Nou, v.w.b dat laatste, daar denken sommige psychoten toch anders over...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef B.ertha het volgende:
De kloktoren natuurlijk. Dat hoofdkantoor boeit niemand
Vast nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even quoten voor het geval je binnenkort nog ziek bent. Dan even checken of je er nog steeds zo over denkt
dat verhaal herinner ik me nog wel. Was best bizar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, v.w.b dat laatste, daar denken sommige psychoten toch anders over...
http://krant.telegraaf.nl(...)n.toren.politie.html
Het zal in ieder geval een tijdje duren voor je weer een hele dag rustig met een dekentje op de bank kunt kruipenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vast nietmaar voor nu lijkt het me gewoon zo fijn
![]()
Ik heb nog verlof binnenkort he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval een tijdje duren voor je weer een hele dag rustig met een dekentje op de bank kunt kruipen![]()
Nooit over nagedacht ook, maar ik gok per jaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een domme vraag.
Regelmatig krijg ik van die pensioenopbouwoverzichten. Nooit echt aandacht aan besteed.
Nu zie ik in een overzicht dat ik, van wat ik tot nu toe heb opgebouwd, vanaf mijn 65e dan iets van ¤750 krijg zolang ik leef. Is dit per maand of per jaar?
En dat is zeker geen domme vraag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een domme vraag.
Regelmatig krijg ik van die pensioenopbouwoverzichten. Nooit echt aandacht aan besteed.
Nu zie ik in een overzicht dat ik, van wat ik tot nu toe heb opgebouwd, vanaf mijn 65e dan iets van ¤750 krijg zolang ik leef. Is dit per maand of per jaar?
Dan betaalde je zeker een flinke huur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat het nu maar gewoon uitbetalen. Er blijft dan uiteindelijk iets van 125 over.
Volgens mij is dit van 9 maanden full time uitzendwerk geweest.
Zo'n pensioen is niks, dus ik snap niet waar die oude mensen van moeten leven. Ik heb bij een hospita gewoond die echt dure designspullen kocht.
Niet eens. Voor dat bedrag krijg je tegenwoordig een bezemkast.quote:
Voor die 750 euro per jaar heb ik 10 jaar lang gewerkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef iamredleader het volgende:
De vraag over je pensioen is een goede, wyccie! Het is inderdaad vaak vrij laag de eerste jaren als werkende, je moet echt best lang opbouwen om er wat van te maken.
Goed advies? Bouw in eigen beheer ook wat op, of dat een eigen woning is die je afbetaalt, een polis of gewoon spaargeld - ga niet uit van je aow+aanvullend pensioen.
Toch maar die loterij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat komt allemaal wel als je straks die wereldberoemde top chirurg bent
Ja, en dat is allemaal met de standaarden van nu. Over 30-40 jaar is dat bedrag natuurlijk helemaal een schijntje, met allerlei inflaties over de komende jaren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
AOW voor een alleenstaande is 816 euro. Ik hoop dat ik tot aan mijn 67e nog wel meer pensioen opbouw, maar als het bij die 750 blijft, dan heb ik nog geen 900 euro per maand. Dan zit ik net onder het minimuminkomen.
Moet wel te doen zijn.
Wanneer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
MM, je weet dat Blondie weer naar Paradiso komt? Mocht je interesse hebben enzo...
10 juli, http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Blondie-3.htmquote:
Oh crap. een zomermaand. Gaat dus afhangen of ik roostervrij ben of niet...quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10 juli, http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Blondie-3.htm
Nu alvast regelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh crap. een zomermaand. Gaat dus afhangen of ik roostervrij ben of niet...
Tweede voeding om 03:30 gedaan, plus luier verschonen. Niet zozeer slecht voor de spijsvertering, wel wat minder goed voor de nachtrustquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Midnight Snack, altijd lekker, maar slecht voor de spijsvertering...
toen zat ik daarnaast op schoolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, v.w.b dat laatste, daar denken sommige psychoten toch anders over...
http://krant.telegraaf.nl(...)n.toren.politie.html
Ik had hem wat concreter moeten maken, ik doelde specifiek op ziek zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog verlof binnenkort he?het is mijn bedoeling om dan regelmatig met dekentje op de bank te kruipen
Nog 2 maandjes.....!
Ja, wist ik, maar ¤50 vind ik wat overdreven voor een band die ik een paar jaar geleden ook al weer eens heb gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
MM, je weet dat Blondie weer naar Paradiso komt? Mocht je interesse hebben enzo...
Ik heb nog knaken, maar die zijn officieel niets meer waardquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was het maar knakenweer dan hadden we nog wat.
/dooddoener
Je kunt er nog prima een vloertje mee leggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb nog knaken, maar die zijn officieel niets meer waard
Die had zijn centen beter in een nieuwe keuken kunnen steken!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt er nog prima een vloertje mee leggen![]()
[ afbeelding ]
Zijn 5 centen idd lijkt me en zit vast een doorzichtige deklaag overheenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef Mark het volgende:
Qua kleur lijken me het trouwens eerder stuivers dan knaken
En ik denk dat er veel vuil tussen gaat zitten, of je moet het achteraf nog van een laagje voorzien
Die heeft ze dan altijd, ik heb haar werkelijk nog nooit iets positiefs zien postenquote:
Wel sneu voor haar dat ze dat chronisch heeft danquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef Mark het volgende:
Als man zeg je dan: Zal wel ongesteld zijn
Dat zou ik best willen maar ze blijft mij altijd maar aanvallen, dan bijt ik ook van me af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ken jullie post historie niet, maar negeren lijkt me de beste optie
Voeg daar nog wat PMS aan toe en het schiet al lekker opquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel sneu voor haar dat ze dat chronisch heeft dan
Who the f*ck is Muurbloempje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef MaJo het volgende:
Iemand enig idee waarom Motorbloempje zo ontzettend verzuurd en gemeen is?
Mod van LIF. Ik moet het me ook verder niet aantrekken, is alleen wel moeilijk als ze het dagelijks blijft doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who the f*ck is Muurbloempje?
Lekker in haar sop laten gaarkoken. Zolang jij er op in gaat, is het voor haar een spelletje om er steeds weer op in te gaan.
Nee, maar deze is duidelijk meer dan een kwart eeuw oud. Leuk fris kleurtje erop of nieuwe lak en het is meteen stukken minder duister.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet iedereen wil een Jan de Bouvrie keuken
Heb even een kijkje daar genomen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mod van LIF. Ik moet het me ook verder niet aantrekken, is alleen wel moeilijk als ze het dagelijks blijft doen
Ik laat me niet wegjagen maar ga haar de komende tijd maar eens negerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb even een kijkje daar genomen...![]()
Als jij daar gewoon even niet post of haar simpelweg negeert, dan heeft ze ook geen munitie om jou te bashen.
Doe ik hier en daar ook wel eens...
Te bizar voor woordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef B.ertha het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eft-zelf-schuld.html
daar was een paar jaar terug in Italie ook nog een uitspraak ook. Ging toen over strakke spijkerbroeken. Was ook zo kansloos.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Mark het volgende:
In de categorie: met zo'n rokje vraag je er zelf om. Dieptriest
Arabische landen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het vooral erg dat er blijkbaar een cultuur bestaat waar je met dit soort dingen weg kunt komen. Net als in sommige Arabische landen waar je als verkrachte vrouw als schuldige wordt gezien omdat je het wel uitgelokt zal hebben![]()
Wat is er mis met die termquote:
Moet ik je nu net als Motorbloempje gaan bashen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met die termArabieren is een verzamelnaam voor volkeren die arabisch spreken en arabische landen/arabische wereld is een hele normale term. Dus voordat je me uit gaat lachen moet je zelf eerst even de feiten op een rij krijgen
![]()
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabische_wereld voor meer info
Dat dus, ik ben allergisch voor die landen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat MM meer lacht om de Arabische landen zelf.
Goede training dan, je bent geslaagd...quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef MaJo het volgende:
Sorry MMik ben inderdaad een beetje op mijn goede blijkbaar
Dat laatste is vaak wel waar, maar dat eet ik dan wel hier, niet in die landen zelf...quote:Niks mis met Arabische landen trouwens. Heerlijk eten
Ik heb nooit problemen met haar gehad. Ze is voor zover ik haar ken heel rationeel, recht door zee en inderdaad absoluut geen kusjekroel-type.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef MaJo het volgende:
Iemand enig idee waarom Motorbloempje zo ontzettend verzuurd en gemeen is? Ik zeg iets aardigs tegen haar en dan krijg ik een DM dat ze van mij geen "kusjekroel" hoeftWTF hoe kun je zo ontzettend gevoelloos en gemeen zijn?
Ik snap je niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie
je post in 2 redelijk gelijk oplopende topicreeksen zie ik
Zelf zie ik dat dus niet zo. Mijn lijstje is veel interessanter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de topics in je post historie zijn zo'n beetje om-en-om vol. AKQSC en babytopic.
Als ik op m'n naam klik krijg ik alleen de topics te zien waar ik ook daadwerkelijk iets gepost heb. Als ik klik op 'mijn actieve topics', dan zie ik ook de topics die ik volg.quote:
Dan ken jij haar anders dan ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met haar gehad. Ze is voor zover ik haar ken heel rationeel, recht door zee en inderdaad absoluut geen kusjekroel-type.
Als je er behoefte aan hebt, kun je misschien beter gewoon aan haar vragen wat er is tussen jullie, in plaats van die gedachtes door je hoofd laten rondspoken.
Dat is via die vrouwenzender toch? Die hebben we helaas nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ga Rich Bride, Poor Bride kijken.![]()
Gisteren zo'n verschrikkelijke Bridezilla die per se een 'grand entrance' wilde en een dure taart, ver buiten het budget, alles wat zij maar wilde voor hįįr grote dag moest en zou er komen (die dure taart had ze achter zijn rug om al besteld). En als het haar uitkomt, dan is het opeens hśn bruiloft en hśn geld (maar de bruidegom betaalt alles).
Hoe gaat het broertje of zusje van M. heten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Soempie het volgende:
We hadden net een half uur lang stroomstoring.
Wiebel was niet thuis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe gaat het broertje of zusje van M. heten?
Kun je er geen uitgebreider geheugen in doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Verder: heeft er iemand ervaring met een telefoonabonnement waar je een soort totaalbundel koopt die dus op kan gaan aan belminuten, smsjes óf data?
Mijn abonnement loopt bijna af, dus ik moet even wat beslissen, en ik wil eigenlijk wel een nieuwe telefoon want ik vind mijn htc ongelooflijk irritant met zn constante geheugentekort. Dus ik zit te kijken naar de iphone 4
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Etcetera het volgende:
C4: top aflevering van NCIS, inclusief WTF-einde
Telefoon simlockvrij kopen en rustig een goed sim-only abonnement uitzoeken. In the long run goedkoper dan een abbo met 'gratis' telefoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Verder: heeft er iemand ervaring met een telefoonabonnement waar je een soort totaalbundel koopt die dus op kan gaan aan belminuten, smsjes óf data?
Mijn abonnement loopt bijna af, dus ik moet even wat beslissen, en ik wil eigenlijk wel een nieuwe telefoon want ik vind mijn htc ongelooflijk irritant met zn constante geheugentekort. Dus ik zit te kijken naar de iphone 4
Voor telefoon simlockvrij kopen heb ik niet echt de spaarrekeningquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Telefoon simlockvrij kopen en rustig een goed sim-only abonnement uitzoeken. In the long run goedkoper dan een abbo met 'gratis' telefoon.
Iphones kan je echter geen geheugen uitbreiden...
Dat helpt niet als ie mn apps niet op dat geheugen wil opslaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je er geen uitgebreider geheugen in doen?
instellingen, apps, programma aanklikken, 'verplaatsen naar SD-card'quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat helpt niet als ie mn apps niet op dat geheugen wil opslaanschijnt een bekend probleem van htc te zijn.... Ik heb er een sd card in zitten die bijna leeg is, maar ik kan er niks opzetten
De kwaliteit van de camera op een telefoon boeit mij doorgaans niet .. dus geen idee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor telefoon simlockvrij kopen heb ik niet echt de spaarrekening![]()
Maarre, als jij hier toch bent; weet jij of de fotokwaliteit van de iphones erg is verbeterd sinds de iphone 3GS? Ik kan namelijk ook nog een 3GS kopen, maar als die echt een veel slechtere camera heeft dan de 4 dan laat ik het liever.
Ik wou dat het zo makkelijk was... Meestal lukt me dat ook wel maar ze zit echt elke dag op me te zeiken, het begint een beetje vervelend te wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, het is een forum.... laat posts die je niet aanstaan alsjeblieft van je afglijden en ga het niet persoonlijk maken. Dat helpt echt niks, want je kent elkaar niet en dus kun je je allerlei nare dingen bij posts in je hoofd halen.
En verder: als ik later een nieuwe keuken of badkamer ofzo zou laten bouwen, zou ik serieus zo'n stuivervloer overwegenecht mooi!!
Heb ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Dat had ik uiteraard al gevonden, maar die knop is dus non-actief bij de meeste apps. Ben er mee bij de winkel geweest, en het schijnt niet te kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
instellingen, apps, programma aanklikken, 'verplaatsen naar SD-card'
Hey Cobra! Saffie doen?quote:
Altijd!quote:
Waar zou ik zijn zonder jou.quote:
Gezelschapquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo ook weer saffies? Of ga je alleen gezelschap zijn?
Zou ongezellig zijn he?quote:
Kleine aanpassing in de url en je weet wie er in kpd lurktquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik klikte op je naam en waar je verder in meespiekt weet ik natuurlijk niet
TLC.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef MaJo het volgende:
Dat is via die vrouwenzender toch? Die hebben we helaas niet
Ja, maar je hoeft niet per se bij die provider te zitten om zoiets te gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
Heb ikVia KPN heb ik een app waarbij je kan zien hoeveel je verbruikt hebt, dat is handig! Ik neem aan dat andere providers dat ook wel hebben
Die zit toch op het kanaal van Animal Planet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is via die vrouwenzender toch? Die hebben we helaas niet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
Zou ongezellig zijn he?Ik ga ook nog steeds mee naar buiten als vrienden gaan roken
Bij mij is bellen en smsen 1 bundel en internet 1, je kunt dus beiden bijhouden, dat is wel handig!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar je hoeft niet per se bij die provider te zitten om zoiets te gebruiken.
Zelf heb ik er één van Dodol. Het probleem met veel van dat soort apps is dat ze ook meetellen wat je aan inkomende berichten of belminuten hebt. Dat heb ik met deze helaas ook.
Ik heb zelf een abonnement met een aparte bundel voor internet en een voor belminuten of sms'jes. Is zo'n alles in 1 handiger? Internet gaat toch veel harder dan bellen?
ZOMG!! Wij hadden het dus nooit en ik vraag het nog eens aan G. en hij zegt "ja sinds kort hebben we het ook" Dus ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die zit toch op het kanaal van Animal Planet?
Nou, dat is het m juist... ik merk dat ik heel vaak mn telefoon gebruik om een foto te maken, terwijl mn camera natuurlijk veel betere foto's maakt. Stom, maar die telefoon heb je nou eenmaal altijd bij je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
TLC.![]()
LB, heb je per se een betere camera op je telefoon nodig? Hoe vaak gebruik je dat nou?
Dat je een app niet op je SD-kaart kan zetten, kan ook aan de app zelf liggen, geloof ik, een ander merk zal daar niet veel aan veranderen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
ZOMG!! Wij hadden het dus nooit en ik vraag het nog eens aan G. en hij zegt "ja sinds kort hebben we het ook" Dus ik![]()
![]()
En hij: Oh kut
Hollands nieuwe heeft dus een bundel waar alles in zit; data, minuten én smsjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is bellen en smsen 1 bundel en internet 1, je kunt dus beiden bijhouden, dat is wel handig!
quote:ZOMG!! Wij hadden het dus nooit en ik vraag het nog eens aan G. en hij zegt "ja sinds kort hebben we het ook" Dus ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is bellen en smsen 1 bundel en internet 1, je kunt dus beiden bijhouden, dat is wel handig!
[..]
ZOMG!! Wij hadden het dus nooit en ik vraag het nog eens aan G. en hij zegt "ja sinds kort hebben we het ook" Dus ik![]()
![]()
Die abbo's zijn vaak wel knijterduur als je over je MB bundel heen gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hollands nieuwe heeft dus een bundel waar alles in zit; data, minuten én smsjes.
[..]
Kwestie van de juiste bundel kiezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die abbo's zijn vaak wel knijterduur als je over je MB bundel heen gaat.
Ja, ik zal niet zo snel over mn bundel heen gaan. Heb nu 150 belminuten en 200 MB die ik nóóit opkrijg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste bundel kiezen.
Mw. MM heeft ook zo'n totaal bundel voor 11 Euro bij T-Mobile, gaat prima.
Verder gewoon van het ene naar het andere Wifi-punt hoppen...
Ik heb een heel klein compactcameraatje dat, zeker nu ik een smartphone heb, net zo klein is als mijn telefoon. Die gooi ik ook altijd in de tas. Echter lijkt de kwaliteit vna de foto's achteruit te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dat is het m juist... ik merk dat ik heel vaak mn telefoon gebruik om een foto te maken, terwijl mn camera natuurlijk veel betere foto's maakt. Stom, maar die telefoon heb je nou eenmaal altijd bij je.
Weet je het zeker? Oh, ik zie het al...het zit inderdaad in 1 bundel bij die van 275. Ik heb de 500mb internet er extra bij gedaan (die overigens via een andere site in totaal net zo goedkoop was als zonder).quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hollands nieuwe heeft dus een bundel waar alles in zit; data, minuten én smsjes.
Ben jij zo'n grootverbruiker qua mobiel internet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Oh, ik zie het al...het zit inderdaad in 1 bundel bij die van 275. Ik heb de 500mb internet er extra bij gedaan (die overigens via een andere site in totaal net zo goedkoop was als zonder).
C4!quote:
Thanks! Zit nu TLC te kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, veel plezier met TLC!
Vooral Extreme Couponing is grappig, verder is het vaak wel een mutsenzender...
Geen idee maar is dat niet prijzig? Als je bij ons parkeert is het gratis en ben je met de bus in 5 minuten op het stationquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand ervaring met vooraf online parkeerplaatsen reserveren voor de Jaarbeurs in Utrecht?
Zo ja, hoe werkt dat met die reserveringscode?
Nee, valt wel mee. Ik zet elke dag internet aan voor de berichtjes, en heel af en toe voor het OV. Verder browse ik wel eens in de App store. Filmpjes kijk ik nooit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij zo'n grootverbruiker qua mobiel internet?
Kan me het niet voorstellen. Ik ben redelijk actief mobiel, maar kom niet boven de 300Mb per maand...
Op veel smartphones kan je het "automatisch synchroniseren" ook uitzetten. Dan zoekt je foon niet elke 10 minuten nutteloos naar updates.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik zet elke dag internet aan voor de berichtjes, en heel af en toe voor het OV. Verder browse ik wel eens in de App store. Filmpjes kijk ik nooit.
Maar ik zit nu na ruim een week al op 96 mb. Dus ik vind het wel vreemd eigenlijk.
Overigens is het fijne aan hollandsnieuwe dat je hetzelfde tarief betaalt als je buiten je bundel haat.
Geen youtube gekeken? Radio geluisterd? Streaming kost ongeveer 1MB per minuut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik zet elke dag internet aan voor de berichtjes, en heel af en toe voor het OV. Verder browse ik wel eens in de App store. Filmpjes kijk ik nooit.
Maar ik zit nu na ruim een week al op 96 mb. Dus ik vind het wel vreemd eigenlijk.
Overigens is het fijne aan hollandsnieuwe dat je hetzelfde tarief betaalt als je buiten je bundel haat.
96Mb is redelijk veel in een week voor wat tekstberichten en rondneuzen in de appstore, maar als je mobiel ook zaken installeert vanuit de appstore dan kan het wel hard gaan...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die uit had gezet, maar laatst had ik inderdaad wel een updatemelding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef Lotusss het volgende:
Op veel smartphones kan je het "automatisch synchroniseren" ook uitzetten. Dan zoekt je foon niet elke 10 minuten nutteloos naar updates.
Nee, ik kijk geen filmpjes, ook nooit radio. Helemaal niks. Als ik al een keer mijn e-mail check is dat zonder de afbeeldingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef MaJo het volgende:
Geen youtube gekeken? Radio geluisterd? Streaming kost ongeveer 1MB per minuut.
Ik kom ook niet boven de 300MB, dat was bij mij zelfs de grens laatst toen ik een paar uur top 2000 had geluisterd
Hij installeert gelukkig niks zelf, maar zoekt wel naar updates, die ik manueel moet bijwerken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
96Mb is redelijk veel in een week voor wat tekstberichten en rondneuzen in de appstore, maar als je mobiel ook zaken installeert vanuit de appstore dan kan het wel hard gaan...
Je wat?quote:
Heb ook auto sync aan staan, maar dan eens per dag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij installeert gelukkig niks zelf, maar zoekt wel naar updates, die ik manueel moet bijwerken.
De automatische synchronisatie stond inderdaad aan.![]()
Misschien gaat de batterij dan weer langer mee.
Scoupy, kortingscoupons bij verschillende winkels. Hollander.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Polletje: Wat is je meest favoriete niet standaard app op je telefoon?
Die ken ik niet, zal het eens checken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scoupy, kortingscoupons bij verschillende winkels. Hollander.
Maakt wakker worden prettiger/makkelijker. En deze neemt het op als ik praat in mijn slaapquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want? Ik hoor meer mensen er enthousiast over doen, maar wat levert het op?
Voor NL'se radio heb ik respectievelijk een radio 2 en 3fm app, Amerikaanse radio luister ik alleen in de auto, thuis zet ik Pandora (internetradio) opquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik jij ook TuneIn o.i.d. trouwens? Of heb je niks met Nederlandse of US radio?
Op welke manier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maakt wakker worden prettiger/makkelijker.
OK, maar ben ook benieuwd hoe je beter wakker wordt door een app...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maakt wakker worden prettiger/makkelijker. En deze neemt het op als ik praat in mijn slaapen ik vind het gewoon leuk om te weten wanneer ik diep sliep en niet
[..]
Voor NL'se radio heb ik respectievelijk een radio 2 en 3fm app, Amerikaanse radio luister ik alleen in de auto, thuis zet ik Pandora (internetradio) op
nahja het zegt dat het je wakker maakt tijdens je lichte slaap, maar ikvind vooral de wekkergeluiden en het trage opbouwen van het volume fijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar ben ook benieuwd hoe je beter wakker wordt door een app...
Wat voor app gaat dit over? En hoe kan een app dat meten dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maakt wakker worden prettiger/makkelijker. En deze neemt het op als ik praat in mijn slaapen ik vind het gewoon leuk om te weten wanneer ik diep sliep en niet
[..]
Voor NL'se radio heb ik respectievelijk een radio 2 en 3fm app, Amerikaanse radio luister ik alleen in de auto, thuis zet ik Pandora (internetradio) op
trein geen optiequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag daar eens even naar de Vakantiebeurs, nog nooit geweest...
speel regelmatig jewels legend. Redelijk verslavend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog tips voor leuke spelletjes apps? Angry birds heb ik al ruim uitgespeeld inmiddels
Ik heb toegang tot KPD (keer aangevraagd omdat ik nieuwsgierig was) maar ik kom er minder dan eens per maand. Het kan me vrij weinig boeien daar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kleine aanpassing in de url en je weet wie er in kpd lurktDe MYAT-lijsten zijn niet afgeschermd...
WhatsApp, die stond er niet standaard op. Verder gebruik ik nog wel eens Waze, heel soms Spotify of Shazam en verder eigenlijk niks. Speel ook praktisch nooit spelletjes op mijn telefoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Polletje: Wat is je meest favoriete niet standaard app op je telefoon?
Ik ga voor TuneIn, een radio app waarmee je duizenden radiostations wereldwijd kan beluisteren. Ideaal met wifi, zeker in het buitenland...
Keiharde Porno voor Danny. 18+ obviouslyquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:17 schreef lubje25 het volgende:
avond.
Wat is KPD op Fok! eigenlijk?
Same. Kom er helemaal niet meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD (keer aangevraagd omdat ik nieuwsgierig was) maar ik kom er minder dan eens per maand. Het kan me vrij weinig boeien daar.
Angry Birds Star Wars? Ik heb 'm zelfs gekocht, zo leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog tips voor leuke spelletjes apps? Angry birds heb ik al ruim uitgespeeld inmiddels
Oeh goeie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Angry Birds Star Wars? Ik heb 'm zelfs gekocht, zo leuk
Neem de app van PS...quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:21 schreef MaJo het volgende:
Goedemorgenvoor de zoveelste nacht op rij ruk geslapen
ik lig steeds uren wakker, echt heel vervelend...
quote:
Terwijl je op de 6e etage moest zijn of...?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben voor het eerst in de hoogbouw van Westraven. Daar ben ik op goed geluk in een lift gestapt die door iemand anders was geroepen en zo ben ik op de 22e beland. Leuk uitzicht hier
Nee. Het zijn hier allemaal flexplekken maar de meeste afdelingen hokken wel een beetje samen. Mijn afdeling is niet vertegenwoordigd in dit gebouw dus ik wist niet waar ik kon/moest zijn. Dus ben ik in de eerste lift gestapt die opende, op goed geluk, om daar een vrije flexplek te zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl je op de 6e etage moest zijn of...?
Niemand die je even opving bij je eerste bezoek aan het pand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Het zijn hier allemaal flexplekken maar de meeste afdelingen hokken wel een beetje samen. Mijn afdeling is niet vertegenwoordigd in dit gebouw dus ik wist niet waar ik kon/moest zijn. Dus ben ik in de eerste lift gestapt die opende, op goed geluk, om daar een vrije flexplek te zoeken.
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die je even opving bij je eerste bezoek aan het pand?
Waarom moet je dan in dat pand zijn?
Als je er niet zou zijn, mist dus ook niemand je...
6 maaltijden voor 40 euro vind ik wel vrij prijzig hoor. Zeker als je ziet WAT voor maaltijden het zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dit wel een leuk idee:
http://www.hellofresh.nl/
Qua prijs ben je goedkoper uit als je zelf boodschappen doet, denk ik. Maar als je de 3 maaltijden voor 2 personen neemt, heb je toch al 6 maaltijden voor nog geen 40 euro.
Ook prettig dat ze in de avond bezorgen, maar vanaf 17:00 is voor mij nog te vroeg. En ik zit met avonddiensten, anders had ik nu gelijk zo'n proefbox genomen. Misschien volgende week.
En anders wordt het gewoon een groentetas.
Ik moet mijn oude telefoon nog op marktplaats zetten... Maar hoopte er wel iets van 150 voor te krijgen... mocht dat niet lukken laat ik het wel wetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:41 schreef
Diaan73 het volgende:
Ow en weet iemand nog een leuke smartphone zonder abonnement voor een jongen van 11 jaar? Twan wil er graag eentje voor zijn verjaardag. En aangezien zijn telefoon (een oude van ons) kapot is, is het misschien wel een goed idee. We zijn er nog wel een beetje over te twijelen, maar max. ¤ 125,=
Welke telefoon heb je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
6 maaltijden voor 40 euro vind ik wel vrij prijzig hoor. Zeker als je ziet WAT voor maaltijden het zijn.
Een kommetje waterkerssoep is in mijn ogen geen maaltijd.
[..]
Ik moet mijn oude telefoon nog op marktplaats zetten... Maar hoopte er wel iets van 150 voor te krijgen... mocht dat niet lukken laat ik het wel weten
http://www.trustedreviews.com/google-nexus-s_Mobile-Phone_reviewquote:
daar had Red een brilant middeltje voor, en het was geen jeneverquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:54 schreef Soempie het volgende:
Ik haat doorkomende tandjes bij baby's.
Die is wel tof. Gooi ik ook even in de groep. Twan heeft zijn zinnen gezet op een Samsung, maar van dat merk zijn wij net zo gecharmeerd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.trustedreviews.com/google-nexus-s_Mobile-Phone_review
Inmiddels met android 4.1.2 update er op.
Weg wegens aanschaf van nieuwe nexus
Dat middeltje hebben we ook gehaald, maar het werkt niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar had Red een brilant middeltje voor, en het was geen jenever
Dat is ook k*tquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:54 schreef Soempie het volgende:
Ik haat doorkomende tandjes bij baby's.
welke heb je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat middeltje hebben we ook gehaald, maar het werkt niet.
Ik ben ook niet zozeer fan van samsung, maar het feit dat Google hem heeft ontworpen en door samsung heeft laten bouwen gaf bij mij destijds wel de doorslag. En het feit dat ie lang software ondersteuning ging krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is wel tof. Gooi ik ook even in de groep. Twan heeft zijn zinnen gezet op een Samsung, maar van dat merk zijn wij net zo gecharmeerd...
Hmm dat had ik ook altijd voor Lennon. Hielp wel goed. Met pcm inderdaad. Verder kun je niet zoveel doen helaas.quote:
Okay... ik hou het in gedachten!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zozeer fan van samsung, maar het feit dat Google hem heeft ontworpen en door samsung heeft laten bouwen gaf bij mij destijds wel de doorslag. En het feit dat ie lang software ondersteuning ging krijgen.
Net zoals mijn nieuwe nexus door LG is gemaakt. Anders zou ik nooooooit een LG telefoon kopen.
nee, klonk heel anders. Maar hij zal straks wel online komen.quote:
Ik heb ook toegang hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot KPD (keer aangevraagd omdat ik nieuwsgierig was) maar ik kom er minder dan eens per maand. Het kan me vrij weinig boeien daar.
Vriend en ik zijn enorm evreden met onze SII'squote:Op donderdag 10 januari 2013 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is wel tof. Gooi ik ook even in de groep. Twan heeft zijn zinnen gezet op een Samsung, maar van dat merk zijn wij net zo gecharmeerd...
Iets ouder dan 1 jaar geloof ik. Zal het bonnetje er wel even bij zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik hou het in gedachten!!Hoe oud is tie?
Okay!! Thnx voor het nazoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iets ouder dan 1 jaar geloof ik. Zal het bonnetje er wel even bij zoeken.
Edit: 29-10-2011
1 Jaar en 2,5 maand dus.
Dat is ook niet tof. Hopelijk heeft ze er verder geen last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mōgge![]()
O'tje heeft de eerste vaccinaties gehad![]()
Ach gossie. Hopelijk heeft ze er geen last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mōgge![]()
O'tje heeft de eerste vaccinaties gehad![]()
[..]
quote:Vriend en ik zijn enorm evreden met onze SII's
Chamodent is homeopatisch. Heb ik ook weleens gebruikt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:12 schreef Soempie het volgende:
Nee, vorige tandjes heb ik alleen paracetamol gebruikt. Chamodent, ik ga het opzoeken en dan misschien zo even naar de apotheek.
Was dat wat IARL ook had gebruikt?
Nu al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik trouwens even trots zijn, onze kerstboom is opgeruimd en de spullen zijn opgeborgen![]()
Dat was bij ons 27 december al geregeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik trouwens even trots zijn, onze kerstboom is opgeruimd en de spullen zijn opgeborgen![]()
Dochterlief, dacht ik. Etcie en ik waren al bezig dat 2 november een mooie dag was om geboren te wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ophelia, ik zie een naam in de OP staan met een verjaardag, maar ben jij dat of is dat dochterlief?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is de mini iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ophelia, ik zie een naam in de OP staan met een verjaardag, maar ben jij dat of is dat dochterlief?
Heb nu een jaar een SIII naar grote tevredenheidquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is de mini idd
Ik ben vier maanden eerder, maar dat hoeft niet in de OP
Ligt eraan hoe low budget je wil gaan. Ikzelf denk meer. Eten, drinken, benzine, authuur, motel. Motel's zijn duurder dan je denkt en hostels zijn er alleen in grote steden zo'n beetje.quote:
Nou is dat bedrag wat ik uit de lucht plukte wel op basis van vrienden die met vier man een camper hadden gehuurd en ook veel nachten daarin hebben overnacht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe low budget je wil gaan. Ikzelf denk meer. Eten, drinken, benzine, authuur, motel. Motel's zijn duurder dan je denkt en hostels zijn er alleen in grote steden zo'n beetje.
Neem het oude spul mee terug en vraag gelijk geld terug dan... want zij hebben het geadviseerd terwijl ze dus blijkbaar al weten dat het soms niet werktquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Soempie het volgende:
Oke, meerdere ervaringen gelezen van moeders dat Dentinox niks doet en Gengigel wel werkt. Apotheek gebeld en zij horen die ervaringen ook wel en ze hebben het op voorraad.Zodra M. wakker is ga ik het gelijk halen.
Ja, je kunt ook je tentje meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou is dat bedrag wat ik uit de lucht plukte wel op basis van vrienden die met vier man een camper hadden gehuurd en ook veel nachten daarin hebben overnacht.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar heeft kraamzorg hier de kerstboom opgeruimd.Nu hebben we hem vorig weekend maar opgeruimd.
Was overigens niet bepaald een tentje wat ze hadden. Meer zo'n soort typisch Amerikaanse vrachtwagen uit deze categorie:quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook je tentje meenemenDan is 100 zeker wel te doen.
Ja, maar mijn stelling was dat je ook een tentje mee kunt nemen. Camperen is op veel plekken gewoon gratis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was overigens niet bepaald een tentje wat ze hadden. Meer zo'n soort typisch Amerikaanse vrachtwagen uit deze categorie:
[ afbeelding ]
Nou....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemiddag.
Het gaat eindelijk de goede kant op met het weer!![]()
+1quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Mark het volgende:
Van mij mag het nog wel een graadje of 23 worden
Ik heb hem Twan laten zien... hij is enthousiast...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.trustedreviews.com/google-nexus-s_Mobile-Phone_review
Inmiddels met android 4.1.2 update er op.
Weg wegens aanschaf van nieuwe nexus
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemiddag.
Het gaat eindelijk de goede kant op met het weer!![]()
He took an arrow to the knee (nou ja, bijna danquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
En deze vind ik gewoon mooi.
[ afbeelding ]
Kan leuk worden als jij en je partner die leeftijd bereiken...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Blanke mannen van 50-65 zijn voor mij wat Aziaten of Afrikanen zijn voor anderen: Ik houd ze echt niet uit elkaar en blijf ze soms met elkaar verwarren als ik ze wat beter ken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan leuk worden als jij en je partner die leeftijd bereiken...
Dat spul is echt goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yupen hier komt tand #2 bijna door
Even speuren heeft mij het volgende geleerd:quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stelling was dat je ook een tentje mee kunt nemen. Camperen is op veel plekken gewoon gratis.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook gewoon apps erop zetten met playstore?
Tof. Zat te doen/zien daarquote:
* Its-Jojo-4you ziet LB het in haar opschrijfboekje noterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, wat tof dat dat spul dan ineens zo goed werkt Soemp! Fijn voor M en ook voor jou
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you ziet LB het in haar opschrijfboekje noteren
Bustedquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you ziet LB het in haar opschrijfboekje noteren
Vanwaar deze uitspatting 12 jaar na de invoering van de euro?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nieuwe vijfje is minstens even lelijk als het oude biljet
Ik mis de guldenbriefjes
Op het journaal lieten ze het nieuwe ontwerp zien voor het vijf euro-biljet. Er komt dus een nieuw briefje, dat ik nog lelijker vind dan het vorige biljet van vijf euro (die overigens werd ingevoerd op 1 januari 2002, waarmee het iets meer dan 11 jaar geleden isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar deze uitspatting 12 jaar na de invoering van de euro?
Ah ok, dat heb ik even gemist. En je hebt gelijk, 11 jaar geleden. Dacht heel even 2000 en was in de veronderstelling dat het nog 2012 wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het journaal lieten ze het nieuwe ontwerp zien voor het vijf euro-biljet. Er komt dus een nieuw briefje, dat ik nog lelijker vind dan het vorige biljet van vijf euro (die overigens werd ingevoerd op 1 januari 2002, waarmee het iets meer dan 11 jaar geleden is)
Dat is de uitzondering. De rest heeft nette ingrediėnten (gamba's, kippenvleugels, pappardelle), en ook wat dingen die ik niet zo gauw zou kopen. Het leukste vind ik dat je op die manier iets maakt wat je zelf niet zo gauw zult verzinnen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
6 maaltijden voor 40 euro vind ik wel vrij prijzig hoor. Zeker als je ziet WAT voor maaltijden het zijn.
Een kommetje waterkerssoep is in mijn ogen geen maaltijd.
Volgens mij was het 1 februari 2002. Zodat het niet ook nog eens direct na de jaarwisseling was, om de mensen eraan te laten wennen, zoiets.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
(die overigens werd ingevoerd op 1 januari 2002, waarmee het iets meer dan 11 jaar geleden is)
heb wie is de mol zitten kijken. Blijft een leuk programmaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu "De gelukkige huisvrouw" te kijken. Aardige film![]()
Grappig ook.
Het was wel 1 januariquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering. De rest heeft nette ingrediėnten (gamba's, kippenvleugels, pappardelle), en ook wat dingen die ik niet zo gauw zou kopen. Het leukste vind ik dat je op die manier iets maakt wat je zelf niet zo gauw zult verzinnen.
[..]
Volgens mij was het 1 februari 2002. Zodat het niet ook nog eens direct na de jaarwisseling was, om de mensen eraan te laten wennen, zoiets.
We hadden destijds heel erg ouderwetse kassa's (geen Windows, maar DOS), maar die was prima geprogrammeerd om gecombineerd guldens en euro's aan te kunnen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was wel 1 januarimijn vader moest namelijk werken die nacht en dat vonden we toen niet leuk dat hij weg was met oud en nieuw.
Ik weet ook nog dat we toen midden in de nacht zijn gaan pinnen, zo cool vond ik dat dat er opeens euro's uitkwamen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef wyccie het volgende:
Oh, was het dan dat je tot 1 februari nog gecombineerd met guldens mocht betalen? Februari zit in ieder geval in mijn hoofd.
Of denk ik nou februari omdat het 2002 was (2 -> tweede maand van het jaar)? Ik heb soms van die gekke associaties.
Hey Wyccie, kan je wat briefjes wisselenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef wyccie het volgende:
De nieuwe 5 euro vind ik niet lelijker. Zeker wel handiger, omdat de kleur en het getal duidelijker zijn. De oude verwarde je makkelijker met de 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |