Zie mezelf er nog niet bij staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tuurlijk
@Jump en @Mossel er ook bijgezet
welkom terug!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Fallen het volgende:
[ Lurk modus /uit ]
Hehe, eindelijk weer eens mee kijken hier en wat posten.
Na een dik half jaar rust en wat blessureleed, vanaf morgen weer proberen langzaam op te gaan bouwen.
Hoi!
SPOILER: klaagzang deel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:11 schreef slacker_nl het volgende:
Der zijn toch ergere dingen dan een gebroken voet!Wat is er allemaal aan de hand met dat goddelijke lichaam van jou?SPOILER: klaagzang deel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Welkom terug, goed je weer te zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef Fallen het volgende:
[ Lurk modus /uit ]
Hehe, eindelijk weer eens mee kijken hier en wat posten.
Na een dik half jaar rust en wat blessureleed, vanaf morgen weer proberen langzaam op te gaan bouwen.
Hoi!
Hou er rekening mee dat het ook weleens een keer niet lekker kan gaan, en laat je dan niet meteen uit het veld slaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Iemand zei al iets als "conditie opbouwen is verslavend". Ik vond het leuk dat het al beter ging, dus hopelijk is dit nog maar het begin. Ik heb voor de komende 2 weken al ingepland wanneer ik kan gaan, en het werkt voor mij -blijkbaar- het beste als ik meteen na het opstaan ga. Dus kleding klaarleggen, wekkertje zetten, verstand op nul en snel naar buiten. Voor ik het doorheb ben ik al bezig. (was een tip van Pinterest)
Met onweer moet je ook binnenblijven!quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
hardlopen in de stromende regen met een hond die bang is voor onweer is niet makkelijk.....
Als ik dat wist he!quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand met dat goddelijke lichaam van jou?
Van Haarlem naar Sloterdijk (16km) lopen en daar op de trein naar Arnhem pakken. Solvedquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met onweer moet je ook binnenblijven!
Overigens zou ik vandaag moeten lopen, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het later gaat worden op het werken morgen is er de nieuwjaarsborrel
en vrijdag kan ik ook niet, en zaterdag ga ik een dagje naar Haarlem
FFFUUUU
Hahaha, dat gaat hem ook niet worden, moet ik de hele dag in m'n hardloopgear lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Van Haarlem naar Sloterdijk (16km) lopen en daar op de trein naar Arnhem pakken. Solved
Ik dacht ook alleen 5km, maar was blij verrast te zien dat er ook een 10km isquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wist niet dat de Marikenloop ook 10km had (ik dacht alleen 5). Ik overweeg hem nu tochAlleen nog geen geld
Ben benieuwd hoe snel de inschrijvingen vol zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht ook alleen 5km, maar was blij verrast te zien dat er ook een 10km is
Ik loop de kwart marathon en ik ben wel al zenuwachtigquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:33 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de HM van Egmond op de 13e gaan lopen: al zenuwachtig?(YUR niet natuurlijk
)
Hopelijk vandaag, als spoedklus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, dat gaat hem ook niet worden, moet ik de hele dag in m'n hardloopgear lopennee, ik denk dat het pech is. Dan moeten we maar zeggen, rust is ook training...?
![]()
Wanneer mag jij naar de huisarts?
Geen idee, ik gok dat de meesten voor de 5km gaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel de inschrijvingen vol zitten
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10kmquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok dat de meesten voor de 5km gaan?
Is mooi hequote:Op woensdag 9 januari 2013 07:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10km. Tegen mei moet het toch écht wel beter gaan en 10km is een eitje
Ook meteen een mooi Marikenloopshirt erbij besteld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb me maar alvast ingeschreven voor de 10km. Tegen mei moet het toch écht wel beter gaan en 10km is een eitje
Ook meteen een mooi Marikenloopshirt erbij besteld
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |