Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef Keyos het volgende:
Geweldig dit , was vrij laat opgestaan gisteren waardoor ik nu totaal niet moe ben en dus niet in slaap kan vallen.
Ik moet ook om 6 uur op, hoorcollege om 9 uurquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wie moet er dan ook om 6.00 opstaan. Wat kan zo belangrijk zijn dat het niet een paar uur later kan plaatsvinden, op een wat christelijker tijdstip.
Het is deels een vrouwending, deels traag op gang komen in de ochtend. Ik zit rustig een kwartiertje voor me uit te suffen voordat ik wakker benquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Woon je zo ver van de collegezaal af dat er drie uur tussen het opstaan en het college moet zitten? Of is het een vrouwending? Make-up rituelen en zulks.
Voor mij is het de afstand, maar als ik iets over 06:00 op ga staan kan ik nog rustig douchen, koffie drinken et cetera, kan gerust rond 06:45 opstaan maar dan moet ik haasten, daar heb ik geen zin in (moet ongeveer 1u45m reizen).quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Woon je zo ver van de collegezaal af dat er drie uur tussen het opstaan en het college moet zitten? Of is het een vrouwending? Make-up rituelen en zulks.
Klopt, was in de wedstrijd tussen de Seahawks en de Redskins. Redskins stonden 14 -0 voor , op een gegeven moment raakt de quarterback van de Redskins geblesseerd, besluit die gek om ondanks dat hij strompelde toch door te spelen,om vervolgens van het veld gespeeld te worden door de Seahawks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Knap hoor dat jullie het kunnen opbrengen om dan ook echt wat meer tijd te nemen 's ochtends.
NFL heb ik me altijd al in willen verdiepen maar nooit gedaan.
Zie het wel altijd voorbijkomen op ESPN. Las toevallig iets in de krant vandaag over de super bowl en en of andere verrassingsuitslag. De quarterback van een team brak bij een 14-0 (?) voorsprong zijn been en toen verloren ze met 29-14 (?)
Hoe laat spelen deze wedstrijd zich af? Kijken of ik zo nog een wedstrijd kan meepikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, was in de wedstrijd tussen de Seahawks en de Redskins. Redskins stonden 14 -0 voor , op een gegeven moment raakt de quarterback van de Redskins geblesseerd, besluit die gek om ondanks dat hij strompelde toch door te spelen,om vervolgens van het veld gespeeld te worden door de Seahawks.
Baal er stevig van dat ik de superbowl moet missen (was van plan om met vrienden te kijken) , zit precies dat weekend in Frankrijk.
Het is verder een prachtige sport als je de regels onder de knie krijgt, als je het een kans wilt geven moet je een post-season knockout wedstrijd kijken of de superbowl.
Op zaterdag begint de eerste rond een uur of 21:00 -22:00 NL tijd, op zondag rond 19:00, alleen de tweede wedstrijd is dus nachtwerk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoe laat spelen deze wedstrijd zich af? Kijken of ik zo nog een wedstrijd kan meepikken.
Ik zal me even inlezen en een keer een wedstrijd meepikken, kijken of het wat voor mij is. We zitten tot nu toe redelijk op een lijn qua entertainment smaak dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op zaterdag begint de eerste rond een uur of 21:00 -22:00 NL tijd, op zondag rond 19:00, alleen de tweede wedstrijd is dus nachtwerk.
Is ook pas voor het eerst dat ik meer dan de superbowl alleen kijk, vond de bowl gaaf vorig jaar en kijk het met wat vrienden terwijl we skypen (het is naast ESPN ook gratis te bekijken voor Nederlanders op de NFL site onder : gamepass). We zijn ook allemaal voor andere clubs dus dat is ook wel leuk (ik ben voor de Patriots, maat van me voor de Steelers).
Het enige dat gewoon waardeloos is bij de NFL is de grote hoeveelheid reclame tussendoor. Maar als je eenmaal de spelregels begrijpt en het leuk gaat vinden is het de reclames kijken waard. Het is in mijn ogen een vorm van schaken, knokken voor elke meter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik zal me even inlezen en een keer een wedstrijd meepikken, kijken of het wat voor mij is. We zitten tot nu toe redelijk op een lijn qua entertainment smaak dus ik ben benieuwd.
Welke hoofdstukken heb jij allemaal gebruikt naast hoofdstuk 3?quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:05 schreef NotGuilty het volgende:
Zo, leerdoelen voor donderdag af, samenvatting gemaakt. Morgen nogmaals doornemen. Het zou wat zijn als ik me dit blok daadwerkelijk aan een planning hou.![]()
Ik wil ook een 9![]()
Gefeli !quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ! Een 8.5 voor tekstanalyse
en samenvatten
H1 en H3, ging me voor probleem 1 week 1 inhoudelijk diep genoeg. Nu nog hoorcollege absorberen en vanavond dezelfde info in 1 van de andere boeken nalezen. Vanmiddag wat jurisprudentie bekijken en dan loopt alles op rolletjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 06:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Welke hoofdstukken heb jij allemaal gebruikt naast hoofdstuk 3?
@Spotless
Mooi cijfer, congrats!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |