okquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, zet eens een mooie jonge deerne in de OP
Foto is genomen twee maanden nadat ik op bezoek ben geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zou raken maar niet helemaal.
Ze lijkt zwanger.
En je neemt de telefoontjes van haar niet meer op en hebt haar op whatsapp geblokkeerd ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Foto is genomen twee maanden nadat ik op bezoek ben geweest.
Pics van je kots..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
kanker rauwe pizza valt verkeerd op de maag
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je neemt de telefoontjes van haar niet meer op en hebt haar op whatsapp geblokkeerd ja?
Zo ben jij ook tochquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist dat je loverboy trekjes had alleen het is niet aan je uiterlijk te zien.
fappenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
Wat doen jullie altijd als je een chillbroek aan hebt?
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je draagt hem zeker ook bij gezelschap?
mogen zo veel dingen nietquote:
Ben je niet duizelig na een uur draaien xDquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Rockiejj het volgende:
Schatjes, ik draai vanavond weer een uurtje
dank je beebquote:
Ha! Neeeeeee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je niet duizelig na een uur draaien xD
ja ben wat anders aan het doen dan fokken eigenlijkquote:
gooi al je borden kapot heb je nooit meer afwasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
afwasmachine opruimen is zo saai buuh.
maar hoe eten we dan!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gooi al je borden kapot heb je nooit meer afwas
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ben wat anders aan het doen dan fokken eigenlijk
Op tellaa G.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Zit op tella dus die link werkt niet echt
Wat schattigquote:
Waarom praat je engels?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
I am broadcasting live at http://ustre.am/mKHx come and check it out!
Nee eng echt heel erg engquote:
Rond 3 minuten. Dat bed. Al die knuffelsquote:
Wat heb je danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb al 1.5 jaar last van mn schouder
Hij wil geen contact met leeftijdsgenoten en zou het liefste de hele dag programmeren. Eng zeg ik je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Rond 3 minuten. Dat bed. Al die knuffels![]()
Ik weet niet of ik dat jochie verontrustend of enorm schattig moet vinden.
Zo aardig ben ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel je bent een massage aan het aanbieden aan iemand
Met sport?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Blessure gehad en nooit weggegaan.
Meh. Als hij daar echt blij van wordt. Prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij wil geen contact met leeftijdsgenoten en zou het liefste de hele dag programmeren. Eng zeg ik je.
Mijn broertje zit ook op rugbyquote:
Ja juist wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij die sport is zoiets ook niet te vermijden
Van mijn dorpjuuh.quote:
Maar bij voetbal doen de spelers altijd alsof het erger is terwijl nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja juist wel.
Rugby is veel minder blessuregevoelig dan bijvoorbeeld voetbal.
weet ik nietquote:
Maar als je bij voetbal getackled word, is de kans groter dat je iets breekt oid, dan bij rugby. Bij rugby word je daar namelijk op getraind.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar bij voetbal doen de spelers altijd alsof het erger is terwijl niet
Ik ook. Ze is nl net verhuisd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik weet als enige waar supersof woont
Of hoe die heet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud je broertje is?
ja gister 13 geworden!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud je broertje is?
Ja, en niet hier neerzetten he!!!quote:
dankjequote:
Kom we gaan haar een keer bezoeken? Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
helemaal nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Waarom zo vroeg?quote:
aaawh. : (quote:
ja, met jou?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ChesterPerry het volgende:
ABIIIIIIIIII TUNAYDINNNNNNNNNNNN
nee ik dacht wijchen maar ze wilt niet zeggenbang voor ongewenste turken
hahahaah fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja lekker
was wel een awkward dagje op school, zat 3 lessen naast m'n 'ex'/
omg neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
Oke zal ik maar 'ns Herken de Homo? terugkijken, de hele klas had het er met rooie oortjes over??
jammer, nooit meer in nb?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ChesterPerry het volgende:
ABIIIIIIIIII TUNAYDINNNNNNNNNNNN
nee ik dacht wijchen maar ze wilt niet zeggenbang voor ongewenste turken
Heb je gezien hoelaat ik op moet sochtendsquote:
nee. maar lijkt me gewoon een verschrikkelijk programmaquote:
ohleuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. maar lijkt me gewoon een verschrikkelijk programma
morgen mean girls
gister om 5 uur 's nachts nog een dm van je ontvangenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb je gezien hoelaat ik op moet sochtendstot zolaat zat ik in die nb
zou je wel willenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
levensmoe, maak er dan gelijk een eind aan
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
levensmoe, maak er dan gelijk een eind aan
Ja gappie tot de 25e, volgende week meer nb omdat avonddienst, na de 25ste maar 2 dagen in de week na school, rest vrij dus weer volop trainenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gister om 5 uur 's nachts nog een dm van je ontvangenstage, nog steeds?
vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ja gappie tot de 25e, volgende week meer nb omdat avonddienst, na de 25ste maar 2 dagen in de week na school, rest vrij dus weer volop trainen
Klopt ja dat is kut, maar op school?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik begin denk ik volgende week weer, ik heb echt zin, maar klote om alles weer op te bouwen
nog nooit iets buiten school voor school gedaan, dus loopt wel goed allemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Klopt ja dat is kut, maar op school?
Zo hoort het ja. Welke opleiding?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nog nooit iets buiten school voor school gedaan, dus loopt wel goed allemaal.
4 havoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Zo hoort het ja. Welke opleiding?
slaap lekkerquote:
ik post net een van de rauwste rap lycs van aller tijdenquote:
neeequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik post net een van de rauwste rap lycs van aller tijden
Valt mee, luister mad cobra - dash wehquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik post net een van de rauwste rap lycs van aller tijden
Enkele lines voor me?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt mee, luister mad cobra - dash weh
Nu zitten er allemaal tering boenders op vmbo die denken dat ze stoer zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb zelfs nog op haverlanden gezeten, dat was me een rotzooi school
met 16 jaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu zitten er allemaal tering boenders op vmbo die denken dat ze stoer zijnJe bent toch 19? Wanneer ging je van pantarijn?
Head lean box up when the rifle shot bell out, bone pop pop up, jaw hubble teeth fell outquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Squeeze with the index, spray like a bottle of Windex
Bullets buzzin by your head like insects
![]()
quote:
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bodybuilding, trainen deed je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel deze figuur.
Overigens ken ik genoeg mensen uit onze omgeving die tegenwoordig een naald in hun reet steken haahaThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
die tegenwoordig een naald in hun reet steken
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Neeheb wel half jaartje krachttraining gedaan en nog steeds wel, maar vind bodybuilding helemaal niks, vind het er ook vaak wanstaltig uitzien plus je word traag.
Krachttraining was het ja, hoorde dat het je groei belemmert dus heb helemaal niet meer met gewichten gewerkt. Nu dus hoor ik van verschillende mensen dat het onzin is, zoals Yuri_Boyka. En eens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel deze figuur.
Overigens ken ik genoeg mensen uit onze omgeving die tegenwoordig een naald in hun reet steken haaha
Ziet er breed uit. lolwat is er dan mis met je
Niks :squote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krachttraining was het ja, hoorde dat het je groei belemmert dus heb helemaal niet meer met gewichten gewerkt. Nu dus hoor ik van verschillende mensen dat het onzin is, zoals Yuri_Boyka. En eens ja.
Ziet er breed uit. lolwat is er dan mis met je
gaygay is gewoon jaloersquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]je begrijpt me verkeerd
maar toch heb ik een beetje gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
maar toch heb ik een beetje gelijk
quote:
Niet nog een keer doen.quote:
Is zelf wraak nemen geoorloofd? Plaats dan een TR of post in het FB topic.quote:
Nog 1tje, lapohunten is ook niet geoorloofd.quote:
Nee. Is goed zal ik volgende keer doen. Dan bij deze, doet ie wel vaker, kapen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is zelf wraak nemen geoorloofd? Plaats dan een TR of post in het FB topic.
Kan je dat in de OP zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog 1tje, lapohunten is ook niet geoorloofd.
Laat maar weten als hij het vaker doet. Want zo krijgen we alleen maar ruzie (of krijg jij een waarschuwing zoals nu), wat we niet willenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee. Is goed zal ik volgende keer doen. Dan bij deze, doet ie wel vaker, kapen.
Dat is niet nodig toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan je dat in de OP zetten?
Iets als:
Diegene die de laatste post in het topic maakt opent een nieuw topic via de 'open nieuw deel' knop. [ afbeelding ]
Dat snap ik, toch doet iedereen het bijna.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog 1tje, lapohunten is ook niet geoorloofd.
Okequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat maar weten als hij het vaker doet. Want zo krijgen we alleen maar ruzie (of krijg jij een waarschuwing zoals nu), wat we niet willen
Och, dan doet die het 1 keer per ongeluk, spreek je diegene er op aan (wel lief natuurlijkquote:
Mwah, valt wel mee toch? Ik zie het bijna niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat snap ik, toch doet iedereen het bijna.
Is een vast gebruik zowat, kijk maar in de reeksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Ik zie het bijna niet gebeuren.
Ja, of niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tijd om razorwire in de lapo te plaatsen elke keer
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is een vast gebruik zowat, kijk maar in de reeks
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
kan je daar terecht als je toch wil lapohunten
ik gaf 'm alleen een correct beeldquote:Mwah, valt wel mee toch? Ik zie het bijna niet gebeuren.
ik ben het slachtoffer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
niks voor een meisje zoiets te zeggen
taxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |