Ruud.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef graaierrr het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? Bekende voetballer.
Sneijder heeft RVP op 1.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef YazooW het volgende:
Wie op wie heeft gestemd.
http://www.fifa.com/mm/document/ballond'or/playeroftheyear(men)/01/98/07/84/fboawardmenplayer2012-bycountry.pdf
Zag ik ook, Van Gaal heeft geen Nederlander in zijn top 3.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Casillas heeft Messi niet in zijn top 3.
en Ramos op éénquote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Realistischerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Ach de captain van Portugal heeft gekozen: Cristiano Ronaldo Falcao Radamel van Persie Robin
Eigenlijk best eerlijk, Messi kan niet op zichzelf stemmen, dus dat is al 1 potentiele stem minder. Dus hij maakt het weer gelijk door ook niet op Cristina te stemmen.quote:
Wie niet? Xabi Alonsoquote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef kip-kerrie het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat veel mensen per ongeluk op Xabi Alonso stemmen ipv Xavi Hernandez... Dat ze invulling "Xabi" terwijl ze "Xavi" bedoelen. Want serieus, wie verkiest er nou Xabi boven Xavi? :S
Noujah er lopen wel meer betere spelers rond, waaronder Falcao en vPersiequote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Erg realistisch zonder Xavi, Iniesta en Messi
Gelukkig is de meerderheid van coaches, captains en pers het volgens deze officiële award niet met je eens.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah er lopen wel meer betere spelers rond, waaronder Falcao en vPersie
Logisch, de aanhang van Real Madrid wil dat hij stemt op:quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messi staat niet in z'n top3.
Goed van hem. Maar hij had ook best op zijn oude ploegmaat Ibri kunnen stemmen. Belachelijk trouwens dat Messi wint zonder grote prijs. Hoeft hij ook niet meer zijn best te doen...quote:
Het is ook van 2012 he, dat betekend dat daar al een half seizoen van bezig is zonder dat de belangrijke prijzen verdeeld zijn. De afgelopen maanden heeft ronaldo niet zo heel goed gepresteerd (voor zijn doen), Messi blijft maar scoren. Denk dat als je het na de zomer bekijkt Ronaldo op het moment wordt afgetroefd door bijvoorbeeld RvP en Falcao. Maar voor de zomer/ek was hij wel weer goed btw!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Goed van hem. Maar hij had ook best op zijn oude ploegmaat Ibri kunnen stemmen. Belachelijk trouwens dat Messi wint zonder grote prijs. Hoeft hij ook niet meer zijn best te doen...
Sneijder en Ibra zijn nooit ploeggenoten geweest toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Goed van hem. Maar hij had ook best op zijn oude ploegmaat Ibri kunnen stemmen. Belachelijk trouwens dat Messi wint zonder grote prijs. Hoeft hij ook niet meer zijn best te doen...
Bij ajax toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sneijder en Ibra zijn nooit ploeggenoten geweest toch?
Ik vind het criterium van prijzen winnen niet eens het belangrijkste bij de beste voetballer (hij heeft de copa del rey gewonnen overigens in 2012). Ik geniet er gewoon van om Messi te zien voetballen, het plezier wat hij uitstraalt maakt het voor mij mooi. En hij heeft ook nogal eens wel het verschil gemaakt. Ik vind Ronaldo ook een goede voetballer maar hij is veel meer egotripper dan Messi in zijn gedrag en daarom vind ik hem een mindere sportman.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:28 schreef Celeritas het volgende:
[..]
VZquote:José Mourinho was maandagavond afwezig op het gala van de Gouden Bal in Zürich. De hoofdtrainer van Real Madrid bereidde zich naar eigen zeggen liever voor op de bekerwedstrijd tegen Celta de Vigo. "Ik ga niet naar het gala. Woensdag staat een belangrijke bekerwedstrijd op het programma", claimde de Portugese oefenmeester afgelopen zondag. Hij kwam vorig jaar ook al niet opdagen.
Van voorbereidingen op het bekerduel kwam maandag niet veel, zo vond de Spaanse sportkrant AS uit. Terwijl Florentino Pérez, Iker Casillas, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Xabi Alonso en Marcelo om 13.30 uur een vliegtuig naar Zwitserland namen, koos Mourinho ervoor om de rest van de dag vrij te nemen. Mourinho, die om 11.00 uur de training had geleid, was namelijk een opvallende toeschouwer bij de training van Canillas, waar zijn zoon José Jr. in de jeugdopleiding speelt.
In het gezelschap van twee lijfwachten meldde Mourinho zich om 19.45 uur op het complex van Canillas, in de Madrileense wijk Hortaleza. De lijfwachten probeerden Mourinho af te schermen toen men de media in de gaten kreeg, maar het was reeds te laat. De oefenmeester keek ongeveer een uur naar de training van zijn zoon, terwijl diverse spelers van Real Madrid tegelijkertijd in Zürichin het zonnetje werden gezet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Logisch, de aanhang van Real Madrid wil dat hij stemt op:
1. Een speler van Real Madrid.
2. Een spanjaard.
Daarom
1. Sergio Ramos (1 & 2)
2. C Ronaldo (1)
3. Xavi (2)
Heel politiek.
Ik ben de lijst een beetje af aan het speuren, er staan best wel wat domme dingen bij, zo vind de coach van Thailand de allerbeste speler ter wereld:Waar staat die lijst dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messi staat niet in z'n top3.
Wat een gruwelijke prijs hee. Een beker waar 2 clubs van formaat aan meedoen. De Leaguecup is nog meer waard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:39 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik vind het criterium van prijzen winnen niet eens het belangrijkste bij de beste voetballer (hij heeft de copa del rey gewonnen overigens in 2012). Ik geniet er gewoon van om Messi te zien voetballen, het plezier wat hij uitstraalt maakt het voor mij mooi. En hij heeft ook nogal eens wel het verschil gemaakt. Ik vind Ronaldo ook een goede voetballer maar hij is veel meer egotripper dan Messi in zijn gedrag en daarom vind ik hem een mindere sportman.
Volgens mij doen er europees gezien na de winterstop meer clubs mee uit spanje dan uit engeland.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke prijs hee. Een beker waar 2 clubs van formaat aan meedoen. De Leaguecup is nog meer waard.
Nietes, evenveel, maar dat is ook maar een momentopname, over het algemeen zijn Barça en RM oppermachtig in Spanjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Volgens mij doen er europees gezien na de winterstop meer clubs mee uit spanje dan uit engeland.....
En omdat Barça en Mierda oppermachtig zijn, is de rest slecht?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Nietes, evenveel, maar dat is ook maar een momentopname, over het algemeen zijn Barça en RM oppermachtig in Spanje
Vaak waar, maar in Engeland spelen clubs dan ook wel dusdanig veel wedstrijden dat ze de Europa League laten lopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Volgens mij doen er europees gezien na de winterstop meer clubs mee uit spanje dan uit engeland.....
Daardoor is de Spaanse beker waardeloos. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:24 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
En omdat Barça en Mierda oppermachtig zijn, is de rest slecht?
Tja, dat doen Nederlandse clubs tegenwoordig ook al, ze moeten daar echt een keer iets aan doen. Europa Leage-winnaar mee laten doen om de wereldbeker voor clubs?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaak waar, maar in Engeland spelen clubs dan ook wel dusdanig veel wedstrijden dat ze de Europa League laten lopen.
De logica ontbreekt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:54 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Daardoor is de Spaanse beker waardeloos. Dat was mijn punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |