De klok stond ongetwijfeld op 6 over 9.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En ? Waar stond de grote wijzer ?
Excuses. Het is allemaal een beetje ontspoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik hou ermee op manik ben aan het studeren verdomme
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Excuses. Het is allemaal een beetje ontspoord.
Soms slaat het wel eens door jaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man jij bent ook niet te stoppen he, heb je de grapjas en de lolbroek vandaag aan ofzo
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms slaat het wel eens door jaIk ben nu weer rustig.
Alle opwinding is er weer uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms slaat het wel eens door jaIk benn weer rustig.
Soms.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Stelletje smeerpijpen. Zijn jullie IRL ook zo? Ik ben altijd netjes.
Ik ben IRL blijkbaar een speedcore luisterende noviet tokkie dus ik denk hetquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Loop je ook altijd in airmax, trainingspak enzulks?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben IRL blijkbaar een speedcore luisterende noviet tokkie dus ik denk het
Ja en ik drink energyblikjes tijdens collegequote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Loop je ook altijd in airmax, trainingspak enzulks?
Ik ben IRL ook een klein kind dat elke gelegenheid tot een flauwe grap aangrijpt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Burberry petje?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en ik drink energyblikjes tijdens college
(had serieus iemand in de werkgroep die dit deed)
Maakt zo'n persoon nog een beetje goed contact bij jullie of is er gewoon helemaal geen klik?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee het was een chick, nog erger
Ook elke gelegenheid om te roken aanpakken
Nou een beetje want ze was wel spontaan enzo. Maar voor de rest heel inhoudelijk niet, kwam ook van het HBO (niet verkeerd bedoelt btw)quote:Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maakt zo'n persoon nog een beetje goed contact bij jullie of is er gewoon helemaal geen klik?
Ik ben nog niet zover als jij maar gevoelsmatig zeg ik dat jij gelijk hebt. Juist omdat het volgens mij een eis is datquote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Als er sprake is van een rechtmatige overheidsdaad ga je toch voor een zelfstandig nadeelcompensatiebesluit, en geen ZSB? Hier in de uitwerkingen zeggen ze een ZSB op grond van de gelijkheid voor publieke lasten/egalité maar dat is toch juist bij nadeelcompensatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |