Denk dat het meer te maken heeft dat je in deze ronde (zou alles volgens seeding gaan) de divisional champs tegen elkaar uitkomen(of de divisional champs met een bye erbij komen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Iemand enig idee waar de term "divisional" round/playoffs vandaan komt? Ik zit hier al een paar dagen mijn hoofd over te breken. Stamt dit uit de jaren 60/70/80, als er toen nog 2 ploegen uit dezelfde divisie in de playoffs zaten deze automatisch aan elkaar gekoppeld werden?
Klinkt logisch, bedankt slaap ik weer wat beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft dat je in deze ronde (zou alles volgens seeding gaan) de divisional champs tegen elkaar uitkomen(of de divisional champs met een bye erbij komen)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
oh oke ook best, was benieuwd of er ook mensen 4 goed hadden in het wild-card weekend. In dat geval moet ik wat risico gaan nemen om bij te komen
Hoezo? Ze spelen toch tegen "one-and-done" Matty?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef PirE het volgende:
Seahawks kunnen we dus afschrijven met deze TT.
Bedankt![]()
![]()
![]()
quote:The final diagnosis appears to be in for Washington Redskins quarterback Robert Griffin III.
According to Chris Mortensen of ESPN, Griffin will undergo “total reconstruction” surgery early Wednesday morning to repair complete tears to his ACL and LCL. Dr. James Andrews will perform the surgery and he is expected to miss six to eight months.
Echt? Dat had ik ook niet verwacht nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Nagil het volgende:
Rob Ryan eruit gegooid door de Cowboys. Had ik niet verwacht.
en voor welk team ben je dan bij de championship?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef NineteenOFour het volgende:
Bij gebrek aan the Jets in de playoffs gaan we rooten voor the Falcons
Tsja was te verwachten, zoals ik zei 6-8 maanden, misschien wel een jaar. Heel zijn 2013 offseason gaat in het teken staan van rehab. Daarbij nog het mentale deel van een knie die nu 2x kapot is gegaan (wat ook nog zijn plantbeen is), ik zie RG3 niet heel snel de oude worden.quote:
quote:R. Griffin's surgery is completed, according to person close to situation. Griffin had both his LCL and ACL repaired.
Shanahan cleared hem gewoon voor training campquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Shanahan cleared hem gewoon voor training camp. Het is dat ze zondag niet spelen anders had hij hem zo het veld opgestuurd
.
Gewoon in de pro bowl zettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Shanahan cleared hem gewoon voor training camp. Het is dat ze zondag niet spelen anders had hij hem zo het veld opgestuurd
.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
en voor welk team ben je dan bij de championship?
Mag ik je advies geven? Ik zat dit jaar in 501 rij 31 en dit was mijn uitzicht: http://dl.dropbox.com/u/8618385/2012-10-28%2016.19.43.jpg. Lekker dicht bij de 50, maar ik betaal de volgende keer graag wat extra om lager te zitten. Ik zou dan ook voor de lower sideline gaan en het komende jaar elk weekend één biertje laten staan.. dan heb je het verschil al goed gemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Nagil het volgende:
En ik had zulke heerlijke kaartjes, box 528 rij 30.
Congrats.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Nagil het volgende:
Een vriend heeft ze nu gelukkig gekocht. Zit nu boven de tunnel op 218. Weinig kaarten nog over, gaat hard met die Steelersfans of kaartjessjacheraars.
Maar rgras dat is toch geweldig zicht? Ik ga de Rabo even uitfoeteren.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Xetran het volgende:
Ik wil ook gaan, maar ik heb geen sidekick. En om nou alleen te gaan, hmm.
Zit zelf ook wel redelijk te overwegenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]Dit wordt mijn zesde jaar waarvan ik er vijf alleen ben gegaan en ja dit jaar weer alleen
IK heb het idee dat het de laatste jaren niet zo heel rap gaat met de kaarten, maar kaarten voor op de 50 yard line op welk niveau dan ook zul je nu inmiddels wel kunnen vergeten denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zit zelf ook wel redelijk te overwegenanders neem ik wel zo'n high middle gewoon om het uit te proberen. Hoelang zijn die tickets ongeveer te koop voordat ze uitverkocht zijn normaal gesproken?
Ik kijk eigenlijk, bij gebrek aan medefans in mijn directe omgeving, al jaren de Superbowl alleen. Heb gelukkig dit jaar puur toevallig wat medestanders gevonden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Nagil het volgende:
Zijn er mensen die ooit naar zo'n officiële superbowlparty van USA Sports en ESPN America zijn geweest? Heb het eigenlijk nooit echt overwogen maar dit jaar is de prijs zelfs 77.50, dat is nogal overdreven ook al zit er onbeperkt eten en drinken bij.
http://www.usasports.nl/b(...)arty-amsterdam-arena
Daar is level 1 sideline ook al uitverkochtquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:04 schreef Guard het volgende:
[..]
IK heb het idee dat het de laatste jaren niet zo heel rap gaat met de kaarten, maar kaarten voor op de 50 yard line op welk niveau dan ook zul je nu inmiddels wel kunnen vergeten denk ik.
Endzone/corners gaat meestal niet zo heel hard.
Extra dimensie is nu de tweede wedstrijd, ik denk dat je voor de Jags game nog wel een tijdje lang kaarten kunt kopen
Level 5, rij 31:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Daar is level 1 sideline ook al uitverkocht
Kon door omstandigheden niet op tijd kaarten kopen, nu lijken alleen de level 1 corners voor Vikes-Steelers nog beschikbaar te zijn.
Level 5 lijkt me te hoog voor goed zicht, of niet?
Thanks!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef rgras het volgende:
[..]
Level 5, rij 31:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/2012-10-28%2016.19.43.jpg
http://www.wembleystadium.com/TheStadium/ViewFromYourSeat.aspxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Daar is level 1 sideline ook al uitverkocht
Kon door omstandigheden niet op tijd kaarten kopen, nu lijken alleen de level 1 corners voor Vikes-Steelers nog beschikbaar te zijn.
Level 5 lijkt me te hoog voor goed zicht, of niet?
Ja die ken ik, maar persoonlijke ervaring is toch anders dan zo'n plaatje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.wembleystadium.com/TheStadium/ViewFromYourSeat.aspx
das waar...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar persoonlijke ervaring is toch anders dan zo'n plaatje.
quote:You can eliminate those Tim Tebow-to-Jacksonville rumors. New Jaguars general manager David Caldwell made it very clear Thursday it's not happening.
"I can't imagine a scenario where he would be a Jacksonville Jaguar," Caldwell said at his introductory news conference.
It's rare you hear a whoosh come over an NFL news conference crowd. Some of the media members seemed taken aback.
"Even if he's released?" one reporter asked.
"Even if he's released," Caldwell said.
Welker gaat/moet waarschijnlijk toch weg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef kidkash19 het volgende:
Harvin trade talk heating up....
Zie je hem al naar de Patriots gaan? Scary
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef kidkash19 het volgende:
Harvin trade talk heating up....
Zie je hem al naar de Patriots gaan? Scary
Hoop het niet, Welker pakt toch best wel veel yards, alhoewel hij dit jaar ook minder balvast is volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Welker gaat/moet waarschijnlijk toch weg?
Serieus? Jij hebt liever Amendola dan Harvin ook al kost Harvin meer geld?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Het zou logischer zijn voor de Pats om achter Amendola te gaan. Percy zoekt een big contract. Dan kun je net zo goed Amendola halen. Die is gewoon Welker 2.0 en zal minder duur zijn.
Agreedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef rgras het volgende:
Ravens - Broncos
Texans - Patriots
Seahawks - Falcons
Packers - 49ers
Als er iets is what de Pats beter doen dan elk ander team is het maximale halen uit relatief onbekende spelers. Spelers die binnen hun systeem passen. Een beetje het Moneyball systeem die in het honkball gebruikt word. Zie spelers als Welker, Green-Ellis and Woodhead.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Serieus? Jij hebt liever Amendola dan Harvin ook al kost Harvin meer geld?
Met Harvin word de offense van NE nagenoeg onstopbaar denk ik. Dan kun je Hernandez gebruiken op TE, WR en RB. Harvin kun je gebruiken als WR, RB, Gronk kun je overal neergooien. Matchup nightmare voor de DC's. Ik kwijl al bij de gedachte en heb al meerdere plays in mn hoofd die ik zo kan tekenen, kun je nagaan hoe McDaniels en Belichick zittenHaal Tebow erbij en je hebt de gouden 3 van Florida bijelkaar
Maar Harvin zal veel meer doen dan alleen ballen vangen daar zit nou net het verschil, Harvin kun je ook als RB opstellen om nog maar te zwijgen over zijn Special Teams skills, HArvin is juist dat geld waard want het maakt je offense echt verschrikkelijk veelzijdigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als er iets is what de Pats beter doen dan elk ander team is het maximale halen uit relatief onbekende spelers. Spelers die binnen hun systeem passen. Een beetje het Moneyball systeem die in het honkball gebruikt word. Zie spelers als Welker, Green-Ellis and Woodhead.
Natuurlijk is Harvin een betere speler dan Amendola. Dat zal niemand betwisten. Maar als je naar het contract kijkt naar wat ze zullen krijgen/vragen is Harvin in het systeem dat de Pats spelen niet tientallen miljoenen meer waard dan Amendola. Ook Amendola zou met zijn skill set een speler worden die in het huidige systeem 100 ballen vangt voor 1000 yards bij de Pats. Bij de Vikes is Harvin dat geld wél waard want hij is hun beste WR en bijna al hun passing plays gaan via hem. Hij is hun systeem qua passing.
Dan hebben die analisten er vrij weinig verstand van. RG3 kon niet eens fatsoenlijk zijn been planten voor een throw waardoor zijn hele techniek kut was en met een matige techniek kan je gewoon niet constant goede passes afleveren. De analisten zeuren altijd over de techniek van Tebow en bij een geblesseerde RG3 is dat ineens geen issue meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:11 schreef vivelafete het volgende:
Brengt me eigenlijk ook weer bij het volgende. Na wat stukjes video van nfl.com te hebben gezien maak ik er uit op dat vrijwel iedereen (van de analisten) vind dat het (1) de juiste beslissing was om RG3 te laten spelen, en (2) dat hij nog steeds de beste kans was op een overwinning van de Redskins. Het laat precies zien wat Kidkash ook al eerder aangaf wat betreft mentaliteit in AF; je speelt door tot je echt absoluut niet meer kan.
Nou ben ik het nog steeds niet eens met de twee punten eerder aangehaald. Ik blijf er bij dat er dat RG3 op dat moment niet meer de beste man was om de overwinning te brengen, maar vooral vind ik dat er echt van hogerhand moet worden ingegrepen als een speler duidelijk geblesseerd is.
Dus jij zou Harvin WR1 geld geven omdat hij 5 keer per wedstrijd de bal gebruikt als RB en vanwege zijn special teams kwaliteiten? De Pats hebben hoge draft picks gestopt in hun RB's dus Harvin zal niet vaak de bal als RB krijgen. Dat kreeg hij bij de Vikes al niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:45 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Maar Harvin zal veel meer doen dan alleen ballen vangen daar zit nou net het verschil, Harvin kun je ook als RB opstellen om nog maar te zwijgen over zijn Special Teams skills, HArvin is juist dat geld waard want het maakt je offense echt verschrikkelijk veelzijdig
Gronk en Hernandez zijn al extended dus die hoef je niet mee te rekenen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus jij zou Harvin WR1 geld geven omdat hij 5 keer per wedstrijd de bal gebruikt als RB en vanwege zijn special teams kwaliteiten? De Pats hebben hoge draft picks gestopt in hun RB's dus Harvin zal niet vaak de bal als RB krijgen. Dat kreeg hij bij de Vikes al niet.
De Pats hebben dit jaar het op 2 na meest scorende team in de geschiedenis van de NFL. De 2 teams die meer dan hun scoorden wonnen allebei de Super Bowl niet (Pats in 2007 en Packers in 2011). Een goede defense zal altijd een manier weten om een goede offense af te stoppen.
Welker had een 5-jarig contract van $18.1 million. Dat is een koopje. Iedereen dacht dat ze achter Mike Wallace gingen maar dan komen ze met Lloyd voor $12 million/3 jaar. Relatief goedkope nuttige spelers die in het systeem passen. Green-Ellis, Edelman, Woodhead, Branch...noem maar op. Het probleem met het geven van een dik contract aan Harvin is: wat geef je straks aan Gronk en Hernandez? Die moet je dan helemaal een dik contract geven.
Als je moet kiezen tussen het geven van een dik contract aan één speler die je enorm sterke offense nóg sterker maakt of datzelfde geld besteden aan meerdere spelers zodat je je team op meerdere plekken kunt versterken dan is de keuze niet moeilijk.
De reden waarom de Vikes hem niet veel carries geven is niet enkel AP. Het is vanwege Harvin's blessure gevoeligheid en zijn migraines. Erg verstandig van de Vikes. En de Pats hebben in Ridley en Vereen twee jonge talentvolle RB's waar nog veel groei in zit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:40 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Gronk en Hernandez zijn al extended dus die hoef je niet mee te rekenen.
Denk je dat Harvin dan maar 5x de bal krijgt? BB houdt ervan om de bal zo veel mogelijk in de handen van playmakers te krijgen, die 11 receptions van Welker zullen dan toch ergens naartoe moeten?
Je vergelijkt zijn carries bij de Vikings die notabene AP hebben lopen met carries die hij bij NE gaat krijgen, dat zullen er echt wel meer dan 5 zijn.
De defense van NE bouwen ze door de draft net als dit jaar, Harvin halen, Welker laten lopen, Edelman erbij gebruiken (goedkoop en nuttig)
Nice UIquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Die gozer zat daar gewoon in een Aaron Rodgers jersey.
Ik had ze voor de wedstrijd al opgegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:57 schreef vivelafete het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik had de Ravens na de achterstand al haast opgegeven
Hurry, Hurry, Snap.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef BitetheBullet het volgende:
Denver is niet echt creatief op first down...
Ten tijde van het tijdperk Manning-Harrison-Wayne was ie toch wel the slotmachine, een van de betere slotreceivers in the league. Maar ja dat krijg je met zon WR corps, vaak matchups met nickles, safeties of LB-ers voor Stokleyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Good ol' Stokley. Toch altijd wel een underrated WR geweest.
35quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef artm het volgende:
Peyton "His royal airness" Manning!
Wat is eigenlijk het record voor meeste aantal points in a single playoff-quarter?
Ik moet altijd aan deze play denken als ik de naam Brandon Stokley hoor:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ten tijde van het tijdperk Manning-Harrison-Wayne was ie toch wel the slotmachine, een van de betere slotreceivers in the league. Maar ja dat krijg je met zon WR corps, vaak matchups met nickles, safeties of LB-ers voor Stokley
Die maskers zijn te eng gewoon.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef The_Playmaker het volgende:
Moreno is echt met een revival bezig! TD Broncos!
[ afbeelding ]
Ach dan heeft hij meteen weer iets nieuwsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef Guard het volgende:
Manning de hele tijd met zijn "hurry. hurry"...
Gaat niet lang duren voordat dat een cue voor de defense gaat worden
Helemaal aangezien Denver zo weer possession heeft in de 2e helftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef The_Playmaker het volgende:
De Broncos offense begint toch wel in een lekker ritme te komen. Het is nu toch wel DEFCON 3 voor de Ravens D.
De Eagles zullen nu toch wel hun lesje geleerd hebben qua college coaches.quote:SI's Pete Thamel reports Brian Kelly has decided to turn down the Eagles' head coaching job, and remain at Notre Dame.
There had been talk in recent days that Kelly's interest in the Eagles was legitimate, but it reeked of a leverage play from day one. Already due a big raise after taking the Fighting Irish to the national title game in his third year on the job, Kelly's coffers should only be filled further following his NFL flirtation. The Eagles have now attempted to lure each of Kelly, Bill O'Brien and Chip Kelly from the college ranks, only to be spurned each time. According to CSN Philadelphia, Seahawks DC Gus Bradley is now the Eagles' "top candidate."
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Greenpeas het volgende:
Kijken of Baltimore kan profiteren van deze fieldposition.
Scheelt altijd wel 30 sec tot 1 minuut dacht ikquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Kijk je op TV? Aardig verschil met Gamepass dan
Yup ESPNAquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Kijk je op TV? Aardig verschil met Gamepass dan
Foute inschatting geweest, bal is niet buiten de lijn geweest waar de Ravens wel vanuit gingen dat de bal ging doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de bal nu op de 2,5 yard ligt? Baltimore had hem toch gewoon kunnen pakken en opbrengen? Waarom lieten ze hem lopen?
Return was niet goed mogelijk en dan hoopten/verwachtten ze dat de bal in de end zone zou komen en dan komt de bal op de 20 yard line.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de bal nu op de 2,5 yard ligt? Baltimore had hem toch gewoon kunnen pakken en opbrengen? Waarom lieten ze hem lopen?
Inderdaad, het draait niet zo lekker bij de special team van B'morequote:Op zondag 13 januari 2013 00:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Foute inschatting geweest, bal is niet buiten de lijn geweest.
Jammer dat het niveau niet bepaald beter is geworden sinds Q3, spannend is het gelukkig nog wel (met een awesome TD van Denver aan het begin van deze quarter natuurlijk).quote:Op zondag 13 januari 2013 00:49 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Inderdaad, het draait niet zo lekker bij de special team van B'more
Te groot risico om een goede positie op te geven aan de tegenstander als je geen first down haaltquote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Bij 4th & 3, waarom schoppen ze hem dan weg als ze achter staan?
Omdat ze diep op eigen helft staan, mocht het fout gaan dan heeft Denver hele goeie field position en wordt het helemaal lastig. En daarbij is het pas het derde kwart, tijd zat nog.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Ja eigen helft, maar ik zie soms teams die gewoon het risico nemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je op de field position gelet?
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Te groot risico om een goede positie op te geven aan de tegenstander als je geen first down haalt
Okequote:Op zondag 13 januari 2013 00:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat ze diep op eigen helft staan, mocht het fout gaan dan heeft Denver hele goeie field position en wordt het helemaal lastig. En daarbij is het pas het derde kwart, tijd zat nog.
Is afhankelijk van een boel factoren, oa hoe groot is de achterstand, hoeveel tijd is er nog, en waar op het veld...quote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja eigen helft, maar ik zie soms teams die gewoon het risico nemen.
Ja in Q4 met minder als 2 minuten te gaan, dan maakt het niks uit als je de bal overturnt on downs of de 1st down niet haalt. Alles of niks danquote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja eigen helft, maar ik zie soms teams die gewoon het risico nemen.
good callquote:Op zondag 13 januari 2013 01:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Je merkt qua pass protection dat Moreno out is. Hillman is een veel mindere pass protector en de Ravens beginnen steeds meer pass rush te krijgen.
Ja meeste nl denken dat het saai is en veel stil ligt. Dacht ik zelf eerst ook, maar kan nu juist geen gewoon voetbal kijken omdat dat juist verschrikkelijk saai is. Dit is veel creatiever en gebeurt gewoon onzettend veel.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:57 schreef Keyos het volgende:
Prachtige sport dit als je eenmaal alles (of het meest) snapt , de meeste Nederlanders weten niet wat hun missen! Gewoon vragen blijven stellen als je dingen niet snapt.
Ik snap sommige regels na 6 jaar 3 wedstrijden per week op ESPNA nog steeds niet. Zoiets als illegal formation zegt me helemaal niksquote:Op zondag 13 januari 2013 00:57 schreef Keyos het volgende:
Prachtige sport dit als je eenmaal alles (of het meest) snapt , de meeste Nederlanders weten niet wat hun missen! Gewoon vragen blijven stellen als je dingen niet snapt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Greenpeas het volgende:
Beter resulteert dit gewoon in een fumble recovery voor de Ravens.
Het is ook jammer dat het spel veel stil ligt, maar het is gewoon puur het tactische dat gaaf is. Je kan in principe bij elke play (zeker de 3rd downs) juichend van je stoel komen omdat er weer een nieuwe 1st down is gehaald en wedstrijden zijn gewoon spannend tot het einde. Het krachtsverschil is gewoon minder dan met voetbal (al ben ik wel een grote voetbal fan), beide teams staan voor precies dezelfde taak in plaats van dat een team met 11 man in het doel kan staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja meeste nl denken dat het saai is en veel stil ligt. Dacht ik zelf eerst ook, maar kan nu juist geen gewoon voetbal kijken omdat dat juist verschrikkelijk saai is. Dit is veel creatiever en gebeurt gewoon onzettend veel.
Je moet ook niet willen om alle fouls zelf te willen zien, er is niet voor niets een 7 man crew.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik snap sommige regels na 6 jaar 3 wedstrijden per week op ESPNA nog steeds niet. Zoiets als illegal formation zegt me helemaal niks![]()
Maar dat houdt me niet tegen in de beleving, mooiste sport die er is voor mij
Inderdaad, ik dacht dat het de Ravens weer net niet mee zou zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Wow, Ravens ball. Dat had ik niet verwacht.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
Eindelijk een close call die meezit voor de Ravens.
Tijd dat Rice eens wat laat zien, rushing erg mager bij Baltimore
Zal best, ik heb het al lang opgegeven om alle regels te snappen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen om alle fouls zelf te willen zien, er is niet voor niets een 7 man crew.
Die formation fouls zijn moeilijk(er) te zien op tv, behalve de illegal shift
thxquote:Op zondag 13 januari 2013 00:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Foute inschatting geweest, bal is niet buiten de lijn geweest waar de Ravens wel vanuit gingen dat de bal ging doen.
Maar waren zijn voeten nou in de endzone? Volgens mij niet namelijk...quote:
Gaat om of de bal de lijn passeert, niet de voeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar waren zijn voeten nou in de endzone? Volgens mij niet namelijk...
Dan had Manning de ball gehad, geen garantie op op een TD natuurlijk, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat de Ravens ST de wedstrijd verloren heeft (mocht het zo zijn dat de Broncos winnen)quote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Greenpeas het volgende:
Als Baltimore's special teams nu maar naar behoren hadden gefunctioneerd
Ok, maar bij een gewone fieldpass moeten de voeten wel in de endzone zijn.. dus dat mis ik ffquote:Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gaat om of de bal de lijn passeert, niet de voeten.
Clobbed, de regel is dat je posession of the football moet hebben. Bij een run heb je dat in 99% van de gevallen als je de goalline aantikt. Bij een pass moet je de bal in bezit hebben en controleren.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, maar bij een gewone fieldpass moeten de voeten wel in de endzone zijn.. dus dat mis ik ff
Heeft niets met de endzone te maken...quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, maar bij een gewone fieldpass moeten de voeten wel in de endzone zijn.. dus dat mis ik ff
Hoe zit dat eigenlijk bij wedstrijden op lager niveau/amateurwedstrijden? Het lijkt me haast niet te doen om dat een beetje in de gaten te houden en er een faire wedstrijd van te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen om alle fouls zelf te willen zien, er is niet voor niets een 7 man crew.
Die formation fouls zijn moeilijk(er) te zien op tv, behalve de illegal shift
Ok, thanks allebei, weer wat geleerd!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Heeft niets met de endzone te maken...
Bij een catch moeten beide voeten in field of play neerkomen.
Zodra je ook maar de lijn raakt met je voet (ook bij een run) ben je uit het veld.
Volgens mij start de volgende pot 02:00 NL tijd.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef Greenpeas het volgende:
Beter beginnen ze niet gelijk met de volgende wedstrijd als deze geëindigd is, moet mijn eten nog 3 etage's lager opwarmen
Even iets anders, maar ben jij een belg?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef Greenpeas het volgende:
Beter beginnen ze niet gelijk met de volgende wedstrijd als deze geëindigd is, moet mijn eten nog 3 etage's lager opwarmen
Nee, kom ik zo Belgisch over dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Even iets anders, maar ben jij een belg?
Ja....quote:Op zondag 13 januari 2013 01:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, kom ik zo Belgisch over dan?
Deze vond ik wel terecht, vaak vind ik het ook geneuzel.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Defenseless receiver![]()
Man je wordt zo moe van die regel, btje mannelijkheid mag wel hoor
Ja dat verbaasd me ook al vanaf het moment dat ik het ging volgen. Maar is tegelijkertijd de charme. En je kan het challengen dat is dan wel weer okequote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan AF vind ik trouwens nog altijd dat de bal volledig op gevoel wordt geplaatst door de refs om het daarna op millimeterniveau met een ketting te gaan checken
Want? je moest je huis uit?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:32 schreef ssebass het volgende:
Zo alle brandweer en politie weer weg. Kan nu hopelijk de wedstrijd rustig afkijken.. zonder sirenes graag![]()
1 TD gemist blijkbaar.
Die begint niet voordat deze is afgelopen toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
We gaan het begin van GB@SF nog missen zo
ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 01:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
We gaan het begin van GB@SF nog missen zo
begint gewoon over 20 minuten, of men hier nog speelt of niet...quote:Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Die begint niet voordat deze is afgelopen toch?
Ja, het spel ligt vaak stil maar bijna elke play is een actie-moment en een kans op een score, dat heb je niet in het voetbal. Het tactische aspect maakt het ook leerzaam en interessant, bij voetbal komt ook wel wat tactiek kijken maar dat is veel beperkter en simpeler. En het spelletje begint niet bij de snap, bij het opstellen kan je als kijker al gaan kijken of je uit kan vogelen wat de offense en defense gaan doen, na de play kan je dan in herhaling kijken wat er goed en wat er fout ging en zo kom je de wedstrijd wel door.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja meeste nl denken dat het saai is en veel stil ligt. Dacht ik zelf eerst ook, maar kan nu juist geen gewoon voetbal kijken omdat dat juist verschrikkelijk saai is. Dit is veel creatiever en gebeurt gewoon onzettend veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |