quote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef trovey het volgende:
Zou pas dom zijn als je er niet van zou leren.
Dat idd .... TS wat heb je fout gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er mis is gegaan
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
Iedereen leert van hun fouten in relaties. Behalve vrouwen. Die geven de man de schuld van alles wat er gebeurdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef TNA het volgende:
Iedereen moet dingen leren in een eerste en eventueel daaropvolgende relaties.
Bij jou krijgt anders de flauwekul veel te gemakkelijk vaste voet aan de grond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Iedereen leert van hun fouten in relaties. Behalve vrouwen. Die geven de man de schuld van alles wat er gebeurd, of het nou wel of niet de schuld van de man is
.
En paars is blauw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwen geven altijd de man de schuld. Vrouwen vertellen nooit wat er mis is.
Ik heb er aantekening van gemaakt om mannen te mijden die dit geloven.
Wat verwoord je dat toch mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij jou krijgt anders de flauwekul veel te gemakkelijk vaste voet aan de grond.
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel kromquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwen geven altijd de man de schuld. Vrouwen vertellen nooit wat er mis is.
Ik heb er aantekening van gemaakt om mannen te mijden die dit geloven.
wordt gelooftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel krom
Is wel leuk dat je grammarnazi speelt, maar zolang je me begrijpt en ik dit tijdens mijn werk typ (vluchtig dus) moet je me geen verwijten makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
wordt gelooftof hoort dat ook bij het trollen?
Jouw persoonlijke perceptie van de waarheid. Kijk, ik snap dat tenminste.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel krom
Lieve schat, ik maakte een grapje. Stiekem hou ik heel veel van vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke perceptie van de waarheid. Kijk, ik snap dat tenminste.
Maak je geen verwijt. En grammarnazi? Man dit is automatische piloot om te typen, geen hogere taalkunde ofzo toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je grammarnazi speelt, maar zolang je me begrijpt en ik dit tijdens mijn werk typ (vluchtig dus) moet je me geen verwijten maken
Dan communiceer ik nu even openlijk naar jou toe dat je nogal provocerend overkwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Lieve schat, ik maakte een grapje. Stiekem hou ik heel veel van vrouwen.
Alleen mogen jullie soms wel wat directer en duidelijker zijn
Blijft minder erg dan altijd over dezelfde fouten doorzeiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:04 schreef Mignon het volgende:
Sommige mensen leren nooit van fouten omdat ze denken dat de fouten die gemaakt zijn niet zoveel voorstellen. Jammer is dat.
Nog erger is zodra ik over een fout door zeur, iemand de fout nog een keer maakt of een nog ergere fout maakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft minder erg dan altijd over dezelfde fouten doorzeiken.
Mee eens. Als meiden je leuk vinden dan krijg je niet zoveel nare ervaringen ermee dat je ze slecht vindt e.d. Als ze je telkens afwijzen dan kan je wel verbitterd raken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik snap nooit helemaal waarom er van die types zijn die altijd vrouwen stereotyperen en kleineren. Volgens mij zijn dat van die verstokte vrijgezellen die allang de reden van al hun gefaalde liefdesescapades niet meer bij zichzelf zoeken maar te en te onpas schoppen naar het vrouwelijk geslacht om maar vooral een zondebok te hebben.
Het is vooral triest dat ze niet doorhebben dat ze door dat gedrag alleen zichzelf in de ziel laten kijken en dat is geen prettige aanblik.
Ik moet wel toegeven dat ik het wel echt te vaak om me heen zie. Dat de vrouw na een relatie altijd de man het zwarte schaap van alles maakt. Het kan ook met de leeftijd te maken hebben misschien, maar dat terzijde. Helaas ben ik nog maar 22, en weet ik heel weinig over vrouwen van 23+ en over hoe zij met een relatie/break-up omgaan. Dus mijn post is voor 22 jarige vrouwen en jonger bedoeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan communiceer ik nu even openlijk naar jou toe dat je nogal provocerend overkwam.
Verharden qua opvattingen en acties?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Je leert sneller bepaalde situaties herkennen waardoor je adequater kunt reageren/bijsturen. Overigens valt me op dat veel mensen zeggen te leren maar feitelijk verharden. Zonde is dat.
Precies.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:19 schreef Mignon het volgende:
[..]
Verharden qua opvattingen en acties?
Of dat zeuren niet de correcte aanpak is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef Mignon het volgende:
[..]
Nog erger is zodra ik over een fout door zeur, iemand de fout nog een keer maakt of een nog ergere fout maakt.
Maar volgens mij kunnen we dan concluderen dat iemand sowieso schijt aan mij heeft, niet?
Logisch, lijkt mij. Zodra iemand jou pijn heeft gedaan, dan kap je zodra je hetzelfde terug ziet komen in een andere situatie, de boel toch snel af.quote:
En dat valt ook onder leren van fouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Mignon het volgende:
[..]
Logisch, lijkt mij. Zodra iemand jou pijn heeft gedaan, dan kap je zodra je hetzelfde terug ziet komen in een andere situatie, de boel toch snel af.
Wie weet. Sommige mensen zeuren nou eenmaal zodra ze zijn gekwetst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat zeuren niet de correcte aanpak is.
Zo zijn er mensen die dit hard roepen terwijl ze voornamelijk zichzelf pijn hebben laten doen. Zij zijn dan erg verhard jegens bepaald gedrag van anderen terwijl dat niet echt het probleem is/was. Daar schiet je dus helemaal niks mee op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Mignon het volgende:
[..]
Logisch, lijkt mij. Zodra iemand jou pijn heeft gedaan, dan kap je zodra je hetzelfde terug ziet komen in een andere situatie, de boel toch snel af.
Als iemand mij een klap geeft geef ik een klap terug. Dat het een logisch gevolg is van de actie van de ander maakt het geen goed idee als je problemen op wil lossen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:26 schreef Mignon het volgende:
[..]
Wie weet. Sommige mensen zeuren nou eenmaal zodra ze zijn gekwetst.
Hoe kan je jezelf nou pijn laten doen? Tenzij je bewust bent van wat de ander doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die dit hard roepen terwijl ze voornamelijk zichzelf pijn hebben laten doen. Zij zijn dan erg verhard jegens bepaald gedrag van anderen terwijl dat niet echt het probleem is/was. Daar schiet je dus helemaal niks mee op.
Als jij je zwaar gekwetst voelt omdat ik je UGS lelijk vind los je geen enkel probleem op door te beslissen dat je geen vriendjes meer wil die UGS lelijk vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:32 schreef Mignon het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nou pijn laten doen? Tenzij je bewust bent van wat de ander doet.
Ja, oké. Ik heb het meer over de zwaardere fouten. Ik snap dan wel dat sommige mensen daardoor verharden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als jij je zwaar gekwetst voelt omdat ik je UGS lelijk vind los je geen enkel probleem op door te beslissen dat je geen vriendjes meer wil die UGS lelijk vinden.
Gecharcheerd natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel.
zoals?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik heb het meer over de zwaardere fouten. Ik snap dan wel dat sommige mensen daardoor verharden.
Ik ben al 22 jaar geen 22 meer. Dat scheelt volgens mij enorm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het wel echt te vaak om me heen zie. Dat de vrouw na een relatie altijd de man het zwarte schaap van alles maakt. Het kan ook met de leeftijd te maken hebben misschien, maar dat terzijde. Helaas ben ik nog maar 22, en weet ik heel weinig over vrouwen van 23+ en over hoe zij met een relatie/break-up omgaan. Dus mijn post is voor 22 jarige vrouwen en jonger bedoeld.
Het is een metafoor voor zwaardere situaties natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik heb het meer over de zwaardere fouten. Ik snap dan wel dat sommige mensen daardoor verharden.
Vandaar, ik spreek namens mijn ervaringen van mezelf en vrienden. Dus naar mijn mening klopt het wel degelijk wat ik zeg. Alleen kan leeftijd veel verschil maken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben al 22 jaar geen 22 meer. Dat scheelt volgens mij enorm.![]()
Ligt misschien ook jouw omgeving.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vandaar, ik spreek namens mijn ervaringen van mezelf en vrienden. Dus naar mijn mening klopt het wel degelijk wat ik zeg. Alleen kan leeftijd veel verschil maken inderdaad.
Nou ja, daar is het probleem. Ik heb in de loop der jaren best wel op veel plaatsen gewoond/geweest en veel omgegaan met mensen buiten mijn woonplaats. Laten we het errop houden dat ik een groot deel van de 18-24 in Zuid Holland wel meegemaakt heb. Had best wel een brede vriendenkring/kenniskring namelijk.quote:
quote:
Nou ik ben 18 en heb eigenlijk heel weinig ervaring wat een serieuze relatie betreft. Heb wel wat meiden dronken in karaokebars enz. geshoot. Dus schrok zelf eigenlijk stiekem toen ik zag dat ik een serieuze relatie begon te krijgen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso, fouten. Zou toch leuk zijn als TS het wat concreter zou kunnen maken, dat we een beetje een idee krijgen van het niveau.
Ok, dat niveau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
[..]
Nou ik ben 18 en heb eigenlijk heel weinig ervaring wat een serieuze relatie betreft. Heb wel wat meiden dronken in karaokebars enz. geshoot. Dus schrok zelf eigenlijk stiekem toen ik zag dat ik een serieuze relatie begon te krijgen...
Wat ik fout heb gedaan... dronken op haar werk verschijnen met dronken maten en raar doen -__-, niet reageren op whatsapp enz.
PS: Bovendien heb ik dit weekend weer eens een goede vriendin van me, dat al een half jaar achter me aan loopt afgewezen -_- waar ik me best schuldig over voel. Zij is immers een ontzettend leuk persoon... maar echt al mijn mannelijke vrienden hebben commentaar op haar (ze is volslank) en ik kan die groepsdruk niet weerstaan...
Ja beschamend he... Ik vind het ook triest van mezelfquote:
Was het maar zo een feest xdquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef fathank het volgende:
Ah jochie toch. Je bent nog nat achter de oren, dat trekt wel bij met de jaren. Voor nu niet te druk over maken.
Als je dit al domme fouten noemt.
Ik zat meer aan het niveau te denken dat je de BFF van je vriendin regelmatig neukte en dat ze per ongeluk een slipje had laten slingeren ofzo.
Onder het motto "Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Redbullkid het volgende:
En het bewijs werd mij telkens weer geleverd, vandaar dat mijn mening ook zo is. Zelfs als alle feiten errop wezen dat zij gewoon de boel verneukt had, wisten de vrouwen/meisjes in kwestie het nog steeds zo te spelen/verdraaien dat ze de schuld bij de man konden leggen.
Vrouwen zijn meestal wat smeriger in dat soort dingen en heel erg bezig met wat anderen van ze vinden (uitzonderingen daargelaten ofcourse). Ik hoop stiekem dat dit bijtrekt naarmate de jaren vorderen, anders ben ik heel erg bang voor mijn relatie-toekomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |