PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als de prijzen nu al zo erg zijn gedaald wordt het nog veel erger. En mensen zetten heel veel kaarten nu goedkoop erop.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon bewaren totdat de markt weer opkrabbelt.
Gaan allemaal voor 10-12kquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WOW, die moet ik ook nog goedkoop hebben
dankjewel. TT komt voort uit het gebrek aan inspiratie voor een goede TT. DAT veroorzaakte bij mij veel stressquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
goeie TT, ik heb wel een beetje stress maar ook veel fun nu
, dealtjes oppikken is nu echt heel simpel
Maar ik ben wel benieuwd naar Ingamestats van die TOTY spelers
yup, ik wou wat contracten voor m'n spelers halen maar zo achterlijk veel op de markt dat je de shinies er nie uit kunt filterenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Nice man, en dat tijdens de TOTY crashquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
5k spenden aan packs yoloquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Gezien het aantal auctions heb ik het idee dat een groot deel van de mensen niet door heeft dat het alleen de verdedigers zijn, of er zal steeds op de avond van nieuwe TOTY's zoveel komen en de dag erna minder. Volgende week zullen prijzen wel weer wat stijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Het spelletjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klotequote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Alovenac het volgende:
Maar even wat Gotzes goedkoop aan het opkopen.
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klote![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA sergio busquets voor de Ballon D'Or
Van wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die me een samenvatting kan geven?
Totdat die allemaal gepricefixed wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.
blauw, zoals altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
Welke kleur wordt t TOTY? Gewoon weer zwart?
Blauwquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
aan het begin van de avond was hij nog 105kquote:
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Confetti het volgende:
Haha, die Nepenthez![]()
30k aan FIFA points en 1 IF Lampard, Cech en nog een waardeloze discard IF
http://nl.twitch.tv/NepentheZquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?
Oke Thnx.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/NepentheZ
bijna klaar volgens mij
Juist een speler die ik in een pack hebquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Ff zien of we IF Lampard ook goedkoop kunnen vangen, die is wel ziek hard gedaald
Ricky > IF Lamps.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist een speler die ik in een pack heb![]()
Ik ook maar die spelers waar ik in handel zijn nu al enorm in prijs gedaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verlies nu wel veel op mijn zilvere spelers
Ramires - Oscar - Tourequote:
ziek ziek misschien ook zoiets makenquote:
Echt origineel/bijzonder is het toch nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziek ziek misschien ook zoiets maken
Die Toty Falcao lijkt me wel echt ziekelijk goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn jullie prijsinschating wat betreft de Toty Falcao? Nog veel duurder als zijn IF?
Ramires, Nasri & Cabaye?quote:
Natuurlijk, hij zit ook veel korter in packsquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat zijn jullie prijsinschating wat betreft de Toty Falcao? Nog veel duurder als zijn IF?
mee eens maar is gewoon overpowered en leuk om mee te spelen. Divisies voor de bikkelsquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel/bijzonder is het toch niet
Ik heb ze allang beantwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Reemi, heb je mijn DM's gelezen?
De rest: welke vinden jullie het mooist of die FIFA-stats te showen. We hebben een donkergroene, lichtgroene, gele, oranje en rode balk nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mij ook echt een wens om hem in een team te hebben ook al zou ik dan nog maar 100k ofzo hebben voor de rest van mijn spelers.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die Toty Falcao lijkt me wel echt ziekelijk goed.
Zitten maar kort in packs hequote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef diedjuh het volgende:
Die prijzeneind van de week is bijna iedere speler gehalveerd
.
nope maar wel een erg chille combiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel/bijzonder is het toch niet
popi jopiquote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je te veel DM's op je scherm hebt, tript het systeem.
Meer terechtheid hierin dan Pique en Alves en Xavi in het TOTYquote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat bedoel je vriendjespolitiek?![]()
quote:
2 dagen per liniequote:
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Meer terechtheid hierin dan Pique en Alves en Xavi in het TOTY
Xavi zit er ook alleen in maar in omdat mensen gewend zijn om Xavi te noemen, zo goed was die niet meer dit jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Noem dan Marcelo in plaats van Xavi.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...
ik had liever een BPL-spits gehad. Aguero of Van Persie zou niet misstaan vanwege Van Persies goals of Aguero's title-winner tegen QPR...
Deze noep heeft gelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcelo, Pique en Alves vind ik inderdaad onzin. Xavi, Iniesta en Xabi Alonso was na de Euro's wel heel logisch...
ik had liever een BPL-spits gehad. Aguero of Van Persie zou niet misstaan vanwege Van Persies goals of Aguero's title-winner tegen QPR...
Ronaldo Messi Falcao RVPquote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vind het al erg genoeg van mezelf dat ik Aguero dit gun, maar uw waardering doet mij deugdquote:
De 2e, 4e, 7e, 10e en de 13e zijn gaaf!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Reemi, heb je mijn DM's gelezen?
De rest: welke vinden jullie het mooist of die FIFA-stats te showen. We hebben een donkergroene, lichtgroene, gele, oranje en rode balk nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Lekker zelf wat in exel kloten en uitprinten.
4 man uit de top 10 niet in het TOTYquote:
Dat vind je ook al sinds augustus zeker.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
misscien scoort die Falcao veel goals, maar hij is niet de betere voetballer. Van Persie is overduidelijk de betere voetballer.
Dat heeft inderdaad te maken met een 'of the year' awardquote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
misscien scoort die Falcao veel goals, maar hij is niet de betere voetballer. Van Persie is overduidelijk de betere voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?quote:
Falcao > Persie. Overduidelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
Xavi ookquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?
Falcao is ook geniaal hoor...veel sneller IRL dan in FIFA, compleet tweebenig, perfect inzicht en gewoon beslissend voor Europa League winst..Hoe goed RVP ook was, het heeft geen prijs opgeleverd en dat is cruciaal bij deze verkiezing..blijkt ieder jaar weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
Falcao boven Van Persie
Er zijn maar een paar spelers die ik echt in de gaten hou, maar dit is de dikste winst van vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not bad, beter dan wat ik tot nu toe heb gevonden.
Cristiano Ronaldo is zijn hele voornaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo's voornaam is zijn achternaam?
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zekerquote:
I know, maar waarom staat dat dan bij achternaam?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is zijn hele voornaam.
Zijn achternaam is Dos Santos Aveiro
Omdat dit gewoon fake is?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zeker
Anders kwamen er spitsen op het middenveld oid.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan een paar uit de top 10 er gewoon niet ingekomen?, komt zeker niet met de verschillende linies zeker
Shirtnaam, roepnaam who the hell cares?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I know, maar waarom staat dat dan bij achternaam?
Nee, want Pirlo staat bijvoorbeeld hoger dan Alonso. Ik snap er niks vanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor de Ballon d'Or dan net weer niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Falcao is ook geniaal hoor...veel sneller IRL dan in FIFA, compleet tweebenig, perfect inzicht en gewoon beslissend voor Europa League winst..Hoe goed RVP ook was, het heeft geen prijs opgeleverd en dat is cruciaal bij deze verkiezing..blijkt ieder jaar weer.
Precies waarom ik denk dat dit fake is.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want Pirlo staat bijvoorbeeld hoger dan Alonso. Ik snap er niks van
huh?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voor de Ballon d'Or dan net weer niet.
Iniesta of Ronaldo verdienden hem dit jaar echt meer dan Messi, me dunkt...
Pirlo zou dan wel een veel betere speler zijn dan Alonso maar niet in het TOTY gestemd worden? Dat is toch ook wel vrij verdacht?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Stemmen voor TOTY is iets anders dan stemmen voor de beste speler he..apart lijstje
#SMLENOquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Rogan het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar spelers die ik echt in de gaten hou, maar dit is de dikste winst van vandaag.
Stond er echt een minuut of 10 op.
Nee, dat kan best. Blijkbaar is Pirlo eerder iemand die echt in aanmerking komt voor de beste speler en Xabi Alonso als wat meer anonieme teamspeler is dat niet. De mensen die Pirlo in de top 3 hadden zullen hem ook in TOTY hebben gehad, maar de mensen die noch Pirlo noch Alonso hadden in de top 3 hadden blijkbaar wel eerder Alonso in het team zitten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pirlo zou dan wel een veel betere speler zijn dan Alonso maar niet in het TOTY gestemd worden? Dat is toch ook wel vrij verdacht?
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh?
Messi is gewoon onomstreden joh, mafkees.
De voetballers dachten bij het maken van hun TOTY aan chemquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat kan best. Blijkbaar is Pirlo eerder iemand die echt in aanmerking komt voor de beste speler en Xabi Alonso als wat meer anonieme teamspeler is dat niet. De mensen die Pirlo in de top 3 hadden zullen hem ook in TOTY hebben gehad, maar de mensen die noch Pirlo noch Alonso hadden in de top 3 hadden blijkbaar wel eerder Alonso in het team zitten.
Messi was dit jaar beter dan ooit. Het is een individuele prijs. Sure, als er twijfel is dan tellen de prijzen vanzelf door bij de stemmers, maar dit is toch logisch man, kom op zeg. We hebben het hier over de beste speler aller tijden in clubverband..zolang hij top is heeft de rest pech.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2012; Messi heeft alleen de Copa Del Rey gewonnen, maar wint omdat meer goals. Ronaldo wint La Liga.
2011; Ronaldo breekt zowat alle doelpuntenrecords + Copa Del Rey. Messi wint want La Liga + CL. Messi wint Ballon d'Or.
2010; Sneijder wint Treble + haalt WK-finale + gedeeld topscorer WK. Messi wint, want...?
2009; Messi, helemaal verdiend
2008; Ronaldo, helemaal verdiend
Jij bent hier nieuw dus dan ken je dat nog niet. Maar als ik of iemand anders goede deals oppik zeggen we 'sommige mensen letten niet op' afgekort SMLENOquote:
Ik herkende je uitspraak maar had het nog niet gelinkt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent hier nieuw dus dan ken je dat nog niet. Maar als ik of iemand anders goede deals oppik zeggen we 'sommige mensen letten niet op' afgekort SMLENO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |