En dat ook. Jij dierenbeulquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef bijdehand het volgende:
Waarschijnlijk zijn die mensen allemaal tegen onverdoofd slachten
En dit, laten we die kutchristenen ook niet vergeten hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:24 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die alleen maar een hekel hebben aan moslims
Probeer Turkish Airlines.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:28 schreef Enchanter het volgende:
vliegtuig-voedsel is sowieso niet te vreten, halal of niet
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.quote:
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit mee gevlogen, vies eten hoor. Enige fatsoenlijke wat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten was van Alitalia (of hoe je het ook schrijft) en dat kwam denk ik omdat er veel kruiden op zaten.
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.quote:
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt geen nationalisme hier... Ben gewoon Turkenhater, maar dit:
http://www.skyscanner.net(...)s-best-inflight-food
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef valek het volgende:
Het is geen haten, maar bang zijn. Want Moslims zijn een gevaar voor onze Westerse beschaving.
Kebab als avondeten verwacht ik dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik een gevaar voor de Westerse beschavingx90
Dat zou wel lekker zijn jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kebab als avondeten verwacht ik dan.
Ja, liever weiland dan Tenerife, je weet toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Leuk als je ergens in een weiland neer wilt komen, onbetrouwbaar. Maar ja wat verwacht je met zo'n naam.
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Meer dan 100 mensen is niet zo heel veel.
2. Waar vond het onderzoek plaats? Want bovenin de lucht proef je alles een stuk minder goed.
3. Haten is ongezond
THY?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur dan. Vind het eten van THY gewoon erg fijn.
Denken dat kapsalon Turks is!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:51 schreef Smack10 het volgende:
denken dat je een kapsalon krijgt in het vliegtuig
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn hierheen komen toch aan de bijstand helpen, is hard werk hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
o.us is zo'n dubbelmoslim. Doet zich goed voor zodat we hem vertrouwen en dan letten we niet op laat die de rest snel binnen!
Je bent tenminste eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik moet mijn familie die helemaal uit het woestijn toch een voor een aan de bijstand helpen, is hard werk hoor
Ja mijn Turks is een beetje roestigquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turk Hava YollariTurkish Airlines op zijn Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |