Ik heb net gesport, ga zo eten en dan vanavond al met rechtsgeschiedenis bezig denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt wel, maar nu niet meer, want het tt in Groningen is vandaag geweest.Vanaf nu rechtsgeschiedenis hier!
![]()
Nog niet begonnen eigenlijk, ook nog niet gezocht. Hoe ga jij het doen? Morgen kan ik helaas ook niet studeren. Ik wil graag eerst in een paar dagen het boek van rechtsgeschiedenis lezen, me dan tusen tussendoor anderhalve week storten op strafrecht (23 januari) om daarna nog een volle week te hebben voor rechtsgeschiedenis (31 januari), waarvoor ik het boek dan dus al gelezen heb. Moet goedgekomen denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb net gesport, ga zo eten en dan vanavond al met rechtsgeschiedenis bezig denk ik
Heb jij iets gevonden met al die adagia op een rij?
Oh okee...wel cool dat je het interessant vindt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meuh. Vooral dingen die ik al duizend keer had gehoord bij andere vakken. Over de beroepsprocedure, de hoogste rechter enzo. Alleen publieksrechtelijke rechtspersonen en a- en b-organen waren nieuw, was wel interessant verder
Nouja, in die zin dat het niet moeilijk is en snel te snappen. Het is niet echt sappige materie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh okee...wel cool dat je het interessant vindt.
Hm dat is ook wel een slimme aanpakquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:35 schreef Valid het volgende:
[..]
Nog niet begonnen eigenlijk, ook nog niet gezocht. Hoe ga jij het doen? Morgen kan ik helaas ook niet studeren. Ik wil graag eerst in een paar dagen het boek van rechtsgeschiedenis lezen, me dan tusen tussendoor anderhalve week storten op strafrecht (23 januari) om daarna nog een volle week te hebben voor rechtsgeschiedenis (31 januari), waarvoor ik het boek dan dus al gelezen heb. Moet goedgekomen denk ik.
Rechtsgeschiedenis heb ik zin in, strafrecht trekt me minder helaas.
Ik vond het zelf in ieder geval erg saai toen het destijds voorbij kwam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, in die zin dat het niet moeilijk is en snel te snappen. Het is niet echt sappige materie.
Eerste kans is 15 toch? Je zou dan een volle week (mits je niet hoeft te werken etc.) voor strafrecht, moet te doen zijn, maar is natuurlijk niet heel ruim. Waarom doe je rechtsgeschiedenis niet in de herkansing? Puur omdat het je die week vrij kost? Wel fijn om wat rustiger de tijd te hebben, vind ik althans.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hm dat is ook wel een slimme aanpak
Ik doe strafrecht ook de 23ste maar heb daar nog niks voor gedaan, ik wil in principe rechtsgeschiedenis ook in de eerste kans doen omdat ik elke werkgroep ben geweest en ik het ook een leuk vak vind, zit alleen een beetje in de knoop met de planning dan
Nee meer omdat ik altijd 2 kansen wil hebben eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Eerste kans is 15 toch? Je zou dan een volle week (mits je niet hoeft te werken etc.) voor strafrecht, moet te doen zijn, maar is natuurlijk niet heel ruim. Waarom doe je rechtsgeschiedenis niet in de herkansing? Puur omdat het je die week vrij kost? Wel fijn om wat rustiger de tijd te hebben, vind ik althans.
Haha, ja begrijpelijk hoor. Aan de andere kant: als je zorgt dat je veel tijd hebt om je echt goed voor te bereiden (en je dat ook doet) is de kans dat je het tentamen slecht maakt (het zelfs niet haalt) natuurlijk kleiner. Zo pak ik het althans aan en werkt voor mij goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee meer omdat ik altijd 2 kansen wil hebben eigenlijk(straf is dan een uitzondering)
Maar misschien kan ik eens gek doen en gewoon voor de 2e kans gaan
Hmja ik heb ook liever 2 7's of een 8 dan 2 5'jes of een 6 natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha, ja begrijpelijk hoor. Aan de andere kant: als je zorgt dat je veel tijd hebt om je echt goed voor te bereiden (en je dat ook doet) is de kans dat je het tentamen slecht maakt (het zelfs niet haalt) natuurlijk kleiner. Zo pak ik het althans aan en werkt voor mij goed.
Nee, eerst met rechtsgeschiedenis. Strafrecht is over precies 2 weken, rechtsgeschiedenis nog een week later. Ik heb nu geen twee hele weken nodig voor strafrecht, dus lees tussen nu en komende maandag het boek voor rechtsgeschiedenis. Daarna heb ik 1,5 week volledig voor strafrecht (hc's kijken, opgaven maken, samenvatting lezen, etc.). Als ik strafrecht gehad heb heb ik dan nog een week voor rechtsgeschiedenis, waarvan ik het boek dan dus al uit heb (want dat ga ik nu eerst lezen).quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmja ik heb ook liever 2 7's of een 8 dan 2 5'jes of een 6 natuurlijk
maar jij gaat dus nu eerst bezig met strafrecht
Als het goed is kun je je daar nog wel gewoon voor uitschrijven (vinkje aanvinken en op uitschrijven drukken) en dan kun je je daarna inschrijven voor de herkansing, mits die inschrijving nog niet gesloten is (kun je wel zien bij 'sluiting-intekening' als je er op drukt).quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Tactisch [ afbeelding ]
Maar ik heb me nu al ingeschreven voor eerste kans rgs2, hoe doe ik dat
Gewoon wachten tot de eerste kans is geweest (de 15e om 17.01) en je dan inschrijven voor de herkansing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik kan ook gewoon de eerste kans niet gaan en dan inschrijven voor de 2e?
intekening sluit de 18e
straks schrijf ik me uit en moet ik nabetalen
Vanmiddag toevallig nog even toegepast bij bestuursrecht 2.quote:
Mee eens. Erg vervelend als je inschrijving op Progress een nieuwe planning de weg staat of geld kost (na-inschrijving)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de eerste kans is geweest (de 15e om 17.01) en je dan inschrijven voor de herkansing.
*edit* wel gewoon je inschrijving 1e kans laten staan, kun je altijd nog heen mocht je het tentamen toch willen maken.
Kwart voor 5 ;Dquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
Jij wist ook al dat het om kwart over 5 geupdate werd,hoe de fuck kom je daar achter
Misschien is er later wel een carriere voor je in het verschiet
Niet zo goed als gehoopt, een van de mindere tentamens door mij gemaakt tot nu toe.quote:
Ja in de weberhalquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit de 18de al
Ik verwacht geen herkansing, maar het ging bij mij ook niet zoals gehoopt..
Ja onzekerheid is kut. Vrijdag is de uitslag bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |