Ik heb daar nooit gegeten. Vond het al een smerige winkel toen ik er langsliep met die vadsige mensen. Bah.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Franknfurter het volgende:
Kom op zeg, alsof je het van de kfc niet kan verwachtenheb daar één keer gegeten maar gadver wat een smerige meuk. Die nier smaakte wss net zo ranzig als de rest van de troep daar dus niet zo zeiken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:38 schreef desiredbard het volgende:
lekker hoor,
Kippehart levertjes en niertjes.
Prima eten
Meneer Ibrahim moet zich niet zo erg aanstellen.
het komt op een verse kip vaak genoeg voor dat er nog iets in zit
(Van Niertjes hart nek en vleugeltjes kun je prima bouilon koken ook)
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Beetje groot voor kippenhersenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, waarschijnlijk ingewanden van de kip.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Beetje groot voor kippenhersenen.
het zijn geen hersenen..het is een nierquote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef KreKkeR het volgende:
serveren... maar dan wel wanneer iemand dit ook werkelijk bestelt.
Die dingen heten niet voor niets kipvleugels, kipfilet, etc. Iemand die kipvleugels bestelt dient geen hersenen te krijgen
De vergelijking met een verse kip slaat verde
Niet relevant. Punt is dat men dient te leveren wat de klant bestelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
het zijn geen hersenen..het is een nier
geniale username. Die gast is echt áltijd helemaal onder de coke aan het roepen in die microfoon. wat een heldquote:
Ik vind het er niet echt uitzien als een nier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
het zijn geen hersenen..het is een nier
Dat dus.quote:
Misschien is er een werknemer in de machine gevallen?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Grielen het volgende:
en volgens mij zijn kippenhersenen niet zo groot
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:46 schreef tarantism het volgende:
[..]
geniale username. Die gast is echt áltijd helemaal onder de coke aan het roepen in die microfoon. wat een held
Miljarden maaltijden en in één zitten hersenen, in een paar anderen botten. Dat is terecht?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is slechte publiciteit voor KFC Chicken. Ik denk dat ze hierdoor veel (potentiële) klanten gaan verliezen. Terecht overigens.
Je hebt een punt. Ik had genuanceerder moeten posten. Stom van mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:27 schreef waht het volgende:
[..]
Miljarden maaltijden en in één zitten hersenen, in een paar anderen botten. Dat is terecht?
Het blijft natuurlijk walgelijk voedsel. Daar kan geen enkele kwaliteitsbewaking tegenop.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik had genuanceerder moeten posten. Stom van mij.
Het blijft inderdaad junkfood. Ik word meestal al niet goed van de geur van gefrituurde kip, dus voor mij is KTF een ranzig keten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:31 schreef waht het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk walgelijk voedsel. Daar kan geen enkele kwaliteitsbewaking tegenop.
daar zijn de hersenen te groot voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien is er een werknemer in de machine gevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |