Topquote:Op woensdag 9 januari 2013 06:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ! Een 8.5 voor tekstanalyse
en samenvatten
Thanksquote:
Precies, alleen dat samenvatten hadden wij niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ThanksIk denk dat het vergelijkbaar is met jullie tentamen voor JVB. Argumenten, standpunten, redeneringen, een arrest analyseren en samenvatten.
Proficiat!quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ! Een 8.5 voor tekstanalyse
en samenvatten
Dat mag hoor. Zolang je mij maar wel betrekt bij alle leuke dingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goedemorgen novietenhoeder. We zijn vast zonder jou begonnen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef Actaeon het volgende:
Ik moet jullie alweer verlaten helaas. Jongens fijne dag!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef Monnet het volgende:
Cijfers komen er nu een beetje aan, iig een 8 voor minorvak Mensenrechten en Multiculturaliteit.
Van NIBPR staat er nu in sis 'offic. cijfer: -'.
altijd goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef Monnet het volgende:
Cijfers komen er nu een beetje aan, iig een 8 voor minorvak Mensenrechten en Multiculturaliteit.
Moet je een - herkansen denk je? Wat is je gemiddelde, een _ ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:13 schreef Monnet het volgende:
Ga jij eens fietsen joh!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je een - herkansen denk je? Wat is je gemiddelde, een _ ofzo?
Groente. Drie ons.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ga opletten dan.
Is de koningin een bestuursorgaan?
In Groningen is in de rechten bieb altijd plekquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef omelette het volgende:
Goedemorgen
Vandaag maar dagje thuis studeren. UB zal wel weer stampvol zitten
Was daar gisteren ook. Beviel wel beter dan een volle UB. Misschien dat ik het nog een kans geefquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Giku het volgende:
[..]
In Groningen is in de rechten bieb altijd plek! Bovendien veel kleiner, dus ook stukken rustiger, en ik begin de gezichten te herkennen van de vaste gasten daar
Ah karig man. Dat zijn echt de kutste cijfers, die vijfjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, een schamel vijfje terug. Hield er al rekening mee, maar toch
Ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef Letstalk het volgende:
Goedemorgen! Vandaag weer een lekker dagje studeren
Ohquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geef de moed niet op haha.Ik ga staats denk ik niet maken, gewoon gelijk doorleren voor de her.quote:
Niet dat ik anders met een zes heel blij was. Dat is onder mijn niveau uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah karig man. Dat zijn echt de kutste cijfers, die vijfjes.
Oh... nouja ik zou het gewoon proberen. Is MC, dus wie weet wat er mogelijk is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:04 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Geef de moed niet op haha.Ik ga staats denk ik niet maken, gewoon gelijk doorleren voor de her.
Ja, ik ook misschien ook wel, maar ga er niet vanuit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... nouja ik zou het gewoon proberen. Is MC, dus wie weet wat er mogelijk is.
Tsja, met een zes heb je tenminste niet weer zo´n karige herkansing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet dat ik anders met een zes heel blij was. Dat is onder mijn niveau uiteraard![]()
Maar her komt wel goed, mits de opzet niet weer zo vertyft is als de eerste kans. Stof zit er nog redelijk goed in, dus ik ga nu voor minstens die 7,5.
True, maar in mijn master wil ik toch zo min mogelijk zesjes halenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Tsja, met een zes heb je tenminste niet weer zo´n karige herkansing.
Ah joh, zesjes mentaliteit for life!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
True, maar in mijn master wil ik toch zo min mogelijk zesjes halen
Dit. Ik denk ook niet dat ik hem in één keer haal, maar ik ga hem wel gewoon maken. Zeker omdat het mc is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... nouja ik zou het gewoon proberen. Is MC, dus wie weet wat er mogelijk is.
Bummer dudequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Welk vak leer jequote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef omelette het volgende:
[..]
Was daar gisteren ook. Beviel wel beter dan een volle UB. Misschien dat ik het nog een kans geef
Als je dr al rekening mee hield, weet je vermoedelijk waar het aan lag? Zeker met nabespreking snap ik wel waarom fout zat..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat je hier schrijft over de EUR klopt, wij mogen onbeperkt 5'en compenseren zolang het gemiddelde cijfer over het totaal een 6.00 of hoger is (5.99 heeft dus pech).quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vraag aan (voornamelijk) de eerstejaars hier in het topic: mogen jullie onvoldoendes compenseren tijdens de propedeuse? Ik weet dat het model van de EUR voorziet in compensatie van onvoldoendes (corrigeer me gerust) maar doen andere universiteiten dat ook?
Zelf mag ik eenmalig een 5 laten staan tijdens de propedeuse, mits dit niet voor een van de aangewezen kernvakken is.
UvA niet. Als je niet al je P-vakken in twee jaar voldoende haalt, waarvan 45 punten in je eerste jaar, mag je opdonderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vraag aan (voornamelijk) de eerstejaars hier in het topic: mogen jullie onvoldoendes compenseren tijdens de propedeuse? Ik weet dat het model van de EUR voorziet in compensatie van onvoldoendes (corrigeer me gerust) maar doen andere universiteiten dat ook?
Zelf mag ik eenmalig een 5 laten staan tijdens de propedeuse, mits dit niet voor een van de aangewezen kernvakken is.
Ik hield er rekening mee in de zin van dat de opzet van het tentamen compleet anders was dan voorgaande jaren. De eerste casus besloeg 1,5 pagina met één vraag daarover (direct voor 50/100 punten). Ik werd dermate van mijn a propos gebracht dat ik die hele casus hardhandig heb verpest. De stof zat er namelijk zeker weten goed in. Beetje zuur, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Als je dr al rekening mee hield, weet je vermoedelijk waar het aan lag? Zeker met nabespreking snap ik wel waarom fout zat..
Succes met leren voor her!
die hebben wij volgens mij behandeld in de werkgroep, lol, was ook de auteur van het bestuursrecht handboek volgens mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Letstalk het volgende:
Weet iemand trouwens waar die zaak te vinden is van die hoogleraar die ging procederen tegen de administratiekosten bij boetes?
Goed bezig! Ah oke maar weet je waar ik die zaak kan vinden? LJN ofzo? Want ik heb gisteren een bekeuring gekregen wil wel even weten of ik in mijn recht sta als ik straks die administratiekosten niet voldoe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
die hebben wij volgens mij behandeld in de werkgroep, lol, was ook de auteur van het bestuursrecht handboek volgens mij.
Bestuursrecht 2 ging trouwens prima, 8 kantjes vol geschreven
Ah zo een, kan ik ook slecht tegen. Ach, haal je straks een 9 oid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hield er rekening mee in de zin van dat de opzet van het tentamen compleet anders was dan voorgaande jaren. De eerste casus besloeg 1,5 pagina met één vraag daarover (direct voor 50/100 punten). Ik werd dermate van mijn a propos gebracht dat ik die hele casus hardhandig heb verpest. De stof zat er namelijk zeker weten goed in. Beetje zuur, maar het is niet anders.
Oh en thanksgaat goed komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |