Inderdaad gek zeg! Weinig gesekst in oktober?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
Nog wijzigingen voor de OP?
Blijf het raar vinden dat er helemaal geen zwangeren voor juli zijn.
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Susie het volgende:
En Kleurdoos in de OP! Nog zo'n mooierd erbijgefeliciteerd!
ah, lol, nee hoor, voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je ook kwam melden...
Dat zijn ook rhesus factoren. Je hebt bloedgroep A/B/AB/0 en dan positief of negatief daarmee bedoelen ze rhesus D. Maar je hebt ook nog andere letters aan rhesus factoren die positief of negatief kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef Kyara het volgende:
Ik had trouwens nog even nagevraagd voor dat kruisbloed en dat was inderdaad bloedgroep en resus maar hij begon ook over E'tje en kleine E'tjes en C'tjes en toen was ik hem kwijt. Iemand enig idee wat dat betekent?
Het was in elk geval goed, dat heb ik dan wel onthouden
Had je de datum al gedeeld? Ik heb het gemist denk ik, maar zo te horen zit je te wachten bij de voordeur! Fijn dat alles geregeld is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Alles klaar. Zwemtas ingepakt voor de oudste, logeertas voor bij oma. Koffer voor leyla en J voor in het kraamhotel.
Ik denk dat ik echt alles heb zo. Huis is helemaal schoon en aan kant. Alles geregeld met oppas en halen en brengen en wie en school en toestemming dat J gaat halen enzo.
Hoe vind hij z'n nieuwe kamer??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef pessie het volgende:
Oh, en mb moeder is er en heeft de wieg weer bekleed, naait gordijntjes, helpt met babywasjes en over een paar dagen zijn we klaar. Mn vader maakt de peuterkamer in orde en heeft de kast uitgesopt zodat morgen zn kleren daarin kunnen en de babykleertjes in de commode kunnen
. En morgen gaat mn peuter slapen in zn nieuwe kamer
Oh, en heb de maxi cosi bekleding gewassen!!!
Ok, ik ben eindelijk lekker onderweg![]()
Bijzonderquote:
Gaat hij ook meteen in een groot bed?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Bijzonder. Zal morgen wel fotos maken van zn kamer en in het betreffende topic plaatsen. Met zn bijpassende shirt aan uiteraard
We hebben een uitscuifbaar bed welke ik eerst 1x wil uitschuiven, dat is meer dan grootgenoeg en krijgen we zn dekbed er nog een beetje leuk op. Heb een wollen 1-persoons dekbed 4 seizoenen voor hem gekocht. Denk dat zn bed dan zo n 1.6m is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaat hij ook meteen in een groot bed?
We moeten toch blijven. Dus die moet J gewoon meenemen als we naar huis mogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Keshet het volgende:
Heb je de Maxi-Cosi ook Tico?Alvast heel veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |