Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef YUR het volgende:
In de categorie "Bijzondere loopevenementen":
De Leo Ammerlaan-loop in de kas
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:53 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen! Leuk hoor, weer een Ekiden team!En semtex ingeschreven voor de Mariken
Moet lukkenquote:Afstand 10 kilometer
Verwachte eindtijd 55:00
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoudquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dit is wel heel vet, plus dat er een 5 km bij isDus even kijken of ik deze ga lopen in plaats van de Kruikenloop in Tilburg...
[..]
Ja, nu (al) 6 namen voor de ekiden, hoop dat jij en YUR ook komen![]()
Mooi, dit jaar streven naar 2 teamsquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mij er sowieso wel bij zetten, als onder voorbehoud
quote:
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet tegen die tijd vast wel weer "s naar Nederland gereisd worden, wie weet!
En het ideale moment om te meeten ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Diepe littekensquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
Heeft de bradelierloop zo'n trauma bij jou achtergelaten?
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Diepe littekensEigenlijk wilde ik op dat moment stoppen met hardlopen...
Wellicht dat 't ook wel eind augustus wordt. Volgens mij is rd dan in 't land ook. Schoonmams was altijd jarig op 24 augustus, dus wellicht dat we rond die tijd wel bij schoonpaps willen zijn, maar dat zien we dan wel weer. Wie dan leeft, wie dan zorgt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]bang dat je niet de snelste bent?
Heeft de bradelierloop zo'n trauma bij jou achtergelaten?
[..]
Het weekend van 6 juli is daar echt zo'n mooi weekend voor
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dacht ik al, moeten we zorgen dat we allebei een andere afstand lopen, kan je een PR zetten op de 5 kmOf heb je die inmiddels al staan?
Ooh vakantiequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...
Nog geen bestemming en nog geen periodequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh vakantieal een bestemming gekozen?
Alles nog open dus, leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog geen bestemming en nog geen periode
Dan is de ekiden de uitgelezen mogelijkheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet staan. Zal de komende tijd ook niet gaan gebeuren, gezien de focus op duurvermogen...
Anyways, wij moeten wel echt op de "onder voorbehoud"-lijst komen. We moeten nog steeds een vakantie gaan plannen namelijk...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Rustdagje hier vandaag. Voetspier eikelt nog steeds/weer. Stom ding. Was wel zeer trots dat ik gisteren heel langzaam gelopen heb met een 6.20-6.25min/kmmoest me wel echt inhouden, maar soit, heb 't gered!
Gezonde spanning begint te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de HM van Egmond op de 13e gaan lopen: al zenuwachtig?(YUR niet natuurlijk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |