SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou ook de eerste keer dat ik het je zie doen in de lach schieten denk ik, ondanks dat ik van je angst weet..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok echt te hard![]()
En Vin maar lachen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Logisch welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ook de eerste keer dat ik het je zie doen in de lach schieten denk ik, ondanks dat ik van je angst weet..
Alsof dat überhaupt ooit op mijn planning staatquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zit wel een gat inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Huppel, gelukkig heb jij een leren bank.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nopequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel
[..]
Alsof dat überhaupt ooit op mijn planning staat.
![]()
'Nog'? Je hebt wel grootse natte plannen?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
En terecht, die beetje blote schouders., daar kan een vrouwmensch toch nog niet van soppen>?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Laat ik het anders formuleren dan:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Nog'? Je hebt wel grootse natte plannen?
De bank is droog, ik herhaal, de bank is droog![]()
Ik wil mij al een half uur of langer naar de slaapkamer verplaatsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet boven dat gat gaan zitten dan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En terecht, die beetje blote schouders., daar kan een vrouwmensch toch nog niet van soppen>?
Als het over Angelina Jolie gaat dan laat maar![]()
Zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mij al een half uur of langer naar de slaapkamer verplaatsen.
![]()
Nog ff drie geile Angelina plaatjes en dan glijd je er zo naartoe.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mij al een half uur of langer naar de slaapkamer verplaatsenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik loop wel gewoonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff drie geile Angelina plaatjes en dan glijd je er zo naartoe.
[b]AirwiN schreef [/b]
De gedachte aan de 2 vuilniszakken met pampers die ik nog naar de container moet gaan brengen ontgeilen mij voorlopig de hele avondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee
Als het over Angelina Jolie gaat dan laat maar
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Anders had ik je moeten slaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was van plan op je fb te posten dat je seks had gehad. Maar ik deed dat toch maar niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Pfew gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er is nog hoop voor de gamernerdjes
[ afbeelding ].
![]()
12 jaar geledenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]ja mooie tijden waren dat
![]()
Ik zou echt niks willen met iemand die er door geobsedeerd is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]C'est la vie
Christus wat is het koud in bed!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is een hoax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]Ik vraag me af of dat het waard zou zijn.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Elektrisch deken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat het waard zou zijn.C'est la vie
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elektrisch deken.Heb jij die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier warmt het snel genoeg op.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt J ook via t gamen leren kennen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
12 jaar geledenja mooie tijden waren dat
Oh nee, wacht..
Nee via fokquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt J ook via t gamen leren kennen?
12 jaar geleden kende ik J nog niet![]()
![]()
Ik bedacht het me toen ik 't postte jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee via fok
12 jaar geleden kende ik J nog niet
Via FOK! ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee via fok
12 jaar geleden kende ik J nog niet![]()
![]()
Uhuh.quote:
Maar tis stil in het topic dus uhm
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijkse en slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar tis stil in het topic dus uhm![]()
![]()
Ja vind je het gek die is al 2000 jaar dood!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb D. via irc gevonden, 18 jaar geleden. Da's eng hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt J ook via t gamen leren kennen?
Oh nee, wacht..![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee not reallyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb D. via irc gevonden, 18 jaar geleden. Da's eng he![]()
Ach, mijn 2 exen ook via een forum gevonden, dus zo vreemd vind ik het niet
18 jaar geleden was de internetpenetratie (o ja, foute woordkeus) nog verre van wat die nu isquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goddamn waar kan ik in de leer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep, lurkpost en een week of wat later date in A'dam
Zo doe je dat![]()
![]()
Heerlijk toch!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En daarom dus Star Wars en niet Star Trek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan het me nieteens voorstellen bij jou eigenlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voordat ik een vaste relatie hadJe moest eens weten
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
En daarom dus Star Wars en niet Star Trek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en toch blijf ik meer een Star Trek fan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ging je ook op spannende IRC-uitjes enzo, naar enge steden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Ik zat vaak op tmf chatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ging je ook op spannende IRC-uitjes enzo, naar enge steden?en heb daar meetings mee gehad
![]()
IRCdat heb ik ook nog wel ff gedaan
ik heb zelfs in de pre-internet tijd nog een tijd gechat op een Viditel BBS, nog een meet gehad indertijdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oja, daar heb ik kort op gezeten. Elke keer zo een nieuwe gast:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Ik zat vaak op tmf chaten heb daar meetings mee gehad
VALT HIER NOG WAT TE NEUKUH ???
Toen was ik het zat.
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik kort op gezeten. Elke keer zo een nieuwe gast:
Toen was ik het zat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik kort op gezeten. Elke keer zo een nieuwe gast:
Toen was ik het zat.
Ik heb serieus een hele toffe meet gehad bij de EftelingEcht serieus ook ruim 20 man
![]()
Ah ja, nu zit ik hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb serieus een hele toffe meet gehad bij de EftelingEcht serieus ook ruim 20 man
.
![]()
Tmf chat was de shit vroegah.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Ik zat vaak op tmf chaten heb daar meetings mee gehad
![]()
die periode mist in m'n chat levenquote:
wel van VOOR en NA die tijd vele systemen gehadSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik denk dat ik daar gezeten heb vanaf mijn 18e/19e denk ik net voor ik bij de FRS begonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik het wel over 10 jaar terug zo'n beetje![]()
Ik vanaf 2000 tot 2002 denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar gezeten heb vanaf mijn 18e/19e denk ik net voor ik bij de FRS begon![]()
Die heb ik hier nog wel op cd geloof ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
KUT, wil ik Prison Break S02E12 gaan kijken, is die kadoek en te weinig blocks om 'm te repareren![]()
![]()
Bang! Bang!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohja, ik ga toch maar eens slapen, kut 9gag
3 uur gaat m'n wekker
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog wel op cd geloof ikNee inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Maar daar heb je nu geen kut aan natuurlijk. Nu even een andere versie snel downloaden
![]()
![]()
Ja gek he jij ziet natuurlijk je moeder de bank afstoffen met een sponsquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 22:49:00 ]![]()
Sterkte en slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga toch maar eens slapen, kut 9gag
3 uur gaat m'n wekker![]()
![]()
Oh ja. Die serie moet ik nog steeds aan beginnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
KUT, wil ik Prison Break S02E12 gaan kijken, is die kadoek en te weinig blocks om 'm te repareren
[b]AirwiN schreef [/b]
Kill Bill is weer heerlijk
Ik zat op chatcity.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja. Die serie moet ik nog steeds aan beginnen.. Als je wil kan ik 't wel meenemen volgende week?
![]()
ik zat vaak op allerlei vage chatsysteempjes met maar 1 kamer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik ga lekker douchen en mijn rug schrobben![]()
Lekker slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben halverwege seizoen 2. Als je wil kan ik 't wel meenemen volgende week?
![]()
Nu ga ik slapen, althans poging tot.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker slapen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok.![]()
Nu ga ik slapen, althans poging tot.![]()
![]()
![]()
Alle Tarantino shit is voor mij fijn filmkijkenquote:
Scrubs zequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker slapen![]()
![]()
![]()
uhuh ... van die dingen die mijn huisgenoten baktenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef Koen66 het volgende:
ik zat vaak op allerlei vage chatsysteempjes met maar 1 kamer![]()
Gij film kennerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle Tarantino shit is voor mij fijn filmkijken![]()
![]()
volgens mij bestaan er nog best wel van dergelijke systeempjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh ... van die dingen die mijn huisgenoten bakten
maar sinds ik bijna 3 jaar Fok kom ik nergens anders meer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga ook naar Django Unchained, moet alleen nog een rustig moment en een mede-liefhebber zien te vindenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker kontje, van Uma, als ze dat mes uit die andere griet trektquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Django Unchained, moet alleen nog een rustig moment en een mede-liefhebber zien te vinden
Ja daar ga ik ook heen mits bios met die gele vogelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Django Unchained, moet alleen nog een rustig moment en een mede-liefhebber zien te vinden![]()
![]()
Hehehehe ik kijk nooit zo naar vrouwenkontjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker kontje, van Uma, als ze dat mes uit die andere griet trekt![]()
![]()
Ja. Wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gek he jij ziet natuurlijk je moeder de bank afstoffen met een spons![]()
![]()
Ik ga gewoon in Heerenveen, maar op een dag/tijd dat er zo min mogelijk jeugd zit (die snappen dat soort films niet)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook heen mits bios met die gele vogelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Heerenveen, maar op een dag/tijd dat er zo min mogelijk jeugd zit (die snappen dat soort films niet)![]()
![]()
Damn.... QP, QP-Bacon en QP-BBQSaus.... wat moet je dan kiezen??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon alle 3.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef fietsie het volgende:
Damn.... QP, QP-Bacon en QP-BBQSaus.... wat moet je dan kiezen??![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef fietsie het volgende:
Damn.... QP, QP-Bacon en QP-BBQSaus.... wat moet je dan kiezen??keuzes ....
![]()
QP Bacon, duidelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef fietsie het volgende:
Damn.... QP, QP-Bacon en QP-BBQSaus.... wat moet je dan kiezen??Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Alledrie bestellen, combi'tje makenmet minder broodjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk ook BBQ saus bij
Als je het vraagt kan dat vast welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk ook BBQ saus bij![]()
![]()
Ik wou zeggen, BBQ-Bacon natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk ook BBQ saus bij![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alledrie bestellen, combi'tje makenmet minder broodje
Nee...
ik ben net zo'n 9 kilo afgevallen .....dat wil ik iig wel zo houden
en zelfs ik weet dat het meer dan uhm 1000 kcal is
![]()
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het vraagt kan dat vast wel![]()
![]()
Boeiend ....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel extra dokken voor de saus.
![]()
Nee preciesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie wel..... das echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vraag![]()
![]()
Nog mensen wakker?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Uhuh .... en hoiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou niet wakker moeten zijn. Maar dat ben ik natuurlijk wel.![]()
![]()
Hoiquote:
C'est la vie
quote:quote:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou niet wakker moeten zijn. Maar dat ben ik natuurlijk wel.quote:Gegroet vrinden.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wel goed. Vandaag weer spullen uitgepakt en ingeruimd. Kamer begint er al huiselijk uit te zien, de meeste dingen hebben een plekje. Alleen nog geen ruimte voor mijn miljoenen boeken.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed. Vandaag weer spullen uitgepakt en ingeruimd. Kamer begint er al huiselijk uit te zien, de meeste dingen hebben een plekje. Alleen nog geen ruimte voor mijn miljoenen boeken.. Haha, het boekenprobleem... daar had DW ook al last van
![]()
![]()
Binnenkort even bij de IKEA ofzo kijken voor planken, ik heb nog zat plek aan de muur. Een muursticker lijkt me ook wel wat, voor boven m'n bed. Het is nu zo kaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo. Haha, het boekenprobleem... daar had DW ook al last van
Sommige stickers zijn best mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort even bij de IKEA ofzo kijken voor planken, ik heb nog zat plek aan de muur. Een muursticker lijkt me ook wel wat, voor boven m'n bed. Het is nu zo kaal.. En als je wat planken aan de muur hebt ziet het er ook al wat voller uit
![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best wel oke ....
Deze week heb ik gewoon ontbijt op het werk![]()
Ik ben echt helemaal gesloopt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Klopt, vooral als het vol staat met boeken. Maar ik heb twee kale muren, dus het kan allebei.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige stickers zijn best mooi. En als je wat planken aan de muur hebt ziet het er ook al wat voller uit
Lekker gaan slapen zoquote:Dan zou ik allebei doen als je alle boeken aan één kant kwijt kanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, vooral als het vol staat met boeken. Maar ik heb twee kale muren, dus het kan allebei.![]()
![]()
Ik lig al.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen zo
[..]
Dan zou ik allebei doen als je alle boeken aan één kant kwijt kan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu de rest nog.quote:
en ik wil iemand in Mijn bed.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sorry, ik ga niet meer rijden nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu de rest nog.
en ik wil iemand in Mijn bed..
![]()
Weltrusten.quote:
mag ook niet, zodra je hier bent, is Klaas Vaak ook allang langs geweest. En ik wil nu alleen Maar tegen iemand aan kruipen en in slaap geknuffeld worden. Ja, ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet meer rijden nu.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hehehehehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mag ook niet, zodra je hier bent, is Klaas Vaak ook allang langs geweest. En ik wil nu alleen Maar tegen iemand aan kruipen en in slaap geknuffeld worden. Ja, ik.
Geen problemen mee hoor, knuffelend in slaap vallen is fijn![]()
![]()
Ik normaal wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Geen problemen mee hoor, knuffelend in slaap vallen is fijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alleen een hand mocht nog net ofzo, toch? Of onthoud ik nu dingen verkeerd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt normaal niets met knuffelend in slaap vallen?![]()
Niemand aan mijn lijf als ik wil slapen, daar heb ik een paar dagen geleden nog een hele Tirade over Gehouden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt normaal niets met knuffelend in slaap vallen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen een hand mocht nog net ofzo, toch? Of onthoud ik nu dingen verkeerd?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geen idee want:quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen een hand mocht nog net ofzo, toch? Of onthoud ik nu dingen verkeerd?Sorry, heb niet alles gelezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand aan mijn lijf als ik wil slapen, daar heb ik een paar dagen geleden nog een hele Tirade over Gehouden.![]()
![]()
Als ik gesloopt ben, mag het. Vandaag is zo'n dag. 2 weken niet trainen en Dan 2 uur Lang conditietraining, zwaarder dan ik dit jaar Heb gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kijk! Maar vandaag is een uitzondering?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ok, dat kan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee want:
[..]
Sorry, heb niet alles gelezen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hehe, lekkere startquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik gesloopt ben, mag het. Vandaag is zo'n dag. 2 weken niet trainen en Dan 2 uur Lang conditietraining, zwaarder dan ik dit jaar Heb gehad..
![]()
Pfft, dat klinkt wel vermoeiend ja! Kan me voorstellen dat je dan wel even wil knuffelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik gesloopt ben, mag het. Vandaag is zo'n dag. 2 weken niet trainen en Dan 2 uur Lang conditietraining, zwaarder dan ik dit jaar Heb gehad.![]()
Yup. Maar het is wel Lekker, doorgaan tot je niet meer kan en dan nog een stukje verder. En er heeft iemand lopen kotsen naast het veld, dus Ja.quote:
Hehehehe, dat zegt wel genoeg jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Maar het is wel Lekker, doorgaan tot je niet meer kan en dan nog een stukje verder. En er heeft iemand lopen kotsen naast het veld, dus Ja..
![]()
maar het is zo fijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pfft, dat klinkt wel vermoeiend ja! Kan me voorstellen dat je dan wel even wil knuffelen.
Trusten.
nog mensen wakker?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Hoi.quote:
goedennachtquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Alles goed?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
jawel en met jou?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gaat steeds beter. Hoop gedaan vandaag.quote:
en wat heb je gedaan vandaag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Hoop gedaan vandaag.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Spullen uitgepakt en ingeruimd, dingen weggegooid en voor andere dingen weer een goed doel gevonden.quote:
Nu slapen.![]()
slaap lekker ik ga ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Spullen uitgepakt en ingeruimd, dingen weggegooid en voor andere dingen weer een goed doel gevonden.
Nu slapen.![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dus toch, ik vond al dat je er iets anders uitzag in Gorinchemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee...
ik ben net zo'n 9 kilo afgevallen .....dat wil ik iig wel zo houden
en zelfs ik weet dat het meer dan uhm 1000 kcal is
Mogguh trouwens
GoedemorgenIk heb vrijgevraagdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok.![]()
Nu ga ik slapen, althans poging tot.Donderdag om 6 uur klaar, en vrijdag vrij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:26 schreef Faxie het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik heb vrijgevraagdDonderdag om 6 uur klaar, en vrijdag vrij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gewoon ruim 8 uur geslapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die film vind ik niet zo leuk dus die heb ik niet gekekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die film vind ik niet zo leuk dus die heb ik niet gekeken
wat is met jou?![]()
Sorry, ik heb ze allebei gezien en vond ze gewoon niet zo denderend. Kan toch?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ze allebei gezien en vond ze gewoon niet zo denderend. Kan toch?![]()
![]()
Lig jij er wakker van dat ik die films niks vind?quote:
Nee!
Dus het kan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag deze chick wel!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan me er niet druk om maken uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lig jij er wakker van dat ik die films niks vind?
Nee!
Dus het kan![]()
![]()
Succesquote:
Nou danquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken uiteraard
[b]AirwiN schreef [/b]
elke morgen weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag in mijn bedje blijven liggen.![]()
![]()
Oh ja, ik zal mn bed eens uitkomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag in mijn bedje blijven liggen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal mn bed eens uitkomenHoi poepie, kun je nog lopen?quote:![]()
![]()
moguh![]()
was al om 4 uur wakker, maar heb de hele tijd in bed gelegen proberen te slapenkutleven
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
jij was op reis toch? tijdsverschil?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:50 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh![]()
was al om 4 uur wakker, maar heb de hele tijd in bed gelegen proberen te slapenkutleven
![]()
Ik lig vanaf zes uur wakker en wil ook nog niet opstaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:50 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh![]()
Lekker leven
![]()
![]()
Morgen ga je weer op vakantie toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:50 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook niet opstaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lig nog in bed. Dat jij er alweer vandoor bent...
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kreeg nog een afscheidszoentjequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lig nog in bed. Dat jij er alweer vandoor bent....
![]()
Ja, ik had gehoopt op meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kreeg nog een afscheidszoentje.
![]()
![]()
ja kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
jij was op reis toch? tijdsverschil?Maar is wel kut, want ik heb met heel veel moeite kwart voor 10 gehaald gisteravond, en dan zul je zien dat ik vanavond weer te moe ben
Vanavondquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen ga je weer op vakantie toch?
Wat een leven!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja kloptMaar is wel kut, want ik heb met heel veel moeite kwart voor 10 gehaald gisteravond, en dan zul je zien dat ik vanavond weer te moe ben
[..]
VanavondIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Garage <> neuken... wat ben je toch ook een waardeloze ventquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest om 8 uur bij de garage zijn.
![]()
![]()
Mocht jij ooit die cursus het nieuwe rijden krijgen dan geef je mij een gil hequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest om 8 uur bij de garage zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry dat word ik van heel andere dingenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Auto staat nog steeds op de 1e plekquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Garage <> neuken... wat ben je toch ook een waardeloze vent.
Wil je een knuffelafwijzing?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mocht jij ooit die cursus het nieuwe rijden krijgen dan geef je mij een gil he![]()
![]()
zoals?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry dat word ik van heel andere dingenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Auto staat nog steeds op de 1e plek.
![]()
![]()
Over auto's gesproken..... onze wagen heeft geen sponsor meer.quote:
Dus hij hoeft niet meer rood, ik heb ondertussen alle stickers er al af. en nu wordt ie weer zwart![]()
![]()
Ik ben weg bij het bedrijf dus ik ben onschuldig!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Auto staat nog steeds op de 1e plek.
[..]
Wil je een knuffelafwijzing?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geil!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Over auto's gesproken..... onze wagen heeft geen sponsor meer.
Dus hij hoeft niet meer rood, ik heb ondertussen alle stickers er al af. en nu wordt ie weer zwartIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Ik laat het wel weten wanneer ze een poging ondernemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben weg bij het bedrijf dus ik ben onschuldig!!.
![]()
![]()
Ik moest lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik verwacht het niet hoor. Toen ik je directeur sprak was hij niet echt enthousiast om voor beide bedrijven die training te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik laat het wel weten wanneer ze een poging ondernemen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow dan heeft ie mijn mailtje gekregen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet hoor. Toen ik je directeur sprak was hij niet echt enthousiast om voor beide bedrijven die training te doen![]()
![]()
Wie weet als de resultaten van het ene bedrijf hem aanstaan dat jij dan ook de lul bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mijn mailtje gekregen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Overigens ben ik sinds gisteren weer officieel werkloos
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat duurt natuurlijk weer een jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet als de resultaten van het ene bedrijf hem aanstaan dat jij dan ook de lul bent.
Klotequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens ben ik sinds gisteren weer officieel werkloos![]()
![]()
Dus op zn vroegst in oktober/novemberquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat duurt natuurlijk weer een jaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook van jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens ben ik sinds gisteren weer officieel werkloosmoguh Lolaquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
balen zeg... en nu?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoeken naar een baan die niet 65km hier vandaan isquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kan Vin je niet onderhouden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoeken naar een baan die niet 65km hier vandaan is![]()
Klootzakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavond, maar je besloot niet thuis te eten... dus helaas.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ey schatje, wanneer ga je voor me koken
NIEUW: Foto's!![]()
Vanavond telt niet, en burrito's van knorr wereld gerechten kan Koen nog makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vanavond, maar je besloot niet thuis te eten... dus helaas.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:10:45 ]![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavond telt niet, en burrito's van knorr wereld gerechten kan Koen nog maken![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef rival het volgende:
ej maar Hups je zat daar toch via een instantie? ik neem aan dat die nu weer op zoek gaan?
Ze gaan me nu ook helpen met zoeken, wel handig want ze hebben een leuk netwerk. En als zij het in Gorinchem drukker krijgen willen ze me zelf hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeg eh... jij zou je bed in duiken en gaan slapen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavond telt niet, en burrito's van knorr wereld gerechten kan Koen nog makenNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavond telt niet, en burrito's van knorr wereld gerechten kan Koen nog maken
[b]AirwiN schreef [/b]
I changed my mind, eerst moet nog even de hele wereld weten dat IK gelijk hadquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg eh... jij zou je bed in duiken en gaan slapen...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:15:04 ]![]()
Dat weet iedereen nu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I changed my mind, eerst moet nog even de hele wereld weten dat IK gelijk had
Jij had het aantal sneetjes brood in de broodtrommel goed.
Nu weltruste
Do tellquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I changed my mind, eerst moet nog even de hele wereld weten dat IK gelijk had
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie hebben een broodtrommel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat weet iedereen nu.
Jij had het aantal sneetjes brood in de broodtrommel goed.
Nu weltruste
Kon met zekerheid zeggen dat er 18 broodjes in de broodtrommel lagenquote:
1 halfje ( is 11) en 1 halve waar er 4 uit waren
Ik zei toen voor de grap dat hij 1 keer per week moest koken (niet frituren) als ik gelijk had
Ik had het zwart op wit moeten zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:18:34 ]![]()
Ja, als je brood in het wild laat liggen bij ons, gaan de katten ermee vandoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie hebben een broodtrommel?
(zo'n grote he, waar hele broden inpassen... niet zo'n klein trommeltje om 2 sneetjes mee naar je werk te nemen)Gelukkig heb ik nooit ingestemd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kon met zekerheid zeggen dat er 18 broodjes in de broodtrommel lagen
1 halfje ( is 11) en 1 halve waar er 4 uit waren
Ik zei toen voor de grap dat hij 1 keer per week moest koken (niet frituren) als ik gelijk had
Ik had het zwart op wit moeten zetten
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie hebben een broodtrommel?anders zijn de zakjes geperforeerd door Daan, de broodjes afgelikt door Dikkie en liggen ze onder de bank door Gijs
Wie heeft er al een week geen seksquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, als je brood in het wild laat liggen bij ons, gaan de katten ermee vandoor.
(zo'n grote he, waar hele broden inpassen... niet zo'n klein trommeltje om 2 sneetjes mee naar je werk te nemen)
[..]
Gelukkig heb ik nooit ingestemd.![]()
![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:19:47 ]![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
(zo'n grote he, waar hele broden inpassen... niet zo'n klein trommeltje om 2 sneetjes mee naar je werk te nemen)Bazenkattenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaanders zijn de zakjes geperforeerd door Daan, de broodjes afgelikt door Dikkie en liggen ze onder de bank door Gijs
[..]
Wie heeft er al een week geen seks![]()
Jij kan best koken voor je vrouwtjequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
(zo'n grote he, waar hele broden inpassen... niet zo'n klein trommeltje om 2 sneetjes mee naar je werk te nemen)
[..]
Gelukkig heb ik nooit ingestemd.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
* geen commentaar *Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaanders zijn de zakjes geperforeerd door Daan, de broodjes afgelikt door Dikkie en liggen ze onder de bank door Gijs
[..]
Wie heeft er al een week geen seks
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft er al een week geen seks![]()
![]()
![]()
Jij riep toch iets over woensdag ? *grin*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
past cryo daarin??quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik duik straks wel in bed en trek mijn nachtkastje wel openProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik duik straks wel in bed en trek mijn nachtkastje wel open
Jij mag ook wel langskomen anders?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:23:00 ]![]()
is goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag ook wel langskomen anders?
Arme J.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik duik straks wel in bed en trek mijn nachtkastje wel open
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders help jij die arme meid even uit de noodquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed plan welquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anders help jij die arme meid even uit de nood
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: