SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
Ik was een nieuwe titel aan het verzinnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef xminator het volgende:
Waar was je mee bezig zo lang? Duurde echt te lang heur! Dan moest ik wel openen.
Alsof dat straf te noemen is.... Aycaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als straf krijgt Ayca het nummer van x...
Ok... Jij je zin.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Of dat straf te noemen is.... Ayca![]()
![]()
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:38 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Julis hoe gaat het met de tekening
Oh isgoedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.
Zo laat nog. Die harde studie allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb tablet niet bij me. En heb school.
De turkse rebel chicks die nog wakker zijn harde struggels met het leven. Zie het niet meer zittenquote:
Maak er maar een eind aan jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
De turkse rebel chicks die nog wakker zijn harde struggels met het leven. Zie het niet meer zitten
Nee, is ook niet netjes van mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nooit zulk taalgebruik verwacht.
Hij komt met waggie om daar chicks te hosselen en terug meetenemen *LOGICA*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef xminator het volgende:
Laa Turq, waarom wil je perse met waggie komen? Zo een dagretour voor 17 eypo is toch veel goedkoper enzo?
Hehehe, zo heb ik het niet bekeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hij komt met waggie om daar chicks te hosselen en terug meetenemen *LOGICA*
who caresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, is ook niet netjes van mij. Maar goed, iste.
Bekijk het door de ogen van een 15jarige waggie=aanzien chicks love waggies=willen in die waggie= naar osso rijden en ...........quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, zo heb ik het niet bekeken.
olm hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Welke brug is hoog in de buurt van dordrecht?
Ik heb honger en heb zin in kipfilet met rijst en daarover chilisausquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Ayca het volgende:
Ja.
Even dat topic gelezen... zie zelf het probleem niet zo, mja. Posts zijn ook verwijderd dus kan niet alles zien.
Om 02u17?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ook honger.. Broodje kipkerrie/bara kipkerrie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga inmiddels beginnen met een examen van 7,5 uur langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog steeds wakker?
Moet ik even langskomen met een hamer?
Examen Effectief Slapen of Effectief Wakker Blijven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ga inmiddels beginnen met een examen van 7,5 uur lang
Lastig, erg lastig...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
Stelling: beter 100 misdadigers niet veroordelen dan 1 onschuldige wel veroordelen.
Eens of oneens?
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lastig, erg lastig...
Ik ben het er niet mee eens, zolang ik niet de veroordeelde onschuldige ben. Alhoewel... Het is erg afhankelijk van het soort misdrijf.
Ik denk dat ik liever heb dat 1 onschuildige wordt veroordeeld dan dat 100 verkrachters/moordenaars/pedofielen niet worden veroordeeld. Maar goed, dat is zolang ik niet die enige onschuldige ben.
Daar was toch zo'n film over The box geloof ik. Willekeurige familie's krijgen een doos met een knop als ze die indrukken krijgen ze miljoenen maar er gaat iemand anders doodquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?
Egoïstisch inderdaad, dat geef ik toe. NIMBY-principe hè.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm best wel egoistisch dan maar dat is eenmaal zo met zulke dingen. What about er is een rode knop elke keer dat je erop drukt krijg jij 1000 euro maar gaat er 1 onschuldige persoon dood, wat zou je doen?
Als die mensen Pakistanen of Saoedies zijn, druk ik mij richting een vroeg pensioen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef xminator het volgende:
Ik zou er pas op drukken vanaf een bedrag van 10 miljoen euro (1-malig)
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De dood van 1 is minder erg dan de dood van 2? Door jou, een onschuldig persoon. Vind je wel oke, zolang er maar voldoende geld tegenover staat? Wat een misselijkmakend ventje ben je dan.
Als ik op die knop zou drukken en jij ging dood zou ik nog 1x extra drukken voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef golf2tfsi het volgende:
Wie heeft mijn 'hoofd' reactie verwijderd ??
Dat is pas een hoofd
Als het PKK'ers zijn druk ik mijn hele familie naar de grootste villa ooit gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als die mensen Pakistanen of Saoedies zijn, druk ik mij richting een vroeg pensioen.
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.en op internet praat je wel zo dapper maar ik weet wel zeker dat jij voor een bedrag van 10 miljoen euro+ zou twijfelen. Beetje de moraalridder lopen uithangen. Waarom wel 1x en niet 2x? Omdat ik aan 10 miljoen genoeg heb voor de rest van mn leven. Wat mot ik met nog een 10 miljoen als ik daar al genoeg aan heb.
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Siktir git la, denken dat iedereen alles doet om geld. Met je internet held, mk cocugu. Je hebt het over (onschuldige) mensen levens, bilmem farkindamisin.
Geef mij die knop en hou het geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
10 miljoen is ook genoeg voor mijzelf en naaste familie maar voor het verwezelijken van een doel als het redden van de neushoorns heb ik toch wel zeker een miljard nodig, dus dan druk ik rustig een dagje door.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wilde er nog iets bij plaatsen over het twijfelen doordat we(althans ik) het goed heb in Nederland.en op internet praat je wel zo dapper maar ik weet wel zeker dat jij voor een bedrag van 10 miljoen euro+ zou twijfelen. Beetje de moraalridder lopen uithangen. Waarom wel 1x en niet 2x? Omdat ik aan 10 miljoen genoeg heb voor de rest van mn leven. Wat mot ik met nog een 10 miljoen als ik daar al genoeg aan heb.
Senin gibi it kopeklere dediklerim az.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo ik ben xaban ben kufur yapmiorum
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Senin gibi it kopeklere dediklerim az.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook zou er een enorme moskee op Taksim komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |