500 minder dan nodig doel ik op, heb er dan ook 185 dagen extra bij opgeteld omdat het meestal niet in 1 keer en soepel gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet consequent iedere dag 1000 cardio doen. Daarbij kun je ook niet leven op 500 kcal per dag.
ik zou voor de langdurige aanpak gaan gecombineerd met krachttraining. Bier drinken moet kunnen na je dieet als je alles maar in balans houdtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
30 kilo was afgerond, in totaal ben ik 23 kilo afgevallen, en de laatste 6 maanden het weer aangekomen omdat ik toen weer toegaf aan veel eten, en heel veel drinken, bier drinken enzo
Nee, dat komt omdat je niet op de goede manier afvalt en jezelf geen goed eetpatroon aanleert. Caloriearm brood en dat soort fratsen zijn leuk en aardig, maar zolang jij tosti's eet in plaats van groente en fruit kom je hier niet af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 23 kilo kwam ik aan omdat ik toen weer de drang kreeg om heel veel te gaan eten (Wat ik dus net zei.. 22 broodjes per dag + af en toe zelfs een doos bastognes of iets dergelijks 2x per week)
De laatste 10 kilo heb ik er trouwens prima 1,5 jaar lang afgehouden tot 2 maanden terug (Infectie aan m`n enkel, 4 weken niet bewegen en alleen maar op de bank liggen en eten/drinken)
hmm?.. toen ik het 2 jaar terug ook zo deed ging het gewoon prima het afvallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je niet op de goede manier afvalt en jezelf geen goed eetpatroon aanleert. Caloriearm brood en dat soort fratsen zijn leuk en aardig, maar zolang jij tosti's eet in plaats van groente en fruit kom je hier niet af.
ik heb m opgeslagen staat nuttige informatie inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heb je www.slank-en-sterk.nl nu al gelezen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:18 schreef n8n het volgende:
ga dan gewoon elk weekend aan de coke, geen moeite en de kilo's vliegen
Valt opzich toch wel mee als je erbij sport.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:31 schreef n8n het volgende:
hoe kan het dat ik 2900Kcal per dag nodig heb volgens http://www.slank-en-sterk.nl/voeding.php?go=calorieen
Lijkt zo veel
dat begrijp ik maar had mn dagelijkse inspanning op licht ingesteld, verder 24, 180cm en 78kgquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt opzich toch wel mee als je erbij sport.
Klopt geen zak van nee. Ik kom op 2700+ terwijl ik niet sport en een gezond gewicht heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:31 schreef n8n het volgende:
hoe kan het dat ik 2900Kcal per dag nodig heb volgens http://www.slank-en-sterk.nl/voeding.php?go=calorieen
Lijkt zo veel
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt geen zak van nee. Ik kom op 2700+ terwijl ik niet sport en een gezond gewicht heb.
quote:"Wat? Zóveel calorieën!?"
Voor veel mensen die wat van calorieën afweten en die gewend zijn aan lijnen, is de uitkomst van deze formule een schok. Ze geloven niet dat dit waar kan zijn voor hen
Maar ik ben niet gewend aan lijnen. En ik las ook dat het hoog uit zou vallen, maar dit is extreem. Ik haal de 2000 nog niet op een dag en blijf prima op gewicht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]![]()
Harris en Benedict is wel een van de betrouwbaarste methoden
Hoe kan dat nou als ze niet eens naar je lengte vragen? Als je 80 kg weegt bij 1m60 is dat een heel ander verhaal als dat je 80 kg weegt bij 1m80.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]![]()
Harris en Benedict is wel een van de betrouwbaarste methoden
Dit. Probeer het rennen op te bouwen. Heb geen idee hoe zwaar je bent en of dit verantwoordelijk is, maar rennen in combinatie met verantwoord eten moet je goed op weg helpen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:42 schreef n8n het volgende:
[..]
naar mijn weten is een uur hardlopen rond de 1000 waard, zo'n 8000 is nodig om 1 kilo vet verbranden. Als je s'ochtends jogt verbruik je de rest van de ochtend/middag ook meer energie en gek genoeg voel je je ook fitter, zou alleen beginnen met 5 of10 minuten om op te bouwen naar een half uur.
Volgens mij heeft hij al eerder aangegeven dat hij 1 uur loopt per dag. Hij geeft aan dat hij 30 kg te zwaar is, dan is het wel echt heel funest voor je knieeen als je gaat hardlopen. Ik zou eerst fitter worden door een ander eetpatroon + 1 uur per dag lopen. En dan rustig op gaan bouwen. Beginnen met 8 minuten en dan iedere week +1 minuut.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dit. Probeer het rennen op te bouwen. Heb geen idee hoe zwaar je bent en of dit verantwoordelijk is, maar rennen in combinatie met verantwoord eten moet je goed op weg helpen.
Dan bedoel ik: zodra het fysiek verantwoord is wel gaan rennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:09 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al eerder aangegeven dat hij 1 uur loopt per dag. Hij geeft aan dat hij 30 kg te zwaar is, dan is het wel echt heel funest voor je knieeen als je gaat hardlopen. Ik zou eerst fitter worden door een ander eetpatroon + 1 uur per dag lopen. En dan rustig op gaan bouwen. Beginnen met 8 minuten en dan iedere week +1 minuut.
True, maar hij kan daarover misschien beter overleg hebben met zijn huisarst of iets dergelijks. De mijne heeft altijd zo'n telefonisch preekuur dus dan hoef je niet speciaal langs te gaan. Waar ik zelf een hekel aan heb, maar wat ook wel een goede is is zwemmen. Dan overbelast je niet zo snel iets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dan bedoel ik: zodra het fysiek verantwoord is wel gaan rennen.
Ben er zelf ook niet zo van maar met zwemmen train je wel je hele lichaam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:12 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
True, maar hij kan daarover misschien beter overleg hebben met zijn huisarst of iets dergelijks. De mijne heeft altijd zo'n telefonisch preekuur dus dan hoef je niet speciaal langs te gaan. Waar ik zelf een hekel aan heb, maar wat ook wel een goede is is zwemmen. Dan overbelast je niet zo snel iets.
Inderdaad, het is toch allemaal een kwestie van discipline.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het altijd zo verwonderlijk dat mensen die helemaal geen antwoord willen toch vragen stellen op FOK!Je vraagt advies en slaat alles in de wind ten faveure van een plan dat al heeft bewezen niet te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |