PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wat jij fixte ook niet, want andere spelers zijn wel goed voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat heeft ook erg veel met Moralez te maken.
Ja, en?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat jij fixte ook niet, want andere spelers zijn wel goed voor mij.
Soms valt of staat het ook met de formatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij hebt met Moralez gespeeld en jij kon er niets van. Dat maakt Moralez niet slecht.
Ik heb met Cavani gespeeld en mijn hele team stortte in elkaar.. dat maakt Cavani nog niet slecht. Ik kon er niets mee.. anderen vast wel.
Als je evenwicht wilt moet je Moralez nemen: 96 balance.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef BDIL het volgende:
Iemand een Team met Di Natale - Neymar - PirloGoed evenwicht en wel beast is
klose of taarabtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat gezeik over wie de beste ishou gewoon je bakkes en geniet van hun spel
Denk dat de grootste hype wel over is (of er moet nog een happy hour komen ofzo), nu zullen velen hun coins weer even willen sparen tot de middenvelders en aanvallers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Toty marcelo stijgt een beetje in prijs. Hopelijk zakt het vanavond weer.
Die speelt niet voor het logo op het shirt, dus helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
Ard van Peppen gaat er volgend jaar met de gouden bal vandoor, mark my words
Denk je echt?. Hoop nog op een happy hour dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk dat de grootste hype wel over is (of er moet nog een happy hour komen ofzo), nu zullen velen hun coins weer even willen sparen tot de middenvelders en aanvallers.
Hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
Ard van Peppen gaat er volgend jaar met de gouden bal vandoor, mark my words
Bale sowieso niet, die krijgt 70% zeker een UP.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Bmo89 het volgende:
Is het een snugger idee om morgen een aantal dure informs van dit team of the week te kopen? Bale bijvoorbeeld. Zit nu al op 400k en zal nog wel wat zakken.
Ik zou vooral op Walcott gokken, omdat die zeker geen UP als ST gaat krijgen en voorlopig ook vast geen SIF. Bovendien is hij Engels en pacehoer, dat doet het altijd goed bij de grote groep Engelse kutkinderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Bmo89 het volgende:
Is het een snugger idee om morgen een aantal dure informs van dit team of the week te kopen? Bale bijvoorbeeld. Zit nu al op 400k en zal nog wel wat zakken.
En bij de groep Hollandse krasse knarrenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou vooral op Walcott gokken, omdat die zeker geen UP als ST gaat krijgen en voorlopig ook vast geen SIF. Bovendien is hij Engels en pacehoer, dat doet het altijd goed bij de grote groep Engelse kutkinderen.
Bij Bale heb je wel een kans op een UP.
Van Peppen > Koevermansquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha
wahahaha
ik ga kapot;
Ik wacht nu al vol smart op de eerst volgende koevermans grap
Jaquote:
Haha, nee hoor, maar deze grappen (quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Van Peppen > Koevermansen sorry dat ik je uit je concentratie haalde, ik snap wel dat je volledig in de Ronaldo vs Messi discussie opging
het heeft ook erg veel nut om er over te discussieren. Lekker belangrijk. Het is maar een bal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die Ronaldo vs. Messi discussies lijkt het net alsof ik op voetbalzone zitRonaldo > Messi in FIFA, Messi > Ronaldo in het echt.
Precies!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die Ronaldo vs. Messi discussies lijkt het net alsof ik op voetbalzone zitRonaldo > Messi in FIFA, Messi > Ronaldo in het echt.
Ach, ik moet al een jaar nodig seks hebben, maar ik hang de hele tijd in dit topic rond. Het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Echt kut, ik moet weer studeren en ik hang weer de hele dag in dit topic rond
Right hand to the rescue !!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, ik moet al een jaar nodig seks hebben, maar ik hang de hele tijd in dit topic rond. Het kan altijd erger
Ik had gisteren Busquets, 2.5k waard.. had ik toch liever Fabregas gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Maver24 het volgende:
Fabregas in een pakje. Das de verkeerde
Dat heb ik de laatste tijd ook, maar 6 uur per dag studeren is wel te veel (misschien niet als je bedenkt dat 1 studiepunt 28 uren is)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Echt kut, ik moet weer studeren en ik hang weer de hele dag in dit topic rond
Varela was ook een baasquote:
Klopt, ik besteed aan die vakken van 6 studiepunten ook echt niet 168 uur hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook, maar 6 uur per dag studeren is wel te veel (misschien niet als je bedenkt dat 1 studiepunt 28 uren is)
Niet klagen, genoeg over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
en nu alledrie niet meeren Jara is ook al weg
Dat was toch die non-shiny gold. Genoeg betere spitsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem een speler die gelijkwaardig is aan Jara
Welke vakken hebben dan 6 studiepunten? De meeste bij mij hebben 1, 2 of 3, alleen projecten zijn meer (en recht uit jaar 1 was 5) Die 6 uur maak ik wel vol door ondertussen wat te FUT'en en dit topic door te lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, ik besteed aan die vakken van 6 studiepunten ook echt niet 168 uur hoor
nee die zijn er nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was toch die non-shiny gold. Genoeg betere spitsen
Jaraquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem een speler die gelijkwaardig is aan Jara
Donder op johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was toch die non-shiny gold. Genoeg betere spitsen
FIFA12 DIPSHITquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel gewoon eens met een fatsoenlijke spits zoals Klose in plaats van die matige spitse.
wtf is jouw deal manquote:
Die was in 12 ook beter dan ene Jaraquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA12 DIPSHIT
[..]
wtf is jouw deal manHaten op Jara
Hij speelde met de kutste keeper ever to feature in FUT (IF Espinoza oid) en hij vond hem goed, haha wat een sukk0l!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA12 DIPSHIT
[..]
wtf is jouw deal manHaten op Jara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij speelde met de kutste keeper ever to feature in FUT (IF Espinoza oid) en hij vond hem goed, haha wat een sukk0l!!IF Espinoza? Wtf, wie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duarte. goosensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
Wie zijn de beste silver CAM's (voor in 352)?
Drage, Huseklepp, Bannan en Vitor Junior vind ik goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
Wie zijn de beste silver CAM's (voor in 352)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik wil ook zo graag bij de grote jongens horenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, maar deze grappen () werden gisteren al in overvloed gemaakt
Is die serieus zo goedkoop geworden.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Zhano het volgende:
Hoe noem je het als Frank Lampard ff zn bek houd?Jezusgodver raap me op.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem istie wel leuk
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt mn team afmaken?![]()
Ja ik heb een beetje gecheat
Ja maar jij maakte een of andere rare opmerking over Hitler dus jij bent niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor die Braziliaanse CAM zou ik zo 1000K betalen.
Heb jij ooit SIF Alex gehad toevallig?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor die Braziliaanse CAM zou ik zo 1000K betalen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Heb jij ooit SIF Alex gehad toevallig?
Zijn predicted stats.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef Vraagje100 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11788/
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hoop ik dat deze man niet extreem duur wordt, hopelijk ooit met deze man spelen dit jaar.
Vraag is ook hoeveel er van op de markt gaan komen, hij is niet bepaald heel erg zeldzaam, dus hij komt best vaak in pakjes, afgelopen vrijdag nog een falcao uit een pakje gehaald, beetje te vroeg dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Vraagje100 het volgende:
Maar ik verwacht dat hij 2 miljoen gaat kosten of nog meer.
Wat voor opmerking dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar jij maakte een of andere rare opmerking over Hitler dus jij bent niet serieus te nemen.
als ie 95 rated wordt, wordt ie behoorlijk zeldzaam hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag is ook hoeveel er van op de markt gaan komen, hij is niet bepaald heel erg zeldzaam, dus hij komt best vaak in pakjes, afgelopen vrijdag nog een falcao uit een pakje gehaald, beetje te vroeg dus
ze gaan heus niet de droprate aanpassen van hem, hebben ze met geen alle spelers gedaan tot nu toequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ie 95 rated wordt, wordt ie behoorlijk zeldzaam hoor
Heb jij dat onderzocht dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ze gaan heus niet de droprate aanpassen van hem, hebben ze met geen alle spelers gedaan tot nu toe
beweer je nou dat TOTY Marcelo net zo vaak in pakjes zit als de gewone Marcelo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ze gaan heus niet de droprate aanpassen van hem, hebben ze met geen alle spelers gedaan tot nu toe
yep, ik weet het bijna wel zeker. Gekeken naar de afgelopen maanden en naar alle IF's zie ik precies welke zeldzamer is dan de ander en Falcao is gewoon niet heel erg zeldzaam,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beweer je nou dat TOTY Marcelo net zo vaak in pakjes zit als de gewone Marcelo?
Mattie van Kamikazie geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Fuszy het volgende:
Wie is Timmy turner eigenlijk?
heeft hij een ban gehad een keer?Ik volg de ontwikkelingen hier niet echt meer
Hoe moet ik nou weten wie jij bedoelt als je een totaal andere naam opschrijft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, Ospina. Daar loop je nog wekelijks mee te pronken dus dat had je kunnen weten.
We hebben ze allemaal al een keer gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom staat er helemaal geen chick meer in de OP?
Ik wist dat het erg bergafwaarts ging met deze reeks, maar dit is toch wel het dieptepunt
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
KLB / Nationalistische turken
Dit topic
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor type spits zet je op ST in 451?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]plorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor type spits zet je op ST in 451?wat voor types ben jij dan gewend?
Feyenoord Rotterdam
[..]Plork? Valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor type spits zet je op ST in 451?
[..]Nee joh, leuk gezichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor type spits zet je op ST in 451?![]()
Een veelzijdige spits in 451 zou ik zeggen. Heb nu Aboubakar en die is snel, sterk, goed voor het doel en kopsterk. Castaignos zou ook perfect zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dus bijv RvP zou dr niet op z'n plek zijn? Ik wil namelijk graag een teampje met RvP en Sneijder, maar geen flauw idee in welke formatie..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, leuk gezichtje![]()
Een veelzijdige spits in 451 zou ik zeggen. Heb nu Aboubakar en die is snel, sterk, goed voor het doel en kopsterk. Castaignos zou ook perfect zijn.
Een allrounder die redelijk kan koppen, snelheid heeft en een redelijk met z'n verkeerde been kan afwerken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat voor type spits zet je op ST in 451?
ooijer ifquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Niemand die nog een toffe speler weet die wel in FUT 12 zat maar niet in 13? Geen spitsen
Kan ook best denk ik hoor, al blijft het met RVP zoeken naar wat nou de beste formatie voor hem is...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus bijv RvP zou dr niet op z'n plek zijn? Ik wil namelijk graag een teampje met RvP en Sneijder, maar geen flauw idee in welke formatie..
Krasic, was een veel gebruikte RM.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Niemand die nog een toffe speler weet die wel in FUT 12 zat maar niet in 13? Geen spitsen
Zou voor Özil gaan of Modric, beiden geweldig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kaka beter op cam dan ozil? Of Fabregas?
Ik had gister IF Milito gekocht en paar keer mee gespeeld. ALS die de bal had was het een zekerheidje, maar die kerel loopt zo vreemd en op de een of andere manier voelt zijn 81 pace trager dan van mn CF met 79 pace..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook best denk ik hoor, al blijft het met RVP zoeken naar wat nou de beste formatie voor hem is...
Meestal als ik online speel en 451 tegen kom dan is het OF non-stop 1-2tjes tussen spits en cams OF wannabe tiki taka, maar ik speel heel anders en dat loopt ook prima. Heb al gescoord van afstand, met crosses, met LB+Y (:') ) en gewoon met heerlijke aanvallen, dus als je het spel een beetje aanpast op het type spits dat je hebt..Het is zo lekker dat die CAM spelers inschuiven steeds..tegenstander heeft vaak geen idee wie hij moet dekken.
Wat is deze dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Fuszy het volgende:
Wie is Timmy turner eigenlijk?
heeft hij een ban gehad een keer?Ik volg de ontwikkelingen hier niet echt meer
Die kost geen drol meer ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Falcao is wel geschikt ja..leuke cam opties ook in BBVA/Colombia
OMG JA EINDELIJK HER EN ERKENNING XD XD XDquote:
Ik heb een 451 gehad met RvP en Sneijder op CAM en Milito in de spits. Speelde heerlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus bijv RvP zou dr niet op z'n plek zijn? Ik wil namelijk graag een teampje met RvP en Sneijder, maar geen flauw idee in welke formatie..
Ik had eerst NIF Milito, die scoorde aan de lopende band bij mij, dus besloot ik IF Milito te kopen. Na 10 potjes heb ik dat hele team niet meer aangeraakt. Liep voor geen meter meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had gister IF Milito gekocht en paar keer mee gespeeld. ALS die de bal had was het een zekerheidje, maar die kerel loopt zo vreemd en op de een of andere manier voelt zijn 81 pace trager dan van mn CF met 79 pace..
Eigenlijk zou volgens jullie eisen Falcao dus de ideale spits zijn. Eens even kijken wat die kost.
Costa op rechter CAMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die kost geen drol meer ook
Eens even kijken of ik daar wat mee kan. Wilde wel gaag Palacio op RM hebben( wat een baas is dat )
Eto'o is een cheat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef Reemi het volgende:
Silvers tegen gold kan inderdaad prima. Net een Russian league team met Eto'o en Doumbia met 1-7 verslagen.
Hij scoorde dat ene doelpunt na een blunder van mij, verder niet gezien.quote:
Neger ga je Blopsen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OMG JA EINDELIJK HER EN ERKENNING XD XD XD
Hmm vraag me af of dat niet beetje té wordt qua pace. Falcao is ook niet de allersnelste en ik bouw vaak of via het middenveld om vervolgens een steekpasje te geven. De flanken gebruik ik eigenlijk nooit zo..quote:
Zoiets kan ook:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die kost geen drol meer ook
Eens even kijken of ik daar wat mee kan. Wilde wel gaag Palacio op RM hebben( wat een baas is dat )
Roberto Carlosquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Battagliaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Op de flanken ligt juist vaak ontzettend veel ruimte in 451. Vooral snel wisselen van flank is erg effectief.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hmm vraag me af of dat niet beetje té wordt qua pace. Falcao is ook niet de allersnelste en ik bouw vaak of via het middenveld om vervolgens een steekpasje te geven. De flanken gebruik ik eigenlijk nooit zo..
Guarin kan natuurlijk ook altijd nog
Hier kan niets tegenop.quote:
quote:
Keita van Barcelona had nog een mooie IF uit de Afrika Cup.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roberto Carlos
Verder hoop silvers, zoals Odiah (RB), Indio (CAM), Vicente Sanchez en Mota (CF's, al had ik ze wel als spits)
prima ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef quer het volgende:
Hallo Leute,
Is het een goed idee om nu veel pato's te kopen voordat de nieuwe pato (liga do brasil(ofzo)) want pato in de serie a is natuurlijk veel meer vraag voor
Taiwo had best kunnen werken behalve de manier waarop het ging dan. Je hoeft ook helemaal niet de hele markt te hebben.quote:
Kan prima.quote:
Wanneer is een speler die een bepaalde tijd in packs zit het goedkoopst?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Toch vraag ik me af wanneer TOTY Alves en Marcelo op zn goedkoopst zijn, ik vind het maar lastig om dat in te schatten. ik lees op het EA forum dat sommige zeggen dat Alves 600k gaat worden, ik zeg, waar kan ik tekenen,
Taiwo werkte ook, we hadden de prijs van iets van 11k naar iets van 17k laten stijgen.. alleen wilde "men" toen de prijs weer dreigde te gaan zakken vast blijven houden aan de fixprijs van 25k terwijl we ze toen allemaal zonder problemen dus voor rond die 17k hadden kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Taiwo had best kunnen werken behalve de manier waarop het ging dan. Je hoeft ook helemaal niet de hele markt te hebben.
[..]
Kan prima.
Ja precies, zolang je de juiste prijs voor Pato betaald is er niks aan de hand!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Taiwo had best kunnen werken behalve de manier waarop het ging dan. Je hoeft ook helemaal niet de hele markt te hebben.
[..]
Kan prima.
Zeldzamer zijn ze denk ik niet, maar ja, kan er ook naast zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef quer het volgende:
Tot wanneer is te TOTY? en zijn ze net zo rare als if's of nog erger want nooit geluk met packs
Als je ermee om kunt gaan 451 dan is het echt een bazen formatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef Maver24 het volgende:
oke, 433 of 451 voor me Liga BBVA, merkte dat ik met 451 iets meer controle heb op het middenveld maar 433 is weer lekker met de vleugels, moeilijk moeilijk,
mooi was datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Taiwo werkte ook, we hadden de prijs van iets van 11k naar iets van 17k laten stijgen.. alleen wilde "men" toen de prijs weer dreigde te gaan zakken vast blijven houden aan de fixprijs van 25k terwijl we ze toen allemaal zonder problemen dus voor rond die 17k hadden kunnen verkopen.
Ik riep gelijk al dat we moesten zakken, maar nee want het pricefixen was van de lange adem.. paar dagen later was hij zowat goedkoper dan hij daarvoor was geweest.
Thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dede LCB, Paulinho CDM ?
Rest Serie A
Balo - Agueroquote:
Heb liever Ogbonnaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Balo - Aguero
Di natale
Neymar - Hernanes - De Rossi - Maggio
Dede - Santana - Chiellini
IF Weidefeller
Hij is geblesseerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb liever OgbonnaIs Aguero nog steeds heel duur ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Jay_Snakequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Taiwo werkte ook, we hadden de prijs van iets van 11k naar iets van 17k laten stijgen.. alleen wilde "men" toen de prijs weer dreigde te gaan zakken vast blijven houden aan de fixprijs van 25k terwijl we ze toen allemaal zonder problemen dus voor rond die 17k hadden kunnen verkopen.
Ik riep gelijk al dat we moesten zakken, maar nee want het pricefixen was van de lange adem.. paar dagen later was hij zowat goedkoper dan hij daarvoor was geweest.
Huuuuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef quer het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd80k xboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Pricefixen met een groep begint bij het op één lijn zitten. Jullie gingen allemaal jullie eigen theorieën en zin proberen door te drijven, dat is jullie uiteindelijk fataal geworden. Ik heb meerdere pricefixs gedaan, vorige week nog met een FOK!er, ging perfect.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is nu 12 cards all rare he voor 25kquote:
Hij kwam erachter dat jullie Taiwo hadden en als wraak ging hij jullie toen undercutten jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef DutchSL het volgende:
SB hadden we toen ook misleidt zodat hij in zijn eentje Alexis Sanchez ging pricefixen.
Uiteindelijk zagen we ook Taiwo's van hem er tussen staan die er te goedkoop opstonden
Beetje undercuttenzonder overleg hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pricefixen met een groep begint bij het op één lijn zitten. Jullie gingen allemaal jullie eigen theorieën en zin proberen door te drijven, dat is jullie uiteindelijk fataal geworden. Ik heb meerdere pricefixs gedaan, vorige week nog met een FOK!er, ging perfect.
Dat was geen undercutten meer, maar dumpen.quote:
Univé.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welk commercieel bedrijf wil geen geld verdienen
Elk commercieel bedrijf. Het is alleen de kunst om dat niet te laten merken aan je klanten. EA doet juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, dump ze nu ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was geen undercutten meer, maar dumpen.Ik had het wel even mogen zeggen ja. Ik zal het niet meer doen. Wil je nog wel pricefixen met mij?
Ja maar zoveel happy hours ... verpest de economie een beetjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jup allemaal. Die laatste leverden geen winst meer op, maar dat boeide me niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, dump ze nu ook
Jij bent ze zeker al kwijt
Het grootste deel van de fut spelers zal blij zijn met lagere prijzen. Alleen de mensen op de fora wat minder misschien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef quer het volgende:
[..]
Ja maar zoveel happy hours ... verpest de economie een beetje
Geniaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik hoorde net op 3FM dat er brand was in een parkeergarage onder een appartementencomplex in Amsterdam en dat 100 appartementen ontruimd werden. Dacht nog zo van, oh dat zou hier onder ook kunnen gebeuren. Even later wil ik gaan koken, komt er geen water uit de kraan, wou ik eten gaan halen staat er allemaal politie en brandweer![]()
blijkt dat het hier was
alleen ik hoefde mijn appartement niet uit
Ben je soms doof dan, dat je de sirene's niet hoort?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik hoorde net op 3FM dat er brand was in een parkeergarage onder een appartementencomplex in Amsterdam en dat 100 appartementen ontruimd werden. Dacht nog zo van, oh dat zou hier onder ook kunnen gebeuren. Even later wil ik gaan koken, komt er geen water uit de kraan, wou ik eten gaan halen staat er allemaal politie en brandweer![]()
blijkt dat het hier was
Gaan koken als kuikentje piep gedraaid wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef wieisboos het volgende:
blijkt dat het hier was
net wanneer ik dus mijn team verkoopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het grootste deel van de fut spelers zal blij zijn met lagere prijzen. Alleen de mensen op de fora wat minder misschien.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef wieisboos het volgende:
blijkt dat het hier was
Ik hoor hier continu sirenes, brandweerkazerne is om de hoekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben je soms doof dan, dat je de sirene's niet hoort?
Hebben vreselijk gelachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef Reemi het volgende:
Die Taiwo-fix was geniaal ja.Met inderdaad SB als hoogtepunt.
Dat nummer zit nog steeds in m'n hoofd. Ik betrapte mezelf er gisteren op dat ik het uit het niets begon te zingen. Vervelend:')quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaan koken als kuikentje piep gedraaid wordt
Ah oke, beter dan je er nog bent iigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoor hier continu sirenes, brandweerkazerne is om de hoek
Nu weet iedereen waar je woont. Ik zou je appartement maar extra beveiligen, voor je het weet staat dat FOK! knokploeg voor je deur om je coins op te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef wieisboos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-amsterdam.html
Let the crash begin!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vucko CB
Kut, mega packs, Jumbos en rare gold packs allemaal tegelijk
Die is toch gisteren al begonnen. De komende dagen wordt het alleen maar erger.. ik kan niet wachten totdat dit weer over is.quote:
Nu inkopen, straks verkopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is toch gisteren al begonnen. De komende dagen wordt het alleen maar erger.. ik kan niet wachten totdat dit weer over is.
klopt, heb veel contracten gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Van de 18 rare items zijn er gemiddeld zo'n 15 consumables
Oké, hier hoef ik niet eens een puush van te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik haal er ook 1, me 2e dit jaar. Veel verlies zal ik er toch niet op maken.... denk ik....
Y.O.L.Oquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef quer het volgende:
50% verlies maken op een speler die origineel 25k kostte is niet fijn
Ik had em slechter..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer dan ik ervan gehoopt had.
Nu de 2e maar.
Deze is al 10x beter dan die van mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer dan ik ervan gehoopt had.
Nu de 2e maar.
ik had strootman if.... me enige if den dan die ....quote:
Quicksellquote:
500k-600k open bidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Toty marcelo stijgt een beetje in prijs. Hopelijk zakt het vanavond weer.
Is Valdes zo duur dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
Vind net een Valdes voor 10k 433 zocht laagst BIN om de mijne te verkopenDus extra winst
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
Vind net een Valdes voor 10k 433 zocht laagst BIN om de mijne te verkopenDus extra winst
"zo duur"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is Valdes zo duur dan?
* checkt *
Mijn hemelkutkeeper.
Het is een hoax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Vraagje100 het volgende:
HOe komt alves aan 9chem??? Hij heeft mar 2 groene links ipv 3.
Dat jij een keer iets opzoekt of ergens over nadenkt ipv het hier te vragenquote:
Dat het een glitch is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |