abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121358587
Les Ranchisses in de Ardeche, is iemand daar ooit geweest? De vraag is vooral of het er leuk is voor twee peuters. Omgeving kennen we, die is prima, maar het gaat dus om de camping zelf. Alternatieven hebben we ook al (ardeche camping in Privas of RCN la Bastide en Ardeche in Ruoms), maar deze camping heeft ook de mogelijkheid voor een vaatwasser en aangezien ik een bloedhekel heb aan afwassen en we toch buiten het seizoen gaan...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_121359706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Les Ranchisses in de Ardeche, is iemand daar ooit geweest? De vraag is vooral of het er leuk is voor twee peuters. Omgeving kennen we, die is prima, maar het gaat dus om de camping zelf. Alternatieven hebben we ook al (ardeche camping in Privas of RCN la Bastide en Ardeche in Ruoms), maar deze camping heeft ook de mogelijkheid voor een vaatwasser en aangezien ik een bloedhekel heb aan afwassen en we toch buiten het seizoen gaan...
Ja hier zijn wij in 2011 geweest! Last minute in een kant en klaar tent omdat muppet net de waterpokken had (turkije kon niet doorgaan daardoor)

Topcamping! (Vooral het restaurant!! :9 kun je meesterlijk lekker eten!)

Of het leuk is voor 2 peuters durf ik niet te zeggen.. Er loopt wel een riviertje, fijn winkeltje met heerlijk brood.. Muppet was toen nog geen jaar, liep niet en we zaten in het voorseizoen...

Maar qua camping absoluut een topper, zeker zijn 5 sterren waard!!
pi_121360709
Ah, Gerbera, klinkt goed. De grap is...ik ben er ooit wel geweest, maar toen was ik 18 jaar. Dus toen keek ik helemaal niet naar speeltuintjes en zulks. Geen idee dus of het wat is voor kinderen. Vandaar. Camping blijft op de lijst dus. Thanks.
pi_121373925
Hm, wij zijn nu toch ook weer gaan twijfelen richting Scandinavie... Wellicht dat een rondreis langs vakantiewoningen in Zweden en Noorwegen met de uk toch ook wel erg leuk is en misschien leuker dan lam in een huisje in Italie zitten. De overtochten enzo zal ze ook helemaal geweldig vinden. En we kunnen dan voor hetzelfde geld bijna 2x zo lang. Ff nachtje over slapen dus.
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 18:32:54 #55
45833 crew  Fogel
pi_121442851
Ik ga juist Scandinavie uit ;)
Vanmorgen toch maar weer een all-inclusive reis naar Turkije geboekt voor juli.
Lekker burgerlijk hetzelfde hotel als vorig jaar. Kinderen hadden het er goed naar hun zin.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_121448193
Ik vond het geweldig in Denemarken O+
We zaten hier en dat beviel uitstekend.

Ik heb zojuist geboekt voor 10 dagen Tenerife in mei *O*
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 21:03:15 #57
45833 crew  Fogel
pi_121448430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het geweldig in Denemarken O+
We zaten hier en dat beviel uitstekend.

Ik heb zojuist geboekt voor 10 dagen Tenerife in mei *O*
Maar hoe lang zat je daar?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_121448755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar hoe lang zat je daar?
Een week. Ik vond het te kort.
pi_121449848
Haha Luigi :D road trip?

Octo ziet er goed uit! wat is daar te doen voor dreumesen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121449931
waar op tenerife? En welk hotel? Ik ben jaloers!
pi_121450621
Bitterend, je bedoeld bij Bogense? Mooie wandel- en fietsomgeving, een strandje 100 meter verderop, speeltuintjes overal, lieflijk dorpje, Odense (dierentuin, Hans C. Andersen), Legoland, landgoed Egeskov etc.

Mefke, we zitten in het Parque Santiago 3, Playa las Americas. Ik ben heel benieuwd, zelf nog niet eerder op de Canarische eilanden geweest maar wel gehoord dat het er erg fijn is voor gezinnen met kleine kinderen.
pi_121464875
Leuk octo, ben benieuwd hoe Tenerife bevalt. Wij gaan op 1 juli voor 13 dagen.
pi_121467603
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:
Haha Luigi :D road trip?
Daar zitten we nu wel aan te denken ja, een reis als dit bijvoorbeeld. Maar we zoeken nog een beetje naar de juiste lengte en route.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 13:44:56 #64
45833 crew  Fogel
pi_121468367
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

Daar zitten we nu wel aan te denken ja, een reis als dit bijvoorbeeld. Maar we zoeken nog een beetje naar de juiste lengte en route.
Leuk voor volwassenen die route, maar kinderen hebben daar helemaal niks aan.
Tenzij je kind een echt 'outdoor' persoon is die van natuur kan genieten. Oh, neem genoeg keukenpapier en plastic zakken mee als je een kind hebt dat wagenziek wordt ;)
De wegen slingeren niet alleen van links naar rechts maar ook qua hoogte.
pi_121468500
Die van ons kan van zoiets prima genieten denk ik :) ze is dan ook 7 he. De reis is tevens de bestemming en zulks ;) drie weken stilzitten is niet echt ons ding. En wagenziek is ook niet echt aan de orde. Raar om te stellen dat zoiets niet voor kinderen zou zijn.

Maar goed wat ik zei, we twijfelen nog alle kanten op. Het kan ook nog de kant van Zweden op gaan (wat minder ruig) en ook het aantal stops onderweg zijn we nog niet uit.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:51:25 #66
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121468564
Ik vind met steeds 3-4 dagen op één plek het ook prima te doen met een 7 jarige inderdaad :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 13:56:55 #67
45833 crew  Fogel
pi_121468756
Ik heb natuurlijk alleen ervaring met reizen binnen Noorwegen met mijn eigen kinderen, en die zou ik daar echt geen plezier mee doen om daar vele dagen lang rond te slingeren.
Als je kind in natuur geinteresseerd is doe dan zeker Noorwegen ipv Zweden. Als de interesse zich beperkt tot bomen en meren is Zweden wel een goede optie, want da's zowat alles wat ze te bieden hebben daar ;)
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 13:57:58 #68
45833 crew  Fogel
pi_121468790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:51 schreef laziness het volgende:
Ik vind met steeds 3-4 dagen op één plek het ook prima te doen met een 7 jarige inderdaad :Y
Het punt is dan ook dat er behalve natuur ervaren weinig te doen is in die omgeving.
pi_121468891
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het punt is dan ook dat er behalve natuur ervaren weinig te doen is in die omgeving.
Huh? Wandelschoenen aan en naar buiten! :Y. En ff dorpje langs, speeltuintjes, waterparkjes... Ik kan alleen uit ervaring over Zweden spreken maar ik vind dat daar juist enorm veel te doen is. Maar het is maar net waar je je kind tevreden mee kunt houden idd. Een alternatief voor 2 weken in een zwembad weken is het niet nee ;).
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 14:04:29 #70
45833 crew  Fogel
pi_121468980
Ik spreek uit ervaring over Noorwegen, want ik woon er al een hele poos. En mijn kinderen hebben een Noorse pas ;)
Vakantievieren in eigen land doen we zeer regelmatig.
pi_121469162
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef Fogel het volgende:
Ik spreek uit ervaring over Noorwegen, want ik woon er al een hele poos. En mijn kinderen hebben een Noorse pas ;)
Vakantievieren in eigen land doen we zeer regelmatig.
Dat begreep ik al, maar misschien verkijk ik me dan op Noorwegen. Maar Zweden vonden we juist erg kindvriendelijk ingesteld, net als Denemarken bijvoorbeeld. Kijk, als we naar (bijv.) Toscane gaan, gaan we ook geen 2 weken op onze krent zitten hoor. Dan is het echt zo'n beetje elke dag er op uit, Sienna, Lucca, Florence, heerlijk...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:29:13 #72
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121469911
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef octopussy het volgende:
Bitterend, je bedoeld bij Bogense? Mooie wandel- en fietsomgeving, een strandje 100 meter verderop, speeltuintjes overal, lieflijk dorpje, Odense (dierentuin, Hans C. Andersen), Legoland, landgoed Egeskov etc.

Mefke, we zitten in het Parque Santiago 3, Playa las Americas. Ik ben heel benieuwd, zelf nog niet eerder op de Canarische eilanden geweest maar wel gehoord dat het er erg fijn is voor gezinnen met kleine kinderen.
Wij hebben jaren terug met ons tweeën in Parque Santiago IV gezeten :P. Dat ligt naast 3.
Zijn beide heel fijne, mooie complexen, nét buiten de ergste drukte. 3 heeft een mooi kinderzwembad erbij, zag ik laatst. Het zwembad van 4 is wat rustiger, mag je ook naartoe ;).
Ik vind Spanje sowieso fijn met jonge kinderen. Wij zijn met F twee keer naar Mallorca geweest en dat is heel goed bevallen. Er wordt heel veel rekening met kinderen gehouden, de mensen zijn over het algemeen heel vriendelijk richting de kinderen en ze zijn ook gewoon overal welkom.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_121473275
Wij hebben net omgeboekt. De camping die we vorige week boekten heeft geen strandje volgens de recensies. Dwz, dat is er wel, maar zo modderig dat je er niet aan kunt liggen. Je kunt alleen via een gammel steigertje het water in. Schijnt zo lastig te zijn dat er nauwelijks gezwommen wordt.

En da's voor L niet zo handig. Juist zo fijn als die lekker aan een strandje kan klooien.

Nu gaan we hier naartoe: http://vrijuit.nl/camping(...)1=IUMVA9N_100_LO_2_0

Ligt ook in een leukere omgeving. Meer dorpjes met terrasjes aan het water. O+
pi_121478185
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef Luigi het volgende:

[..]

Zoiets is echt mijn ideale vakantie joh!
Ik kan echt niet 1 week ergens zitten...elke 2-3 dagen iets nieuws zien en ook ergens nieuws slapen spreekt me erg aan
Vroeger hebben we zo veel van Europa gezien met mijn ouders..

Mijn moeder had een trol verslaving, we reden echt naar de kleinste dorpjes in de bergen daar had je veel van die winkeltjes!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121478223
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

Leuk voor volwassenen die route, maar kinderen hebben daar helemaal niks aan.
Tenzij je kind een echt 'outdoor' persoon is die van natuur kan genieten. Oh, neem genoeg keukenpapier en plastic zakken mee als je een kind hebt dat wagenziek wordt ;)
De wegen slingeren niet alleen van links naar rechts maar ook qua hoogte.
Mijn ouders en hun 5 kinderen hadden vroeger juist wel heel veel aan dit soort vakanties :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')