Ik zeg usenetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Die draait nu in de bios ? Dan ga ik er van de week ook even heen
och .....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rode draad opa? Die man was amper nog bijzaak, rode draad was het gevit op elkaar
Kijk eens naar het trailertje en wie er in die film speelt .....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Copycat het volgende:
Rode draad was het fantaseren over het/een leven van Opa. Maar die draad werd niet door iedereen gewaardeerd dan wel met de nodige korrels zout genomen.
Tony!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef Jian het volgende:
Kijk eens naar het trailertje en wie er in die film speelt .....
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tony!
Maar na die Chanel commercial kan ik niet meer zonder opgeblazen gevoel naar Pitt kijken.
Zijn gelukkig ook niet zoveel parodieën opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tony!
Maar na die Chanel commercial kan ik niet meer zonder opgeblazen gevoel naar Pitt kijken.
Zitten een paar leuke tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Jian het volgende:
Zijn gelukkig ook niet zoveel parodieën op![]()
O leuke topic, bedankt voor de tip, kan zelf ook een klein beetje tekenen en schilderen!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Marrije het volgende:
Dat traditioneel tekenen topic is leuk!
ik ook zet vaak mijn handtekening.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuke topic, bedankt voor de tip, kan zelf ook een klein beetje tekenen en schilderen!!
Nu is het wachten wanneer Oop The Movie uitkomt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
't was gewoon een soort SC met als rode draad opa, op zich wel gelachen hoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu is het wachten wanneer Oop The Movie uitkomt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik ook zet vaak mijn handtekening.
schilderen kan ik ook soms als mijn deuren nieuwe kleur krijgen
Ben hem ook aan het binnen halen 28 minuutjes nogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Killing ben ik nu aan het binnen halen, ben benieuwt.
Najib is nog bezig, die andere staat netjes in de wachtrij zag ik net.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:15 schreef selam het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het binnen halen 28 minuutjes nog
Ik heb hem binnen , mooi voor het weekend , ben dr vandoor Heksiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Najib is nog bezig, die andere staat netjes in de wachtrij zag ik net.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef selam het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen , mooi voor het weekend , ben dr vandoor Heksie
Ik wil het niet, ik heb al een voorzichtig lente gevoel/quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt eraan toch, einde van de week?
winter komt er nog aan hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ik heb al een voorzichtig lente gevoel/
Ik weet het maar ik zit nog in de ontkeningsfase. Zie Coos en mezelf al bijna weer op het strand liggen.quote:
Ik ook, tijd voor leuke meiden in dito rokjes en truitjes, heerlijk op m'n strandstoeltje achter het glas met een Cuba. Ik geef ze nog 2 maanden dat kabinet en als het dan nog pokkenweer is kunnen ze mijn stem wel op hun buik schrijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ik heb al een voorzichtig lente gevoel/
hehe amsterdammers op hun gat kan weer leuk worden hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Gomija ja het wordt glibberen en glijen nog in Amsterdam
Dat zal ze leren inderdaad. Laten zie die stomme kou lekker voor de kerstdagen en oud en nieuw doen. Nu is het tijd voor slippertjes en de geur van zonnebrandcremequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, tijd voor leuke meiden in dito rokjes en truitjes, heerlijk op m'n strandstoeltje achter het glas met een Cuba. Ik geef ze nog 2 maanden dat kabinet en als het dan nog pokkenweer is kunnen ze mijn stem wel op hun buik schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |