Ah super! dat is fijn..daar ben ik ooit geweest met mijn ouders vroeger! fantastische huisjes in de campings! weet nog dat ik als 12 jarige in de sauna zat voor het eerstquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met Zweden geen ervaring, maar in Noorwegen hoefden we nooit van tevoren te boeken voor die huisjes. Lijkt me voor Zweden ook niet, tenzij je in de allerpopulairste gebieden gaat zitten.
Ik ben zelf zwaar de lul qua reactie op die beesten en er staan me ergere momenten qua muggenbulten bij van vroeger dan de Zweden tripjes dus volgens mij valt het meequote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef -Spring het volgende:
Klopt het dat je in Zweden kapot gaat van de muggen? Ik heb hier een muggofoob die Zweden prachtig vindt (voor werk geweest) maar bang is dat ie er 's zomers lekgeprikt wordt.
In zowel Noorwegen als Zweden is het totaal geen probleem om ergens een vrije hut te vinden. Als je in de buurt van de skigebieden bent is er al helemaal een enorme overcapaciteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ah super! dat is fijn..daar ben ik ooit geweest met mijn ouders vroeger! fantastische huisjes in de campings! weet nog dat ik als 12 jarige in de sauna zat voor het eerst
Ligt er maar net aan. Maar waaraan dat weet ik niet. Mijn dochter word in Nederland helemaal lek gestoken en geeft in Zweden en Noorwegen nergens last van.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef -Spring het volgende:
Klopt het dat je in Zweden kapot gaat van de muggen? Ik heb hier een muggofoob die Zweden prachtig vindt (voor werk geweest) maar bang is dat ie er 's zomers lekgeprikt wordt.
Hoog Vaals is leuk! Wij gaan er bijna ieder jaar naartoe in het najaar. Zwembad is niet heel klein maar ook niet heel bijzonder, maar wel een leuke glijbaan erbij. Huisjes zijn netjes, pas opgeknaptquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Daar keek ik toevallig vandaag nog naar!
We waren een keertje op landal in Drenthe..leuk maar vreselijke verouderde huisjesen een hele kleine zwembad..hoe is het in Vaals?
De acsi camping gids is voor zo ongeveer alle landen in Europa te krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef bitterend het volgende:
Wij willen de hitte ontvluchten juist! mijn man en ik! zon is lekker maar geen 30 graden...![]()
Dus ik kijk beetje rond..zou er een boek bestaan met de campings in Zweden/Noorwegen? dat je onderweg lekker kan zoeken en boeken
NAF, de Noorse versie van ANWB heeft er een. http://www.naf.no/Produkt(...)ng/NAF-drevede-camp/quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef bitterend het volgende:
Wij willen de hitte ontvluchten juist! mijn man en ik! zon is lekker maar geen 30 graden...![]()
Dus ik kijk beetje rond..zou er een boek bestaan met de campings in Zweden/Noorwegen? dat je onderweg lekker kan zoeken en boeken
dat zijn ze aan het vernieuwen. Je kan volgens mij kiezen voor nieuwe of oude inrichting. De grotere huisjes zijn nieuw, dus iets van 2 jaar oud (10, 12 en 24 persoons). Zwembad is toen ook aangepast, park zelf is mooi en ze hebben er een binnenspeeltuin.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Daar keek ik toevallig vandaag nog naar!
We waren een keertje op landal in Drenthe..leuk maar vreselijke verouderde huisjesen een hele kleine zwembad..hoe is het in Vaals?
wij gaan deze keer in Nederland, maar afgelopen jaar Bispingen, en gaan in mei nog een midweek naar Sauerlandquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef MaLo het volgende:
Centerparcs vind ik trouwens voor een weekend wel een fijne break. Niet voor de zomervakantie. Tenzij je bijvoorbeeld naar het park in de Eifel of in het Sauerland gaat.
Maar voor een weekendje weg? Prima! Lekker zwemmen en wandelen. En leuke activiteiten voor kinderen. Vorig jaar met mijn dochter in Bispinger Heide de zip wire gedaan. Zij vond het cool, ik vond het doodeng.
Klinkt goed! Ik vond het jammer dat het huisje zo versleten was (bank, badkamer stonk naar riool, geplette muggen op de murenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoog Vaals is leuk! Wij gaan er bijna ieder jaar naartoe in het najaar. Zwembad is niet heel klein maar ook niet heel bijzonder, maar wel een leuke glijbaan erbij. Huisjes zijn netjes, pas opgeknapt. Erg leuke indoor speeltuin, minigolf, springkussen en ook in de omgeving is heel veel te doen.
Leuk! Ik vond Bispinger Heide een heel mooi park. Wij waren er met een mystery boeking terechtgekomen. Wij hadden toen ook geluk met het weer, het was lekker warm dus we konden bij het zwembad op de buitenweide liggenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij gaan deze keer in Nederland, maar afgelopen jaar Bispingen, en gaan in mei nog een midweek naar Sauerland
De huisjes in Vaals zijn volgens mij nu allemaal opgeknapt. Tenminste, wij hebben de laatste twee jaar telkens in een keurig opgeknapt huisje gezeten. Hoog Vaals is een van de parken waar Landal relatief veel in investeert.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik vond het jammer dat het huisje zo versleten was (bank, badkamer stonk naar riool, geplette muggen op de muren, kapotte gordijnen) want het was op zich een hele mooie park (Drenthe) alleen we wisten niet zeker of we weer bij landal wilde boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
ik kom ook nooit in bepaalde provincies en vind mijn meiden nog wat jong om heel ver te rijden, voor ons is het al vakantie om er gewoon ff uit te zijn, lekker ontspannen. En als de meiden zich vermaken, vermaken wij ons ook welquote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
Centerparcs vind ik voor mijn gevoel ook niet echt een zomervakantie. Tijdens een zomervakantie wil ik een nieuwe/ andere omgeving zien. Ga voor hetzelfde bedrag dus liever naar het buitenland![]()
Klinkt wel als een goede aanbieding BJ en ze zullen zich er vast en zeker gaan vermaken!
Ow maar ik kan me het in jullie geval ook wel voorstellen hoor, kinderen zijn (gemiddeldquote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in bepaalde provincies en vind mijn meiden nog wat jong om heel ver te rijden, voor ons is het al vakantie om er gewoon ff uit te zijn, lekker ontspannen. En als de meiden zich vermaken, vermaken wij ons ook welLekker zwemmen, spelen, ontspannen... En de wereld verkennen ga ik doen als ik 50+ ben (ga er maar even van uit dat ik dat mag worden
)
Jaaaaa, zeilen! Maar ook dan moeten ze nog iets groter zijn... jaar of 7 a 8 iddquote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik hoop als de kids wat groter zijn ook wat meer te gaan zien, maar met die kleintjes heb ik geen zin om telkens het hele circus te verplaatsen. En als ze echt een jaar of 7, 8 zijn, dan hoop ik eindelijk weer te kunnen gaanzeilen
. Ook jeugdsentiment: vroeger was het kamperen of zeilen, afhankelijk van het weer.
Ja hier zijn wij in 2011 geweest! Last minute in een kant en klaar tent omdat muppet net de waterpokken had (turkije kon niet doorgaan daardoor)quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Les Ranchisses in de Ardeche, is iemand daar ooit geweest? De vraag is vooral of het er leuk is voor twee peuters. Omgeving kennen we, die is prima, maar het gaat dus om de camping zelf. Alternatieven hebben we ook al (ardeche camping in Privas of RCN la Bastide en Ardeche in Ruoms), maar deze camping heeft ook de mogelijkheid voor een vaatwasser en aangezien ik een bloedhekel heb aan afwassen en we toch buiten het seizoen gaan...
Maar hoe lang zat je daar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het geweldig in Denemarken![]()
We zaten hier en dat beviel uitstekend.
Ik heb zojuist geboekt voor 10 dagen Tenerife in mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |