abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:01:38 #101
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_121933116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef sinepedraap het volgende:
Kan je eigenlijk genezen van ADHD want ik had het vroeger en ik heb nog 100 van die pillen maar nooit meer iets van gehoord eigenlijk
Hoe bedoel je "nooit meer iets van gehoord"? Er is toch niet een bepaalde instantie die jou jaarlijks uit zichzelf gaat vertellen dat je nog steeds ADHD hebt? :')

Maargoed, ik geloof niet dat je er echt van kan genezen nee. Als je als kind bent gediagnosticeerd met ADHD en de klachten worden minder als je volwassen bent zal dat wel komen omdat je er (beter) mee om hebt leren gaan.
pi_121988666
Zucht. Mijn psychiater blijft er maar over doorgaan, dat hij mij heel graag op de concerta wil hebben.
Maar ik ervaar mijn add niet zozeer als een probleem, alleen heb ik de laatste jaren erg veel pech, en waardoor ik sneller uit mijn balans en concentratie gehaald word als er iets in mijn persoonlijke leven speelt, plus dat ik niet zo bar veel energie over heb om mijzelf gefocust te houden. Want dat gaat nu eenmaal niet vanzelf.
En daarvoor vind ik juist een tabletje ritalin heel fijn, om op die momenten dat het er om gaat makkelijk mijn concentratie te houden zodat ik in staat ben om te doen wat ik moet doen, om mijn leven in de juiste richting te laten gaan. En dan zijn een tot twee tabletten per dag genoeg, om mij door mijn college en zelfstudie heen te slepen.

Ik zie het niet zo zitten om gelijk een hele dag, of in de praktijk is het dan zo'n 8 uur lang 'onder invloed te zijn'. Plus dat ik heel erg bang ben voor de bijwerkingen, die sommige mensen hier al aanhalen, maar die ook ernstige vormen daarvan bij vrienden. En dat risico wil ik liever niet lopen.

Dat heb ik hem natuurlijk ook gezegd. Hij vindt ritalin patchwork, en vindt concerta een echte oplossing. Ik vind dat patchwork eigenlijk wel prima. En ik heb het gevoel dat ik er zo meer controle over heb. Omdat ik nu kan kiezen of en wanneer ik het gebruik.

Misschien dat als mijn tentamens er op zitten ik het maar een kans moet geven.
De andere kant is ook weer, straks vind ik het hartstikke fijn, is het echt een eyeopener over wie of hoe ik ook kan zijn. En dan ga ik mij klote voelen dat ik het niet eerder heb gedaan. ;/
pi_121989161
Laat je door je psych niet overhalen tot iets waar je geen zin/behoefte aan hebt.
Iets proberen kan altijd en als je het wilt moet je het vooral doen/proberen, maar als je er geen behoefte aan hebt en je ziet het niet zitten, dan moet je er ook zeker niet in mee gaan en tegen je psych zeggen dat hij er nu wel over op mag houden.
Ik vind dat je goed en duidelijk aangeeft waarom het in jouw ogen niet nodig is om naar concerta over te stappen.
Maar zoals je al zegt: Het kan ook best een geweldig effect op je hebben, dus misschien idd een ideetje voor na je tentamens oid.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_122016686
Sowieso is het financiele aspect niet zo denderend. Dus inderdaad tijd om mijn hakken in het zand te zetten.

En enerzijds snap ik ook wel dat het positief kan uitpakken. Mijn balans is zeer fragiel. And life happens. Ditmaal verstoord geraakt, omdat ik iemand mijn leven liet binnendringen, mijn hart liet stelen, en hij het vervolgens verschrikt in mijn schoot terugworp.
Maar of tegen dat soort dingen de structuur die concerta zou kunnen geven nou werkt. Dan lig ik alsnog 's nachts wakker, kan de volgende dag niet opstaan, neem de concerta te laat in etc. Daarnaast merk ik ook met de ritalin dat mijn focus ook totaal de verkeerde kant op kan gaan, dan waar ik deze hebben wil.
Was in ieder geval een mooie opening voor mijn pysch om er weer over te beginnen.

Wel weer heel tof dat hij meestal degene is van maak je niet druk, en van alle redelijkheid. Dat hij in dit geval zei ' hopelijk ben je wel heel erg boos op die jongen geworden, want dat is niet netjes van hem' . Dat was steun uit onverwachtse hoek. Terwijl juist mijn vrienden zoiets hadden van, ah joh, die jongen is nog zo onervaren, je kunt het hem niet kwalijk nemen. :{
Misschien generatie verschilletje, maar hij heeft wel weer wat pluspunten verdiend..
pi_122021451
Begin februari heb ik een coach over de vloer ben benieuwd wat ze voor me kan doen.
pi_122036764
Bij de apotheek denken ze dat ik tijd teveel heb ofzo -_-

Hadden ze niet genoeg ritalin op voorraad, kreeg ik 30 stuks mee, 'kom je de week wel mee door'. Ik uitleggen, née, ik gebruik 4x per dag 1,5stuks, dat is 6 per dag, dus ik heb er 42 nodig. Mag ik dinsdag weer terug. Fijn.

En klopt het dat ritalin maar voor 1 maand meegegeven mag worden?
Ik weet 't is geen excuus ik ben er zelf ook bij
Maar 'k heb ze niet in de hand die hersens van mij
:D
  maandag 28 januari 2013 @ 06:32:45 #107
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122150748
vraagje..
vier jaar ( denk ik :P ) geleden heb ik bij PsyQ laten testen en de uitkomst was adhd. Door drukte en verhuizing is de coaching enorm verwaterd, heb ik mijn scriptie afgekregen en doe ik drie jaar zonder medicatie

Nu loop ik tegen het einde van mijn opleiding en denk ik dat ritalin mijn scriptie kan bevorderen / minder chaos en wat meer concentratievermogen.

Nu snap ik dat ik bij de huisarts moet zijn voor een verwijzing, maar moet ik dan weer het traject in van diagnose & coaching of is het mogelijk gelijk bij de psychiater medicatie te regelen?
pi_122152343
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:12 schreef StormInATeacup het volgende:
Bij de apotheek denken ze dat ik tijd teveel heb ofzo -_-

Hadden ze niet genoeg ritalin op voorraad, kreeg ik 30 stuks mee, 'kom je de week wel mee door'. Ik uitleggen, née, ik gebruik 4x per dag 1,5stuks, dat is 6 per dag, dus ik heb er 42 nodig. Mag ik dinsdag weer terug. Fijn.

En klopt het dat ritalin maar voor 1 maand meegegeven mag worden?
Nee, ik heb hier een voorraad ritalin van 2.5 maand o.i.d liggen (300 stuks) en ook 120 concerta (ook 3 maanden) :9 en dat terwijl ik concerta in de praktijk gebruik en ritalin alleen als back-up.
Ik weet niet of dat officieel dus wel of niet mag, maar in de praktijk blijkbaar wel.
pi_122154127
Ik heb in november gehoord dat ik adhd heb. Heb nu educatie maar nog geen coaching (of medicijnen)

Nu ben ik een week te laat met mijn stageverslag dus haal ik mijn stage wss niet. Ik heb dit echt altijd, heb ook m'n P pas na 2 jaar gehaald door een stom verslag. Op de middelbare school moest ik verslagen altijd bij de decaan op de kamer schrijven omdat ik het anders niet deed. Opdelen in kleine stukjes etc. Het werkt allemaal niet. Ik heb zooo bizar last van uitstel gedrag en ben een beetje ten einde raad.

Ik heb nu zo veel last van chaos dat ik 1 klein taaltje niet eens afkrijg zoals m'n bed opmaken oid.
Worry is a misuse of imagination
pi_122162109
Hoe snel merkten jullie dat de medicatie aansloeg toen jullie hiermee begonnen? Ik ben pas gediagnoseerd met ADHD-PI, ben vrijdag begonnen met opbouwen met 3x5mg ritalin (de merkloze) per dag, en sinds vandaag 3x10mg.

Nou merk ik zelf eigenlijk nog weinig verschil. Momenteel enkel met praktijk bezig geweest met mijn studie, wat me altijd wel redelijk af ging, maar ik heb ioniet het idee dat mijn concentratie onwijs is verbeterd. Straks in de trein kijken of het lukt wat te lezen, daarbij merk ik misschien meer effect. Wel lijk ik minder geremd te zijn tijdens gesprekken, ik voel me wat enthousiaster.

Merkten jullie gelijk (positieve) effecten toen jullie met medicatie gestart waren? Misschien heb ik meer nodig voor mijn lichaamsgewicht (90+ kg), maar had zelf iets meer effect verwacht eigenlijk...

Grappig overigens dat ze het ook tegen narcoleptie voorschrijven, ik voel me juist een beetje muf nu :P

[ Bericht 11% gewijzigd door DEiE op 28-01-2013 16:33:21 ]
  maandag 28 januari 2013 @ 16:33:40 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122167675
Zelfde hier, officieel wel het gecombineerde type maar val toch echt onder PI/ADD.

Merk er niet echt veel van, wel als het begint uit te werken. Ik ben iets helderder en rustiger in mijn hoofd, maar als je het in procenten uit zo drukken halen we de tien procent rustiger net denk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122167963
Net terug van mijn 2-wekelijkse praatsessies met m'n psycholoog, en we hebben het ook over alled rukte e.d gehad. Ze vertelde me dat een burn-out iets is wat vaak voorkomt bij ADD, en dat bij een vrij hoge intelligentie ADD pas vrij laat wordt ontdekt, en nog meer van dat soort dingen. Ineens ging er een wereld voor me open en vielen alle puzzelstukjes op hun plek, wow!

Verder ben ik nu al een maand inmiddels bezig met concerta slikken (icm ritalin) en het bevalt me enorm goed, dus dat is fijn. :)
pi_122169604
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
Net terug van mijn 2-wekelijkse praatsessies met m'n psycholoog, en we hebben het ook over alled rukte e.d gehad. Ze vertelde me dat een burn-out iets is wat vaak voorkomt bij ADD, en dat bij een vrij hoge intelligentie ADD pas vrij laat wordt ontdekt, en nog meer van dat soort dingen. Ineens ging er een wereld voor me open en vielen alle puzzelstukjes op hun plek, wow!
Dat is zelfs de aanleiding waarom ik het behandeltraject ingegaan ben: ik liep vast met mijn studie en alle drukte, stress, etc. die dat met zich meebracht uitte zich op gegeven moment als burnoutverschijnselen.
pi_122206708
Een chaotische ADD'er zijn heeft ook zo zo'n voordelen. Ik was beneden even m'n haar aan het doen maar was uiteraard vergeten een haarelastiekje mee te nemen van boven. Maar ik ken mezelf langer dan vandaag en wist zeker dat ik vast wel een aantal losse elastiekjes en speldjes ooit in m'n tas heb gegooid/laten vallen/kwijt ben geraakt/ze er zelf in zijn gaan zitten uit het niets omdat ik altijd alles met met mee sleep in een tas, dus toen had ik alsnog een elastiekje bij de hand in plaats van dat ik 2 trappen omhoog hoefde te lopen *O*

Ik moest alsnog 3 keer terug naar boven lopen omdat ik andere dingen was vergeten, maar dat terzijde. En oh, is het al zo laat? Ik moet naar school en snel ook, oeps. :W
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:33:14 #115
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122207383
Gisteren ook zo'n moment gehad:
Te laat naar ikea, beroerde OV aansluitingen, dus met de fiets daarheen, maar zou ook voor tijd X bij vriendin zijn.

Bij buitenkomst Ikea gekeken wat het makkelijkste was, tenauwernood bedacht dat ik beter naar de tram bij mijn werk kon fietsen dan naar het station. En nog gehaald ook.

Ik functioneer het best als ik een aantal dingen tegelijk moet doen of te wel in chaos. Ach, paradoxale aandoening!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122227496
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Zelfde hier, officieel wel het gecombineerde type maar val toch echt onder PI/ADD.

Merk er niet echt veel van, wel als het begint uit te werken. Ik ben iets helderder en rustiger in mijn hoofd, maar als je het in procenten uit zo drukken halen we de tien procent rustiger net denk ik.
Wat heb je toen gedaan? Dosis verhoogd, andere medicatie of neem je genoegen met het huidige effect?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:50:14 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122229657
Genoegen nemen met huidige effect al slik ik alleen als ik werk momenteel, in vrije tijd vergeet ik het vaak.

4 februari heb ik een goed gesprek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:18:40 #118
395249 Perspective
Insane in the membrane..
pi_122239677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

heb nog een klachtenbrief staan van twee A4 tjes maar nooit verstuurd. Wat een geldklopperij is die bende zeg. ¤225,00 in rekening brengen voor een gesprek van 15 minuten. Moet niet gekker worden toch.
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het item ging over de keuring, dat het geldklopperij is om een beetje schijnveiligheid. Iets waar ik het mee eens ben. Zorgwekkender is dat het niet ophoudt bij een dergelijke verklaring maar dat er een hoop zooi aan vast zit wat ook allemaal geld kost.

Ik vind mijn adhd of de medicatie ervoor niet noemenswaardig als het op mijn rijvaardigheid aankomt. Waar ik me als ex-agent tijdens de uitzending ineens zorgen om maakte is een mogelijk toxicologisch rapport in het geval van een aanrijding terwijl je je adhd niet gemeld hebt...
Ik heb de ontwikkelingen rondom dit onderwerp toevallig gevolgd, die verplichte 3-jaarlijkse keuring is onderhand afgeschaft (ik weet het, Telegraaf, maar toch..;) ).

http://www.nu.nl/politiek(...)ijskeuring-adhd.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ADHD_er__.html

Hoi trouwens, ik ga hier ook even meelezen.

Ik heb zelf sinds ongeveer 'n jaar de diagnose ADD. Heb nu 'n coach waarmee ik m'n toekomst bekijk (2 afgekapte studies, hopeloosheid heerste :X ) en liep eventjes bij een psych maar dat was snel over.

Ik zit vooralsnog niet aan de medicatie maar heb toch binnenkort een intake. Spannend, was er eigenlijk nogal huiverig voor maar gesprekken en ervaringen warmen me wel wat op. ;)
pi_122257030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Genoegen nemen met huidige effect al slik ik alleen als ik werk momenteel, in vrije tijd vergeet ik het vaak.

4 februari heb ik een goed gesprek.
Wat mij het meest heeft verrast dat ik de medicatie bijna nooit vergeet, als im het vergeet dan ia het 5 min te laat. Had ik niet verwacht als ik me bedenk als ik van de woonkamer naar mij slaapkamer liep om wat te pakken dat ik in die ca.20 seconde alweer vergeten was wat ik ook alweer moest pakken.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:08:28 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122260509
Ik werk en rust onregelmatig, medicatie waar dan 9 uur opstaat neem ik rustig om 11 uur in de ochtend na een middagdienst. Hier wil ik het ook over hebben maandag.

Want mijn pilletje van 2 uur is rond 7 uu natuurlijk wel aan het uitwerken, uitloop tot 9 uur. Dat is op mijn werk juist een hectische periode ivm het eten van bewoners en dingen die geregeld moeten worden. Het lukt me, maar niet beter dan voorheen en net als voorheen schuif ik daardoor schriftelijke taken naar half 10, zodat ik een uurtje kan werken wanneer ik voel dat ik het best in mijn vel zit tot half 11 en mijn dienst ophoudt.

Loopt er dan nog iemand met een heel verhaal binnen heb ik twee keuzes: bot nee zeggen terwijl het ze tot op de lippen staat, of luisteren terwijl ik tussendoor mijn werk probeer te doen. Vaak resulteert het in onbedoeld overwerk waar de leidinggevende weer pissig om is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122294803
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef DEiE het volgende:
Hoe snel merkten jullie dat de medicatie aansloeg toen jullie hiermee begonnen? Ik ben pas gediagnoseerd met ADHD-PI, ben vrijdag begonnen met opbouwen met 3x5mg ritalin (de merkloze) per dag, en sinds vandaag 3x10mg.

Nou merk ik zelf eigenlijk nog weinig verschil. Momenteel enkel met praktijk bezig geweest met mijn studie, wat me altijd wel redelijk af ging, maar ik heb ioniet het idee dat mijn concentratie onwijs is verbeterd. Straks in de trein kijken of het lukt wat te lezen, daarbij merk ik misschien meer effect. Wel lijk ik minder geremd te zijn tijdens gesprekken, ik voel me wat enthousiaster.

Merkten jullie gelijk (positieve) effecten toen jullie met medicatie gestart waren? Misschien heb ik meer nodig voor mijn lichaamsgewicht (90+ kg), maar had zelf iets meer effect verwacht eigenlijk...

Grappig overigens dat ze het ook tegen narcoleptie voorschrijven, ik voel me juist een beetje muf nu :P
Net contact gehad met de arts, had aangegeven dat ik nog niet heel veel verschil merkte.

Ik had het gevoel dat ik wel iets beter mijn concentratie kon vasthouden, iets beter mijn eigen gedachten onderdrukken, maar als er mensen een gesprek gaan volgen ofzo ben ik mijn concentratie kwijt. Ook weet ik niet of die concentratie een placebo-effect is.

Daardoor gaat morgen de dosis omhoog naar 3x20mg, volgens hem moest ik dan wel wat merken. Ik ben benieuwd :)

[ Bericht 1% gewijzigd door DEiE op 31-01-2013 16:16:40 ]
pi_122340389
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef DEiE het volgende:

[..]

Net contact gehad met de arts, had aangegeven dat ik nog niet heel veel verschil merkte.

Ik had het gevoel dat ik wel iets beter mijn concentratie kon vasthouden, iets beter mijn eigen gedachten onderdrukken, maar als er mensen een gesprek gaan volgen ofzo ben ik mijn concentratie kwijt. Ook weet ik niet of die concentratie een placebo-effect is.

Daardoor gaat morgen de dosis omhoog naar 3x20mg, volgens hem moest ik dan wel wat merken. Ik ben benieuwd :)
Ik merkte ook niks van de medicatie en de medicijnman was ook vrij rap met verhogen van de dosering. Na een week of 6 was het als of mijn ADD erger en erger werd. Toen ipv ritalin naar de Dextro-amfetamine en dat ging langer goed maar merkte er ook niks van maar na een week of 8 was ik veranderd in een inmezelf gekeerde zombie. Toen ik dit bewust merkte ben ik direct gestopt met medicatie. Ik zag de dag er na weer het bredere beeld van mijn omgeving. Ik voelde me veel vrijer en mijn hoofd was niet meer een doffe met watte gevulde behuizing.

Bij mij werkt medicatie niet maar wat wel werkt is coaching. Niet alles gaat direct volgens de tips de eerste weken maar door herhaling en nogmaals herhaling komt de regelmaat er langzamerhand in.
Religie is een mentale ziekte.
pi_122341744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef Tommelaer het volgende:

[..]

Ik merkte ook niks van de medicatie en de medicijnman was ook vrij rap met verhogen van de dosering. Na een week of 6 was het als of mijn ADD erger en erger werd. Toen ipv ritalin naar de Dextro-amfetamine en dat ging langer goed maar merkte er ook niks van maar na een week of 8 was ik veranderd in een inmezelf gekeerde zombie. Toen ik dit bewust merkte ben ik direct gestopt met medicatie. Ik zag de dag er na weer het bredere beeld van mijn omgeving. Ik voelde me veel vrijer en mijn hoofd was niet meer een doffe met watte gevulde behuizing.
Ja, ik vind het zelf ook wat snel gaan, ik ben nu een week bezig. Daarom heb ik niet gelijk 20mg gegeten maar probeer ik eerst 15mg. Ik vind het lastig om het effect te bepalen.

Ik lees van mensen dat ze gelijk baat bij de medicatie hebben, maar dat heb ik niet. Ik heb het idee dat mijn concentratie misschien iets verbeterd was, maar toen ik me ging afvragen of dat niet door een placebo-effect was, was die concentratie weer net zo hard weg. Ik heb nu zelfs het idee dat mijn concentratie slechter is met 15mg dan vandeweek met 10mg.

Waar ik gewoon het meeste last van heb is van interne en externe prikkels. Ik probeer nu bijvoorbeeld een paper te lezen, maar als er ergens in huis een televisie aan gaat of iemand in de trein voert een telefoongesprek ofzo, zit mijn concentratie daarop en neem ik van het lezen niets meer op. Hetzelfde met mijn eigen gedachten, probeer ik iets te lezen, schiet er iets mijn hoofd in en kom ik er na een halve pagina wéér achter dat ik eigenlijk niets opgenomen had en weer opnieuw kan beginnen.

Ik had gehoopt dat ik met de Ritalins die zaken wat beter weg kon filteren waardoor ik vooral voor mijn studie het leesmateriaal beter kan verwerken, maar tot nu toe heb ik dat effect niet. Overigens is het ook niet zo dat ik hyper wordt ofzo, ik ben opzich wel rustig (misschien iets rustiger dan normaal).

Gelukkig is mijn studie deels praktijk (in de informatica) en ik kan me in het programmeren volledig verliezen. Dan gaat de hyperfocus erop en gaat alles lekker vlot, daarmee heb ik dan ook geen problemen. De theorie kost me alleen zoveel moeite...

[ Bericht 1% gewijzigd door DEiE op 01-02-2013 16:02:01 ]
pi_122348309
Ik wou toch een positief bericht over ritalin met jullie delen :D

Ik gebruik nu zo'n anderhalve maand 4x15mg per dag, wanneer nodig 20mg.
Ik heb tot nu toe weinig bijwerkingen, in het begin voelde ik me wat opgejaagd, en wanneer ik de 2e dosis in moest nemen voelde ik de 'rebound' heel erg.
Dat is inmiddels opgelost door de 2e dosis na 3 uur in te nemen ipv 4 uur :) Een dosis vergeten doe ik zelden, aangezien ik het aan voel komen dat het uit begint te werken.
Ik heb iets minder eetlust, oftewel géen vreetbuien meer. Ik kan me veel beter inhouden als ik voedsel zie, een zak dropjes hoeft nu niet meer in 1x leeg. :p In 1 maand 2kg kwijt, dus het valt verder mee.
Ook heb ik iets meer dorst, wat ik op zich geen negatieve bijwerking vind aangezien veel drinken goed is.
Ik moet wel opletten dat ik de laatste dosis niet na 5uur inneem, anders kom ik bijna niet in slaap.

Ik heb meer concentratie en ben ik beter georganiseerd, zo kan ik nu een film kijken zonder 10x op te staan omdat ik iets vergeten en ben ik niet continue van houding aan het veranderen.
Ook ben ik minder bezig met 'tijd'. Een 9-urige werkdag of schooldag was eerst een hel, aangezien het mij héel veel inspanning en energie kostte om niet als een ADHDer over te komen, ik probeerde continue bewegingen te inhouden, niet een flapuit zijn, stilzitten, concentreren, opletten, niet wegdromen. En nu gaat het eigenlijk vanzelf.... :) Ook geven mensen uit mijn omgeving aan dat ik wat rustiger ben, en vinden ze het erg prettig dat ik nu eindelijk mn zooi opruim.. :D
Ik weet 't is geen excuus ik ben er zelf ook bij
Maar 'k heb ze niet in de hand die hersens van mij
:D
pi_122348417
Mooi dat het bij jou wél werkt :). Merkte jij gelijk verschil, of werden de resultaten na verloop van tijd steeds beter zichtbaar? In welke doseringen heb jij de medicatie opgebouwd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')