Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bodybuilding, trainen deed je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel deze figuur.
Overigens ken ik genoeg mensen uit onze omgeving die tegenwoordig een naald in hun reet steken haahaThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
die tegenwoordig een naald in hun reet steken
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Neeheb wel half jaartje krachttraining gedaan en nog steeds wel, maar vind bodybuilding helemaal niks, vind het er ook vaak wanstaltig uitzien plus je word traag.
Krachttraining was het ja, hoorde dat het je groei belemmert dus heb helemaal niet meer met gewichten gewerkt. Nu dus hoor ik van verschillende mensen dat het onzin is, zoals Yuri_Boyka. En eens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel deze figuur.
Overigens ken ik genoeg mensen uit onze omgeving die tegenwoordig een naald in hun reet steken haaha
Ziet er breed uit. lolwat is er dan mis met je
Niks :squote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krachttraining was het ja, hoorde dat het je groei belemmert dus heb helemaal niet meer met gewichten gewerkt. Nu dus hoor ik van verschillende mensen dat het onzin is, zoals Yuri_Boyka. En eens ja.
Ziet er breed uit. lolwat is er dan mis met je
gaygay is gewoon jaloersquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]je begrijpt me verkeerd
maar toch heb ik een beetje gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
maar toch heb ik een beetje gelijk
quote:
Niet nog een keer doen.quote:
Is zelf wraak nemen geoorloofd? Plaats dan een TR of post in het FB topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |