SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Ik was een nieuwe titel aan het verzinnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef xminator het volgende:
Waar was je mee bezig zo lang? Duurde echt te lang heur! Dan moest ik wel openen.
Alsof dat straf te noemen is.... Aycaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als straf krijgt Ayca het nummer van x...
Ok... Jij je zin.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Of dat straf te noemen is.... Ayca![]()
![]()
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:38 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Julis hoe gaat het met de tekening
Oh isgoedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.
Zo laat nog. Die harde studie allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.
De turkse rebel chicks die nog wakker zijn harde struggels met het leven. Zie het niet meer zittenquote:
Maak er maar een eind aan jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
De turkse rebel chicks die nog wakker zijn harde struggels met het leven. Zie het niet meer zitten
Nee, is ook niet netjes van mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nooit zulk taalgebruik verwacht.
Hij komt met waggie om daar chicks te hosselen en terug meetenemen *LOGICA*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef xminator het volgende:
Laa Turq, waarom wil je perse met waggie komen? Zo een dagretour voor 17 eypo is toch veel goedkoper enzo?
Hehehe, zo heb ik het niet bekeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hij komt met waggie om daar chicks te hosselen en terug meetenemen *LOGICA*
who caresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, is ook niet netjes van mij. Maar goed, iste.
Bekijk het door de ogen van een 15jarige waggie=aanzien chicks love waggies=willen in die waggie= naar osso rijden en ...........quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, zo heb ik het niet bekeken.
olm hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Welke brug is hoog in de buurt van dordrecht?
Ik heb honger en heb zin in kipfilet met rijst en daarover chilisausquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Ayca het volgende:
Ja.
Even dat topic gelezen... zie zelf het probleem niet zo, mja. Posts zijn ook verwijderd dus kan niet alles zien.
Om 02u17?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ook honger.. Broodje kipkerrie/bara kipkerrie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga inmiddels beginnen met een examen van 7,5 uur langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog steeds wakker?
Moet ik even langskomen met een hamer?
Examen Effectief Slapen of Effectief Wakker Blijven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ga inmiddels beginnen met een examen van 7,5 uur lang
Lastig, erg lastig...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
Stelling: beter 100 misdadigers niet veroordelen dan 1 onschuldige wel veroordelen.
Eens of oneens?
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lastig, erg lastig...
Ik ben het er niet mee eens, zolang ik niet de veroordeelde onschuldige ben. Alhoewel... Het is erg afhankelijk van het soort misdrijf.
Ik denk dat ik liever heb dat 1 onschuildige wordt veroordeeld dan dat 100 verkrachters/moordenaars/pedofielen niet worden veroordeeld. Maar goed, dat is zolang ik niet die enige onschuldige ben.
Daar was toch zo'n film over The box geloof ik. Willekeurige familie's krijgen een doos met een knop als ze die indrukken krijgen ze miljoenen maar er gaat iemand anders doodquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?
Egoïstisch inderdaad, dat geef ik toe. NIMBY-principe hè.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?
Als die mensen Pakistanen of Saoedies zijn, druk ik mij richting een vroeg pensioen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef xminator het volgende:
Ik zou er pas op drukken vanaf een bedrag van 10 miljoen euro (1-malig)
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.
Als ik op die knop zou drukken en jij ging dood zou ik nog 1x extra drukken voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef golf2tfsi het volgende:
Wie heeft mijn 'hoofd' reactie verwijderd ??
Dat is pas een hoofd
Als het PKK'ers zijn druk ik mijn hele familie naar de grootste villa ooit gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als die mensen Pakistanen of Saoedies zijn, druk ik mij richting een vroeg pensioen.
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.en op internet praat je wel zo dapper maar ik weet wel zeker dat jij voor een bedrag van 10 miljoen euro+ zou twijfelen. Beetje de moraalridder lopen uithangen. Waarom wel 1x en niet 2x? Omdat ik aan 10 miljoen genoeg heb voor de rest van mn leven. Wat mot ik met nog een 10 miljoen als ik daar al genoeg aan heb.
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.
Geef mij die knop en hou het geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
10 miljoen is ook genoeg voor mijzelf en naaste familie maar voor het verwezelijken van een doel als het redden van de neushoorns heb ik toch wel zeker een miljard nodig, dus dan druk ik rustig een dagje door.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.en op internet praat je wel zo dapper maar ik weet wel zeker dat jij voor een bedrag van 10 miljoen euro+ zou twijfelen. Beetje de moraalridder lopen uithangen. Waarom wel 1x en niet 2x? Omdat ik aan 10 miljoen genoeg heb voor de rest van mn leven. Wat mot ik met nog een 10 miljoen als ik daar al genoeg aan heb.
Senin gibi it kopeklere dediklerim az.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorum
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Senin gibi it kopeklere dediklerim az.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook zou er een enorme moskee op Taksim komen.
+1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
YES ERDOGANquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
+1
Maja mensen stemmen op iemand als Erdogan en dan krijg je dat soort ellende, zonde.
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
Stelling: beter 100 misdadigers niet veroordelen dan 1 onschuldige wel veroordelen.
Eens of oneens?
Als je denkt dat iedereen de psychologische gesteldheid heeft - dat iedereen dus een prijs heeft - zit je dus echt fout. Ik zou het voor geen duizend miljard doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je denkt dat iedereen de psychologische gesteldheid heeft - dat iedereen dus een prijs heeft - zit je dus echt fout. Ik zou het voor geen duizend miljard doen.
Stel je hebt een kind die een operatie nodig heeft van 1 miljoen euro, je hebt het geld niet en als hij geen operatie krijgt = dood. Wat dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je denkt dat iedereen de psychologische gesteldheid heeft - dat iedereen dus een prijs heeft - zit je dus echt fout. Ik zou het voor geen duizend miljard doen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je nou een echte kerel bent laat je even weten wat hier staat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.
Siktir git la = donder opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom schelden? Toch nergens voor nodig?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Siktir git la = donder op
mk cocugu = kut kind
bilmem farkindamisin. = weet niet of je het door hebt
Senin gibi it kopeklere dediklerim az = tegen honden zoals jou hou ik me nog in
En wat staat hier? Voor jou idem, als je echt stoer bent laat je het weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorum
Het is een misselijkmakend gedachte om voor geld een onschuldige de dood te wensen, dat hij zo is, oke, maar:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom schelden? Toch nergens voor nodig?
Hij houd zijn misselijkmakende wensen maar voor zichzelf.quote:en op internet praat je wel zo dapper maar ik weet wel zeker dat jij voor een bedrag van 10 miljoen euro+ zou twijfelen. Beetje de moraalridder lopen uithangen.
Hallo ik ben xaban en ik scheld niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat staat hier? Voor jou idem, als je echt stoer bent laat je het weten.
Je had ook net als Arcadia kunnen reageren, maar dat is te lastig voor jou. Zoals in het verleden ook gebleken is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is een misselijkmakend gedachte om voor geld een onschuldige de dood te wensen, dat hij zo is, oke, maar:
[..]
Hij houd zijn misselijkmakende wensen maar voor zichzelf.
Siktir git la cocukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Je had ook net als Arcadia kunnen reageren, maar dat is te lastig voor jou.
Het gaat om de knop waar je op drukt voor geld en dan gaat iemand anders dood? Zou ik ook wel doen denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is een misselijkmakend gedachte om voor geld een onschuldige de dood te wensen, dat hij zo is, oke, maar:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
ben kufur yapmiorum = ik scheld niet
Nou, die belofte is iig verbrokenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo ik ben xaban en ik scheld niet.
Een verwijzing naar het verleden dat hij heeft gezegd dat die niet aan schelden deed, terwijl hij dat wel heeft gedaan in het verleden.
Bij deze heb je trouwens een schop tegen je kont en voortaan niet meer doen he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar kom op, volwassen kerels kunnen toch ook zonder te schelden discussiëren?
Hier komt niks voor van gescheld, maar meneer moet het allemaal beter weten met zijn moraalridder, alsof ik het niet zou doen, bilmem ne.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je weet dat je hier geen Turks mag praten, en dat het slechts gedoogd wordt. Dit mag je ook voor me gaan vertalen.quote:
Donder op kind.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dat je hier geen Turks mag praten, en dat het slechts gedoogd wordt. Dit mag je ook voor me gaan vertalen.
Oprotten kind, in het Nederlands klinkt het gematigd maar vraag eens of hij dat tegen zn vader zou durven te zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dat je hier geen Turks mag praten, en dat het slechts gedoogd wordt. Dit mag je ook voor me gaan vertalen.
Wel voor ¤ 1 hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zou er wel op drukken. Niet voor ¤1000 tho.
Ik zei toch ook voor 10 miljoen euroquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zou er wel op drukken. Niet voor ¤1000 tho.
Ik zou dan ook nooit schelden tegen mijn vader.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Oprotten kind, in het Nederlands klinkt het gematigd maar vraag eens of hij dat tegen zn vader zou durven te zeggen
In zijn reactie daarop scheldt hij toch ook niet? Hij noemt je alleen maar moraalridder. Misschien voel je je daardoor beledigd, maar m.i. geen reden om te gaan schelden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Hier komt niks voor van gescheld, maar meneer moet het allemaal beter weten met zijn moraalridder, alsof ik het niet zou doen, bilmem ne.
Nou, dan gaan we het weer heel kinderachtig doen, net als vroeger. Absoluut geen Turks tenzij anders niet mogelijk.quote:
Hij doet kinds en denkt dat iedereen zo is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In zijn reactie daarop scheldt hij toch ook niet? Hij noemt je alleen maar moraalridder. Misschien voel je je daardoor beledigd, maar m.i. geen reden om te gaan schelden.
Qadr Allah, ik ga niet omwille van mijn kind iemand anders mogelijkheid tot leven beroven. Wellicht is dit grootspraak nu voor jou - en als je denkt dat ik het niet meen, dan zit ik toch wel buiten je bevattingsvermogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel je hebt een kind die een operatie nodig heeft van 1 miljoen euro, je hebt het geld niet en als hij geen operatie krijgt = dood. Wat dan?
En dit geeft je een reden om tegen iemand te schelden en een kind te noemen? Zoals je ziet zijn er ook mensen die het wel zouden doen. Voor sommige mensen is het nou eenmaal lastig om naar hun leeftijd te gedragen en dan durven ze anderen een kind te noemen
.
Ja, dat klinkt al iets agressiever.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ach ja, kom maar met een beter vertaling dan
Kanker op komt dichter in de buurt?
Erfenisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wat nou als je op die knop drukt en je gaat zelf dood?
Of een naaste, dat maakt het juist een interessante psychologische onderzoek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat er juist om dat iemand anders dood gaat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Of degene die op dat moment naast je zit...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Of een naaste, dat maakt het juist een interessante psychologische onderzoek.
Het is toch "Iemand gaat dood"? Er staat nergens dat het niet om jou kan zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat iemand anders dood gaat...
Tsjah, maar wat is de kans daarop?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Of een naaste, dat maakt het juist een interessante psychologische onderzoek.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Hoezo geen Turks? serieuze vraagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we het weer heel kinderachtig doen, net als vroeger. Absoluut geen Turks tenzij anders niet mogelijk.
En dit is een typisch gevalletje van eigen schuld, dikke bult. Dus niet zeuren DAT IS DISCRIMNATIE!
Omdat ik niet weet wat er staat. En de andere mods ook niet.quote:
zG wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat er staat. En de andere mods ook niet.
zarGon welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat er staat. En de andere mods ook niet.
Wie gaat er dan ook in een vliegtuig op de knop drukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Arcadia het volgende:
Stel je voor je zit in een vliegtuig terwijl je op de knop drukt en de piloot gaat dood, daar zit je dan lekker met heel je gezin.
Dan nog durf ik dat risico wel te nemen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is toch "Iemand gaat dood"? Er staat nergens dat het niet om jou kan zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in een vliegtuig op de knop drukken
Zargon is hier geen mod.quote:
Omdat ik niet weet of er staat "Kanovinnie is de tofste mod ooit, ik ben dan wel hetro maar als ik hem zie twijfel ik toch", of dat er staat "Kanovinnie is de slechste mod ooit, ik hoop dat hij doodgaat en dan pis ik op zijn graf"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef xaban06 het volgende:
En daarbij waarom willen jullie het weten?
True, ik zou het ook wel aandurven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan nog durf ik dat risico wel te nemen...
De kans is 1 op de 7x10^9 dat ik sterf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik had ingetypt "alle Turken zijn vreemd"quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Arcadia het volgende:
Buiten Ayca.Maarr.. op een goede manier toch, TOCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij bent bijvoorbeeld raar wanneer je gemeen doet. JIJ KUNT DAT HELEMAAL NIET.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maarr.. op een goede manier toch, TOCH?
Zo vroeg al. Iyi geceler.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Iyi geceler, welterusten, kalinixta!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja jij bent bijvoorbeeld raar wanneer je gemeen doet. JIJ KUNT DAT HELEMAAL NIET.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we het weer heel kinderachtig doen, net als vroeger. Absoluut geen Turks tenzij anders niet mogelijk.
En dit is een typisch gevalletje van eigen schuld, dikke bult. Dus niet zeuren DAT IS DISCRIMNATIE!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Iyi geceler, welterusten, kalinixta!
Stel, jij hebt bezoek thuis. Na een uurtje hoor je opeens stemmen uit de andere kamer. Daar aangekomen zie je twee mensen ruziën. Bij de één merk je de frustratie. Je hebt alleen geen idee hoe of wat, want de ruzie wordt gevoerd in een taal die jij niet begrijpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef xaban06 het volgende:
En daarbij waarom willen jullie het weten?
Een eckte turk zou oklava pakken en daarme dreigen als ze niet stoppen, stoppen ze niet? *Slap slap slap bam bam bam* dan stoppen ze welquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, jij hebt bezoek thuis. Na een uurtje hoor je opeens stemmen uit de andere kamer. Daar aangekomen zie je twee mensen ruziën. Bij de één merk je de frustratie. Je hebt alleen geen idee hoe of wat, want de ruzie wordt gevoerd in een taal die jij niet begrijpt.
Wat is jouw reactie hierop? Jongens, gaan jullie maar verder, ik ben in de woonkamer en ga lurkend aan m'n thee voetbal kijken?
80% of meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef Mercan het volgende:
Iemand enig idee of er officiële cijfers zijn over het aantal internet gebruikers in Turkije?
Onofficieel:quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef Mercan het volgende:
Iemand enig idee of er officiële cijfers zijn over het aantal internet gebruikers in Turkije?
tesekkur ederimquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onofficieel:
Cijfers voor 2011: http://en.wikipedia.org/w(...)er_of_Internet_users.
2012: http://www.internetworldstats.com/stats4.htm.
Even de officiële zoeken.
Edit: http://www.tuik.gov.tr/PreHaberBultenleri.do?id=10880.
Daar heb ik nog een fles van staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef xminator het volgende:
http://news.nationalpost.(...)ish-cream-acquitted/
Two men jailed for ‘looking gay’ after ordering Bailey’s Irish Cream acquitted
. Christelijke landen
27.233 million (2009)quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef Mercan het volgende:
Waar is ze nu danquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Mercan het volgende:
Omdat Ambi weg is.
Zij was altijd heel actief hiero.
Wedje leggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:13 schreef xaban06 het volgende:
Bilge volgens mij vroeg je een aantal posts terug of de meeting door zou gaan, ik denk van niet.
Waar volg je hwb? (wat voor soort vereniging) Kost het geld? Leer je er echt wat of ga je meer voor de gezelligheid/ omdat het moet van je ouders?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:39 schreef fb12fb12 het volgende:
Yeah the hell is over straks naar huiswerkbegleiding
Ik volg hwb bij een turks instutuut 2x per week en als je wilt zondags ook van 10 tot 4 met playstations en films kijken tussendoor. Het kost 70 per maand en het is 2uur per keer dus 4 uur in een week is best goedkoop. Ik ga er omdat ik het zelf wou en leer er ook veel van + het is gezellig met turkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wedje leggen?
[..]
Waar volg je hwb? (wat voor soort vereniging) Kost het geld? Leer je er echt wat of ga je meer voor de gezelligheid/ omdat het moet van je ouders?
Wat voor soort vereniging is dat? (Diyanet, Süleymancilar, Nurcular, etc.). Hoeveel begeleiders en leerlingen komen er? Alleen Turken? En wat voor een opleiding hebben de begeleiders zelf genoten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:37 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik volg hwb bij een turks instutuut 2x per week en als je wilt zondags ook van 10 tot 4 met playstations en films kijken tussendoor. Het kost 70 per maand en het is 2uur per keer dus 4 uur in een week is best goedkoop. Ik ga er omdat ik het zelf wou en leer er ook veel van + het is gezellig met turken
Het is geloof ik Nurcular. Er zijn 2 belgeiders voor dinsdag en donderdag er zijn 6 leerlingen 3vmbo en 1 Vwo en 2 havo/vwo waaronder ik. De begleider van dinsdag heeft op mijn school gezeten en gymnasium afgerond en is bezig om officier van justitie te worden. Die van donderdag is bezig met leraar worden op de universiteit. Wij worden altijd opgesplitst 3 in 1 lokaal 3 in een ander. En er zijn alleen turkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat voor soort vereniging is dat? (Diyanet, Süleymancilar, Nurcular, etc.). Hoeveel begeleiders en leerlingen komen er? Alleen Turken? En wat voor een opleiding hebben de begeleiders zelf genoten?
Ik vraag het gewoon uit interesse.
Ben een 3e klasser als ik dit jaar gemiddeld 7 sta ga ik naar vwo4quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
Dus je doet havo/vwo maar bent een 4e klasser, hoe ken dat?
grquote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey zolderkamerautisten.
Vandaag was ik weer op school(opzichzelf al een klacht).
Dus ik was in de aula beetje aan het chillen je weet zelf. Gooit er opeens een of andere mongool een fles naar me hoofd kijk ik zo om zie ik daar een paar 3e klassers zitten (ja ts is 4e klasser) gaan ze een beetje grappig lopen doen. Dus ik loop zo naar ze toe zeg zo van wtf doe je mongool geeft hij mij een stoot dus ik geef zo eentje terug nu heb ik een bloedneus en een dik oog
Samenvatting
Ts is in elkaar geslagen door een 3e klasser
Klacht: zie op
70 p/m is nog de goedkoopste die ik kon vinden de rest is 1 x per week een uurtje 120 euro's. En voor de rest = het is de illuminatiequote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef Bilge het volgende:
De Nurcular zijn heel professioneel bezig met onderwijs. Ze geven bijvoorbeeld ook roboticalessen. 70 p/m vind ik persoonlijk duur, maar je krijgt er wel wat voor terug. Wat ik wel verdacht vind is dat ze hun studieboeken zelf schrijven en drukken. Andere moskeeën hebben al moeite om gedrukte boeken uit winkels te kopen. Waarom kiezen Nurcular voor de duurdere aanpak? Wat staat er in die boeken? Propoganda voor Fetullah Gülen en interreligieuze dialoog?![]()
A.s. Xaban.
Interessant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Bilge het volgende:
Turken hebben de sterkste ondernemingsgeest ter wereld: 82% wil zelfstandig werken, 15% wil in loondienst. Slechts 31% van alle Nederlanders wil eigen baas zijn, 64% begeert een carriere als loonslaaf.![]()
[ afbeelding ]
http://www.nuzakelijk.nl/(...)-wil-eigen-baas.html
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-12_en.htm
Onze moskee (Milli Görüs) geeft gratis hwb. Soms bieden ouders geld aan, wat wordt geweigerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:39 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
70 p/m is nog de goedkoopste die ik kon vinden de rest is 1 x per week een uurtje 120 euro's. En voor de rest = het is de illuminatie
Als je aanneemt dat de evolutieketen in gang is gezet door god hoeft de evolutietheorie niet tegenstrijdig te zijn met geloof, vermoed ik. Ik mis echter kennis over biologie en geloof om met absolute zekerheid te oordelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef fb12fb12 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de evolutie theorie?
Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:45 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er wel een kern van waarheid in zit
Werknemers in TR behandelen ze over het algemeen als een voetveeg, als je dan toch gaat buffelen... dan maar voor jezelfquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Bilge het volgende:
Turken hebben de sterkste ondernemingsgeest ter wereld: 82% wil zelfstandig werken, 15% wil in loondienst. Slechts 31% van alle Nederlanders wil eigen baas zijn, 64% begeert een carriere als loonslaaf.![]()
[ afbeelding ]
http://www.nuzakelijk.nl/(...)-wil-eigen-baas.html
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-12_en.htm
Ik denk dat het door Allah in de gang is gezetquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Onze moskee (Milli Görüs) geeft gratis hwb. Soms bieden ouders geld aan, wat wordt geweigerd.
[..]
Als je aanneemt dat de evolutieketen in gang is gezet door god hoeft de evolutietheorie niet tegenstrijdig te zijn met geloof, vermoed ik. Ik mis echter kennis over biologie en geloof om met absolute zekerheid te oordelen.
Hoe verklaar je dan dat de ondernemingszin in China, India en Brazilië zoveel lager is? Ik denk dat de Almachtige ons volk met dominante genen heeft begiftigd, wat ook onze eervolle geschiedenis zou verklaren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Werknemers in TR behandelen ze over het algemeen als een voetveeg, als je dan toch gaat buffelen... dan maar voor jezelf
In dat verhaal ga ik dan ook wel weer mee, Turken zijn het epitome van een superieure genetische blauwdruk, het resultaat van vakkundig paren, plannen en de gratie van Hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de ondernemingszin in China, India en Brazilië zoveel lager is? Ik denk dat de Almachtige ons volk met dominante genen heeft begiftigd, wat ook onze eervolle geschiedenis zou verklaren.
Colin Kazim-Richardsquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:04 schreef Bilge het volgende:
Wanneer een neger paart met een Europees/ Amerikaan zijn hun kinderen meestal negeroide. Wanneer een Turk paart met een Europeaan/ Amerikaan hebben hun kinderen meestal Turkse trekjes.
Zijn er experimenten bekend van Turken die met Negers paren?
Hahaha leuk fotoquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:22 schreef xminator het volgende:
Joaaaaaaah sneyder bij gs![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik hoop dat aziz echt nog lang bij jullie blijft net als aykut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:34 schreef xminator het volgende:
[..]. Ik hoop dat ze hem binnenhalen.
Maar het lukt Unal basgan elke keer weer om jullie gek te maken en met namen te strooien om vervolgens aan te komen kakken met vierderangs spelers. Chapeau voor die basgan van jullie dat hij al zo lang domme gs supporters voor de gek kan houden.
Yolanthe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
De kans op een comeback van Hakan Sukur () lijkt mij net zo groot als de kans dat Wes komt
![]()
Yolanthe is toch al een Turkse chick dus het zou wel Bir zijn, opzich
Onze voorzitter verdient zijn geld op een eerlijke manier, waardoor we helaas niet met geld kunnen strooien. Het geldgebrek compenseren wij met weldoordachte aankopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:34 schreef xminator het volgende:
[..]. Ik hoop dat ze hem binnenhalen.
Maar het lukt Unal basgan elke keer weer om jullie gek te maken en met namen te strooien om vervolgens aan te komen kakken met vierderangs spelers. Chapeau voor die basgan van jullie dat hij al zo lang domme gs supporters voor de gek kan houden.
Dat hoop ik ook, kan ik mn tijd aan nuttigere dingen besteden dan voetbalquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:35 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik hoop dat aziz echt nog lang bij jullie blijft net als aykut.
Kwam ze tegen in een topic. Veel boeiender dan zo'n zaaddodende discussie over voetbal op dit tijdstip.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:55 schreef Mercan het volgende:
Jij bent redelijk druk met purno toch?
Maar goed dat ik niet op het werk op dat linkje heb geklikt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:06 schreef WammesWaggel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1917929/1/100#121366717![]()
![]()
Mietjequote:
Ekte mannen drinken 's ochtends bacon saucequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ekte mannen drinken 's ochtends bacon sauce
quote:
En luisteren/kijken elke ochtend naar Big Bad Wolf van Duck Sauce.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ekte mannen drinken 's ochtends bacon sauce
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater,
quote:do 10 jan 2013, 08:43
Turken vallen over 'Turkse' Yolanthe
ISTANBUL - Een oud filmpje waarin
Yolanthe een Turkse speelt die zich aan
een Nederlandse jongen aanbiedt in het bos, is ineens onderwerp van gesprek in
Turkije. De media pikten het gerucht op dat
Galatasaray Wesley Sneijder wilde
contracteren. Meteen kwam ook Yolanthe
aan bod. De Turken lieten weten de film
'Turkse Chick' uit 2006 beledigend te
vinden. Sneijder sluit een transfer naar
Galatasaray overigens niet op voorhand
uit, maar gruwelt van de gedachte dat hij
een Engelse topclub misloopt door nu al te
tekenen in Turkije.
Volgende keer leer ik het je wel hoe het echt moetquote:
hoe wat moet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende keer leer ik het je wel hoe het echt moet
Hoe 'HET' moetquote:
Anime, Yuki of zelfs Henthai!quote:
Bible black/black book ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Anime, Yuki of zelfs Henthai!
Death notequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bible black/black book ofzo?
Als je een ekte bleach fan ben lees je de nieuwe mangaquote:
Keine Zeitquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je een ekte bleach fan ben lees je de nieuwe manga
Mensen die daarvoor geen tijd makenquote:
Mensen die daarvoor geen tijd hoeven te maken (en dus tijd over hebben)...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mensen die daarvoor geen tijd maken!
succes nigguh, laat je charmes zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen die daarvoor geen tijd hoeven te maken (en dus tijd over hebben)...
Morgen sollicitatiegesprek!
Dank voor je nuttige infoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef Che_ het volgende:
tja sneijder gaat sowieso niet naar die gare competitie in turkije
Dank je. Nog een uur en 4 minuten...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
succes nigguh, laat je charmes zien!
Ik vind dat eigenlijk wel een goede manier om kinderen bewust te maken van de waarde van geld.quote:
Dat ken beter met zakgeld of ze laten werken als krantenbezorger of vakkenvuller.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel een goede manier om kinderen bewust te maken van de waarde van geld.
De mensen die kleedgeld ontvangen ontvangen doorgaans ook zakgeld. Het kleedgeld is echt bedoeld voor de kleding. Althans, zo ging dat bij m'n klasgenoten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken beter met zakgeld of ze laten werken als krantenbezorger of vakkenvuller.
Als ik aan me moeder vraag mag ik kleedgeld zegt ze siktir git lan saten benim parramnan ust aliyonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |