PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als de prijzen nu al zo erg zijn gedaald wordt het nog veel erger. En mensen zetten heel veel kaarten nu goedkoop erop.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon bewaren totdat de markt weer opkrabbelt.
Gaan allemaal voor 10-12kquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WOW, die moet ik ook nog goedkoop hebben
dankjewel. TT komt voort uit het gebrek aan inspiratie voor een goede TT. DAT veroorzaakte bij mij veel stressquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
goeie TT, ik heb wel een beetje stress maar ook veel fun nu
, dealtjes oppikken is nu echt heel simpel
Maar ik ben wel benieuwd naar Ingamestats van die TOTY spelers
yup, ik wou wat contracten voor m'n spelers halen maar zo achterlijk veel op de markt dat je de shinies er nie uit kunt filterenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Nice man, en dat tijdens de TOTY crashquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
5k spenden aan packs yoloquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Gezien het aantal auctions heb ik het idee dat een groot deel van de mensen niet door heeft dat het alleen de verdedigers zijn, of er zal steeds op de avond van nieuwe TOTY's zoveel komen en de dag erna minder. Volgende week zullen prijzen wel weer wat stijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Het spelletjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klotequote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Alovenac het volgende:
Maar even wat Gotzes goedkoop aan het opkopen.
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klote![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA sergio busquets voor de Ballon D'Or
Van wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die me een samenvatting kan geven?
Totdat die allemaal gepricefixed wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.
blauw, zoals altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
Welke kleur wordt t TOTY? Gewoon weer zwart?
Blauwquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
aan het begin van de avond was hij nog 105kquote:
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Confetti het volgende:
Haha, die Nepenthez![]()
30k aan FIFA points en 1 IF Lampard, Cech en nog een waardeloze discard IF
http://nl.twitch.tv/NepentheZquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?
Oke Thnx.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/NepentheZ
bijna klaar volgens mij
Juist een speler die ik in een pack hebquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Ff zien of we IF Lampard ook goedkoop kunnen vangen, die is wel ziek hard gedaald
Ricky > IF Lamps.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist een speler die ik in een pack heb![]()
Ik ook maar die spelers waar ik in handel zijn nu al enorm in prijs gedaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verlies nu wel veel op mijn zilvere spelers
Ramires - Oscar - Tourequote:
ziek ziek misschien ook zoiets makenquote:
Echt origineel/bijzonder is het toch nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziek ziek misschien ook zoiets maken
Die Toty Falcao lijkt me wel echt ziekelijk goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn jullie prijsinschating wat betreft de Toty Falcao? Nog veel duurder als zijn IF?
Ramires, Nasri & Cabaye?quote:
Natuurlijk, hij zit ook veel korter in packsquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn jullie prijsinschating wat betreft de Toty Falcao? Nog veel duurder als zijn IF?
mee eens maar is gewoon overpowered en leuk om mee te spelen. Divisies voor de bikkelsquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel/bijzonder is het toch niet
Ik heb ze allang beantwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Reemi, heb je mijn DM's gelezen?
De rest: welke vinden jullie het mooist of die FIFA-stats te showen. We hebben een donkergroene, lichtgroene, gele, oranje en rode balk nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mij ook echt een wens om hem in een team te hebben ook al zou ik dan nog maar 100k ofzo hebben voor de rest van mijn spelers.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die Toty Falcao lijkt me wel echt ziekelijk goed.
Zitten maar kort in packs hequote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef diedjuh het volgende:
Die prijzeneind van de week is bijna iedere speler gehalveerd
.
nope maar wel een erg chille combiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel/bijzonder is het toch niet
popi jopiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je te veel DM's op je scherm hebt, tript het systeem.
Meer terechtheid hierin dan Pique en Alves en Xavi in het TOTYquote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat bedoel je vriendjespolitiek?![]()
quote:
2 dagen per liniequote:
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Meer terechtheid hierin dan Pique en Alves en Xavi in het TOTY
Xavi zit er ook alleen in maar in omdat mensen gewend zijn om Xavi te noemen, zo goed was die niet meer dit jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...
ik had liever een BPL-spits gehad. Aguero of Van Persie zou niet misstaan vanwege Van Persies goals of Aguero's title-winner tegen QPR...
Deze noep heeft gelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...
ik had liever een BPL-spits gehad. Aguero of Van Persie zou niet misstaan vanwege Van Persies goals of Aguero's title-winner tegen QPR...
Ronaldo Messi Falcao RVPquote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vind het al erg genoeg van mezelf dat ik Aguero dit gun, maar uw waardering doet mij deugdquote:
De 2e, 4e, 7e, 10e en de 13e zijn gaaf!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Reemi, heb je mijn DM's gelezen?
De rest: welke vinden jullie het mooist of die FIFA-stats te showen. We hebben een donkergroene, lichtgroene, gele, oranje en rode balk nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Lekker zelf wat in exel kloten en uitprinten.
4 man uit de top 10 niet in het TOTYquote:
Dat vind je ook al sinds augustus zeker.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
misscien scoort die Falcao veel goals, maar hij is niet de betere voetballer. Van Persie is overduidelijk de betere voetballer.
Dat heeft inderdaad te maken met een 'of the year' awardquote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
misscien scoort die Falcao veel goals, maar hij is niet de betere voetballer. Van Persie is overduidelijk de betere voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?quote:
Falcao > Persie. Overduidelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
Xavi ookquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?
Falcao is ook geniaal hoor...veel sneller IRL dan in FIFA, compleet tweebenig, perfect inzicht en gewoon beslissend voor Europa League winst..Hoe goed RVP ook was, het heeft geen prijs opgeleverd en dat is cruciaal bij deze verkiezing..blijkt ieder jaar weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
Er zijn maar een paar spelers die ik echt in de gaten hou, maar dit is de dikste winst van vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not bad, beter dan wat ik tot nu toe heb gevonden.
Cristiano Ronaldo is zijn hele voornaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zekerquote:
I know, maar waarom staat dat dan bij achternaam?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is zijn hele voornaam.
Zijn achternaam is Dos Santos Aveiro
Omdat dit gewoon fake is?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zeker
Anders kwamen er spitsen op het middenveld oid.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zeker
Shirtnaam, roepnaam who the hell cares?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I know, maar waarom staat dat dan bij achternaam?
Nee, want Pirlo staat bijvoorbeeld hoger dan Alonso. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor de Ballon d'Or dan net weer niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Falcao is ook geniaal hoor...veel sneller IRL dan in FIFA, compleet tweebenig, perfect inzicht en gewoon beslissend voor Europa League winst..Hoe goed RVP ook was, het heeft geen prijs opgeleverd en dat is cruciaal bij deze verkiezing..blijkt ieder jaar weer.
Precies waarom ik denk dat dit fake is.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want Pirlo staat bijvoorbeeld hoger dan Alonso. Ik snap er niks van
huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voor de Ballon d'Or dan net weer niet.
Iniesta of Ronaldo verdienden hem dit jaar echt meer dan Messi, me dunkt...
Pirlo zou dan wel een veel betere speler zijn dan Alonso maar niet in het TOTY gestemd worden? Dat is toch ook wel vrij verdacht?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Stemmen voor TOTY is iets anders dan stemmen voor de beste speler he..apart lijstje
#SMLENOquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Rogan het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar spelers die ik echt in de gaten hou, maar dit is de dikste winst van vandaag.
Stond er echt een minuut of 10 op.
Nee, dat kan best. Blijkbaar is Pirlo eerder iemand die echt in aanmerking komt voor de beste speler en Xabi Alonso als wat meer anonieme teamspeler is dat niet. De mensen die Pirlo in de top 3 hadden zullen hem ook in TOTY hebben gehad, maar de mensen die noch Pirlo noch Alonso hadden in de top 3 hadden blijkbaar wel eerder Alonso in het team zitten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pirlo zou dan wel een veel betere speler zijn dan Alonso maar niet in het TOTY gestemd worden? Dat is toch ook wel vrij verdacht?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh?
Messi is gewoon onomstreden joh, mafkees.
De voetballers dachten bij het maken van hun TOTY aan chemquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat kan best. Blijkbaar is Pirlo eerder iemand die echt in aanmerking komt voor de beste speler en Xabi Alonso als wat meer anonieme teamspeler is dat niet. De mensen die Pirlo in de top 3 hadden zullen hem ook in TOTY hebben gehad, maar de mensen die noch Pirlo noch Alonso hadden in de top 3 hadden blijkbaar wel eerder Alonso in het team zitten.
Messi was dit jaar beter dan ooit. Het is een individuele prijs. Sure, als er twijfel is dan tellen de prijzen vanzelf door bij de stemmers, maar dit is toch logisch man, kom op zeg. We hebben het hier over de beste speler aller tijden in clubverband..zolang hij top is heeft de rest pech.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2012; Messi heeft alleen de Copa Del Rey gewonnen, maar wint omdat meer goals. Ronaldo wint La Liga.
2011; Ronaldo breekt zowat alle doelpuntenrecords + Copa Del Rey. Messi wint want La Liga + CL. Messi wint Ballon d'Or.
2010; Sneijder wint Treble + haalt WK-finale + gedeeld topscorer WK. Messi wint, want...?
2009; Messi, helemaal verdiend
2008; Ronaldo, helemaal verdiend
Jij bent hier nieuw dus dan ken je dat nog niet. Maar als ik of iemand anders goede deals oppik zeggen we 'sommige mensen letten niet op' afgekort SMLENOquote:
Ik herkende je uitspraak maar had het nog niet gelinkt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent hier nieuw dus dan ken je dat nog niet. Maar als ik of iemand anders goede deals oppik zeggen we 'sommige mensen letten niet op' afgekort SMLENO
Assassins Creed 3.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Spec Ops The Lineziek verhaal, maar in 4 uur uitgespeeld
Verdediging en keeper alleen, net als vorig jaarquote:
1. Messi heeft meer steun van zijn team dan Ronaldo, dit wordt weer onderbouwd door het feit dat ook Iniesta bij de 3 genomineerden zat.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi was dit jaar beter dan ooit. Het is een individuele prijs. Sure, als er twijfel is dan tellen de prijzen vanzelf door bij de stemmers, maar dit is toch logisch man, kom op zeg. We hebben het hier over de beste speler aller tijden in clubverband..zolang hij top is heeft de rest pech.
Individueel is het inderdaad een slechte speler.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. Messi heeft meer steun van zijn team dan Ronaldo, dit wordt weer onderbouwd door het feit dat ook Iniesta bij de 3 genomineerden zat.
Houd je richmond nou maar gewoon.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. Messi heeft meer steun van zijn team dan Ronaldo, dit wordt weer onderbouwd door het feit dat ook Iniesta bij de 3 genomineerden zat.
2. Ook land telt, en volgens mij was Ronaldo op de Euro's lekker bezig. Had eigenlijk in de finale gestaan i.p.v Spanje als Nani niet een keer was teruggefloten zonder voordeelregel.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef Reemi het volgende:
Messi is overduidelijk een paar klassen beter dan Ronaldo.
zeggen dat het slechte speler is, zal ik nooit doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Individueel is het inderdaad een slechte speler.
Wat ik al zei dus...EAquote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:
Op de console krijgt Palacio toch maar 5 chem
http://www.futhead.com/fifa/squads/3444717/
Dat is de 30K wel waard..quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
het kost je wel 30 k , maar dan heb je ook wel wa.... uhhh niks
[ afbeelding ]
Echt precies GJE hequote:
Koopt hij de golden upgradequote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik wou af van dat stomme pack bij specials, al die TOTY's .. geef mij maar hardcore met -80 team!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koopt hij de golden upgradeHoe dom kun je zijn? Eerste week FUT ofzo Omni? SUKKEL!
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeggen dat het slechte speler is, zal ik nooit doen.
Maar ik vind wel dat het enigszins een lafaard is door Barcelona niet te willen verlaten.
Zonder Xavi en Iniesta was dit hem dus nooit gelukt.
Tot zover het argument van DutchSL dat alle derde wereld landen alleen maar op Barca/Real spelers stemmenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifa.com/mm/document/ballond'or/playeroftheyear(men)/01/98/07/84/fboawardmenplayer2012-bycountry.pdf
Ga ze maar natellen jongens.
Oh sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wou af van dat stomme pack bij specials
Je zegt het zelf man stemmers, velen zien Ronaldo nog steeds als die snotneus van 18 op het EK 2004 en dit is het probleem. Meeste praten anderen na of volgen het voetbal niet goed genoeg om zelf te zien dat hij een echte prof is geworden itt de aansteller in zijn jonge jaren. Ronaldo was voor de leeuwen gegooid toen hij in Madrid kwam, zou hij het hier waar kunnen maken? Er waren veel nieuwe aankopen en niet alles liep goed itt Barca waar het fundament door de Ronaldinho tijdperk was gelegd en Messi erin is opgegroeid en uitgegroeid tot een van de beste voetballers in tijden. Ronaldo heeft zich elke jaar bewezen bij Real en zijn geld waar gemaakt maar hij had het niet even makkelijk als Messi bij Barca. Daar waar het dominante voetbal alleen maar beter is geworden en er nog steeds geen oplossing is om het systeem volledig te ontmantelen. Ronaldo had of dit jaar of vorige jaar de Balon d'Or moeten winnen gezien zijn individuele prestatie of wat hij met het team heeft weten te bereiken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi was dit jaar beter dan ooit. Het is een individuele prijs. Sure, als er twijfel is dan tellen de prijzen vanzelf door bij de stemmers, maar dit is toch logisch man, kom op zeg.
Gast, ik dacht dat je een grapje maakte straks dat je die pack ging kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb niks met TOTY's ... net alsof ik die ooit in een pakje krijgquote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gast, ik dacht dat je een grapje maakte straks dat je die pack ging kopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ronaldo moet hem dus een keertje krijgen uit medelijden? Of als oeuvreprijs?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zegt het zelf man stemmers, velen zien Ronaldo nog steeds als die snotneus van 18 op het EK 2004 en dit is het probleem. Meeste praten anderen na of volgen het voetbal niet goed genoeg om zelf te zien dat hij een echte prof is geworden itt de aansteller in zijn jonge jaren. Ronaldo was voor de leeuwen gegooid toen hij in Madrid kwam, zou hij het hier waar kunnen maken? Er waren veel nieuwe aankopen en niet alles liep goed itt Barca waar het fundament door de Ronaldinho tijdperk was gelegd en Messi erin is opgegroeid en uitgegroeid tot een van de beste voetballers in tijden. Ronaldo heeft zich elke jaar bewezen bij Real en zijn geld waar gemaakt maar hij had het niet even makkelijk als Messi bij Barca. Daar waar het dominante voetbal alleen maar beter is geworden en er nog steeds geen oplossing is om het systeem volledig te ontmantelen. Ronaldo had of dit jaar of vorige jaar de Balon d'Or moeten winnen gezien zijn individuele prestatie of wat hij met het team heeft weten te bereiken.
dit. Al verdiende Messi hem dit jaar, die 4-in-a-row slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zegt het zelf man stemmers, velen zien Ronaldo nog steeds als die snotneus van 18 op het EK 2004 en dit is het probleem. Meeste praten anderen na of volgen het voetbal niet goed genoeg om zelf te zien dat hij een echte prof is geworden itt de aansteller in zijn jonge jaren. Ronaldo was voor de leeuwen gegooid toen hij in Madrid kwam, zou hij het hier waar kunnen maken? Er waren veel nieuwe aankopen en niet alles liep goed itt Barca waar het fundament door de Ronaldinho tijdperk was gelegd en Messi erin is opgegroeid en uitgegroeid tot een van de beste voetballers in tijden. Ronaldo heeft zich elke jaar bewezen bij Real en zijn geld waar gemaakt maar hij had het niet even makkelijk als Messi bij Barca. Daar waar het dominante voetbal alleen maar beter is geworden en er nog steeds geen oplossing is om het systeem volledig te ontmantelen. Ronaldo had of dit jaar of vorige jaar de Balon d'Or moeten winnen gezien zijn individuele prestatie of wat hij met het team heeft weten te bereiken.
Maar waarom koop je de gold upgrade pack..dat is de kutste pack die EA ooit heeft gehadquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met TOTY's ... net alsof ik die ooit in een pakje krijg
Bronze FTW! (totdat ik eindelijk gouden team met al mn gekochte pakjes heb!)
Nu nog eens in het Nederlands?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het songfestival is er niets bij inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Captain Netherlands Sneijder Wesley van Persie Robin Messi Lionel Cristiano Ronaldo
Gelukkig is Sneijder objectief
Het zijn beide geniale voetballers, maar bij mij heeft Ronaldo toch een streepje voor. Ik vind hem toch completer als Messi en dat komt natuurlijk door het lichaam die die kerel heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het gewoon eens met de titels de afgelopen jaren voor Messi want hij is gewoon de beste, alleen in 2010 had Sneijder hem wellicht verdiend. Treble + WKfinale + gedeeld topscorer WK. Eens?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo moet hem dus een keertje krijgen uit medelijden? Of als oeuvreprijs?
Inter won de Wereldcup niet toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met de titels de afgelopen jaren voor Messi want hij is gewoon de beste, alleen in 2010 had Sneijder hem wellicht verdiend. Treble + WKfinale + gedeeld topscorer WK. Eens?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Cristiano Ronaldo is en blijft de beste ooit, daar doet een zielige bal niks aan
Jawel, zowat het enige wat Benitez won daarquote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Inter won de Wereldcup niet toch?
Ja, daar ben ik het mee eens. Sneijder had ook speler van het toernooi mogen worden toen, maar hij zat niet eens in de top 3quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met de titels de afgelopen jaren voor Messi want hij is gewoon de beste, alleen in 2010 had Sneijder hem wellicht verdiend. Treble + WKfinale + gedeeld topscorer WK. Eens?
Mocht hij ook stemmen voor coach van het jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Van Gaal was wel objectief..Messi, Ronnie en Falcao had hij.
en toen werd het Forlanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Sneijder had ook speler van het toernooi mogen worden toen, maar hij zat niet eens in de top 3
Nee, maar er is geen eerlijke maatstaf. Want ene jaar ben je individueel beter dan de ander maar win je de prijs niet omdat de ander prijzen met zijn team win en dit jaar win je meer prijzen met je team en zit je ook tegen de 75 goals aan in het kalenderjaar maar omdat iemand anders individueel beter is win je hem niet. Tegenstrijdig wordt er dan gestemd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo moet hem dus een keertje krijgen uit medelijden? Of als oeuvreprijs?
beker + CL + landstitel = treblequote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Inter won de Wereldcup niet toch?
Jaquote:
Denk het wel, hij zit nog tot woensdag in packs.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:38 schreef Maver24 het volgende:
IF Lampie hier hoor voor 40k, ben er trots op, zal je zien dat tie nog verder zakt, haha
quote:
gedeeld topscorer met Sneijder, en Sneijder speelde volgens mij WEL in de finale?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]Die verdiende het ook wel hoor. Geweldig WK speelde hij + hij was topscorer van het WK.
Die moet ik ook nog hebben :p gaat ongetwijfeld nog stijgen dus ik koop er flink wat.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:38 schreef Maver24 het volgende:
IF Lampie hier hoor voor 40k, ben er trots op, zal je zien dat tie nog verder zakt, haha
Muller was topscorer samen met Sneijder en hem toch? Muller had hem gewonnen omdat hij meer assists hadquote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]Die verdiende het ook wel hoor. Geweldig WK speelde hij + hij was topscorer van het WK.
Forlan had meer assistsquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gedeeld topscorer met Sneijder, en Sneijder speelde volgens mij WEL in de finale?
Aanvaller vs middenvelderquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gedeeld topscorer met Sneijder, en Sneijder speelde volgens mij WEL in de finale?
Hij zakt eerst nog 2 dagen denk ik. Vandaag en morgen blijven mensen nog veel packs kopen waar hij in zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben :p gaat ongetwijfeld nog stijgen dus ik koop er flink wat.
Oh, ik dacht dat Forlan won omdat hij meer assists had.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muller was topscorer samen met Sneijder en hem toch? Muller had hem gewonnen omdat hij meer assists had
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Waarom Crouch geen Toty heeft.
Omdat ik meer goals hadquote:Op maandag 7 januari 2013 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
waarom heeft Mo geen TOTY... die heeft er meer dan 500 ingelegd afgelopen jaar
quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2013 om 21:25:24Who do you think was left out but still deserved a spot in TOTY? Vote now for a special IF and a chance to win 5 gold packs: http://goo.gl/xIgFe reageer retweet
Koevermans krijgt mijn stemquote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor
EA!
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2013 om 21:25:24Who do you think was left out but still deserved a spot in TOTY? Vote now for a special IF and a chance to win 5 gold packs: http://goo.gl/xIgFe reageer retweet
Hahah wtf, dat meen je niet, RVP zeg ik je, denk ik hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor
EA!
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor
EA!
Gestemd op Van Persie.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor
EA!
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
oh wacht.. ik hoor het al in de wandelgangen... teveel pingels gemist
Nee, want die krijgt een UP.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef TJV het volgende:
Hamsik 1e IF maar gewoon binnenharken voor 40k?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
Captain Argentina Messi Lionel Iniesta Andrés Xavi Agüero Sergio
das pas een goede troll
-_____-quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef strakkeman het volgende:
Tot wanneer zitten de verdedigers in packs en wanneer komen de anderen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef strakkeman het volgende:
1 minuut! Snel!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef strakkeman het volgende:
Je moeder zal maar net binnenlopen.quote:
Gewoon omdat die gozer een jointje heeft gerookt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Effkes wachtenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:09 schreef Philos het volgende:
De moeite waard om nu een Rooney te kopen? of wacht ik beter af?
Wacht een week en je hebt hem voor 50K ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 23:09 schreef Philos het volgende:
De moeite waard om nu een Rooney te kopen? of wacht ik beter af?
tsssstquote:Op maandag 7 januari 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wees daar nou maar blij om.
Misschien kun je ooit nog een degelijk team in elkaar zetten.
Niet goed, mensen zetten veel kaarten te goedkoop erop en ze worden niet verkocht. Bij bronzes overigens hetzelfdequote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht een week en je hebt hem voor 50K ofzohoe is de zilvermarkt?
Had het dan gisteren gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Mijn First Owner Xavi en Iniesta ook maar verkocht, die zijn echt schrikbarend gezakt zeg, Iniesta voor 45k verkocht en Xavi voor 50k, Huile met de pet op
Dat is idd aardig duur en origineel ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tsssst
ik heb ook gewoon een tijdje een team gehad met Mata, Suarez, Tevez en Nasri.
Toen alles verkocht, had ik 120k. En toen heb ik misschien wel de helft uitgegeven aan pakketjes![]()
Zilver en brons gaat wel weer bijtrekken.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet goed, mensen zetten veel kaarten te goedkoop erop en ze worden niet verkocht. Bij bronzes overigens hetzelfde
helemaal niet heel duur. totaal niet origineel, maar in ieder geval vrij degelijk en allemaal 85+ rated.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is idd aardig duur en origineel ja.
Ik vind het geweldig die kresj!
pirlo op CDM.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken met Totti op CF of Pirlo?
quote:
Cassanoquote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken met Totti op CF of Pirlo?
Heb Totti nu binnen voor 650 coins.quote:
| Forum Opties | |