Nieuwe schoenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef YUR het volgende:
Ik mag vanavond ook weer
2 series van 8-6-4-2 minuten in tempo DL3 met daar tussenin 2 minuten DL1 en 10 minuten DL1 tussen de 2 series in.
En...vandaag worden de nieuwe schoenen van GotC en van mij besteld
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef Jumparound het volgende:
Hoera, regen. Dat gaat leuk worden vanavond
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Dat heeft toch niet mijn voorkeurtwitter:Metro twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:49:45"Volgende week kan er geschaatst worden" http://t.co/w63Av7AV "Langere vorstperiode vanaf vrijdag" reageer retweet
fijn, dat is wel lekker lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
Aanstaande zondag rond het vriespuntarme supporters...
Ik heb altijd het gevoel gehad dat de koude lucht meer een aanslag is op longen en mond. Maar qua hardlopen weinig ervaring, voornamelijk voetbal ervaringen ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
De koude lucht loopt wel lekker merkte ik. Zolang er maar geen neerslag is van natte sneeuw, glibbert, vies.
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef GodsSon het volgende:
Moet toch eens kijken hoe ik dat qua kleding doe, extra vest mee denk ik met een muts ofzo
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een hoody (ik pas nog niet lekker in die hardloopjasjes). Met die kou deed ik ook een muts op maar halverwege echt afgedaan, ik warm enorm op van het lopen.
Terwijl dan iedereen op de fiets dikke jas, muts, sjaal.. pff
Het heeft mijn voorkeur ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Toch maar eens kijken of ik daar wat op kan verzinnen
Zondag wordt geen probleem. Thermo met lange mouwen, shirtje met korte mouwen er overheen. Twijfel nog tussen korte en lange broek, maar neem ze beide mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met zondag in het vooruitzicht toch ook niet onbelangrijkSucces!
Oei, dat gaat de opbouw niet ten goede komen denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik loop met muts en handschoenen totdat ik op temperatuur ben. Daarna gaat het welquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen met een muts op en handschoenen aan ook echt niet fijn. Krijg een heel raar gevoel op mn hoofd en in mn handen. Binnen no-time doe ik dan de muts weer af en de handschoenen weer uit...
Ik doe ook beide, voor mij helpt krachttrainen in de sportschool tegen blessures. Ook is eht wel eens lekker binnen te lopen op de band als het echt gruwelijk boutweer is. Ik train alles; armen, benen, billen, kuiten, quadriceps, hamstrings. Vooral die laatste twee gebruik je veel bij hardlopen en kunnen soms blessures geven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, gisteren voor het eerst in zeven maanden weer eens naar de fitness geweest. Mijn armspieren schreeuwen nog steeds moord en brand
Zijn hier mensen die het hardlopen combineren met bezoekjes aan de sportschool? Wat voor programma/frequentie houden jullie daarin aan? Trainen jullie dan ook de benen op de sportschool of concentreer je je daar met name op armen en buik?
Kan ik mijn Odlo handschoentjes weer eens aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb zelf wel een heel dun hardloop mutsje, beany oid heet dat dus lekker licht. Want op zich verlies je wel heel veel warmte via je hoofd wanneer je dan echt een uur aan het lopen bent denk ik dat het handig is in energieverbruik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:11 schreef YUR het volgende:
Als ik iemand met een hoody op zie hardlopen, ga ik altijd vanzelf dat muziekje neuriën
eye of the tiger denk, uit rocky volgens mijquote:
Van Bassie en Adriaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe eens een gok
hint: ADRIAAAAAAAANNNN!
Geen Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Van Bassie en Adriaan?![]()
Mja ik moet wel en ben ook niet anders gewend maar kan mij voorstellen dat die jasjes wat lichter lopen.
Gisteren mijn eerste hardloopshirt ontvangen .. fel oranje=oranje!maar ja, moet het wel warmer worden buiten.
Nou inderdaad! Moet er niet aan denken om een paar weken/maanden naar deze beauties te moeten kijken maar niet mogen gebruiken:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nieuwe schoenenhopelijk mag GotC ze snel gebruiken!!
Oh joyquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker hoor
Aanstaande zondag rond het vriespuntarme supporters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |