oranje/blauw? :/quote:Op maandag 7 januari 2013 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
M'n huisje vorig jaar wel in VVD-kleuren geschilderd.
Ik vind Najib ook tof.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
Theo maassen een van de weinige waar ik nog om moet lachen. +1
'Ik lul uit mijn nek om de tijd te vullen'.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Het is geen grap, en je moet het met een korreltje zout nemen. Wat bedoelt ie dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperbool_(stijlfiguur)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Het is geen grap, en je moet het met een korreltje zout nemen. Wat bedoelt ie dan?
Hij persifleerde de "populist"quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Hij krabbelt gewoon terug.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperbool_(stijlfiguur)
Gij komt zeker niet uit Eindhove?
Maar die opmerking heeft niks met die persiflage te maken.quote:
Daar lijkt het enigszins op.quote:
Die opmerking was over de top populistisch. Je moet het ook in de context van de hele show zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar die opmerking heeft niks met die persiflage te maken.
Ik ben het met het eerste eens, maar hij gebruikte het verkeerde argument.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het enigszins op.
Mijn interpretatie: Hij wilde duidelijk maken dat men beter op de woorden moet letten, en daarvoor gebruikte hij de hyperbool.
Theo heeft geen gelijk. Pim Fortuyn en Theo van Gogh, was dat ook eigen schuld dikke bult? Mag je je mening niet uiten omdat je wel eens een extremist kunt kwetsen?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef golfer het volgende:
Theo is gek dat ie iets terugkrabbelt. Hij heeft nog steeds volkomen gelijk met z'n grove grappen.
De watjes van de PVV en uit Volendam (overigens ook vooral PVV) die daar niet tegen kunnen moeten gewoon weer bij hun katholieke priesters zich verder lopen ergeren.
En dan die P&W die zogenaamd ook begrijpen dat er iets te grof zou kunnen zijn.
Het ging niet over extremisten, maar gewoon generale groepen die met een bepaald idee leven (moslim zijn, ontzag voor het Hemel-incident in Volendam, etc.) die je beledigt met dergelijke opmerkingen. Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen Fortuyn, Van Gogh en Maassen kwa onderwerp, de context en sfeer waarin het gezegd wordt, en de maatschappelijke positie die ze innemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Theo heeft geen gelijk. Pim Fortuyn en Theo van Gogh, was dat ook eigen schuld dikke bult? Mag je je mening niet uiten omdat je wel eens een extremist kunt kwetsen?
Zijn publiek heeft toch niet gekaatst? Hij richtte zich namelijk op de passage waar zijn publiek werd vergeleken met tuig dat een grensrechter doodschopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:38 schreef TUFKAL het volgende:
Theo was matig met z'n krantenartikel. Wat die CDA er zegt: wie kaatst...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:38 schreef TUFKAL het volgende:
Theo was matig met z'n krantenartikel. Wat die CDA er zegt: wie kaatst...
Ik kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat zeker ook zo'n fantastische speech geven.
Zuchtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Harm Schilder
Tilburgse pastoor hangt foto's en namen van afvalligen op.
Enge man, hoe hij z'n handjes vouwde bij de introductiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie jongetjes per week...dat zie je zo.
Weinig matige bootgrapjes nog dit jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef BradleyQ het volgende:
Jeroen Pauw met Gesthuizen en een seksuologe aan tafel. Wat moet hij het warm hebben.
Zo houden ze de cijfers en schijn hoogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat eng dat je dat voldoende moet beargumenteren, hoef je bij een tijdschrift opzeggen toch ook niet.
idd. ik wil zonder opgaaf van de rede de kerk verlaten. maar dat kan dus niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat eng dat je dat voldoende moet beargumenteren, hoef je bij een tijdschrift opzeggen toch ook niet.
Ik niet, kreeg toen ik 18 werd een brief of ik er nog wel of niet bij wilde horen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof dat ik ook nog ergens sta ingeschreven
"lid" zijn van een kerk is toch ook niets meer dan dat je in een boek staat? Je betaalt geen contributie ofzo toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. ik wil zonder opgaaf van de rede de kerk verlaten. maar dat kan dus niet?
Sharon mag komen nuquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Meneer pastoor wil ook wel even naar het bootje van Pauw denk ik.
dat is geen argument.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
"lid" zijn van een kerk is toch ook niets meer dan dat je in een boek staat? Je betaalt geen contributie ofzo toch?
Volgens mij moet je je echt expliciet uitschrijven. Zolang het me niks kost, vind ik het allemaal prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, kreeg toen ik 18 werd een brief of er nog wel of niet bij wilde horen.
Zoals het hoort.
Tuurlijk niet, maar ik vroeg me alleen af wat het nou betekend om "lid" te zijnquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Sharon doet het een stuk beter dan die CDA'er
Jep. Dit is de Nederlandse omroep (verkrachte) versie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
TEDtalks zijn toch van die hyperintelligente sprekers die een complex onderwerp voor de leek begripvol inleiden
TED is vooral inspirerend, en vooral verhalen van mensen die iets bijzonders hebben gedaan/ interessante carriere hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Bonobo11 het volgende:
TEDtalks zijn toch van die hyperintelligente sprekers die een complex onderwerp voor de leek begripvol inleiden
inderdaad. zij is de zwakste schakel. tot nooit meer ziens!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt walgelijk. Ze brengt het echt vreselijk over. Een politicus die niet duidelijk haar verhaal kan overbrengen is niet geschikt voor het vak.
DOEI!
Dat hele TEDx is echt een verkrachting van het origineelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jep. Dit is de Nederlandse omroep (verkrachte) versie.
Onzin. Ze is een goed kamerlid hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt walgelijk. Ze brengt het echt vreselijk over. Een politicus die niet duidelijk haar verhaal kan overbrengen is niet geschikt voor het vak.
DOEI!
Dit zegt alleen niks over haar werk als kamerlid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
DOEI!
Kan wel zo zijn, verhaal zal ook wel kloppen. Maar dit is los van het verhaal niet hoe je een boodschap moet overbrengen. Hier overtuig je niemand mee hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Onzin. Ze is een goed kamerlid hoor.
ze kan totaal niet speechen. kijk eens naar obama, hoe hij het doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Onzin. Ze is een goed kamerlid hoor.
Misschien redt ze de wereldeconomie wel maar dat maakt haar nog geen goede sprekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zegt alleen niks over haar werk als kamerlid.
Net alsof dat het enige criterium is voor een goed kamerlid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, verhaal zal ook wel kloppen. Maar dit is los van het verhaal niet hoe je een boodschap moet overbrengen. Hier overtuig je niemand mee hoor
Alex Jonesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wow, wat was dat? Iemand gehele stuk?
Nee maar wel voor iemand die een leider wilt wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef thettes het volgende:
[..]
Net alsof dat het enige criterium is voor een goed kamerlid.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wow, wat was dat? Iemand gehele stuk?
apart, ze zit toch al behoorlijk wat jaar in de kamer of niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar wel voor iemand die een leider wilt worden. Dit ging toch over nieuwe talenten die groot willen worden als politicus. Misschien doet ze geweldig werk (weet ik niet) en kan ze werken in een bestuur. Maar een politiek-leider is het niet. Kan nog groeien maar dit is tenenkrommend slecht overgebracht.
Dat is een inschattingsfout van je, want dat is niet het doel van dit item. Het is om jonge kamerleden te introduceren en zich te laten profileren. Dat deed ze niet goed, maar je bent gewoon veel te makkelijk in je conclusie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar wel voor iemand die een leider wilt worden. Dit ging toch over nieuwe talenten die groot willen worden als politicus. Misschien doet ze geweldig werk (weet ik niet) en kan ze werken in een bestuur. Maar een politiek-leider is het niet. Kan nog groeien maar dit is tenenkrommend slecht overgebracht.
Dat doen Afghanen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Hiermee schijn je ook onopvallend tasjes van oudere dames te kunnen beroven.
quote:
Thanks, nog ff cabaret voor het slapengaan.quote:
Oh, ik luisterde ook niet meer toen bleek dat ze eerst naar deze jongens gingen en niet naar Goedele.quote:
de achtertuin controleren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef DrDentz het volgende:
40 euro maar, niet duur voor zo'n mooi ding, I want one.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hij had het kunst moeten noemen, had ie nu subsidie.
Zo'n ding ontploft niet van een ratje van 100 gram. Ratten kunnen getraind worden om die dingen te ruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het een soort zelfmoordratten zijn
Ja volgens mij ook of een film....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Hier is wel eens eerder een film/docu over gemaakt.
Geldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom willen die mannen haar nou neuken?
Ja die volgens mij iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Gevonden, Vers le Sud
Vers le sud (2005) - IMDb
is gewoon echt hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
DEZE MAN IS EEN OPLICHTER, HEB ER OOIT EEN KEER EEN LAPTOP VAN GEKOCHT, MAAR HEB DEZE NOOIT MOGEN ONTVANGEN.
Hij is ook Prince en erft een famileikapitaal maar ja 90 % belasting en dus via jouw rekening wegsluizen tegen commissiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
DEZE MAN IS EEN OPLICHTER, HEB ER OOIT EEN KEER EEN LAPTOP VAN GEKOCHT, MAAR HEB DEZE NOOIT MOGEN ONTVANGEN.
NEE JOH, HIJ IS EEN PRINS, STRAKS KRIJG IK GELD VAN HEM. ALLEEN DE TRANSACTIE MOET NOG FF VOLDAAN WORDENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Veldwerk heet dat in de wetenschapquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
Goedele heeft het gewoon keihard geprobeerd
Die leert net zo goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moet die pastoor wel niet denken
fokkers hebben 31 toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
30cm slurf die onder het witte broekje bungeltq
Nee manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Goedele heeft opgespoten lipjes zo te zien?
Juist dat bovenlipje ziet er raar uit.quote:
Ahh nee jongen, toch nie ehquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Goedele heeft opgespoten lipjes zo te zien?
Je snap het niet maar nevermindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist dat bovenlipje ziet er raar uit.
Ja maar hij wil het niet over hommo's hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
Het thema 'Kerk en moderniteit.'
Hiermee trek je toch geen volk man...
Goedele kan wel beter krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Pauw is blij dat het klaar is. Snel richting boot.
boot?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Pauw is blij dat het klaar is. Snel richting boot.
Als het nou een superknappe vrouw is die het zegt....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
Het thema 'Kerk en moderniteit.'
Hiermee trek je toch geen volk man...
hij is nog enger dan maxime verhagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als het nou een superknappe vrouw is die het zegt....
Dat scheelt al.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als het nou een superknappe vrouw is die het zegt....
Dat ze m uberhaupt omhoog krijgen vind ik al bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
Goedelewas weer leuk en adrem en ter zake kundig (vooral haar veldwerk in Afrika heeft ze goed gedaan....
Leuk die sneer nog even richting dit witte boord.![]()
Overigens is die film bij vlagen hilarisch,maar niet echt bijzonder, tenzij je kick op lillend wit vlees en half erecte zwarte piemels.
Je had hem al gezien blijkbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
Overigens is die film bij vlagen hilarisch,maar niet echt bijzonder, tenzij je kick op lillend wit vlees en half erecte zwarte piemels.
quote:
't zal me ook niks verbazen als ie dit gewoon goed doet..quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef MilaNL het volgende:
Enige PVV-Kamerlid dat nog wel enigszins sympathiek overkomt.
Beter dan dat middelvingertjes vasthouden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
haal die poot eens uit je zak joh!! dat staat toch niet.
En hij overdrijft het hele verhaal nogal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef thettes het volgende:
Dit had zo een groenlinks verhaal kunnen zijn, afgezien van het 1 keer noemen dat hij vooral allochtonen onderwees en dat de westerse traditie gedoceerd dient te worden.
Daar is het een politicus voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En hij overdrijft het hele verhaal nogal.
Marijke Helwegen vind ik lachwekkend. Deze vind ik eng.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Rickazio het volgende:
Marijke Helwegen lijkt er sprekend op
''syndroom van botox''
Een man die niet kan koken heeft ook geen ballen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef Rickazio het volgende:
een vrouw die niet kan kokendat is als een kerel zonder snikkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou dr doenDat bedoel ik, ze is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat te denken van het gebruik van dat bruine gerecyclede wc-papier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef Markeerstift het volgende:
Weet iemand nog dat er ooit zo'n documentaire was waarin een vrouw zei dat ze ooit zo arm was dat ze wel eens gehakt moest eten?
Zij doet me daaraan denken
Dat was Sheila de Vriesquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:45 schreef Markeerstift het volgende:
Weet iemand nog dat er ooit zo'n documentaire was waarin een vrouw zei dat ze ooit zo arm was dat ze wel eens gehakt moest eten?
Zij doet me daaraan denken
Koop is een taalcursus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
enigstekoop is een taalcursus met dat geld ipv 2345 operaties
Moet je niet dit doen he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
failquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
Aan haar gezicht te zien zullen ze niet helemaal natuurlijk zijnquote:
Denk ik ook wel, maar dat is heul niet erg hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien zullen ze niet helemaal natuurlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |