PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wat jij fixte ook niet, want andere spelers zijn wel goed voor mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat heeft ook erg veel met Moralez te maken.
Ja, en?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat jij fixte ook niet, want andere spelers zijn wel goed voor mij.
Soms valt of staat het ook met de formatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij hebt met Moralez gespeeld en jij kon er niets van. Dat maakt Moralez niet slecht.
Ik heb met Cavani gespeeld en mijn hele team stortte in elkaar.. dat maakt Cavani nog niet slecht. Ik kon er niets mee.. anderen vast wel.
Als je evenwicht wilt moet je Moralez nemen: 96 balance.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef BDIL het volgende:
Iemand een Team met Di Natale - Neymar - PirloGoed evenwicht en wel beast is
klose of taarabtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat gezeik over wie de beste ishou gewoon je bakkes en geniet van hun spel
Denk dat de grootste hype wel over is (of er moet nog een happy hour komen ofzo), nu zullen velen hun coins weer even willen sparen tot de middenvelders en aanvallers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Toty marcelo stijgt een beetje in prijs. Hopelijk zakt het vanavond weer.
Die speelt niet voor het logo op het shirt, dus helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
Ard van Peppen gaat er volgend jaar met de gouden bal vandoor, mark my words
Denk je echt?. Hoop nog op een happy hour dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk dat de grootste hype wel over is (of er moet nog een happy hour komen ofzo), nu zullen velen hun coins weer even willen sparen tot de middenvelders en aanvallers.
Hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Revontulet het volgende:
Ard van Peppen gaat er volgend jaar met de gouden bal vandoor, mark my words
Bale sowieso niet, die krijgt 70% zeker een UP.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Bmo89 het volgende:
Is het een snugger idee om morgen een aantal dure informs van dit team of the week te kopen? Bale bijvoorbeeld. Zit nu al op 400k en zal nog wel wat zakken.
Ik zou vooral op Walcott gokken, omdat die zeker geen UP als ST gaat krijgen en voorlopig ook vast geen SIF. Bovendien is hij Engels en pacehoer, dat doet het altijd goed bij de grote groep Engelse kutkinderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Bmo89 het volgende:
Is het een snugger idee om morgen een aantal dure informs van dit team of the week te kopen? Bale bijvoorbeeld. Zit nu al op 400k en zal nog wel wat zakken.
En bij de groep Hollandse krasse knarrenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou vooral op Walcott gokken, omdat die zeker geen UP als ST gaat krijgen en voorlopig ook vast geen SIF. Bovendien is hij Engels en pacehoer, dat doet het altijd goed bij de grote groep Engelse kutkinderen.
Bij Bale heb je wel een kans op een UP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |