Het is inderdaad wat je zegt, en ook als er eenmaal gekozen is voor een bepaalde procedure, bijv de weg van het strafrecht gekozen dan mag men niet ineens overgaan op een bestuursrechtelijke procedure, en andersomquote:
Neen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
oh trouwens, ik het wel soort van een kamer in diemen trouwens, telt dat ook?
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]wat ben je gemeen
Ja normaal gesproken kom ik nu pas m'n nest uit joh
sloten zijn er enkel voor de verzekering. Als ze hem willen hebben gaat ie altijd mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Ties02 het volgende:
Tjok had je hem wel dubbel op slot gezet?
als je dat niet doet dan vraag je er ook om he
Tjok? Voorlopig is het Sjok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Ties02 het volgende:
als je dat niet doet dan vraag je er ook om he, res nullius enzo
Als je hem ergens aan vast maakt niet, mijn fiets is nu 3× gejat hier, en telkens als ik hem los had staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
sloten zijn er enkel voor de verzekering. Als ze hem willen hebben gaat ie altijd mee.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tjok? Voorlopig is het Sjok.
Ik vind deze discussie zulk gelul als ik eerlijk ben en hij komt telkens weer terug. Ieder zijn redenen om ergens te wonen en met wie. Waarom is het lam om thuis te blijven wonen en wie bepaalt wie na een x aantal jaren breder ontwikkeld is en waarom. Wie bepaalt wat het in the long run uitmaakt om een jaar eerder of later op jezelf te gaan voor het 'opgroeien, op je bek gaan en de comfort zone'. Menig student op kamers bezit geen motor(rijbewijs) en de zorg daarover. Dat is een keuze, klaar. Ik vind daar niets lams aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef Valid het volgende:
Wanneer zou het dan moeten volgens jou? Volgens mij moet het alleen al omdat het zo veel beter is voor je (brede) ontwikkeling. Beetje lam om maar thuis te blijven wonen omdat je dan motor kunt rijden vind ik eigenlijk. Het is gewoon een volgende stap. Daarnaast wordt je studententijd er zoveel mooier van. Grow up, word zelfstandig, ga op je bek, sta weer op en geniet. Uit die comfort zone.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind deze discussie zulk gelul als ik eerlijk ben en hij komt telkens weer terug. Ieder zijn redenen om ergens te wonen en met wie. Waarom is het lam om thuis te blijven wonen en wie bepaalt wie na een x aantal jaren breder ontwikkeld is en waarom. Wie bepaalt wat het in the long run uitmaakt om een jaar eerder of later op jezelf te gaan voor het 'opgroeien, op je bek gaan en de comfort zone'. Menig student op kamers bezit geen motor(rijbewijs) en de zorg daarover. Dat is een keuze, klaar. Ik vind daar niets lams aan.
Mijn fiets werd gewoon altijd gejat. Los of vast, mooie of lelijke fiets, goedkope of dure fiets. Duur slot, duurder slot, nog duurder slot. Nu doe ik al tijden niet meer aan fietsen. Misschien van de zomer nog een poging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je hem ergens aan vast maak niet, mijn fiets is nu 3× gejat hier, en telkens als ik hem los had staan
Maak je geen illusies. Als ze hem willen, gaat hij meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je hem ergens aan vast maakt niet, mijn fiets is nu 3× gejat hier, en telkens als ik hem los had staan
Maar jij verdient dat ook gemenerikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mijn fiets werd gewoon altijd gejat. Los of vast, mooie of lelijke fiets, goedkope of dure fiets. Duur slot, duurder slot, nog duurder slot. Nu doe ik al tijden niet meer aan fietsen. Misschien van de zomer nog een poging.
Hallo, hij staat in Zwolle onder een camera op dinsdagochtend. Niet in Amsterdam in een donker steegje op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:02 schreef Ties02 het volgende:
als je dat niet doet dan vraag je er ook om he, res nullius enzo
De tram en de metro zijn pas gezond. Maar ik mis mijn fiets welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar jij verdient dat ook gemenerik
nee maar lopen is gezond
zegt niks. Ik was er een keer eentje kwijt toen ik hem in mijn uberbrave saaie buurt buiten zetten om naar school te fietsen en nog even naar binnen liep om te plassenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, hij staat in Zwolle onder een camera op dinsdagochtend. Niet in Amsterdam in een donker steegje op zaterdagavond.
Een vriend van me zei laatst: 'Hé, Mr. Tchock!' dus ik kijk hem aan van gast,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tjok? Voorlopig is het Sjok.
En die andere 364 regenachtige koude winderige dagen zijn ook leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
De tram en de metro zijn pas gezond. Maar ik mis mijn fiets welIk heb best wel zin om in de zomer een uurtje naar de EUR te fietsen terwijl er een zacht briesje in mijn gezicht waait en de geur van vers gemaaid gras je tegemoet komt
Zwolle is ook niet allemaal brave burgers en lieve mensjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, hij staat in Zwolle onder een camera op dinsdagochtend. Niet in Amsterdam in een donker steegje op zaterdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |