Die aflevering is nog mooier dan ik me herinner.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef themole het volgende:
Ik hoop vanavond op zo'n aflevering
Vanaf 19:00......
6000 euro voor een paar jokers
hoebedoelje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Rockfire het volgende:
Stom, ik deed mee met het tweede scherm en wist daardoor na de groene kaart van Zarayda al dat er niemand zou afvallen...
Na die kaart kwam de vraag of er iemand af zou vallen, ik zei ja, waarna ik meteen kreeg te zien hoeveel vragen ik goed had. Daardoor wist ik dat ik die laatste vraag fout had.quote:
Er bestaan toch ook vast wel van die pakken die reageren op laserstralen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Geen idee of het al gezegd is, maar je moet niet te precies kijken naar die laserstralen-opdracht en wie er nou wel en niet geraakt werd zonder af te gaan. De zichtbare lichtstralen bij lasergamen zijn namelijk maar voor de show. De detectors op je pak reageren alleen op infrarood licht, dat die pistolen ook uitzenden. Die bundel is trouwens een stuk breder, en met spiegels aan de gang gaan heeft dan weinig zin.
Het lijkt me dat er iemand van de productie met een lasergame-pistool in zijn hand keek naar de kandidaten en beoordeelde of ze geraakt werden, om ze dan handmatig af te knallen.
Ze maakte toch het geluid van een uil? Dat is wel wat anders dan een duif...quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat mij opviel waren al die beelden van vogels. En Carolien die het geluid van een duif maakt. maar dat zal wel toeval zijn. (Kees zag zichzelf als duif toch?)
Een uil idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ze maakte toch het geluid van een uil? Dat is wel wat anders dan een duif...
oh, wij noemen dat duif, zo op je duimen blazen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ze maakte toch het geluid van een uil? Dat is wel wat anders dan een duif...
Dat ze zei: ''Voor dat het donker wordt'' vind ik ook een hele sterke aanwijzing!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:05 schreef ace_eleven het volgende:
Zarayda wordt toch ook wel weer verdachter hoor, was niet zo heel erg succesvol met haar woordkeuzes, koos "vacht, zoals mijn haar", en wilde wel heel graag kokers openen "voor het donker wordt"...
Niet per se mijn mol, maar haalt wel de nodige verdenkingen op zich
Ruimte voor vrije interpretatie? Ze zei zelf dat ze een uil na deedquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, wij noemen dat duif, zo op je duimen blazen.maar daar is ruimte voor vrije interpretatie.
een uil klinkt anders als ik het doe iig.
oh, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ruimte voor vrije interpretatie? Ze zei zelf dat ze een uil na deed
En ik weet wie de mol is na alle afleveringen...quote:Normaal gesproken wordt het per aflevering wat makkelijker om de verdachten er uit te pikken, doordat er minder mensen overblijven
Omdat het nog te ontwikkelen geld verkloot is door het licht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef JochemP het volgende:
Waarom is er geen geld gewonnen bij de kooienopdracht?
Wie zegt dat het geld is? En wat als niemand de kokers had opgemerkt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Omdat het nog te ontwikkelen geld verkloot is door het licht.
Nouja, ik denk dus dat ze helemaal geen foto's hoefde te maken, dit werd hun niet verteld. Denk dat er hints voor geld op de camera hadden gestaan. Of wel ook de echte beesten vastleggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geld is? En wat als niemand de kokers had opgemerkt?
Blijkbaar was er een manier om deze opdracht af te sluiten met winst. Dat zei Art ook ( iets van, jullie hebben onderweg iets gemist). Hadden ze juist wel foto's moeten maken van de echte dieren? Lag er geld verstopt? Het nut van de foto's van de deelnemers in hun kooitjes is me ook niet duidelijk. Iedereen was toch bevrijd binnen de tijd en op de foto gezet?
Ik ben daar ook wel benieuwd naar (zoals ik ook toevallig net in het andere topic van de aflevering plaatste). Mogelijk dat El.Wulfo in de goede richting zit. Maar mijzelf is in ieder geval volkomen onduidelijk hoe er geld te verdienen was met deze opdracht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef JochemP het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geld is? En wat als niemand de kokers had opgemerkt?
Blijkbaar was er een manier om deze opdracht af te sluiten met winst. Dat zei Art ook ( iets van, jullie hebben onderweg iets gemist). Hadden ze juist wel foto's moeten maken van de echte dieren? Lag er geld verstopt? Het nut van de foto's van de deelnemers in hun kooitjes is me ook niet duidelijk. Iedereen was toch bevrijd binnen de tijd en op de foto gezet? Die foto's zijn nooit meer teruggekomen in het spel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |