Heerlijk was het! Maar smaken verschillen. Wat is jouw lievelings voer?quote:
Voor je het weet ben jij het dagelijkse onderwerp van gesprek...kijken of je het dan nog ''quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]Mafkezen.
Pasta, gegrillde courgette en paprika, sausje van bouillon, room en castello blue, gebakken camembert.
Dus Team Pasta lijkt mij de winnaar!
Mag ik morgen iemand kiezen voor de poll?
varken,rund,konijn en vogelsoorten maar bovenal lam!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk was het! Maar smaken verschillen. Wat is jouw lievelings voer?
Oei!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor je het weet ben jij het dagelijkse onderwerp van gesprek...kijken of je het dan nog '''' vindt.
Verder proberen wij altijd zo rond de jaarwisseling en Kerst via kennisen aan een paar gram echte kaviaar te komen (van de steur),waarlijk grandioze champagne en wijnen van de Krim, hollandse haring en kaas,een klein dozijn aan wodkasoorten en zwitserse chocolade. Het varken ,het konijn en de kip en het ei en overige benodigdheden om de tafel(s) vol te krijgen is in eigen beheerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk was het! Maar smaken verschillen. Wat is jouw lievelings voer?
Ha ja de eerste 2 ... en de 3e .. ik ben idd 3kwart van de maand december kreupel geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei!
* stream weer uitschakelt
ZOA, "bovenal lam".. om te éten bedoel je, of om te zijn?
(de derde optie is hopelijk niet van toepassing)
Ik lees het net hardop voor aan DKquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
de telegraaf
Man laat vrouw langs snelweg staan GELSENKIRCHEN - Een gezin uit Oss heeft zondagavond waarschijnlijk een aantal angstige uurtjes beleefd langs de Duitse snelweg. De man had onbewust zijn vrouw bij een parkeerplaats achtergelaten. Pas na 40 kilometer kwam hij daarachter, toen zijn 10-jarige dochter vroeg waar mama was.
De familie was in Polen geweest en de man reed terug naar Nederland, terwijl zijn dochter en vrouw lagen te slapen op de achterbank. Toen hij stopte bij een parkeerplaats langs de A2 voor een bezoekje aan het toilet ging zijn vrouw, zonder dat hij het merkte, naar het restaurant.
Toen de man zijn weg vervolgde bleef de vrouw achter. Zij reed uiteindelijk mee met andere Nederlanders naar huis. Het echtpaar heeft de ingeschakelde politie beterschap beloofd.
Wrom staat dit nog niet op de FP?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
de telegraaf
Man laat vrouw langs snelweg staan GELSENKIRCHEN - Een gezin uit Oss heeft zondagavond waarschijnlijk een aantal angstige uurtjes beleefd langs de Duitse snelweg. De man had onbewust zijn vrouw bij een parkeerplaats achtergelaten. Pas na 40 kilometer kwam hij daarachter, toen zijn 10-jarige dochter vroeg waar mama was.
De familie was in Polen geweest en de man reed terug naar Nederland, terwijl zijn dochter en vrouw lagen te slapen op de achterbank. Toen hij stopte bij een parkeerplaats langs de A2 voor een bezoekje aan het toilet ging zijn vrouw, zonder dat hij het merkte, naar het restaurant.
Toen de man zijn weg vervolgde bleef de vrouw achter. Zij reed uiteindelijk mee met andere Nederlanders naar huis. Het echtpaar heeft de ingeschakelde politie beterschap beloofd.
zal wel doelbewust geweest zijnquote:
Heb je ook al van die dunne plakjes blaaskaak geprobeerd? Werkelijk een geweldige ervaring bij een glaasje opnijwijn!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Verder proberen wij altijd zo rond de jaarwisseling en Kerst via kennisen aan een paar gram echte kaviaar te komen (van de steur),waarlijk grandioze champagne en wijnen van de Krim, hollandse haring en kaas,een klein dozijn aan wodkasoorten en zwitserse chocolade. Het varken ,het konijn en de kip en het ei en overige benodigdheden om de tafel(s) vol te krijgen is in eigen beheer
Правда глаза колет ..om het bij eten te houden 'de waarheid is moeilijk te verteren'quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je ook al van die dunne plakjes blaaskaak geprobeerd? Werkelijk een geweldige ervaring bij een glaasje opnijwijn!![]()
Daarom hou ik het ook bij kletskoek..dun gesneden, simpel lichtverteerbaar en altijd voorhanden!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef ZOA het volgende:
[..]
Правда глаза колет ..om het bij eten te houden 'de waarheid is moeilijk te verteren'
en ook een voordeel: kletskoek gaat er altijd en overal wel inquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook bij kletskoek..dun gesneden, simpel lichtverteerbaar en altijd voorhanden!
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:15 schreef tonja het volgende:
coole docu op ned 2, iemand die besluit een goeroe te worden om te bewijzen dat het allemaal bullshit is
Kun jij aantonen dat het echt is dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.
zelfde om te stellen dat ik een bal heb wat niet in mn tas past wil dat zeggen dat geen een bal in geen een tas past?
hooguit dat die ene combi niet passend is.
zo ook met die docu
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof je zo ubethaupt aan kunt tonen dat t allemaal onzin is.
zelfde om te stellen dat ik een bal heb wat niet in mn tas past wil dat zeggen dat geen een bal in geen een tas past?
hooguit dat die ene combi niet passend is.
zo ook met die docu
nope heb ik ook nooit gezegdquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het echt is dan?
Bijvoorbeeld een jankerige, niet tegen zn verlies kunnende Ogerfieldquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.
dat je met wat handigheid een hoop mensen kunt overtuigen klopt imo idd. wil alleen niet zeggen dat alles dan ook onzin is. dat was dus mn punt van daarnetquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Won't even go there... maar ik denk wel dat het klopt dat elke handige flikker zich tot een redelijk succesvolle goeroe kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |