PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Als de prijzen nu al zo erg zijn gedaald wordt het nog veel erger. En mensen zetten heel veel kaarten nu goedkoop erop.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon bewaren totdat de markt weer opkrabbelt.
Gaan allemaal voor 10-12kquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WOW, die moet ik ook nog goedkoop hebben
dankjewel. TT komt voort uit het gebrek aan inspiratie voor een goede TT. DAT veroorzaakte bij mij veel stressquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Maver24 het volgende:
goeie TT, ik heb wel een beetje stress maar ook veel fun nu
, dealtjes oppikken is nu echt heel simpel
Maar ik ben wel benieuwd naar Ingamestats van die TOTY spelers
yup, ik wou wat contracten voor m'n spelers halen maar zo achterlijk veel op de markt dat je de shinies er nie uit kunt filterenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Nice man, en dat tijdens de TOTY crashquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Had het huis al eerder verkocht, maar die lui konden de hypotheek niet rondkrijgen. Ik balen. 2 weken later gewoon weer verkocht aan anderen, maar dan voor 5.000 meerIk voel mezelf een echte baas nu
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
5k spenden aan packs yoloquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Maar over tot de orde van de dag. Even de web app induiken, kut dat het zo allemaal ging spelen tijdens het TOTY gebeuren
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
Gezien het aantal auctions heb ik het idee dat een groot deel van de mensen niet door heeft dat het alleen de verdedigers zijn, of er zal steeds op de avond van nieuwe TOTY's zoveel komen en de dag erna minder. Volgende week zullen prijzen wel weer wat stijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef n0ir het volgende:
Tja leuk, wat nu een goeie deal is is morgen nóg minder waard
Het spelletjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker? Je huis verkopen of een paar stomme coins op een spelletje?
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klotequote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Alovenac het volgende:
Maar even wat Gotzes goedkoop aan het opkopen.
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onder de 2k al. De markt gaat naar de klote![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHA sergio busquets voor de Ballon D'Or
Van wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die me een samenvatting kan geven?
Totdat die allemaal gepricefixed wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Serieus? Ben ik blij dat ik hem vorige week voor 6k verkocht heb.
blauw, zoals altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
Welke kleur wordt t TOTY? Gewoon weer zwart?
Blauwquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Afgelopen topics![]()
aan het begin van de avond was hij nog 105kquote:
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Confetti het volgende:
Haha, die Nepenthez![]()
30k aan FIFA points en 1 IF Lampard, Cech en nog een waardeloze discard IF
http://nl.twitch.tv/NepentheZquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb je de stream link ? Of is die al klaar?
Oke Thnx.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/NepentheZ
bijna klaar volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |