quote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef trovey het volgende:
Zou pas dom zijn als je er niet van zou leren.
Dat idd .... TS wat heb je fout gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er mis is gegaan
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef Mark-J het volgende:
Iedereen leert van hun fouten in relaties. Behalve vrouwen. Die geven de man de schuld van alles wat er gebeurdquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef TNA het volgende:
Iedereen moet dingen leren in een eerste en eventueel daaropvolgende relaties.
Bij jou krijgt anders de flauwekul veel te gemakkelijk vaste voet aan de grond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Iedereen leert van hun fouten in relaties. Behalve vrouwen. Die geven de man de schuld van alles wat er gebeurd, of het nou wel of niet de schuld van de man is
.
En paars is blauw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwen geven altijd de man de schuld. Vrouwen vertellen nooit wat er mis is.
Ik heb er aantekening van gemaakt om mannen te mijden die dit geloven.
Wat verwoord je dat toch mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij jou krijgt anders de flauwekul veel te gemakkelijk vaste voet aan de grond.
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel kromquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Vrouwen geven altijd de man de schuld. Vrouwen vertellen nooit wat er mis is.
Ik heb er aantekening van gemaakt om mannen te mijden die dit geloven.
wordt gelooftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel krom
Is wel leuk dat je grammarnazi speelt, maar zolang je me begrijpt en ik dit tijdens mijn werk typ (vluchtig dus) moet je me geen verwijten makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
wordt gelooftof hoort dat ook bij het trollen?
Jouw persoonlijke perceptie van de waarheid. Kijk, ik snap dat tenminste.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je word pot? Een man verwijten dat hij de waarheid geloofd is wel krom
Lieve schat, ik maakte een grapje. Stiekem hou ik heel veel van vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke perceptie van de waarheid. Kijk, ik snap dat tenminste.
Maak je geen verwijt. En grammarnazi? Man dit is automatische piloot om te typen, geen hogere taalkunde ofzo toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je grammarnazi speelt, maar zolang je me begrijpt en ik dit tijdens mijn werk typ (vluchtig dus) moet je me geen verwijten maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |