Ja hier zijn wij in 2011 geweest! Last minute in een kant en klaar tent omdat muppet net de waterpokken had (turkije kon niet doorgaan daardoor)quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Les Ranchisses in de Ardeche, is iemand daar ooit geweest? De vraag is vooral of het er leuk is voor twee peuters. Omgeving kennen we, die is prima, maar het gaat dus om de camping zelf. Alternatieven hebben we ook al (ardeche camping in Privas of RCN la Bastide en Ardeche in Ruoms), maar deze camping heeft ook de mogelijkheid voor een vaatwasser en aangezien ik een bloedhekel heb aan afwassen en we toch buiten het seizoen gaan...
Maar hoe lang zat je daar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het geweldig in Denemarken![]()
We zaten hier en dat beviel uitstekend.
Ik heb zojuist geboekt voor 10 dagen Tenerife in mei
Daar zitten we nu wel aan te denken ja, een reis als dit bijvoorbeeld. Maar we zoeken nog een beetje naar de juiste lengte en route.quote:
Leuk voor volwassenen die route, maar kinderen hebben daar helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daar zitten we nu wel aan te denken ja, een reis als dit bijvoorbeeld. Maar we zoeken nog een beetje naar de juiste lengte en route.
Het punt is dan ook dat er behalve natuur ervaren weinig te doen is in die omgeving.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:51 schreef laziness het volgende:
Ik vind met steeds 3-4 dagen op één plek het ook prima te doen met een 7 jarige inderdaad
Huh? Wandelschoenen aan en naar buiten!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het punt is dan ook dat er behalve natuur ervaren weinig te doen is in die omgeving.
Dat begreep ik al, maar misschien verkijk ik me dan op Noorwegen. Maar Zweden vonden we juist erg kindvriendelijk ingesteld, net als Denemarken bijvoorbeeld. Kijk, als we naar (bijv.) Toscane gaan, gaan we ook geen 2 weken op onze krent zitten hoor. Dan is het echt zo'n beetje elke dag er op uit, Sienna, Lucca, Florence, heerlijk...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef Fogel het volgende:
Ik spreek uit ervaring over Noorwegen, want ik woon er al een hele poos. En mijn kinderen hebben een Noorse pas
Vakantievieren in eigen land doen we zeer regelmatig.
Wij hebben jaren terug met ons tweeën in Parque Santiago IV gezetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef octopussy het volgende:
Bitterend, je bedoeld bij Bogense? Mooie wandel- en fietsomgeving, een strandje 100 meter verderop, speeltuintjes overal, lieflijk dorpje, Odense (dierentuin, Hans C. Andersen), Legoland, landgoed Egeskov etc.
Mefke, we zitten in het Parque Santiago 3, Playa las Americas. Ik ben heel benieuwd, zelf nog niet eerder op de Canarische eilanden geweest maar wel gehoord dat het er erg fijn is voor gezinnen met kleine kinderen.
Zoiets is echt mijn ideale vakantie joh!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daar zitten we nu wel aan te denken ja, een reis als dit bijvoorbeeld. Maar we zoeken nog een beetje naar de juiste lengte en route.
Mijn ouders en hun 5 kinderen hadden vroeger juist wel heel veel aan dit soort vakantiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leuk voor volwassenen die route, maar kinderen hebben daar helemaal niks aan.
Tenzij je kind een echt 'outdoor' persoon is die van natuur kan genieten. Oh, neem genoeg keukenpapier en plastic zakken mee als je een kind hebt dat wagenziek wordt![]()
De wegen slingeren niet alleen van links naar rechts maar ook qua hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |