Nou, v.w.b dat laatste, daar denken sommige psychoten toch anders over...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef B.ertha het volgende:
De kloktoren natuurlijk. Dat hoofdkantoor boeit niemand
Vast nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even quoten voor het geval je binnenkort nog ziek bent. Dan even checken of je er nog steeds zo over denkt
dat verhaal herinner ik me nog wel. Was best bizar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, v.w.b dat laatste, daar denken sommige psychoten toch anders over...
http://krant.telegraaf.nl(...)n.toren.politie.html
Het zal in ieder geval een tijdje duren voor je weer een hele dag rustig met een dekentje op de bank kunt kruipenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vast nietmaar voor nu lijkt het me gewoon zo fijn
![]()
Ik heb nog verlof binnenkort he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval een tijdje duren voor je weer een hele dag rustig met een dekentje op de bank kunt kruipen![]()
Nooit over nagedacht ook, maar ik gok per jaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een domme vraag.
Regelmatig krijg ik van die pensioenopbouwoverzichten. Nooit echt aandacht aan besteed.
Nu zie ik in een overzicht dat ik, van wat ik tot nu toe heb opgebouwd, vanaf mijn 65e dan iets van ¤750 krijg zolang ik leef. Is dit per maand of per jaar?
En dat is zeker geen domme vraag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een domme vraag.
Regelmatig krijg ik van die pensioenopbouwoverzichten. Nooit echt aandacht aan besteed.
Nu zie ik in een overzicht dat ik, van wat ik tot nu toe heb opgebouwd, vanaf mijn 65e dan iets van ¤750 krijg zolang ik leef. Is dit per maand of per jaar?
Dan betaalde je zeker een flinke huur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat het nu maar gewoon uitbetalen. Er blijft dan uiteindelijk iets van 125 over.
Volgens mij is dit van 9 maanden full time uitzendwerk geweest.
Zo'n pensioen is niks, dus ik snap niet waar die oude mensen van moeten leven. Ik heb bij een hospita gewoond die echt dure designspullen kocht.
Niet eens. Voor dat bedrag krijg je tegenwoordig een bezemkast.quote:
Voor die 750 euro per jaar heb ik 10 jaar lang gewerkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef iamredleader het volgende:
De vraag over je pensioen is een goede, wyccie! Het is inderdaad vaak vrij laag de eerste jaren als werkende, je moet echt best lang opbouwen om er wat van te maken.
Goed advies? Bouw in eigen beheer ook wat op, of dat een eigen woning is die je afbetaalt, een polis of gewoon spaargeld - ga niet uit van je aow+aanvullend pensioen.
Toch maar die loterij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat komt allemaal wel als je straks die wereldberoemde top chirurg bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |