abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121308768
Ja, geleerd van fouten, énorm zelfs :)
pi_121308801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mignon het volgende:

[..]

Ja, oké. Ik heb het meer over de zwaardere fouten. Ik snap dan wel dat sommige mensen daardoor verharden.
zoals?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:41:52 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121308844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat ik het wel echt te vaak om me heen zie. Dat de vrouw na een relatie altijd de man het zwarte schaap van alles maakt. Het kan ook met de leeftijd te maken hebben misschien, maar dat terzijde. Helaas ben ik nog maar 22, en weet ik heel weinig over vrouwen van 23+ en over hoe zij met een relatie/break-up omgaan. Dus mijn post is voor 22 jarige vrouwen en jonger bedoeld :).
Ik ben al 22 jaar geen 22 meer. Dat scheelt volgens mij enorm. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_121308879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mignon het volgende:

[..]

Ja, oké. Ik heb het meer over de zwaardere fouten. Ik snap dan wel dat sommige mensen daardoor verharden.
Het is een metafoor voor zwaardere situaties natuurlijk.
pi_121309389
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben al 22 jaar geen 22 meer. Dat scheelt volgens mij enorm. :P
Vandaar, ik spreek namens mijn ervaringen van mezelf en vrienden. Dus naar mijn mening klopt het wel degelijk wat ik zeg. Alleen kan leeftijd veel verschil maken inderdaad.
pi_121309440
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Vandaar, ik spreek namens mijn ervaringen van mezelf en vrienden. Dus naar mijn mening klopt het wel degelijk wat ik zeg. Alleen kan leeftijd veel verschil maken inderdaad.
Ligt misschien ook jouw omgeving.
pi_121309734
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:56 schreef Mignon het volgende:

[..]

Ligt misschien ook jouw omgeving.
Nou ja, daar is het probleem. Ik heb in de loop der jaren best wel op veel plaatsen gewoond/geweest en veel omgegaan met mensen buiten mijn woonplaats. Laten we het errop houden dat ik een groot deel van de 18-24 in Zuid Holland wel meegemaakt heb. Had best wel een brede vriendenkring/kenniskring namelijk.

En het bewijs werd mij telkens weer geleverd, vandaar dat mijn mening ook zo is. Zelfs als alle feiten errop wezen dat zij gewoon de boel verneukt had, wisten de vrouwen/meisjes in kwestie het nog steeds zo te spelen/verdraaien dat ze de schuld bij de man konden leggen.

Vrouwen zijn meestal wat smeriger in dat soort dingen en heel erg bezig met wat anderen van ze vinden (uitzonderingen daargelaten ofcourse). Ik hoop stiekem dat dit bijtrekt naarmate de jaren vorderen, anders ben ik heel erg bang voor mijn relatie-toekomst :(.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:55:27 #58
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_121314173
wat was ook al weer het probleem van ts? 8)7
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:02:09 #59
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314448
Ja en nee. Ergens wel, want ik ga nooit meer zo belachelijk debiel doen als ik liefdesverdriet hebt, want dat was echt te beschamend. :') Ook heb ik op het einde van een mislukte date 'fouten' besproken met iemand, dat was awkward, maar wel leerzaam.

Maar uiteindelijk deed het er niet eens toe. Bij die mensen maakte ik fouten omdat ik me ongemakkelijk voelde en zij ook niet altijd slim bezig waren. Bij mijn huidige vriend voelde ik me veel meer op mijn gemak in de 'date-fase' en als ik iets semi-verkeerd deed, verergerde hij dat ook niet, in tegenstelling tot verliefdheden van vroeger. Bottom line: zoek iemand waarbij het meteen leuk is in plaats van 1,5 jaar drama, want dat is zonde.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121315984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Zelus het volgende:
wat was ook al weer het probleem van ts? 8)7
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso, fouten. Zou toch leuk zijn als TS het wat concreter zou kunnen maken, dat we een beetje een idee krijgen van het niveau.
Nou ik ben 18 en heb eigenlijk heel weinig ervaring wat een serieuze relatie betreft. Heb wel wat meiden dronken in karaokebars enz. geshoot. Dus schrok zelf eigenlijk stiekem toen ik zag dat ik een serieuze relatie begon te krijgen...

Wat ik fout heb gedaan... dronken op haar werk verschijnen met dronken maten en raar doen -__-, niet reageren op whatsapp enz.

PS: Bovendien heb ik dit weekend weer eens een goede vriendin van me, dat al een half jaar achter me aan loopt afgewezen -_- waar ik me best schuldig over voel. Zij is immers een ontzettend leuk persoon... maar echt al mijn mannelijke vrienden hebben commentaar op haar (ze is volslank) en ik kan die groepsdruk niet weerstaan...

[ Bericht 9% gewijzigd door kossikvassik op 08-01-2013 16:53:51 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 13:55:45 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121350941
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

[..]

Nou ik ben 18 en heb eigenlijk heel weinig ervaring wat een serieuze relatie betreft. Heb wel wat meiden dronken in karaokebars enz. geshoot. Dus schrok zelf eigenlijk stiekem toen ik zag dat ik een serieuze relatie begon te krijgen...

Wat ik fout heb gedaan... dronken op haar werk verschijnen met dronken maten en raar doen -__-, niet reageren op whatsapp enz.

PS: Bovendien heb ik dit weekend weer eens een goede vriendin van me, dat al een half jaar achter me aan loopt afgewezen -_- waar ik me best schuldig over voel. Zij is immers een ontzettend leuk persoon... maar echt al mijn mannelijke vrienden hebben commentaar op haar (ze is volslank) en ik kan die groepsdruk niet weerstaan...
Ok, dat niveau. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_121361192
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, dat niveau. :{
Ja beschamend he... Ik vind het ook triest van mezelf ;) Echt dieptriest...

Durf het er ook niet met mijn vrienden (zeker vrouwelijke vrienden) over te hebben -_-

We zouden een paar biertjes drinken in de stad... en op een gegeven moment gingen we aan de wodka en whiskey in het cafe waar ze werkt -__- Ik kan wel huilen om mijn debiel gedrag maarja -____-

[ Bericht 5% gewijzigd door kossikvassik op 09-01-2013 18:25:39 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:45:07 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121393648
Ah jochie toch. Je bent nog nat achter de oren, dat trekt wel bij met de jaren. Voor nu niet te druk over maken.

Als je dit al domme fouten noemt :P.

Ik zat meer aan het niveau te denken dat je de BFF van je vriendin regelmatig neukte en dat ze per ongeluk een slipje had laten slingeren ofzo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122106764
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef fathank het volgende:
Ah jochie toch. Je bent nog nat achter de oren, dat trekt wel bij met de jaren. Voor nu niet te druk over maken.

Als je dit al domme fouten noemt :P.

Ik zat meer aan het niveau te denken dat je de BFF van je vriendin regelmatig neukte en dat ze per ongeluk een slipje had laten slingeren ofzo.
Was het maar zo een feest xd
  zondag 27 januari 2013 @ 12:29:34 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122106961
fouten kun je ook bewust maken natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122106965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Redbullkid het volgende:
En het bewijs werd mij telkens weer geleverd, vandaar dat mijn mening ook zo is. Zelfs als alle feiten errop wezen dat zij gewoon de boel verneukt had, wisten de vrouwen/meisjes in kwestie het nog steeds zo te spelen/verdraaien dat ze de schuld bij de man konden leggen.

Vrouwen zijn meestal wat smeriger in dat soort dingen en heel erg bezig met wat anderen van ze vinden (uitzonderingen daargelaten ofcourse). Ik hoop stiekem dat dit bijtrekt naarmate de jaren vorderen, anders ben ik heel erg bang voor mijn relatie-toekomst :(.
Onder het motto "Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other" ;)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_122107214
Ik ben zelf heel erg dominant in relaties, althans ; in mijn eerste relatie. Hopelijk heb ik ervan geleerd, alleen laatst met een scharrel merkte ik dat het al heel gauw weer die richting op ging. Moet ik echt aan werken, erg oncharmante eigenschap.
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:56:37 #68
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_122252980
Ik heb fouten gemaakt, maar of ik daar van geleerd heb.. Eerst maar eens een nieuwe relatie, dan zien we het vanzelf :')
Dat weet toch iedere boerenlul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')