Правда глаза колет ..om het bij eten te houden 'de waarheid is moeilijk te verteren'quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je ook al van die dunne plakjes blaaskaak geprobeerd? Werkelijk een geweldige ervaring bij een glaasje opnijwijn!![]()
Daarom hou ik het ook bij kletskoek..dun gesneden, simpel lichtverteerbaar en altijd voorhanden!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
Правда глаза колет ..om het bij eten te houden 'de waarheid is moeilijk te verteren'
en ook een voordeel: kletskoek gaat er altijd en overal wel inquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook bij kletskoek..dun gesneden, simpel lichtverteerbaar en altijd voorhanden!
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:15 schreef tonja het volgende:
coole docu op ned 2, iemand die besluit een goeroe te worden om te bewijzen dat het allemaal bullshit is
Kun jij aantonen dat het echt is dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.
zelfde om te stellen dat ik een bal heb wat niet in mn tas past wil dat zeggen dat geen een bal in geen een tas past?
hooguit dat die ene combi niet passend is.
zo ook met die docu
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.
zelfde om te stellen dat ik een bal heb wat niet in mn tas past wil dat zeggen dat geen een bal in geen een tas past?
hooguit dat die ene combi niet passend is.
zo ook met die docu
nope heb ik ook nooit gezegdquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het echt is dan?
Bijvoorbeeld een jankerige, niet tegen zn verlies kunnende Ogerfieldquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.
dat je met wat handigheid een hoop mensen kunt overtuigen klopt imo idd. wil alleen niet zeggen dat alles dan ook onzin is. dat was dus mn punt van daarnetquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
nope heb ik ook nooit gezegd
En ikk ben nederig genoeg om toe te geven dat ik de waarheid niet in pacht heb en ook niet alle wetten van t universum ken
Ja snap ik wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat je met wat handigheid een hoop mensen kunt overtuigen klopt imo idd. wil alleen niet zeggen dat alles dan ook onzin is. dat was dus mn punt van daarnet
Niet af kunnen kijken. KPNquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke documentaire, vond het einde heel spannend.
Zou het einde dan nog wel even terugkijken, 'the unveiling' is wel waar het om draait.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet af kunnen kijken. KPNWat een klote provider zeg.
het zal ongetwijfeld nog wel ergens terug te vinden zijn, bij uitzending gemist ofzo, ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou het einde dan nog wel even terugkijken, 'the unveiling' is wel waar het om draait.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
het zal ongetwijfeld nog wel ergens terug te vinden zijn, bij uitzending gemist ofzo, ga ik zeker doen.
Nu is het mandjes tijd. Truste!
Ik heb nog even de `verheven` posts van de reaguurders gelezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk artikel van de conculega. Is wel een beetje mijn humor. Hoop dat Vlemmix er ook zo over denkt..
Daar zitten echt pareltjes tussen ja...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog even de `verheven` posts van de reaguurders gelezen.
Zo erg dat je een licht verteerbare maaltijd moet hebben? Of...quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:44 schreef pullup het volgende:
Tsjonge ik had al een tijdje niet op GS gelezen maar die comments zijn inderdaad nog erger dan ik me herinnerde.
Das een makkelijke: chiliquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo erg dat je een licht verteerbare maaltijd moet hebben? Of...![]()
Poll: Wat roeit Pullup vanavond naar binnen?
• Chili con carne
• Stampie groen!
• Iets lekker pittigs Aziatisch
• Biefstuk, sla, gebakken aardappels
• Lasagna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |