Vandaagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Alsof hij de eerste wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef DeeBee het volgende:
Dezelfde opkomstmuziek als Van Barneveld kiezen...
Wie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef DeeBee het volgende:
Dezelfde opkomstmuziek als Van Barneveld kiezen...
Wayne Warrenquote:
Nee, tuurlijk niet. Maar als je als Wayne Warren (die volgens z'n Wiki sinds 2004 meedoet) hetzelfde nummer kiest als een bekende en populaire darter verdient dat wel een 'quote:
Hoop dat hij loog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef glaciest het volgende:
Bunting bevestigt bij ESPN dat ie zeker terug komt volgend jaar, voor wat dat waard is.
Adams is daar al sinds juli van gescheiden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Martin Adams bij ESPN![]()
Zouden zijn privéproblemen met zijn vrouw zijn? Ik heb haad al een tijd niet in beeld gezien.
Wil graag alle goeie bij de PDC en hij is echt een aanwinst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou dat erg zijn dat Bunting niet overstapt?
Mwah, als je op Lakeside nog niet minstens de finale haalt, ben je een dwaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wil graag alle goeie bij de PDC en hij is echt een aanwinst.
Ja dat wel. Alleen dan wil je hem weer verdedigen waarschijnlijk en dan over springen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef glaciest het volgende:
Kan me wel voorstellen dat ie graag Lakeside een keer wil winnen en daarom nog even blijft.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als je op Lakeside nog niet minstens de finale haalt, ben je een dwaas.
Ja precies, maar bij hem lukt het ook niet op lakeside helaas, maar kan het niveau natuurlijk simpel aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft ook bij de GSoD laten zien dat hij makkelijk mee kan.
Maar Bunting gooit ook pas net een beetje goed hé. Waites heeft het al over langere termijn laten zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja precies, maar bij hem lukt het ook niet op lakeside helaas, maar kan het niveau natuurlijk simpel aan.
Die was ook dichtbij plaatsing voor het PDC WK, sowieso was het allemaal net niet voor veel bekende namen en kwamen er vage namen als die pizzabakker Hudson, beginnershouding Haines.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
Zou leuk zijn als we Tony West dit jaar op tv gaan zien bij de PDC, dat was altijd een toffe speler en hij is vorig jaar overgestapt. Hankey zegt ook weer terug te komen.
Jarkko Komula speelde ook op het PDC WK, helaas niet kunnen zien omdat RTL7 het niet uitzond maar alleen Barneygelul en mijn schotel er uit lag dus ik het ook niet op Sky kon zien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was ook dichtbij plaatsing voor het PDC WK, sowieso was het allemaal net niet voor veel bekende namen en kwamen er vage namen als die pizzabakker Hudson, beginnershouding Haines.
Als het goed is heb ik ergens de ranglijst voor de ongeplaatsten op de OoM
Sowieso word je daar helemaal kriegel van, zat ik Hamilton - Richardson te kijken. Gaan ze opeens eruit bij aanvang set 4 terwijl de scheidsrechter zegt: ''Game on''.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jarkko Komula speelde ook op het PDC WK, helaas niet kunnen zien omdat RTL7 het niet uitzond maar alleen Barneygelul en mijn schotel er uit lag dus ik het ook niet op Sky kon zien.
Ik heb het meeste op Sky gezien en de halve finales op Sky 3D, dat was tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso word je daar helemaal kriegel van, zat ik Hamilton - Richardson te kijken. Gaan ze opeens eruit bij aanvang set 4 terwijl de scheidsrechter zegt: ''Game on''.
Die gooide ook goed. Die andere Fin was al helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jarkko Komula speelde ook op het PDC WK, helaas niet kunnen zien omdat RTL7 het niet uitzond maar alleen Barneygelul en mijn schotel er uit lag dus ik het ook niet op Sky kon zien.
Tony David heeft simpelweg een bloedziekte. Best zonde. Zagen we hem nog in 2008 op Lakeside dacht ik tegen Big Robboquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat André Brantjes van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
En Tony David.
en Albertino Essers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat André Brantjes van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
En Tony David.
Dat was me toch een kampsjaakquote:
Plaats eens, ben al jaren op zoek. Ga al stuk bij de gedachte alleen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had darteritus. Was een filmpje van te vinden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Plaats eens, ben al jaren op zoek. Ga al stuk bij de gedachte alleen.
Harmsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had darteritus. Was een filmpje van te vinden.
Geniaal filmpje, van de week voor het eerst gezien, wat een verhaal...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Plaats eens, ben al jaren op zoek. Ga al stuk bij de gedachte alleen.
Komula won de Noord-Europese Dart Tour en heeft een tourkaart voor 2013 gekregen. Die kan dus alle PDC-toernooien spelen komend jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Da's overdreven... de hoge finishes zijn van Harms... het is alleen jammer dat zijn scores zo laag zijn dus hij weinig in de positie komtquote:
Scorend he. Gooit echt heel goed die Norris en Harms scoort niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's overdreven... de hoge finishes zijn van Harms... het is alleen jammer dat zijn scores zo laag zijn dus hij weinig in de positie komt
Nee het is country clubquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef glaciest het volgende:
Goh, heet het tegenwoordig Lakeside Leisure Complex en dus niet meer de Lakeside Country Club?
Dat had ik nog niet gehoord!
Nouu...het is niet genant, maar je hoort heus wel dat hij geen native speaker is. Vooral z'n scores met 'thirty' erin klinken een beetje apart...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Die caller heeft geen Nederlands accent trouwens
150 finish
Dat viel me ook op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Die caller heeft geen Nederlands accent trouwens
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor een comeback... Norris zakt wat weg nu
Biertje in z'n vuist.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Fordham is echt weer flink bijgekomen hoor
Leuke speler inderdaadquote:
Zijn maar weinig darters met normale vriendinnen. Veelal trashy gouden bitches.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
En prima vriendin zo te zien, minder kamper dan ik verwacht had...
quote:
Zie je Yolanthe Sneijder al inruilen voor een darter ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn maar weinig darters met normale vriendinnen. Veelal trashy gouden bitches.
Haha, snap ik. Alleen die ketting, the fuck.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde niet alleen zijn looks maar ook zijn spel... hij gooit een lekker tempo, leuke finishes, geen kapsones
Moet hij scorend er nog wel een schepje bovenop doen. Op de dubbels heel goed vandaag op 1 leg na.quote:
Alleen als ze minstens 5 miljoen per jaar verdienen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Zie je Yolanthe Sneijder al inruilen voor een darter ?
Ik zou Sylvie wel eens met van Gerwen willen zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Zie je Yolanthe Sneijder al inruilen voor een darter ?
van Gerwen die Sylvie ketst met z'n vetpens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Sylvie wel eens met van Gerwen willen zien
Ja echt schandalig. Er zaten legs bij die goedwillende amateurs nog konden winnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef wdn het volgende:
Sorry maar ... 20 niet uitgooien met ZES pijlen
en Harms 8 niet uitgooien met 3.
Bagger dit.
Er zijn ook genoeg amateurs die 150 niet uitgooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja echt schandalig. Er zaten legs bij die goedwillende amateurs nog konden winnen.
Daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg amateurs die 150 niet uitgooien.
Slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijk slecht camera/schakelwerk die laatste set.
Heb je wat tegen naamkettingen danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn maar weinig darters met normale vriendinnen. Veelal trashy gouden bitches.
ghehe hij dacht gooi nog maar een triple 20 was ze zo lang kwijtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef wimderon het volgende:
Gewoon voor T20 gaan als je 89 overhebt
weet alleen fitton denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Veel rare finishers bij de BDO.
Kan iemand me uitleggen waarom Fitton op 5 tot tweemaal toe de 3 gooit ipv de 1 ?
Jammer is dat steeds.quote:
Bijzonder knap is dat ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak?
Echt elke zin die ze zeggen is vervelend.
Gaan trouwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
Harms met zn gouden watch heeft wel een leuk meiske.
Die gooit helemaal geen ene kloot, die heeft alleen mazzel. Fitton is a done deal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef hole1988 het volgende:
tof dat hij door is, maar hij moet echt constanter gooien wil hij tegen Daryl wat bewerkstelligen
Die gooide de 1ste ronde ook niks en eigenlijk gooit hij al jaren niks, maar het moet idd wel beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef hole1988 het volgende:
tof dat hij door is, maar hij moet echt constanter gooien wil hij tegen Daryl wat bewerkstelligen
Durft die nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef TheVulture het volgende:
O'Shea
Waarom stapt die nou niet een keertje over naar de PDC
Met het verschil dat Co er al 20 jaar na de 1e ronde uit isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Guard het volgende:
Adams is zo wel een beetje de Co van ESPN
Hij heeft zo'n ongelooflijk vieze bek, ik vind dat dus geen kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Douglas gooit zo ontzettend langzaam.
Het moet daar toch ook 'stil' zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Sfeer is dit jaar echt ruk bij de BDO idd
zou weleens tijd worden ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef TheVulture het volgende:
O'Shea mag van mij dit toernooi wel winnen
Die gast is helemaal koekoek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan niet wachten tot de Vos weer mag!
[ afbeelding ]
En het is geen eens familiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gast is helemaal koekoek.
alleen al door die gast jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan niet wachten tot de Vos weer mag!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |