De klok stond ongetwijfeld op 6 over 9.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En ? Waar stond de grote wijzer ?
Excuses. Het is allemaal een beetje ontspoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik hou ermee op manik ben aan het studeren verdomme
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Excuses. Het is allemaal een beetje ontspoord.
Soms slaat het wel eens door jaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man jij bent ook niet te stoppen he, heb je de grapjas en de lolbroek vandaag aan ofzo
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms slaat het wel eens door jaIk ben nu weer rustig.
Alle opwinding is er weer uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms slaat het wel eens door jaIk benn weer rustig.
Soms.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Stelletje smeerpijpen. Zijn jullie IRL ook zo? Ik ben altijd netjes.
Ik ben IRL blijkbaar een speedcore luisterende noviet tokkie dus ik denk hetquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Loop je ook altijd in airmax, trainingspak enzulks?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben IRL blijkbaar een speedcore luisterende noviet tokkie dus ik denk het
Ja en ik drink energyblikjes tijdens collegequote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Loop je ook altijd in airmax, trainingspak enzulks?
Ik ben IRL ook een klein kind dat elke gelegenheid tot een flauwe grap aangrijpt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef eriksd het volgende:
Burberry petje?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en ik drink energyblikjes tijdens college
(had serieus iemand in de werkgroep die dit deed)
Maakt zo'n persoon nog een beetje goed contact bij jullie of is er gewoon helemaal geen klik?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee het was een chick, nog erger
Ook elke gelegenheid om te roken aanpakken
Nou een beetje want ze was wel spontaan enzo. Maar voor de rest heel inhoudelijk niet, kwam ook van het HBO (niet verkeerd bedoelt btw)quote:Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maakt zo'n persoon nog een beetje goed contact bij jullie of is er gewoon helemaal geen klik?
Ik ben nog niet zover als jij maar gevoelsmatig zeg ik dat jij gelijk hebt. Juist omdat het volgens mij een eis is datquote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Als er sprake is van een rechtmatige overheidsdaad ga je toch voor een zelfstandig nadeelcompensatiebesluit, en geen ZSB? Hier in de uitwerkingen zeggen ze een ZSB op grond van de gelijkheid voor publieke lasten/egalité maar dat is toch juist bij nadeelcompensatie?
Heb je wel leuke medestudenten? In het algemeen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou een beetje want ze was wel spontaan enzo. Maar voor de rest heel inhoudelijk niet, kwam ook van het HBO (niet verkeerd bedoelt btw)
Jawel hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je wel leuke medestudenten? In het algemeen.
Nee oke maar niet dat elke werkgroep/hoorcollege een hel is ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jawel hoor
maar trek er niet wekelijks mee op ofzo, ook geen behoefte aan
Heb eigen vrienden, en een studievereniging daarvoor.
Ooh nee zeker nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee oke maar niet dat elke werkgroep/hoorcollege een hel is ofzo.
Ik zal even..oh wacht! Ik zit niet aan de RUG!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Ties02 het volgende:
Mensen met bestuurs 2 help even met 10d van het 2e oefententamen please
Ik heb dat oefententamen hier voor me liggen van mijn oudere broer, maar hij bedoelt vast RUG-studenten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zal even..oh wacht! Ik zit niet aan de RUG!
Sorry kon het niet laten![]()
Heb jij serieus een oudere broer?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat oefententamen hier voor me liggen van mijn oudere broer, maar hij bedoelt vast RUG-studenten.
Hahaaa grappenmaker!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zal even..oh wacht! Ik zit niet aan de RUG!
Sorry kon het niet laten![]()
Kloptquote:Op maandag 7 januari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heeft in Groningen gestudeerd. Dat is nog geen uur van Zwolle hè?
Ik lul joh, mijn broertje is twaalf.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopten hij is jurist nu dus?
Waarom ben jij eigenlijk voor de UvA gegaan?
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lul joh, mijn broertje is twaalf.
Het is meer een mini-anti-tchock, eigenlijk.quote:
Amsterdam, toffe stad.quote:Maar still..waarom ben jij naar de UvA gegaan?
Qua innerlijk of uiterlijk?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is meer een mini-anti-tchock, eigenlijk.
[..]
Amsterdam, toffe stad.
Uiterlijk.quote:
Hahaquote:Hmm ja dat kan je vinden inderdaad.
Grappigquote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiterlijk.
[..]
HahaNee, ik ben wel in Utrecht en Enschede en op de VU geweest en dat trok me allemaal voor geen meter.
Meh. Leiden heb ik niets mee of tegen. Kwam niet zo uit om er langs te gaan en had er ook geen behoefte aanquote:Op maandag 7 januari 2013 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Grappig
Oke. Nouja je moet natuurlijk gewoon gaan voor de uni waar je je het fijnst voelt.Enschede lijkt me ook niks idd
. A'dam ook niet. Heb wel nog even getwijfeld over Leiden.
Fikkie ?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Leuk bedrijf in mijn casus: DogDestroy BV, een bedrijf dat pitbulls doodt en cremeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |