SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
DAT EGO!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, niet voordat ik het heb gezien.
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Arashimashou het volgende:
Deze TT. Hij is.... zeer goed.
In ander nieuws. Ik heb zojuist 32 euro bespaard door een blokker dagkaart voor de trein te kopen.
Nee, bullshit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.
Ik moet nog een OV kaart hebben voor de tram en metro enzo. Maar goede tip.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, bullshit.
Overigens, niks voor jou? Zo'n kaartje kopen?
Hm, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitbuiting van kinderen waardoor ze geen jeugd hebben.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Make a contract with me and become a magical idol
Asuka is inderdaad best dom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef .Cake. het volgende:
Als Senran Kagura een persoon zou zijn dan zou deze nog te dom zijn om te poepen. Mijn god...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |