abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121304500
Zwangerschap & geboorte

29 december: Incantrix (meisje)

2013

10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

01 augustus: Suusz
***02 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie
- - augustus: Djmomo

11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-01-2013 13:32:41 ]
pi_121304515
Hilliebillie: van harte met de knipper! *O*
pi_121304519
Nog maar één 2012-baby in de lijst! Inca :*

En als er nog iets gewijzigd moet worden, let me know.
Hillie, nog gefeliciteerd met je knipper trouwens ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:15:10 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121304523
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121304544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag Isis ook nog uit de OP! :D
Oh joh, die is ook zo ver voorgekropen, over het hoofd gezien :@
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:16:05 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121304548
Hilliebillie, wat fijn van de goede echo! *O*

En Inca: :* hoop dat het toch lukt om aan te kaarten dat je je had ingesteld op een datum.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121304557
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap? :') )
pi_121304620
Isis en Estrys beide gefeliciteerd! Snel gegaan ineens :)

Hillbillie, gaaf he, knipperend hartje !

Inca, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:18:46 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121304634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Logician het volgende:
Kan zijn dat ik het dan verkeerd gelezen heb ..
Hoeft niet, mss heb ik het het wel verkeerd hoor. ;)

Anyway, ik hoop dat je gewoon snel bevalt Inca, of dat nou met hulp is of niet. Zouden ze evt. vandaag nog weer gaan strippen trouwens? Of was dat eenmalig?

Hilliebillie! Gefeliciteerd met je knippertje!
pi_121304804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef L-E het volgende:
(en waarom staat er mx35eisje achter klumsy? of is dat een inside joke die ik niet snap? :') )
Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, dus heb het weggehaald.
pi_121304822
Gefeliciteerd beide! Wat een onwijs mooie namen hebben jullie de baby's gegeven zeg O+
pi_121305382
Hilliebillie gefeliciteerd met de mooie echo met knipper *O*

Hier even een update :)

Ik ben nu bijna 6 weken en heb ENORM pijnlijke borsten, zeker als ik in bed lig. Ik kan niet eens meer lekker tegen mijn O+ aankruipen ;( Alsof ze één grote blauwe plek zijn zeg maar. Zelfs als ik me omdraai in bed is het pijnlijk. Is dit herkenbaar? Overdag heb ik er niet zo gek veel last van gelukkig.

Verder kan ik niet wachten tot maandag! Dan kan ik eindelijk bij de huisarts langs, neemt hij bloed af en krijg ik meer info over het hoe en wat hier in Frankrijk bij een zwangerschap. Hopelijk ook snel een echo O+ Ik ben zo'n idioot die iedere week opnieuw test of het lijntje op de zwangerschapstest niet vager wordt omdat ik stiekem ergens bang ben dat het misgaat. Stom is dat. Vanochtend was de teststreep bijna net zo donker als de controlestreep :+

Vanmiddag heb ik een 2 uur durend functioneringsgesprek met mijn leidinggevende. Een paar weken geleden heeft ze me een nieuw tijdelijk contract aangeboden tot september. In principe wil ik het wel doen (graag zelfs), maar als alles goed gaat, betekent het dat ik begin augustus met verlof ga. En dan is het hier in Frankrijk hartje hoogseizoen en laat ik nou net in het toerisme werken. Ik zit er dus sterk over te twijfelen om open kaart te spelen. Vind het zo lullig om nu niets te zeggen en over een maand wel. Als dat tot gevolg heeft dat ze me geen tijdelijk contract meer aanbiedt, dan kan ik hier in de buurt nog op een kasteel meewerken in het seizoen, dus ik kom zowiezo niet met legen handen te staan. En anders is er nog geen man overboord, mijn vriend verdient in principe voldoende voor ons 2-en (3-en O+)

Dilemma's dilemma's...
pi_121305403
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.

Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
pi_121305442
Musique: dat van die enorm zere borsten had ik ook. Alsof ze gekneusd waren, was echt bizar. Ging snel weer over hier. Je bent iig lekker zwanger, dat is duidelijk! O+
pi_121305453
Oh Musique beetje hetzelfde schuitje :D
pi_121305490
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef covie het volgende:
Iedereen op ons kantoor wordt dit jaar boventallig verklaard en per 1-1-2014 moet iedereen eruit zijn.
Nu heb ik deze maand 1e gesprek over de vertrekregeling, mijn wensen, rechten en plichten.

Wat moet ik nu doen, deze week vast vertellen (ben donderdag pas 8 weken) of wachten tot het gesprek. Maar dat is denk ik niet zo netjes..
Maakt niet uit toch, iedereen gaat eruit. Ik zou lekker wachten tot je veilig zit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121305504
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
pi_121305529
hillie, van harte met je knippertje!!! (ik mag morgen.. eindelijk)

musique en covie, lastige situatie. ik heb eind jan mijn beoordelingsgesprek. twijfel nog wanneer ik het ga vertellen op werk. Op zijn vroegst toch pas volgende week woensdag (dan zie ik mijn leidinggevende pas weer).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121305547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef As1981 het volgende:
Ik zou open kaart spelen maar dat is meer dat ik er geen fijn gevoel over aan zou houden en ik dan niet lekker op mijn werk zou zitten. Of het praktisch de juiste keuze is weet ik niet.
Zo sta ik er ook in. :)

Bij mijn huidige baan ben ik begin september begonnen. Eind september had ik een positieve test... Dat ging iets sneller dan we hadden verwacht, maar ik heb het - tegen alle adviezen in - snel gedeeld met mijn leidinggevende, omdat dat persoonlijk echt een stuk beter voelde. Dat kon ze enorm waarderen, gelukkig.
pi_121305581
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen. ;(
pi_121305632
*O* Estrys en Isis! Jemig, wat een snelheid in het holst van de nacht.

Estrys, ongelooflijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter J.olie, wat een klein moppie O+ En haar naam vind ik geweldig, zó leuk bij S.eb ook!!

Isis, enorm gefeliciteerd met de geboorte van jullie David, prachtige naam! Heel veel gelukg met zn 4en!

En Inca, voor jou eenhele dikke :* Durf maar op je strepen te staan hoor! Een goed beleid kan alleen maar gevoerd worden als je gyn of VK het hele plaatje compleet heeft, en dat kan alleen als jij jouw zorgen/gevoel/verdriet/angst/het-is-gewoon-op op tafel legt. Hopelijk geven ze je dan het gevoel dat je in ieder geval gehoord wordt en zullen ze met je meedenken naar de beste oplossing voor iedereen! Zet m op jij! Bijna je meisje <3
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_121305636
L-E hoop dat je snel weet waardoor het komt :*
pi_121305644
ik sta gewoon al bijna in de top 10 :o

heb vandaag energie voor 10, toch fijn die extra nachtrust... Ben de hele bovenverdieping onderhanden aan het nemen! zijn al 2 vuilniszakken vol "zooi" weg 2e wasje zit al in de machine zo de was verder opvouwen/strijken en dan stofzuigen en dweilen! en daarna maar op de bank ploffen want dan zal m'n lijf wel flink gaan protesteren, maar dan is boven wel helemaal klaar O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:52:52 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121305661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:49 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op een sms van de dokter (hip!) of ik een blaasontsteking heb. Ik hoop er inmiddels enorm op, want ik heb ook vervelende buikkrampen. ;(
Kan het niet groei van je bm zijn? Lijkt op wat ik toen een aantal dagen had en bij mij was het de groei... Hoop dat het snel duidelijk wordt voor je!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:54:10 #25
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_121305694
Isis en Estrys, van harte gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')