GOTY 2012 2013 2014quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]start dan een echt spel op..
sims 3 ofzo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja was Victoria justice nog vergeten ofcourse.
http://games.fok.nl/siten(...)year-de-uitslag.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GOTY 2012 2013 2014
Ja want games.fok is een authoriteit, jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/siten(...)year-de-uitslag.html
grgr
Oke volgende keer graag ook naar andere competities kijken ipv alleen de spaansequote:Dit is het FIFA wereldelftal van 2012
Doel: Iker Casillas. Verdediging: Daniel Alves, Marcelo, Gerard Piqué en Sergio Ramos. Middenveld: Xabi Alonso, Xavi en Andrés Iniesta. Aanval: Lionel Messi, Cristiano Ronaldo en Radamel Falcao.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke volgende keer graag ook naar andere competities kijken ipv alleen de spaanse
of je laat de natuur lekker z'n gang gaan, amandelen knippen heeft niet bewezen nuttig te zijn is volgens mij uit onderzoek geblekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mond open doen en aan iemand laten zien is al genoeg. Als ze tyfusgroot zijn laat je ze knippen/zagen/hakken/whatevaaa
Vertel dat iemand wiens ontstoken amandelen bijna uit zijn mond knallen maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
of je laat de natuur lekker z'n gang gaan, amandelen knippen heeft niet bewezen nuttig te zijn is volgens mij uit onderzoek gebleken
waarom leer je dit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan alles meezingen op die kutkalkoen na, onmogelijk gek
Die trekker op het eind gekquote:
en maar zeggen dat je het druk hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die trekker op het eind gek
Catchy tuneNet vanmiddag ook nog met een collega op het werk aan een andere collega laten horen
Mag ik ook eens koffiepauze?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en maar zeggen dat je het druk hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |