Haha ja! Zijn er niet zoveel vrouwen in dit topic dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef Ties02 het volgende:
Yes nog een vrouw in het topic!![]()
Ja ben op dit moment bezig voor bestuurs 2, oefententamens doornemen.
Is ook de leukste en de beste faculteitquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De mensen van de RUG zijn flink in de meerderheid geloof ik
Vrouwen zijn helaas in de minderheidquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Modder het volgende:
[..]
Haha ja! Zijn er niet zoveel vrouwen in dit topic dan?
Oefententamens doornemen is wel slim, ga ik morgen ook nog even mee bezig. Ik probeer nu eerst de arresten even af te krijgen, maar heb even geen zin meer nu ik bij de Amelandse benzinepompen ben aanbeland
See if I care.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is ook de leukste en de beste faculteit
quote:
Mwah ik vond hem niet makkelijk en ik weet niet hoe pietje precies ze zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Goed bezig man. Arrest heb je geen idee? Dat ging bij mij voor mijn gevoel beter dan Argumentatie.
Hou opquote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon is echt zo'n persoon die bij de propedeuse uitreiking speciaal naar voren wordt gehaald als de überstudent
Dankje.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Modder het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom me ook maar eens melden in dit topic! Tweedejaars rechtsgeleerdheid aan de RUG, en nu uiteraard druk bezig met bestuursrecht 2 -;) Nog meer mensen hier nu mee bezig zijn?
1 fout op argumentatie is inderdaad netjes voor JVB trouwens! Hoop dat je het arrest net zo goed hebt gemaakt
Ja wacht maar jij!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:
Allemaal pax zijn schuld, altijd maar overal links hierheen posten..
Oh ja dat werkt ookquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Vrouwen zijn helaas in de minderheid![]()
Aha, ja ik neem de arresten tegelijk met de stof door, los arresten stampen werkt voor mij nooit zo
Kloptquote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef Modder het volgende:
[..]
Oh ja dat werkt ookIk ken de stof al redelijk goed (alle hoorcolleges + werkcolleges voorbereid aanwezig geweest + de bonus) dus vond ik het wel fijn om de arresten even als eerste te doen, die zijn namelijk het meest weggezakt. Heb jij ook de bonus?
En wat is jouw volgende vak dan Paxcon? Staatsrecht 1A zeker?
Echt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie, 9uur tentamen zie ik nu
zo'n hekel aan
Ja precies hetzelfde, alleen ben de hoorcolleges geen enkele keer geweest, werkgroepen wel actief bezig geweest. Maar ook de bonus, belachelijk trouwens hoeveel opdrachten we moesten doen voor dat 0.5 puntjequote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef Modder het volgende:
[..]
Oh ja dat werkt ookIk ken de stof al redelijk goed (alle hoorcolleges + werkcolleges voorbereid aanwezig geweest + de bonus) dus vond ik het wel fijn om de arresten even als eerste te doen, die zijn namelijk het meest weggezakt. Heb jij ook de bonus?
Als ik het boek toentertijd gekocht heb is de kans groot dat ik de 2009 versie wel heb liggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Maharbal het volgende:
Heeft iemand in de buurt van A'dam 'J. de Hullu, Materieel strafrecht, Kluwer, Deventer, 4e druk, 2009;' voor mij te leen?
Ja ik vond het ook wel belachelijk veel werk voor een halve bonuspuntquote:Op maandag 7 januari 2013 20:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde, alleen ben de hoorcolleges geen enkele keer geweest, werkgroepen wel actief bezig geweest. Maar ook de bonus, belachelijk trouwens hoeveel opdrachten we moesten doen voor dat 0.5 puntje![]()
welke werkgroep zat je?
Ja preciesquote:Op maandag 7 januari 2013 20:07 schreef Modder het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel belachelijk veel werk voor een halve bonuspuntVond ook dat er af en toe best streng nagekeken werd. Hopen dan maar dat het van pas gaat komen haha. Ik zat in werkgroep 3 geloof ik, jij?
Welkom!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Modder het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom me ook maar eens melden in dit topic! Tweedejaars rechtsgeleerdheid aan de RUG, en nu uiteraard druk bezig met bestuursrecht 2 -;) Nog meer mensen hier nu mee bezig zijn?
1 fout op argumentatie is inderdaad netjes voor JVB trouwens! Hoop dat je het arrest net zo goed hebt gemaakt
Dat laatste zou ik ook heel chill vinden. Trap er trouwens niet in dat enkel de 'standaardjurisprudentie' verplicht is zoals het in het werkboek staat, want een deel van de 'werkgroepcasussen' horen ook gewoon bij de verplichte stof. Kijk voor een overzicht van de verplichte arresten voorin de klapper. Ben benieuwd hoeveel mensen de mist in gaan door (zoals gezegd) enkel de 'standaardjurisprudentie' voor te bereiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja precies
Ah misschien zaten we wel in dezelfdemaar ik zat in wg1
Heb jij iets gevonden met alle verplichte arresten op een rij trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |