets positiefs delen :)

Weet nog steeds niet wat me ertoe heeft gedreven, maar nadat ik een berichtje kreeg op edarling besloten om daar eens een abbo te nemen voor het belachelijke bedrag van bijna 40 euro per maand...

Na betaling kwam ik erachter dat de persoon in kwestie nog geen goedgekeurde (en dus zichtbare) foto had. Wel was het een heel leuk gesprek dus ik dacht, ga ermee door... Paiq-style. De nare verrassing die, volgens mijn ervaring, bij Paiq bijna altijd op de loer ligt, bleef deze keer echter uit toen uiteindelijk de foto's zichtbaar werden. Echt een hele mooie meid!

Nu al twee dagen redelijk wat gechat met haar en het gevoel is er aan beide kanten alleen maar beter bij geworden. De locatie voor een eerste date hebben we dan ook al bepaald. Een datum zouden we deze week nog prikken (ze moet nog even haar nieuwe dienstrooster afwachten).

Ben eens benieuwd. Hoop dat iemand die in de chat zo leuk is, in de praktijk niet tegenvalt!

En dat alles zonder halo, bezemsteel of andere achterlijke openingszinnen :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:06:29 #219
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_121380457
Het was een leuke date.Leuk gepraat en gelachen, maar was niet echt een vlam van mijn kant.
Hij wou nog een keer afspreken, wou ook steeds mij aanraken, en heb beloofd dat ik sneller ga reageren en we nog een keer gaan afspreken. Maar als de volgende keer niets verandert gaat het zeker niks worden. Moest vanavond al het regelen ongemakkelijk vermijden.
Momenteel zou ik hem in de friendzone plaatsen.Maar het is oprecht een leuke jongen, wat misschien al genoeg zegt O-)
pi_121380516
Eenmaal in de friendzone altijd in de friendzone :P
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:10:22 #221
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_121380552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
Eenmaal in de friendzone altijd in de friendzone :P
Klopt, zo werkt het inderdaad meestal. Maar door de oprecht leuke klik wil ik hem ook niet meteen afschrijven, maar ben bang dat je gelijk hebt.
pi_121382352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Cue_ het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:08:02 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121383196
Leuk Ossenworst ^O^

En Sharon, hoe voel je je over de date na een nachtje slapen? ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121383266
Kutquote, nevermind.

[ Bericht 82% gewijzigd door Mystikvm op 10-01-2013 08:21:28 ]
pi_121383469
Mensen die ingeschreven staan op een datingsite 😒. Dan moet je wel heel autistisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')