quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
wat een verhaal voor zo'n slechte grap, jezus
quote:
Dat kan zeker, Ik mis alleen Ariana in jouw gifquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik die gif zwart wit kon maken zou ik het meteen doen. #Clonewave2013
Wel mogelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
een bewegend gifje in een slidend gifje, nou daar is een uitdaging
Het leven van een 24/7 Fok!ker gaat niet over rozen =''Dquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
ja nu moet je extra veel kills maken in Planetside om de verloren tijd in te halen
Met Hoeveel zijn jullie dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nja, bij de kleinste optie pak hem beet 93% maar ik weet niet zeker of ze daar glasvezel hebben.
drogbaasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drogba 2.6%_______________! een goed maandje in mei, voor de rest matig maar hoppaaaa, omdat het CL finale was meteen maar procentjes
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Flodder450 het volgende:
Snijden in arm voor Justin Bieberhttp://gawker.com/5973890(...)-cut-themselves-nsfwSPOILER: gadverdamme gare wijvenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Dan heb je echt pure kanker in je hoofd man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://gawker.com/5973890(...)-cut-themselves-nsfw
Ik heb dus een iPhone, dé telefoon met het "sterke" glas enzo, nou bitch please heb al flink wat krassen... En ik ga er nog zuinig mee om ook..quote:
nergens last van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb dus een iPhone, dé telefoon met het "sterke" glas enzo, nou bitch please heb al flink wat krassen... En ik ga er nog zuinig mee om ook..
ib4 iphone ik weet is kut ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |